Tabat80
Thu, 30 Oct 2014 - 22:49
Yhym, zgadza się ; )
:)
Fri, 31 Oct 2014 - 10:25
DK94 fajnie się teraz prezentuje w nocy z tym oświetleniem
http://www.skyscrapercity.com/showthread.p...167&page=53
marcin.p
Fri, 31 Oct 2014 - 11:34
Szkoda tylko, że najpierw ją otwarli, by dzisiaj zamknąć żeby oficjalnie i z pompą otworzyć. Można było zostawić zamknięty ten fragment gdzie dzisiaj odbywa się otwarcie. A tak to dano plebsowi michę, by za chwilę ją zabrać i znowu dać. Bez sensu!
:)
Fri, 31 Oct 2014 - 14:21
z Wiadomości Zagłębia:



z naszemiasto
http://dabrowagornicza.naszemiasto.pl/arty...,id,tm,zid.htmlCYTAT
naszemiasto.pl
Dąbrowa Górnicza: DK 94 otwarta po generalnym remoncie
Dąbrowa Górnicza: DK 94 otwarta po generalnym remoncie. Oficjalnie otwarta, bo kierowcy mogli już równą jak stół "krajówką" jechać od wczoraj. W piątek miało natomiast miejsce tradycyjne przecięcie wstęgi.
Wyremontowanie i przebudowanie w 16 miesięcy prawie 11-kilometrowego odcinka drogi krajowej nr 94, od granicy Dąbrowy Górniczej z Sosnowcem do granicy ze Sławkowem, to zdaniem miasta wielki sukces. Teraz mieszkańcy całego Zagłębia i Śląska, którzy wybierają się np. do Krakowa, będą mogli jechać nieco szybciej, ale przede wszystkim bezpieczniej. Do tego przyczyniło się m.in. zniwelowanie ostrych łuków na zakręcie w Strzemieszycach, przed wiaduktem nad ulicami Puszkina i Białostockiego, który też musiał zostać wybudowany od podstaw, bo okazało się, że stara konstrukcja jest zbyt zniszczona, by służyć kierowcom przez kolejne dziesięciolecia. Do tego betonowe wzmocnienia w rejonie skrzyżowań mają gwarantować, że nie będą się tutaj tworzyć koleiny.
- Dąbrowa Górnicza ma doświadczenie w wykorzystaniu funduszy unijnych i robi to dobrze, czego potwierdzeniem jest ogromny projekt związany z gospodarką wodno-ściekową. Ktoś może zapytać, czemu właśnie teraz otwiera się w naszm kraju tak wiele nowych dróg. Nie ma to związku ani z 1 listopada, ani z 16 listopada, ale z tym, że właśnie teraz kończy się sezon budowlany - mówił podczas otwarcia nowego, dąbrowskiego odcinka DK 94 sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury i rozwoju, Adam Zdziebło. - Rekordowo szybki czas przebudowy i remontu drogi krajowej nr 94 pokazuje zaangażowanie wykonawców tej inwestycji, a dziś korzystamy z tego wszyscy, jadąc jednym z najnowocześniejszych fragmentów dróg w kraju.
To nie byłoby jednak możliwe bez wsparcia unijnego, bez pomocy ministerstwa i urzędu marszałkowskiego - podkreśla Zbigniew Podraza, prezydent Dąbrowy Górniczej.
Całą inwestycję wykonali wspólnie będziński Banimex i częstochowski Drog-Bud. Całość prac kosztowała 244 mln 253 tys. 653,04 zł, z czego aż 205 mln 691 tys. 887,26 zł pochodziło z funduszy europejskich.
Umowa na remont DK 94 została podpisana 19 kwietnia 2013 roku, a prace zakończyły się 31 października br., dwa miesiące przed umownym terminem oddania inwestycji. Przebudowanych zostało dokładnie 10,8 km nawierzchni. Wyremontowano jezdnie o dwóch pasach ruchu, która rozszerza się do trzech lub czterech pasów w rejonie skrzyżowań. Wykonanych zostało 20 km rowów odwadniających wraz z przepustami, 6,5 km kanalizacji deszczowej, przebudowano cztery sygnalizacje świetlne. Powstało około 32 km barier energochłonnych, stanęło okło 7,5 km ekranów akustycznych. Przebudowane zostały również trzy wiadukty - nad ul. Wojska Polskiego, ulicami Puszkina i Białostockiego oraz nad drogą wojewódzką nr 790.
Prosty
Fri, 31 Oct 2014 - 15:24
na nitce po stronie Staszica rowniejszy beton
olo
Fri, 31 Oct 2014 - 19:00
Obawiam się, że jednym z niebezpieczniejszych miejsc będzie jutro ( i później też) przejście dla pieszych koło kościoła przy wjeździe na DK94. "Łapka" do poproszenia o zielone dla pieszych jest tylko po stronie kościoła, a i tak nie działa. Przechodziliśmy dziś na czerwonym, wywołując złość u kierowców.
Slyzaba
Fri, 31 Oct 2014 - 21:37
Ten herb naprawdę zasługuje na wyróżnienie. Prosta rzecz a cieszy
Zibar
Tue, 04 Nov 2014 - 10:09
Jest taka strona
stanu dróg - link. Jak macie ochotę poklikać, to DG na razie ma tylko kilka ocenionych. Można stworzyć w miarę aktualna sytuację stanu nawierzchni.
prezes
Tue, 04 Nov 2014 - 17:46
Czy ja dzisiaj dobrze widziałem, że jest OGROMNY błąd w oznakowaniu zjazdu na Cieszyn ?
Jadąc od Katowic, przed S1 jest drogowskaz, że na Cieszyn dalej prosto, mimo iż trzeba tam skręcić w prawo.
Poprawcie mnie jeśli źle zauważyłem.
Leszek
Tue, 04 Nov 2014 - 20:39
Niestety, dobrze zauważyłeś

Mam nadzieję, że szybko to poprawią.
mały
Wed, 05 Nov 2014 - 21:19
Też to dzisiaj zauważyłem, aż w głowie się nie mieści, jak można takiego babola zrobić? Ciekawe ile osób w Krakowie się zorientuje, że coś za daleko do tego Cieszyna
:)
Sat, 15 Nov 2014 - 00:45
CYTAT
Przegląd Dąbrowski
Modernizacja z dofinansowaniem
Miasto przygotowuje się do remontu ulicy Piłsudskiego na odcinku od
skrzyżowania z ul. Morcinka do skrzyżowania z ul. Piecucha. Są to dwie
jezdnie o długości 2146 metrów, każda z dwoma lub trzema pasami
ruchu o łącznej powierzchni 23 606 m kw. i 4212 m kw. chodników.
Wzmocniona zostanie podbudowa drogi, wyrównana
i ułożona nowa nawierzchnia z zastosowaniem masy
asfaltobetonowej, zamontowane nowe krawężniki granitowe,
wyremontowane istniejące wpusty uliczne wraz
z przykanalikami oraz wyregulowane studnie kanalizacyjne.
W ramach remontu nawierzchni chodników
planuje się wydzielenie ścieżek rowerowych.
Wszystkie przejścia dla pieszych zostaną wykonane
w „kontraście” z zastosowaniem mas chemoutwardzalnych,
z zaniżeniem tj. wtopionym krawężnikiem, będącym
znacznym ułatwieniem dla przechodzących. Z myślą
o osobach niewidomych i słabowidzących na zejściach
z chodnika zastosowana zostanie kostka integracyjna,
z charakterystycznymi wypustkami pełniącymi funkcje
ostrzegawcze. Takie podłoże jest łatwo wyczuwalne zarówno
dotykowo (stopami lub laską) jak i akustycznie.
W ramach planowanego remontu drogi, wykonywany
będzie również remont torowiska na skrzyżowaniu z ul.
Kasprzaka, wykona go spółka Tramwaje Śląskie S. A.
Wartość inwestycji to niewiele ponad 6 mln zł. Gmina
złożyła wniosek o dofinansowanie zadania w ramach
Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Zaakceptowany został pozytywnie, musi go
jeszcze zatwierdzić Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
i Administracji. W ciągu miesiąca sprawa zostanie
rozstrzygnięta. Gmina może otrzymać zwrot kosztów
w wysokości do 50 proc. wartości inwestycji.
Inwestycja zaplanowana jest do realizacji w 2015 roku.
bzenek
Sat, 15 Nov 2014 - 11:17
CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

Miasto przygotowuje się do remontu ulicy Piłsudskiego na odcinku od
skrzyżowania z ul. Morcinka do skrzyżowania z ul. Piecucha.
Koniecznościowo niech zrobią te światła przy Maku bo strach tam przechodzić.
No i może rondo na skrzyżowaniu z Piecucha ??
CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

W ramach remontu nawierzchni chodników
planuje się wydzielenie ścieżek rowerowych.
No i jakości tych ścieżek boję najbardziej

Rozumiem, że Pan Oficer Rowerowy pomyśli o przejazdach rowerowych w poprzek drogi, a nie tylko wzdłuż ???
CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

Wartość inwestycji to niewiele ponad 6 mln zł.
Mało coś.
Ale skoro tak tanio to może warto dołożyć do tego remont Majakowskiego-Morcinka ???
marcin.p
Sat, 15 Nov 2014 - 11:22
Szkoda, że nie od alei. No i Kasprzaka by się zdał remont.
mawwm
Sun, 16 Nov 2014 - 08:59
CYTAT(bzenek @ sob, 15 lis 2014 - 11:17)

CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

Miasto przygotowuje się do remontu ulicy Piłsudskiego na odcinku od
skrzyżowania z ul. Morcinka do skrzyżowania z ul. Piecucha.
Koniecznościowo niech zrobią te światła przy Maku bo strach tam przechodzić.
No i może rondo na skrzyżowaniu z Piecucha ??
CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

W ramach remontu nawierzchni chodników
planuje się wydzielenie ścieżek rowerowych.
No i jakości tych ścieżek boję najbardziej

Rozumiem, że
Pan Oficer Rowerowy pomyśli o przejazdach rowerowych w poprzek drogi, a nie tylko wzdłuż ???
CYTAT(:) @ sob, 15 lis 2014 - 02:45)

Wartość inwestycji to niewiele ponad 6 mln zł.
Mało coś.
Ale skoro tak tanio to może warto dołożyć do tego remont Majakowskiego-Morcinka ???
w UM nie ma i nigdy nie było stanowiska
Oficera Rowerowego, a z Tobiaszem (autorem Studium Tras Rowerowych Miasta D.G. p.o. O.R.) nie przedłużono umowy o pracę - taka jest Nasza "Dąbrowa Rowerowa" Miasto Przyjazne Rowerzystom (nie mylić ze Stowarzyszeniem Rowerowa Dąbrowa)
bzenek
Mon, 17 Nov 2014 - 10:55
CYTAT(mawwm @ nie, 16 lis 2014 - 10:59)

w UM nie ma i nigdy nie było stanowiska Oficera Rowerowego, a z Tobiaszem (autorem Studium Tras Rowerowych Miasta D.G. p.o. O.R.) nie przedłużono umowy o pracę - taka jest Nasza "Dąbrowa Rowerowa" Miasto Przyjazne Rowerzystom (nie mylić ze Stowarzyszeniem Rowerowa Dąbrowa)
Oooo serio ?
Na stronie ->
http://www.dabrowarowerowa.pl/ czytamy:
"Od kwietnia 2013 Oficer Rowerowy w Dąbrowie Górniczej odpowiedzialny za „ułatwienie życia” rowerzystom w mieście, dostępny pod numerem 32 295 96 89 lub e-mailem tnykamowicz@dabrowa-gornicza.pl"
luket
Mon, 17 Nov 2014 - 16:51
Zgłoszenie na naprawmy to dotyczące błędnego oznakowania zjazdu na Cieszyn na DK94 zostało zamknięte z komentarzem, że znak jest ustawiony prawidłowo...
georgeb
Mon, 17 Nov 2014 - 18:57
Ja to proszę pana mam bardzo dobre połączenie wstaje rano za piętnaście trzecia, oczywiście nie skrecam tam gdzie trzeba jadąc do Cieszyna, jedę prosto za wiaduktem na slimaka na góre, pozniej 200 m wschodnią obwodnicą, poźniej znowu na ślimaka na dół, 200 metrów 94 w strone katowic, znowu na ślimaka na góre,i już jestem na nitce na wschodniej obwodnicy w stronie Cieszyna, a jak wiadomo mleko ma najszybszy transport
http://m.youtube.com/watch?v=fBfQgcLvg-c
prezes
Mon, 17 Nov 2014 - 19:53
CYTAT(luket @ pon, 17 lis 2014 - 16:51)

Zgłoszenie na naprawmy to dotyczące błędnego oznakowania zjazdu na Cieszyn na DK94 zostało zamknięte z komentarzem, że znak jest ustawiony prawidłowo...

bez komentarza.
napisałem zgłoszenie jeszcze raz
... i tak do skutku :/
:)
Tue, 18 Nov 2014 - 11:50
to jest zdjęcie z SSC:
jak mówią, że ok to się nie ma co dziwić, że gdy daaawno temu zwracałem uwagę na błędy w projekcie oznakowania, gdy remont dopiero ruszał. Potem zgłosiłem na naprawmyto.pl, gdy pierwsza błędna tablica została zamontowana i też po długim czasie napisali, że wszystko jest ok. Znalazłem wiele różnych błędów.
W UM nie ma kto tego sprawdzać, albo są tam jacyś amatorzy "po znajomości".
Pewnie odebrali projekt bez zastrzeżeń, a później odebrali już też realizację i teraz nie ma kto ponieść kosztów. Taki urzędnik sam powinien oddawać.
marder5
Tue, 18 Nov 2014 - 13:20
Urzędnicy nie lubią przyznawać się do błędu.
luket
Tue, 18 Nov 2014 - 13:27
@prezes: Czy możesz dorzucić to zdjęcie do zgłoszenia na naprawmy to? Zdjęcie jest moje
Najlepiej by urzędnikom zaznaczyć na czerwono w paincie...
olo
Tue, 18 Nov 2014 - 17:40
No a co chodzi? Znak umieszczony jest prawidłowo, znaczy wszystkie odległości od pasa drogi, nad pasem drogi, w poprzek i na wzdłuż są prawidłowe. Kolory prawidłowe, liternictwo znormalizowane, więc o co idzie.
prezes
Tue, 18 Nov 2014 - 20:10
CYTAT(luket @ wto, 18 lis 2014 - 13:27)

@prezes: Czy możesz dorzucić to zdjęcie do zgłoszenia na naprawmy to? Zdjęcie jest moje
Najlepiej by urzędnikom zaznaczyć na czerwono w paincie...
zdjęcie dodane. ale i tak wątpię, że to coś da :/
autor poprzedniego alertu napisał, że zgłosił sprawę do GDDKiA.
Jak już to wywalczymy i będzie można z pełną świadomością skręcić w prawo na Cieszyn, to problem pojawi się kilkadziesiąt metrów dalej, na skrzyżowaniu ze Staszica, tam też przydałoby się dopisać, że na Cieszyn/Bielsko na wprost, a jest tylko Wrocław,Kraków A4... ale tego to już na pewno nie zrozumieją.
menago
Thu, 20 Nov 2014 - 08:40
a kiedy maja zamiar zdjac ograniczenia do 50 km/h ktore sa chyba na calym naszym odcinku dk94? do konca roku?
czy to taki sposob na odzyskanie kasy przez wpuszczenie tam nieoznakowanych radiowozow?
Prosty
Thu, 20 Nov 2014 - 21:26
CYTAT(menago @ czw, 20 lis 2014 - 08:40)

a kiedy maja zamiar zdjac ograniczenia do 50 km/h ktore sa chyba na calym naszym odcinku dk94? do konca roku?
czy to taki sposob na odzyskanie kasy przez wpuszczenie tam nieoznakowanych radiowozow?

Tak, to jeden ze sposobow
bedzie stosowany az nie podratuja budzetu panstwa, czyli do konca naszego zycia
Jak skoncza sie wszystkie prace wykonczeniowe
:)
Tue, 25 Nov 2014 - 08:49
Sygnalizacja na Al. Róż/Legionów albo się zepsuła, albo znowu przywrócili stare ustawienia sprzed wielu miesięcy. Znowu wróciły korki przez całą długość Al Róż. Zielone na Al. Róż "od dołu" świeci się przez kilka sekund i zdąży na nim przejechać kilka samochodów albo jeden TIR. Oczywiście trzeba stać przez wiele zmian świateł.
ko ko
Tue, 25 Nov 2014 - 11:19
CYTAT(:) @ wto, 25 lis 2014 - 08:49)

Sygnalizacja na Al. Róż/Legionów albo się zepsuła, albo znowu przywrócili stare ustawienia sprzed wielu miesięcy. Znowu wróciły korki przez całą długość Al Róż. Zielone na Al. Róż "od dołu" świeci się przez kilka sekund i zdąży na nim przejechać kilka samochodów albo jeden TIR. Oczywiście trzeba stać przez wiele zmian świateł.
Ale taka sama sytuacja jest od strony zjazdu z DK (do jazdy na wprost na legionów i do skrętu w prawo wal. róż). Ostatni stałem w korku prawie od samego rozwidlenia.
Prosty
Tue, 25 Nov 2014 - 23:30
CYTAT(ko ko @ wto, 25 lis 2014 - 11:19)

CYTAT(:) @ wto, 25 lis 2014 - 08:49)

Sygnalizacja na Al. Róż/Legionów albo się zepsuła, albo znowu przywrócili stare ustawienia sprzed wielu miesięcy. Znowu wróciły korki przez całą długość Al Róż. Zielone na Al. Róż "od dołu" świeci się przez kilka sekund i zdąży na nim przejechać kilka samochodów albo jeden TIR. Oczywiście trzeba stać przez wiele zmian świateł.
Ale taka sama sytuacja jest od strony zjazdu z DK (do jazdy na wprost na legionów i do skrętu w prawo wal. róż). Ostatni stałem w korku prawie od samego rozwidlenia.
W czwartek stałem tak samo, na początku myślałem - ok, pewnie taka godzina, jechałem przed 16. Ale później jak widziałem sygnalizator to krótką chwilę tylko świeciło się zielone. Pytanie czy już tak na stałe, jak tak to nieciekawie. Pewnie trochę ruchu odciąży oddanie alej, ale trochę czasu jeszcze do tego jest.
olo
Wed, 26 Nov 2014 - 00:35
Co do sygnalizacji. Jak uruchomili światła koło "świtu" to przez długi czas można było być pewnym, stojąc na Tysiąclecia, że jak puszczą tych od targu, to zaraz puszczą tych od Kasprzaka. A teraz jest ciemna dupa. Stojąc koło dentysty widzę za sobą trzy auta, obok dwa, na Piłsudskiego jedno, dwa. Z przyzwyczajenia patrzę, jadą od targu, wrzucam jedynkę i ... puszczają z Piłsudskiego dwa samochody. Co za dureń to poustawiał. A najlepsze jest to, że w chwili gdy już dla mnie zaświeci się zielone, po przejeździe tych dwóch samochodów, to tramwaj dojeżdża do poprzecznej kreski.
signaal
Thu, 27 Nov 2014 - 11:34
CYTAT
KZK GOP ogłosił przetarg na przygotowanie koncepcji i architektury "Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem" na terenie KZK GOP
Artykuł otwarty
System ma zostać zbudowany w latach 2014-2020. Jego koszty to ok. 200 mln zł. Obejmie Katowice oraz inne miasta aglomeracji, tam, gdzie na zlecenie KZK GOP kursują autobusy oraz tramwaje.
Na razie ogłoszono przetarg na koncepcję systemu. Ma ona się składać z kilku elementów. Po pierwsze musi umożliwić sterowanie ruchem na głównych drogach regionu, sygnalizacje świetlne mają dawać pierwszeństwo autobusom i tramwajom. Ma też powstać system informowania kierowców o utrudnieniach na drogach i kolizjach, elektroniczne tablice mają im podpowiadać trasę alternatywną, tak by np. ominąć miejsce wypadku czy robót drogowych.
Całość ma uzupełnić m.in. system informacji pasażerskiej przy centrach przesiadkowych, kierowcy mają z kolei dowiadywać się już przed nimi o ilości wolnych miejsc parkingowych.
Cały tekst:
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...l#ixzz3KGPOkz7xPrzekazanie kolejnych kompetencji organizacji, która spierdoliła wszystko czego dotychczas się tknęła...
"Wy wszyscy jesteście pojebani. Was nie można sądzić, was trzeba leczyć"
xMarcinx
Thu, 27 Nov 2014 - 15:43
Tu chodzi tylko o przetarg, a jesli chodzi o przetargi to takich specjalistow jak w kzk gop prozno gdziekolwiek szukac. Chocby postac prof. Dydkowskiego
marcin.p
Sat, 29 Nov 2014 - 19:07
CYTAT(xMarcinx @ czw, 27 lis 2014 - 15:43)

Tu chodzi tylko o przetarg, a jesli chodzi o przetargi to takich specjalistow jak w kzk gop prozno gdziekolwiek szukac. Chocby postac prof. Dydkowskiego
Żartujesz, prawda?
xMarcinx
Sat, 29 Nov 2014 - 20:40
Dlaczego mam zartowac?
marcin.p
Sat, 29 Nov 2014 - 22:50
Może podaj jakieś przykłady tej "fachowości". Bo jakoś nie kojarzę... Chyba, że masz na myśli przetargi na zakup Opli, w których tylko kanclerz mógł wygrać!
xMarcinx
Sun, 30 Nov 2014 - 16:22
marcin.p
Sun, 30 Nov 2014 - 23:18
Streść to bo nie chce mi się czytać... Skoro w KZK takie fachowce od przetargów to wyjaśnij mi skąd te przekręty przy przetargach na Ople od kanclerza albo ustawiane przetargi po PKMy. Czyżby Jaśnie Pan Profesor był tylko teoretykiem?
xMarcinx
Mon, 01 Dec 2014 - 15:57
Jeśli nie chce Ci sie czytać to po co ja mam pisać. Cale szczescie ze z taka łatwością przychodzi Ci mieszanie innych z błotem.
marcin.p
Mon, 01 Dec 2014 - 17:39
problem w tym, że Dydkowski może i jest fachowcem, ale instytucja, którą zarządza z fachowością ma niewiele wspólnego.
signaal
Mon, 01 Dec 2014 - 19:23
CYTAT(xMarcinx @ pon, 01 gru 2014 - 15:57)

Jeśli nie chce Ci sie czytać to po co ja mam pisać. Cale szczescie ze z taka łatwością przychodzi Ci mieszanie innych z błotem.
To ci naukowcy co spotykają się na konferencjach takich jak ostatnia w Tarnowskich Górach gdzie łykają jak młode pelikany gadki urbańczyków wszelkiej maści, że NIEKTÓRE linie w KZK GOP jeżdżą co 40 minut i to jest nieco za rzadko? Czy ciągle piszą prace o centrach przesiadkowych w Katowicach? Jeden koleś to chyba od magisterium do doktoratu (jak nie habilitacji) na tych centrach przesiadkowych dojechał. Ciekawe co prawda jak je badał ale prace napisał fascynujące.
Z resztą - skoro przetargi na obsługę linii pisze gość po AWF a komunikaty prasowe tworzy cukiernik to o czym mówimy...
marcin.p
Mon, 01 Dec 2014 - 19:31
A co Ty chcesz od katowickich centrów przesiadkowych? Fantastyczne, ogromne, ogrzewane (przez smród żuli) wiaty; przestronne toalety (w krzakach); no i rozkład, tak skonstruowany, że jak dobrze trafisz to i... 90 minut możesz czekać na kolejny autobus! I jak tu nie dać doktoratu takiemu fachowcowi.
signaal
Mon, 01 Dec 2014 - 19:40
CYTAT(marcin.p @ pon, 01 gru 2014 - 19:31)

A co Ty chcesz od katowickich centrów przesiadkowych? Fantastyczne, ogromne, ogrzewane (przez smród żuli) wiaty; przestronne toalety (w krzakach); no i rozkład, tak skonstruowany, że jak dobrze trafisz to i... 90 minut możesz czekać na kolejny autobus! I jak tu nie dać doktoratu takiemu fachowcowi.

Temu fachowcu.
juar_78
Mon, 01 Dec 2014 - 20:51
CYTAT(signaal @ pon, 01 gru 2014 - 17:40)

CYTAT(marcin.p @ pon, 01 gru 2014 - 19:31)

A co Ty chcesz od katowickich centrów przesiadkowych? Fantastyczne, ogromne, ogrzewane (przez smród żuli) wiaty; przestronne toalety (w krzakach); no i rozkład, tak skonstruowany, że jak dobrze trafisz to i... 90 minut możesz czekać na kolejny autobus! I jak tu nie dać doktoratu takiemu fachowcowi.

Temu fachowcu.

I tak nic nie przebije centrum przesiadkowego Frankiewicza przy zajezdni tramwajowej w Gliwicach, gdzie po likwidacji tramwajów w Gliwicach, kazano ludziom przesiadać się z tramwaju i kontynuować (na tym samym bilecie) podróż dalej autobusem do centrum Gliwic. Ale "promocja" się skończyła, znacz się teraz i tak trzeba w autobusie kolejny bilet skasować, więc z centrum przesiadkowego nie ma potrzeby korzystać.
marcin.p
Mon, 01 Dec 2014 - 20:57
Różnica w tym taka, że na gliwickim centrum przesiadkowym jeszcze nikt doktoratu nie zrobił, jeszcze. A na katowickim i owszem
Leszek
Mon, 01 Dec 2014 - 23:12
CYTAT(menago @ czw, 20 lis 2014 - 08:40)

a kiedy maja zamiar zdjac ograniczenia do 50 km/h ktore sa chyba na calym naszym odcinku dk94? do konca roku?
czy to taki sposob na odzyskanie kasy przez wpuszczenie tam nieoznakowanych radiowozow?

Od kilku dni już nie ma ograniczeń.
signaal
Mon, 01 Dec 2014 - 23:15
CYTAT(marcin.p @ pon, 01 gru 2014 - 20:57)

Różnica w tym taka, że na gliwickim centrum przesiadkowym jeszcze nikt doktoratu nie zrobił, jeszcze. A na katowickim i owszem
Doktoratu może nie ale wpisać sobie w osiągnięcia prezydentury Frankiewicz mógł. A ludowi to widać pasuje...
juar_78
Tue, 02 Dec 2014 - 08:31
CYTAT(juar_78 @ pon, 01 gru 2014 - 18:51)

CYTAT(signaal @ pon, 01 gru 2014 - 17:40)

CYTAT(marcin.p @ pon, 01 gru 2014 - 19:31)

A co Ty chcesz od katowickich centrów przesiadkowych? Fantastyczne, ogromne, ogrzewane (przez smród żuli) wiaty; przestronne toalety (w krzakach); no i rozkład, tak skonstruowany, że jak dobrze trafisz to i... 90 minut możesz czekać na kolejny autobus! I jak tu nie dać doktoratu takiemu fachowcowi.

Temu fachowcu.

I tak nic nie przebije centrum przesiadkowego Frankiewicza przy zajezdni tramwajowej w Gliwicach, gdzie po likwidacji tramwajów w Gliwicach, kazano ludziom przesiadać się z tramwaju i kontynuować (na tym samym bilecie) podróż dalej autobusem do centrum Gliwic. Ale "promocja" się skończyła, znacz się teraz i tak trzeba w autobusie kolejny bilet skasować, więc z centrum przesiadkowego nie ma potrzeby korzystać.
Centrum przesiadkowe to oczywiście w dużym "...", bo rzecz polegała na tym, że wysiadało się na przystanku przy pętli, potem pod gołym niebem przez ruchliwą drogę na przystanek autobusowy tak dwieście metrów, na którym bodajże nawet wiaty nie było.
prezes
Thu, 04 Dec 2014 - 18:56
CYTAT(prezes @ pon, 17 lis 2014 - 19:53)

CYTAT(luket @ pon, 17 lis 2014 - 16:51)

Zgłoszenie na naprawmy to dotyczące błędnego oznakowania zjazdu na Cieszyn na DK94 zostało zamknięte z komentarzem, że znak jest ustawiony prawidłowo...

bez komentarza.
napisałem zgłoszenie jeszcze raz
... i tak do skutku :/
http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/26355od 2 tygodni status: "w rozpoznaniu"

Poważnie myślę czy nie uruchomić telewizji. Może jakiś program interwencyjny się zainteresuje - przecież przy takiej dużej inwestycji to po prostu wstyd.
luket
Thu, 04 Dec 2014 - 19:10
CYTAT(prezes @ czw, 04 gru 2014 - 18:56)

CYTAT(prezes @ pon, 17 lis 2014 - 19:53)

CYTAT(luket @ pon, 17 lis 2014 - 16:51)

Zgłoszenie na naprawmy to dotyczące błędnego oznakowania zjazdu na Cieszyn na DK94 zostało zamknięte z komentarzem, że znak jest ustawiony prawidłowo...

bez komentarza.
napisałem zgłoszenie jeszcze raz
... i tak do skutku :/
http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/26355od 2 tygodni status: "w rozpoznaniu"

Poważnie myślę czy nie uruchomić telewizji. Może jakiś program interwencyjny się zainteresuje - przecież przy takiej dużej inwestycji to po prostu wstyd.
Też miałem o tym pisać.
Ja rozumiem, że urząd ma pewną bezwładność, i nie da się zamówić nowej tablicy na już, ale tak jak pisałeś w zgłoszeniu, wysłanie dwóch gości ze zwyżką i kawałkiem zielonej taśmy, którzy zakleiliby tę kompromitację powinno być w zasięgu decyzji "od ręki". Ale jak widać - niedasię.
prezes
Fri, 05 Dec 2014 - 14:45
CYTAT(luket @ czw, 04 gru 2014 - 19:10)

CYTAT(prezes @ czw, 04 gru 2014 - 18:56)

CYTAT(prezes @ pon, 17 lis 2014 - 19:53)

CYTAT(luket @ pon, 17 lis 2014 - 16:51)

Zgłoszenie na naprawmy to dotyczące błędnego oznakowania zjazdu na Cieszyn na DK94 zostało zamknięte z komentarzem, że znak jest ustawiony prawidłowo...

bez komentarza.
napisałem zgłoszenie jeszcze raz
... i tak do skutku :/
http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/26355od 2 tygodni status: "w rozpoznaniu"

Poważnie myślę czy nie uruchomić telewizji. Może jakiś program interwencyjny się zainteresuje - przecież przy takiej dużej inwestycji to po prostu wstyd.
Też miałem o tym pisać.
Ja rozumiem, że urząd ma pewną bezwładność, i nie da się zamówić nowej tablicy na już, ale tak jak pisałeś w zgłoszeniu, wysłanie dwóch gości ze zwyżką i kawałkiem zielonej taśmy, którzy zakleiliby tę kompromitację powinno być w zasięgu decyzji "od ręki". Ale jak widać - niedasię.
no i chyba się "przestraszyli"

Dziś od rana coś kombinują z tymi tablicami, na pewno ściągali ale nie wiem czy zamontowali jakąś nową.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.