CYTAT(Dave @ sob, 19 sty 2008 - 21:17)

3) Uśmieszku! Przestań już powtarzać o tym braku nowych, unijnych wiat w D.G. bo może akurat coś się zmieni na ostatnią chwilę, i te wiaty jakieś tam jednak będą?! :> Jest to prawie niemożliwe, ale cuda się zdarzają! Będzie to będzie! Nie będzie to nie będzie! I tak "modernizacja" tych przystanków to jeden pic i powinna się tym czym prędzej zająć Komisja Europejska - łącznie z nowymi wozami i liniami i zapowiedzami przystanków a raczej częstym ich brakiem w autobusach!
Ale co ma sie zmienic? Jakie cuda? Przeciez bez przetargu nie mozna a taki byl na kilka sztuk rok czy 2 temu i tylko jesli cos im zostalo to moze gzdies postawia.
widzialem juz sporo "zmodernizowanych" przystankow i jadac samochodem juz widac jak bardzo nierowno polozyli. Jesli miasto cos takiego odbierze to bedzie zastanawiajace.
CYTAT
Nie zmienialiśmy cen biletów, mimo że ceny paliwa poszły bardzo mocno do góry. Musimy zwaloryzować stawki naszym przewoźnikom, choć na pewno nie w takim stopniu, jak by chcieli
Nareszcie!
Kiedys bilety KZK na tle kraju byly bardzo drogie ale od tego czasu wszedzie podrozaly. Szkoda jednak ze nie uszczelnia systemu. Kiedys gdy prawie codziennie jezdzilem tramwajem 21, w ciagu calego roku byly tylko 2 kontrole i to dzien po dniu. W Gdansku bardzo malo kto jedzie na gape. Kontrole sa bardzo czesto, a co jakis czas prowadzone sa kilkutygodniowe wielkie akcje, gdzie jadac dluzej jedna trasa sprawdza z 2 czy 3 razy. I to nauczylo ludzi.
Do tego tyle mowi sie o integracji miast a funkcjonuja te strefy i ktos jedzie godzine z Bledowa do centrum i placi mniej niz drugi za 3 czy 2 minuty z Gorniczej pod hale w Zagorzu ( obecnie przystanek "Expo").
U nas jak jest? Przynajmniej jedna osoba z forum powinna wiedziec? Jest jakis przydzial, harmonogram kontroli na konkretne linie czy chaos i kazdy sprawdza tam gdzie i kiedy mu sie podoba?
CYTAT(Padziu)
wystarczy nie dawać pracownikom KZK GOP i ich rodzinom biletów do bezpłatnych przejazdów. Można dać tylko kierowcom (motorniczym) żeby dojechali na zajezdnię a nie żonom, córkom, synom, babciom...itd.
z babciami to juz przesada

Pracownicy PKMow zarabiaja zdecydowanie za malo i nie ma kto pracowac. Niech zabiora jesli podniosa pensje przynajmniej o polowe. Te bilety to jakas zacheta i jakies male zadoscuczynienie za marne zarobki dla nowych (chwala sie tym w ogloszeniach) i dla obecnych pracownikow, aby nie uciekli. Nie zdajesz sobie chyba sprawy jak odpowiedzialna jest to praca dla kierowcow i dla zaplecza technicznego. A teraz nietrudno zeby znalezli gdzie indziej o wiele lepiej platna i mniej odpowiedzialna a wtedy komunikacje miejska trzeba bedzie redukowac i zwijac. Juz obecnie zdarza sie ze nie ma kto wyjechac na trase a PKMy placa wtedy kary KZK.
Lepiej sie dowiedz ile KZKGOP daje kasy prezydentom miast za siedzenie na stolku.
@Dave
czy wiesz kto kontoluje stan czystosci autobusow? PKM sprzata i myje wszystkie codziennie, czego nie robia prywatni. Najlepsze jest to ze doszly do mnie wiesci ze jacys debile wypisuja raporty o brudnych autobusach na sam koniec dnia ( a widomo jak sie teraz brudza juz po chwili) i trzeba placic kolejne kary KZK. To moze jeszce kierowcy na koncu kazdego kursu na petli powinni je myc?