TŚ ogłosiły przetarg: Opracowanie Studium wykonalności wraz z obsługą aplikacyjną dla zadania pod
nazwą: „Zintegrowany Projekt modernizacji i rozwoju infrastruktury tramwajowej w Aglomeracji Śląsko
– Zagłębiowskiej wraz z zakupem taboru tramwajowego", a w nim potwierdzają się wcześniejsze plany, dotyczące DG:
CYTAT
I.5.
„Przebudowa torowiska tramwajowego wydzielonego w ciągu ul. Sobieskiego
w Dąbrowie Górniczej, od Pętli KWK Paryż do Przystanku Sienkiewicza”.
a) Zadanie obejmuje:
modernizację torowiska tramwajowego o łącznej długości ok. 1 300
metrów toru pojedynczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą po torowisku wydzielonym;
Zadanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa, jakości i komfortu jazdy, pewności i elastyczności linii tramwajowej;
c) Zamawiający posiada dokumentację projektową „Modernizacja torowiska tramwajowego
wydzielonego na liniach 21,22,28 w ciągu ul. Sobieskiego od ul. Chopina do ul. Paryskiej
w Dąbrowie Górniczej” opracowaną przez MERiTUM PROJEKT Marek Myrcik z siedzibą w Chorzowie.
CYTAT
I.6.
„Przebudowa torowiska wydzielonego wzdłuż ulicy Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej na odcinku od Domu Kultury do skrzyżowania z Aleją Róż”.
a) Zadanie obejmuje:
modernizację torowiska tramwajowego o łącznej długości ok. 1 200 metrów toru pojedynczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą po torowisku wydzielonym, z wyłączeniem już zmodernizowanych przejazdów drogowo – tramwajowych – 3 szt.;
Zadanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa, jakości i komfortu jazdy, pewności i elastyczności linii tramwajowej;
c) Zamawiający posiada dokumentację projektową „Modernizacja torowiska tramwajowego
wydzielonego wzdłuż ul. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej na odcinku od Domu Kultury do skrzyżowania z Aleją Róż (z wyłączeniem już zmodernizowanych przejazdów drogowo-tramwajowych –3 szt.)” opracowaną przez MERiTUM PROJEKT Marek Myrcik z siedzibą w Chorzowie.
CYTAT
I.7.
„Przebudowa torowiska tramwajowego wydzielonego w ciągu ul. Piłsudskiego i Kasprzaka w Dąbrowie Górniczej od skrzyżowania ul. Piłsudskiego i ul. Granicznej do skrzyżowania ul. Kasprzaka i ul. Zaplecze”.
a) Zadanie obejmuje:
modernizację torowiska tramwajowego o łącznej długości ok. 7 300 metrów toru pojedynczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą po torowisku wydzielonym, z wyłączeniem już zmodernizowanego przejazdu drogowo – tramwajowego –1 szt.;
Zadanie ma na celu poprawę bezpieczeństwa, jakości i komfortu jazdy, pewności i elastyczności linii tramwajowej;
c) W opracowaniu dokumentacja projektowa
„Przebudowa torowiska tramwajowego wydzielonego w ciągu ul. Piłsudskiego i Kasprzaka w Dąbrowie Górniczej od skrzyżowania ul. Piłsudskiego i ul. Granicznej do skrzyżowania ul. Kasprzaka i ul. Zaplecze” opracowywaną przez MERiTUM PROJEKT Marek Myrcik z siedzibą w Chorzowie
Na liście rezerwowej:
CYTAT
2/
„Przebudowa torowiska tramwajowego w Dąbrowie Górniczej w ciągu ul. Piłsudskiego od Alei Róż do skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Graniczną”(2700 mtp).
CYTAT
12/
„Przebudowa torowiska tramwajowego w Dąbrowie Górniczej w ciągu ul. Piłsudskiego od
ul. Zaplecze do końca linii tramwajowej wraz z pętlą”(1900 mtp).
i też częściowo dotyczy:
CYTAT
1
/ „Przebudowa torowiska tramwajowego od Ronda Czeladzkiego do Pętli Urząd Pracy wraz
z Pętlą” w Będzinie (6000 mtp).