Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komunikacja KZK GOP
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Miasto
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67
signaal
CYTAT(Leszek @ śro, 26 mar 2014 - 08:30) *
CYTAT(:) @ nie, 23 mar 2014 - 14:49) *
.

CYTAT(xMarcinx @ sob, 22 mar 2014 - 13:25) *
Natomiast 806 i 803 maja obsługiwać szpital górniczy, w dość dziwnych godzinach ale podobno tak funkcjonuje rejestracja i szpital..
wow, cud
Nie ma jeszcze wersji elektronicznej. Jest coś więcej, dokładniej w jakich godzinach i od kiedy?


CYTAT
Na razie trasa tych autobusów kończy się na przystanku „Będzin Kościuszki”. Od 1 kwietnia, w dni powszednie linia 806 pojedzie z niego do szpitala o godz. 6.33. Autobusy linii 803 odjadą o godz. 9.58, 13.59 i 18.44. W soboty 806 wyruszy o godz. 9.55, 806 o 17.52. W niedziele i święta autobus nr 803 odjedzie o godz. 9.59 i 17.59. W godzinach zbliżonych do przyjazdu, autobusy będą odjeżdżać
sprzed lecznicy w stronę Dąbrowy.
Godziny wydłużonych kursów zostały ustalone z uwzględnieniem godzin zgłoszeń pacjentów do rejestracji w przychodniach przyszpitalnych, odwiedzin chorych i pracy personelu szpitala.
Od przyszłego miesiąca zmieni się także trasa autobusu nr 644. Teraz, z ul. Leśnej wjeżdża w ul. 11 Listopada w stronę Gołonoga. Po zmianie pojedzie w prawo, na przystanek przed CH Real. Stamtąd wróci na dotychczasową trasę. To udogodnienia dla mieszkańców, którzy będą mogli bezpośrednio dotrzeć do hipermarketu. Koszty związane z wydłużeniem trasy pokryje CH Real.


Przepiękny pomysł z 644, widomy znak, że coraz bliżej nam do Katowic. Tam też większość autobusów kręci bezsensowne kółka po całym mieście. Po tej zmianie trasy korzystanie z niej ma sens tylko na trasie Centrum-Dziewiąty/Trzydziesty i Łęknice-Gołonóg. Po drugiej stronie torów dowolny odcinek szybciej pokona się pieszo niż autobusem. ;)
sandwich
Dla mieszkańców Mickiewicza pomysł z 644 wcale nie jest głupi.
signaal
CYTAT(sandwich @ śro, 26 mar 2014 - 11:00) *
Dla mieszkańców Mickiewicza pomysł z 644 wcale nie jest głupi.

A co im ma dać 644? Przystanek pod cmentarzem jest... przystankiem obsługującym cmentarz a ten pod realem jest dalej niż Majakowskiego. Do tego w czasie remonty Majakowskiego ma tyle wyjazdów z podporządkowanych, że kursy będą wg. rozkładu +/- 15 minut, takie rozpaczliwe kółka po mieście będzie sobie kręcił.
sandwich
CYTAT(signaal @ śro, 26 mar 2014 - 13:10) *
CYTAT(sandwich @ śro, 26 mar 2014 - 11:00) *
Dla mieszkańców Mickiewicza pomysł z 644 wcale nie jest głupi.

A co im ma dać 644? Przystanek pod cmentarzem jest... przystankiem obsługującym cmentarz a ten pod realem jest dalej niż Majakowskiego. Do tego w czasie remonty Majakowskiego ma tyle wyjazdów z podporządkowanych, że kursy będą wg. rozkładu +/- 15 minut, takie rozpaczliwe kółka po mieście będzie sobie kręcił.

A to, że babcia z Mickiewicza nie będzie musiała dymać z Leśnej, tylko wsiądzie w Centrum i wysiądzie pod cmentarzem.
prezes
CYTAT(sandwich @ śro, 26 mar 2014 - 11:29) *
A to, że babcia z Mickiewicza nie będzie musiała dymać z Leśnej, tylko wsiądzie w Centrum i wysiądzie pod cmentarzem.

To akurat nietrafiony przykład, tak samo może wsiąść w 634 czy 984.

Mieszkam obecnie w okolicach cmentarza i dla mnie to bardzo dobra wiadomość, ale pod kątem połączenia z Gołonogiem. Często jeżdżę do Gołonoga autobusem i miałem jak wrócić 604 ale w tamta stronę musiałem biec na Aleje. Kolejny przykład: moja babcia z Gołonoga mogła do mnie przyjechać 604, ale musiałem ją już odwozić bo na Aleje było dla niej za daleko.

Mnie z kolei zastanawia co z przystankiem na Realu w momencie oddania DK94, jeśli przystanek wróci na swoje dawne miejsce to 644 nie będzie miał jak go obsługiwać, jeśli zostanie tu gdzie jest to znowu 604 musiałby robić 2 kółka po parkingu, bez sensu.
signaal
CYTAT(sandwich @ śro, 26 mar 2014 - 11:29) *
CYTAT(signaal @ śro, 26 mar 2014 - 13:10) *
CYTAT(sandwich @ śro, 26 mar 2014 - 11:00) *
Dla mieszkańców Mickiewicza pomysł z 644 wcale nie jest głupi.

A co im ma dać 644? Przystanek pod cmentarzem jest... przystankiem obsługującym cmentarz a ten pod realem jest dalej niż Majakowskiego. Do tego w czasie remonty Majakowskiego ma tyle wyjazdów z podporządkowanych, że kursy będą wg. rozkładu +/- 15 minut, takie rozpaczliwe kółka po mieście będzie sobie kręcił.

A to, że babcia z Mickiewicza nie będzie musiała dymać z Leśnej, tylko wsiądzie w Centrum i wysiądzie pod cmentarzem.

Zapomniałem, że KZK GOP przewozi tylko ludzi niepełnosprawnych i w słusznym wieku. I niech ktoś nie powie, że u nas nie ma darmowej komunikacji. smile.gif
marcin.p
CYTAT(prezes @ śro, 26 mar 2014 - 12:00) *
Mnie z kolei zastanawia co z przystankiem na Realu w momencie oddania DK94, jeśli przystanek wróci na swoje dawne miejsce to 644 nie będzie miał jak go obsługiwać, jeśli zostanie tu gdzie jest to znowu 604 musiałby robić 2 kółka po parkingu, bez sensu.


Najlepszym wyjściem byłaby ściana pomiędzy wejściami do marketu.

Natomiast pamiętajmy, że za połączenie 644 z Realem płaci Real, więc ma on zapewnić komunikację między Łęknicami/Gołonogiem a marketem. Zapewne Real/Aucham będzie się przyglądał temu połączeniu i nie zdziwię się gdy za jakiś czas dojdą do wniosku, że trzeba "powalczyć" o klienta ze Strzemieszyc, w wyniku czego 634 lub 984 też pojadą przez parking...
xMarcinx
CYTAT(marcin.p @ śro, 26 mar 2014 - 15:21) *
trzeba "powalczyć" o klienta ze Strzemieszyc, w wyniku czego 634 lub 984 też pojadą przez parking...


Idzmy na całość przez parking i przez łęknice! Zwłaszcza, że na parkowej już nie ma jak wsiąść do 116 a co dopiero jak wroci kurs na osiedle. Po prostu 116 zostało totalnie przejęte przez ludność z Ząbkowic.
signaal
Tymczasem KZK GOP bada sprawę... angry2.gif

CYTAT
Kilka tygodni temu na tzw. “małym pakiecie będzińskim” zmienił się przewoźnik. Po tym, jak przetarg wygrała jedna z firm, zmieniły się też standardy. Trudno je jednak nazwać normalnymi – przeczytajcie wrażenia z jazdy naszego czytelnika.

Oto list naszego czytelnika, Macieja:
Jak wiadomo od 1.03.2014 linie autobusowe zwane potocznie “małym pakietem będzińskim” (79, 107, 125, 200, 721, 722, 904N) przejęło od PKM Sosnowiec Konsorcjum (PKS Południe, UT Krzysztof Pawelec, A21).

Od tamtego czasu na linie wyjechały dużo mniejsze autobusy (poprzednio były to zazwyczaj Solarisy Urbino 12 i Jelcze M120). Sprawia to, że w godzinach porannego szczytu oraz w dni targowe w Będzinie (środy, soboty) jazda w cywilizowanych warunkach jest praktycznie niemożliwa.

Najwięcej problemów sprawia obsługa linii 79. W zeszłym tygodniu przez 2 (a może nawet 3 dni) nie była realizowana pełna pula kursów w dni robocze. I nie chodzi tu o pojedynczy przypadek.

Dodatkowo na linie zaczęły wyjeżdżać autobusy, których użycie na tej linii nie było uwzględnione w umowie między przewoźnikiem a Konsorcjum. Obecnie na linii 79 jeździ nawet pojazd, który nie należy do tego Konsorcjum (przewoźnik o tajemniczej nazwie ASKA).

Do KZK-GOP w ciągu ostatnich tygodni trafiło wiele skarg (zarówno pisemnych jak i poprzez oficjalny profil na facebooku). Jakiś tydzień temu została hucznie zapowiedziana kontrola na liniach, której wyniki miały być znane na początku tego tygodnia. Na tą chwilę nadal nic nie wiadomo o rezultatach.
Prawdziwym dla mnie szokiem była także wczorajsza jazda autobusem linii 79.

Chodzi o 2 wczorajsze kursy w kierunku Dąbrowy Górniczej (i z powrotem) o godzinach 14.11 i 15.08 (przystanek B-n Kościuszki). Nie wiem czy podobna sytuacja miała miejsce w czasie wcześniejszych kursów.
Pojazd, który obsługuje tę linię (MAZ nr rej.: SK 7820X ; nr boczny 22) w ogóle nie powinien był wczoraj poruszać się po drodze publicznej.

Drzwi środkowe wyglądały jakby zacięły się podczas otwierania i nie chciały się domknąć. Tu “plus” za “profesjonalną” naprawę pasem ściągającym i jakąś gałęzią. Oto jak to wyglądało:

To jeszcze nic. Drzwi przednie (jedyne przez które można było wsiadać i wysiadać, ponieważ tylne drzwi również nie działały) były stale otwarte (także w czasie jazdy)

Całą sprawę zgłosiłem (tak jak większość podobnych przypadków jest obecnie zgłaszana) na oficjalny profil KZK-GOP na facebooku. Sprawa została całkowicie zignorowana przez KZK-GOP.

(…)
Przecież ktoś w bardzo nieodległej przyszłości przez taką właśnie postawę może zostać ranny lub nawet zginąć. Jako pasażer, płacąc za bilet mam oczekiwać nie tylko tego, że przejadę z pkt A do pkt B ale, że w czasie podróży będę się czuł bezpiecznie.

O komentarz poprosiliśmy KZK GOP. – Znamy sprawę i przekazaliśmy ją do działu kontroli. Podejmiemy działania, a sprawa jest już w toku – mówi Anna Koteras, rzecznik KZK GOP. Przewoźnikowi grozi kara.


http://www.twojezaglebie.pl/drzwi-otwarte-...rd-w-autobusie/
:)
nowe rozkłady 603 i 606 są już od kilku dni na stronie KZKGOP. Szkoda, że tak mało kursów, ale i tak ogromy sukces
sandwich
Czy ktoś wie, co jest z tym 644?
sandwich
CYTAT
Jak informował oficjalny portal Dąbrowy Górniczej, wkrótce zmieni się także trasa autobusu linii nr 644, który po wjeździe z ul. Leśnej w ul. 11 Listopada dojeżdżać ma do Reala, skąd zawróci potem na stałą trasę do Gołonoga. Zanim jednak do oficjalnego zmiany trasy dojdzie, CH Real, Eurovia (wykonawca przebudowy ul. Majakowskiego) i KZK GOP uzgodnią m.in. kwestie finansowe tych zmian.


http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...ml#TRLokSosnTxt


I wszystko jasne. Dziś zmienili ten artykuł, bo wczoraj cytowali lokalny portal, zamiast sięgnąć do źródła.
Sebastian22
https://www.facebook.com/WytknijmyBledyKzkG...e=1&theater
prezes
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że w związku ze zmianą organizacji ruchu na czas przebudowy drogi krajowej DK94 na terenie Dąbrowy Górniczej całkowicie wyłączone z ruchu zostanie skrzyżowanie na wysokości mikrohuty oraz łącznik ulicy Majewskiego. Na czas prowadzenia prac na DK94 uruchomiona zostanie droga technologiczna, na wysokości przystanku autobusowego ?Dąbrowa Górnicza Albert nż?, umożliwiająca przejazdy z centrum Dąbrowy Górniczej do Strzemieszyc. Niemożliwa natomiast będzie relacja powrotna, ze Strzemieszyc do centrum Dąbrowy Górniczej. W związku z tymi zmianami, dla linii autobusowych nr 634 i 984 wyznaczone zostały objazdy:

5 i 6 kwietnia (sobota-niedziela) po obsłużeniu przystanku ?Dąbrowa Górnicza Aleja Róż nż? autobusy pojadą ulicami: Królowej Jadwigi, Wojska Polskiego, Staszica, do włączenia się na trasy rozkładowe, na przystanku ?Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce Sulno?.
W tych dniach wyłączone z obsługi zostaną przystanki: ?Dąbrowa Górnicza Reden?, ?Dąbrowa Górnicza Damel?, ?Dąbrowa Górnicza Gołonóg Zakład Energetyczny? oraz ?Dąbrowa Górnicza Reden Osiedle Mickiewicza?.
W zamian do obsługi włączone zostaną przystanki znajdujące się na wyznaczonej trasie objazdowej: ?Dąbrowa Górnicza Reden Wojska Polskiego?, ?Dąbrowa Górnicza Reden Korczaka?, ?Dąbrowa Górnicza Staszic? i ?Dąbrowa Górnicza Albert nż?.

Od 7 kwietnia (poniedziałek) uruchomiony zostanie dla ruchu samochodowego łącznik drogi krajowej DK94 z ulicą Staszica. W związku z tym obie linie, w kursach do Strzemieszyc powrócą na swoje trasy. Tymczasowo utworzone również stanowisko przystanku ?Dąbrowa Górnicza Albert nż? (kierunek do Strzemieszyc), które będzie obsługiwane tylko przez linie nr 634 i 984.
W kierunku do centrum Dąbrowy Górniczej autobusy pojadą ul. Staszica. Z obsługi wyłączone zostaną przystanki na os. Mickiewicza i na Redenie 9 Dąbrowa Górnicza Reden Osiedle Mickiewicza?, ?Dąbrowa Górnicza Gołonóg Zakład Energetyczny?, ?Dąbrowa Górnicza Damel? oraz ?Dąbrowa Górnicza Reden?).


Uwaga! W dniach od 7 do 17 kwietnia w związku z zamknięciem ul. Wojska Polskiego autobusy obu linii pojadą zgodnie z następującym rozkładem: w kursach do centrum Dąbrowy Górniczej będą kursowały ulicą Majewskiego, Staszica, Starocmentarną, Braci Mieroszewskich w Sosnowcu oraz Aleją Róż, do włączenia się na trasy rozkładowe, na przystanku ?Dąbrowa Górnicza Aleja Róż?. Wyłączone z obsługi zostaną przystanki: Dąbrowa Górnicza Reden Osiedle Mickiewicza?, ?Dąbrowa Górnicza Gołonóg Zakład Energetyczny?, ?Dąbrowa Górnicza Damel? oraz ?Dąbrowa Górnicza Reden?.
W zamian do obsługi włączone zostaną przystanki znajdujące się na wyznaczonej trasie objazdowej: ?Dąbrowa Górnicza Albert nż?, ?Dąbrowa Górnicza Staszic? oraz tymczasowo utworzony ?Dąbrowa Górnicza Reden Korczaka? ? przy ulicy Starocmentarnej w rejonie skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego,

Od 18 kwietnia, czyli po przywróceniu ruchu na ulicy Wojska Polskiego, autobusy obu linii w kursach do centrum Dąbrowy Górniczej będą kursowały ulicą Majewskiego, Staszica, Wojska Polskiego, Królowej Jadwigi, do włączenia się na trasy rozkładowe, na przystanku ?Dąbrowa Górnicza Aleja Róż?.
Wyłączone z obsługi zostaną przystanki: Dąbrowa Górnicza Reden Osiedle Mickiewicza?, ?Dąbrowa Górnicza Gołonóg Zakład Energetyczny?, ?Dąbrowa Górnicza Damel? oraz ?Dąbrowa Górnicza Reden?.
W zamian do obsługi włączone zostaną przystanki znajdujące się na wyznaczonej trasie objazdowej: ?Dąbrowa Górnicza Albert nż?, ?Dąbrowa Górnicza Staszic?, ?Dąbrowa Górnicza Reden Korczaka? oraz ?Dąbrowa Górnicza Reden Wojska Polskiego?.
Prosty
jak ktos nie zaglada do informacji w necie to jest niezle zdziwiony
albo czasy jazdy rozkladowe w godzinach szczytu przy objezdzie przez damel dla 634 to jakas komedia wink.gif
marcin.p
CYTAT(Prosty @ nie, 06 kwi 2014 - 15:28) *
jak ktos nie zaglada do informacji w necie to jest niezle zdziwiony
albo czasy jazdy rozkladowe w godzinach szczytu przy objezdzie przez damel dla 634 to jakas komedia wink.gif


Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i wytłumacz o co Ci chodzi.

W ub. tygodniu kilka razy miałem okazję jechać 634 z Leśnej i jakoś spóźnienia nie odbiegały od kzkgop-owskiej normy. W stronę Centrum max. ok.7-8 minut, w stronę Strzemieszyc do 5 minut. Czyli biorąc pod uwagę jak kzk gop potrafi sie spóźniać było bardzo dobrze wink.gif
signaal
CYTAT
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Sosnowcu unieważniło przetarg na zakup siedmiu nowych niskopodłogowych autobusów, bo firma Solaris żądała o 600 tys. zł więcej niż PKM planował przeznaczyć na zakupy.

Piotr Drabek, dyrektor ds. technicznych w sosnowieckim PKM-ie, nie ukrywa, że lista życzeń była długa: cztery 15-metrowe i trzy 12-metrowe autobusy miały być wyposażone m.in. w monitoring, klimatyzację, rozsuwane okna, dostęp do internetu. - Pierwszy raz kupowaliśmy też pojazdy, których silniki miały spełniać normę Euro 6 - mówi dyrektor Drabek.

PKM przeznaczył na zakupy 7 mln zł. Jak się okazało po otwarciu oferty, firma Solaris [tylko ona złożyła ofertę] życzyła sobie o 600 tys. więcej. - Ostatni raz kupowaliśmy 15-metrowe autobusy w 2011 roku. Cena była wtedy nadzwyczaj niska: 805 tys. zł za sztukę. Teraz producent chciał 933 tys. zł za sztukę - mówi o szczegółach dyrektor.

W firmie nie zapadła jeszcze decyzja czy w powtórzonym przetargu PKM ograniczy niektóre wymagania, zrezygnuje z jednego autobusu, czy też dołoży określoną kwotę do zakupu siedmiu pojazdów. - Już teraz zarząd mógł zdecydować się na dołożenie brakującej kwoty, jednak tego nie uczynił - dopowiada dyrektor Drabek.

W PKM-ie mają nadzieję, że powtórny przetarg zostanie jednak rozstrzygnięty po myśli firmy. Tym bardziej, że na otwarciu oferty był obecny przedstawiciel konkurencji, poznając tym samym jej ceny. W każdym razie PKM liczy w kolejnej odsłonie na więcej niż jedną ofertę.

Przypomnijmy, że po wycofaniu w październiku zeszłego roku ostatniego Ikarusa, PKM Sosnowiec ma kolejny cel: tabor oparty wyłącznie na pojazdach niskopodłogowych.

Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...t#ixzz2yNfxKe6p

I wylądował... I cały misterny plan też w pizdu... wink.gif
signaal
http://www.phototrans.eu/14,682413,0,SOR_BN8_5_31.html
Ktoś zaprogramował idiotyczny końcowy przystanek i tak jeżdżą już miesiąc. I pewnie pojeżdżą tak do końca umowy czyli jeszcze 8 lat. Oczywiście operator o błędzie wie, organizator również...
sandwich
No pojechał w pizdu. Fiuuu bziuu i mamy jeden mniej w taborze.

http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/340...aleria-material
DG_User
Wiadomo coś na temat przeniesienia przystanku w Katowicach ze Skargi na Moniuszki od 26.04? Z czego to wynika? Na jaki czas taka zmiana?
Leszek
Wynika to zapewne z budowy Supersamu.
signaal
CYTAT(DG_User @ czw, 17 kwi 2014 - 20:18) *
Wiadomo coś na temat przeniesienia przystanku w Katowicach ze Skargi na Moniuszki od 26.04? Z czego to wynika? Na jaki czas taka zmiana?

A skąd w ogóle informacja, że ma być przeniesiony?
Bartek
CYTAT(signaal @ czw, 17 kwi 2014 - 20:56) *
CYTAT(DG_User @ czw, 17 kwi 2014 - 20:18) *
Wiadomo coś na temat przeniesienia przystanku w Katowicach ze Skargi na Moniuszki od 26.04? Z czego to wynika? Na jaki czas taka zmiana?

A skąd w ogóle informacja, że ma być przeniesiony?


Po świętach wyjdzie pewnie informacja. Nie jest to związane z budową Supersamu, a po prostu zamykają skrzyżowanie Korfantego - Skargi - Mickiewicza.
signaal
CYTAT(Bartek @ czw, 17 kwi 2014 - 22:25) *
CYTAT(signaal @ czw, 17 kwi 2014 - 20:56) *
CYTAT(DG_User @ czw, 17 kwi 2014 - 20:18) *
Wiadomo coś na temat przeniesienia przystanku w Katowicach ze Skargi na Moniuszki od 26.04? Z czego to wynika? Na jaki czas taka zmiana?

A skąd w ogóle informacja, że ma być przeniesiony?


Po świętach wyjdzie pewnie informacja. Nie jest to związane z budową Supersamu, a po prostu zamykają skrzyżowanie Korfantego - Skargi - Mickiewicza.

Trzeba będzie dołożyć do przesiadek w Katowicach kolejnych kilka minut więc każda każda podróż poza ścisłe centrum Katowic wydłuży się od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Oj, bronią się Katowice przed dojazdem ludzi komunikacją publiczną, bronią. mellow.gif
DG_User
"Od soboty 26 kwietnia 2014 roku rozpocznie się kolejny etap przebudowy strefy Rondo – Rynek, który obejmie ulice: Skośną, Mickiewicza i Piotra Skargi w Katowicach. W tym rejonie na okres około czterech miesięcy nastąpi wyłączenie przejazdów autobusowej komunikacji miejskiej."
http://www.kzkgop.com.pl/public_media/fb/f...apka%20NOWA.pdf
signaal
CYTAT(DG_User @ pią, 18 kwi 2014 - 20:34) *
"Od soboty 26 kwietnia 2014 roku rozpocznie się kolejny etap przebudowy strefy Rondo – Rynek, który obejmie ulice: Skośną, Mickiewicza i Piotra Skargi w Katowicach. W tym rejonie na okres około czterech miesięcy nastąpi wyłączenie przejazdów autobusowej komunikacji miejskiej."
http://www.kzkgop.com.pl/public_media/fb/f...apka%20NOWA.pdf

CYTAT
Rozwiązanie to umożliwi skomunikowanie czasów odjazdów oraz wzajemne przesiadki pomiędzy wszystkimi realizowanymi relacjami.
blink.gif
Co oni piją i/lub palą w tym biurze?
Mały77
Tak narzekacie na to KZK GOP a oni tu proszę - takie nowinki: http://biznes.onet.pl/wideo/nowy-bat-na-ni...y,149072,w.html
Prosty
a tam bat, ostatnio pisalem skarge to dostalem w odpowiedzi, ze nie mogli skorzystac z modulu mapowego ŚKUP rejestrujacego czas przejazdu wink.gif
signaal
CYTAT(Prosty @ śro, 23 kwi 2014 - 22:54) *
a tam bat, ostatnio pisalem skarge to dostalem w odpowiedzi, ze nie mogli skorzystac z modulu mapowego ŚKUP rejestrujacego czas przejazdu wink.gif

I jak już ten satelita wyśledzi, że tną w uja to lazary, kałki i inne padalce stworzą pismo o takiej treści https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...154507067_n.jpg
O ile w ogóle będzie im się chciało pisać cokolwiek...

http://www.kzkgop.com.pl/public_media/fb/f...apka%20NOWA.pdf
schemat przystanków w "centrum" Katowic po planowanej na sobotę wielkiej likwidacji komunikacji publicznej. wink.gif
Durniom z KZK GOP oczywiście ten komunikat również udało się spieprzyć - linia 914 mocno zmieniła trasę rolleyes.gif a 814 zaginęła. wink.gif
prezes
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu remontu przejazdu kolejowego w ciągu ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej-Strzemieszycach od 26 do 28 kwietnia 2014 roku (od soboty do poniedziałku) zostanie zmieniona organizacja ruchu dla linii autobusowych nr: 49, 84, 634, 984 i 903N. Zmiany na linii nr 903N obowiązują od nocy z 25 na 26 kwietnia do nocy z 27 na 28 kwietnia (od nocy z piątku na sobotę do nocy z niedzieli na poniedziałek).

Linie nr: 49, 84 i 634 będą zawieszone. W zamian zostaną uruchomione linie zastępcze nr: 49b, 84a, 84b, 634a i 634b. Linie nr: 49b, 84b i 634b będą skomunikowane z liniami nr 84a i 634a. Przesiadka będzie zorganizowana poprzez przejście piesze przez przejazd kolejowy i kontynuowanie podróży możliwe będzie na tym samym bilecie. Przystanki tymczasowe Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II dla linii nr: 49b, 84b, 634b i 903N będą zlokalizowane po drugiej stronie przejazdu kolejowego (rejon kwiaciarni). Linie nr 49b i 634b będą odjeżdżały ze stanowiska po stronie torów kolejowych, a linie nr 84b i 903N ze stanowiska po stronie kwiaciarni.

Linie nr 49b i 634b będą kursowały z pętli Sławków ZWM odpowiednio po trasie linii nr 49 albo 634 do ulicy Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej, a następnie drogą wojewódzką nr 790, ul. Składową i A. Puszkina do przystanku końcowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II:
Sławków ZWM ? ? ? Strzemieszyce Fabryka ? Strzemieszyce Cegielnia n/ż ? Strzemieszyce Strem ? Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II.
W kierunku powrotnym linie nr 49b i 634b będą kursowały z przystanku początkowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II odpowiednio po trasie linii nr 49 albo 634 do pętli Sławków ZWM.
Kontynuowanie podróży w kierunku Osiedla Mydlice będzie możliwe liniami nr 84a i 634a.

Linie nr 84a i 634a będą kursowały z pętli Osiedle Mydlice odpowiednio po trasie linii nr 84 albo 634 do przystanku Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II. Kontynuowanie podróży w kierunku Tworznia albo Sławkowa będzie możliwe odpowiednio linią nr 84b albo liniami nr 49b i 634b.

Linia nr 84b będzie kursowała z pętli Tworzeń Huta Katowice po trasie linii nr 84 do ulicy Składowej, a następnie drogą wojewódzką nr 790, ul. Strzemieszycką do przystanku końcowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II:
Tworzeń Huta Katowice ? ? ? Strzemieszyce Małe ? Strzemieszyce Stacja Paliw ? Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II.
W kierunku powrotnym linia nr 84b będzie kursowała z przystanku początkowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II po trasie linii nr 84 do pętli Tworzeń Huta Katowice.
Kontynuowanie podróży w kierunku Osiedla Mydlice będzie możliwe liniami nr 84a i 634a.

Linie zastępcze kursują z pominięciem następujących przystanków:
Dąbrowa Górnicza Huta Bankowa, Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy, Strzemieszyce Dworzec Północny, Strzemieszyce Transportowa Pętla, Strzemieszyce Kozubka, Strzemieszyce Transportowa, Strzemieszyce Dworzec Południowy, Strzemieszyce Przejazd Kolejowy III ? dotyczy linii nr 49 w obu kierunkach;
Strzemieszyce Cegielnia n/ż, Strzemieszyce Strem ? dotyczy linii nr 84 w kierunku z Tworznia;
Strzemieszyce Stacja Paliw ? dotyczy linii nr 49 i 634 w kierunku ze Sławkowa.

Linia nr 984 będzie skierowana w obu kierunkach ulicą Królowej Jadwigi, al. J. Piłsudskiego, Leśną, 11 Listopada, Katowicką (drogą krajową nr 94):
Osiedle Mydlice Pętla ? ? ? Dąbrowa Górnicza Aleja Róż ? Reden ? Gołonóg Damel ? Gołonóg Zakład Energetyczny ? Reden Osiedle Mickiewicza ? Strzemieszyce Małe ? ? ? Strzemieszyce Zakawie Skrzyżowanie.
Nie będą obsługiwane przystanki na odcinku Reden Wojska Polskiego ? Strzemieszyce Stacja Paliw.

Linia nr 903N będzie skierowana drogą wojewódzką nr 790 i ul. Strzemieszycką do przystanku końcowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II (z powrotem z przystanku początkowego Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II stałą trasą):
? ? Łosień Szkoła ? Strzemieszyce Przejazd Kolejowy II.
Nie będą obsługiwane przystanki Strzemieszyce Przejazd Kolejowy III, Strzemieszyce Transportowa, Strzemieszyce Dworzec Północny.
Prosty
CYTAT
Linie nr: 49b, 84b i 634b będą skomunikowane z liniami nr 84a i 634a. Przesiadka będzie zorganizowana poprzez przejście piesze przez przejazd kolejowy i kontynuowanie podróży możliwe będzie na tym samym bilecie.


ciekawe co kzk mi odpowie
skoro gwarantowali, a bylo co innego
pewnie, ze skup nie dzialal, a kierowca zaprzecza rolleyes.gif
signaal
CYTAT(Prosty @ wto, 29 kwi 2014 - 21:53) *
CYTAT
Linie nr: 49b, 84b i 634b będą skomunikowane z liniami nr 84a i 634a. Przesiadka będzie zorganizowana poprzez przejście piesze przez przejazd kolejowy i kontynuowanie podróży możliwe będzie na tym samym bilecie.


ciekawe co kzk mi odpowie
skoro gwarantowali, a bylo co innego
pewnie, ze skup nie dzialal, a kierowca zaprzecza rolleyes.gif

Sami przecież stworzyli niezsynchronizowany rozkład. rolleyes.gif Na 637 a i b taka sytuacja jest od lutego i nic nie wskazuje by miała ulec zmianie.
signaal
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...751513942_n.jpg
Dąbrowę moją widzę ogromną. rolleyes.gif
prezes
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 1 maja 2014 roku (Święto Pracy – czwartek) zostaną zmienione zasady funkcjonowania linii autobusowych nr: 53, 192, 606, 644, 677, A4N, 60N i 692N.
[...]
Linia nr 644 zostanie skierowana z ulicy Leśnej w prawo w ulicę 11 Listopada, wjazd na parking hipermarketu Real, ul. 11 Listopada do ul. Kosmonautów:
Osiedle Mydlice Pętla – … – Gołonóg Damel – Gołonóg Zakład Energetyczny (stanowisko przy salonie samochodowym) – Reden Osiedle Mickiewicza – Dąbrowa Górnicza Real – Reden Osiedle Mickiewicza – Gołonóg Zakład Energetyczny – Gołonóg Kosmonautów – … – Osiedle Mydlice Pętla.
matidg
CYTAT
Na sosnowieckich torach remont za remontem, a co w innych miast? Tramwaje nadal będą “tańczyły”

Mieszkańcy Będzina, Czeladzi i Dąbrowy Górniczej z zazdrością patrzą na ilość remontów tramwajowych, jakie prowadzone są w Sosnowcu. Niestety, nie mamy dla nich dobrych informacji.

Kilkuetapowy remont na 3 Maja, wyremontowany wiadukt nad Orląt Lwowskich, nadchodzący remont w centrum miasta, wielka przebudowa torowiska na granicy z Katowicami i zbliżające się prace na Sienkiewicza czy Małachowskiego, a w planach także Piłsudskiego wraz z budową buspasów – jednym tchem można wymienić wyremontowane odcinki, a także te, które są przebudowywane lub dopiero będą – tramwaje w Sosnowcu wkraczają w XXI wiek.

Mieszkańcy pozostałych zagłębiowskich miast zastanawiają się, czy komfort jazdy zmieni się także na ich torach. Niestety, przedstawiciele spółki nie pozostawiają złudzeń. – Na bieżący rok nie mamy konkretnych planów remontowo-modernizacyjnych w innych miastach Zagłębia, poza Sosnowcem. To znaczy, że prowadzone będą jedynie prace doraźne, wynikające z bieżących potrzeb. W dalszej perspektywie czasowej na razie nie mam informacji na temat planowanych konkretnych działań. To bardziej praca koncepcyjna poparta spotkaniami i rozmowami z władzami samorządowymi – mówi rzecznik Tramwajów Śląskich, Andrzej Zowada.

Zagłębiakom pozostaną więc “tańczące” tramwaje, jak choćby te w Dąbrowie Górniczej.
Grzegorz-dg
Zadzwoniłem do TŚ z pytaniem kiedy będzie remontowany odcinek na którego był ogłoszony przetarg na wykonanie dokumentacji projektowo technicznej tj huta bankowa Sienkiewicza i do ul Paryskiej planują prawdopodobnie w przyszłym roku w zależności od uzyskanego dofinansowania z UE z nowego rozdziału funduszy .
signaal
CYTAT(Grzegorz-dg @ nie, 01 cze 2014 - 10:01) *
Zadzwoniłem do TŚ z pytaniem kiedy będzie remontowany odcinek na którego był ogłoszony przetarg na wykonanie dokumentacji projektowo technicznej tj huta bankowa Sienkiewicza i do ul Paryskiej planują prawdopodobnie w przyszłym roku w zależności od uzyskanego dofinansowania z UE z nowego rozdziału funduszy .

Czyli ciemność widzę, ciemność.
Rokko31
No to dalej trzeba się trzymać rurek w tramwaju żeby nie wypaść
signaal
Kolejny raz ruszyły testowo tablice dynamicznej informacji pasażerskiej.
Co do informacji: nie pokazują pospiesznych w ogóle, pokazują zarówno 603, 606 jak i 803,806.
Co do dynamizmu - prezentują tylko "przedruk" stojących poniżej rozkładów papierowych...
DG_User
Wiadomo kiedy ruszy wersja online informacji pasażerskiej?
marcin.p
CYTAT(DG_User @ śro, 04 cze 2014 - 22:29) *
Wiadomo kiedy ruszy wersja online informacji pasażerskiej?


Znając szybkość działania KZK GOP w nowym tysiącleciu smile2.gif
xMarcinx
CYTAT
KZK GOP informuje, że w związku z planowanymi robotami drogowymi, od 9 czerwca (poniedziałek) wyłączona z ruchu zostanie ulica Łęknice w Dąbrowie Górniczej.
W związku z pracami autobusy linii nr 604, 644 i 903N kursować będą objazdami.

Linia nr 604 - po obsłużeniu przystanku Dąbrowa Górnicza Łęknice Osiedle autobusy pojadą ulicami: Klonową, Wesołą, Topolową, Podłęknicką, następnie od przystanku: Dąbrowa Górnicza Łęknice Niemcewicza powrócą dotychczasową trasą linii nr 644. Wyłączone z obsługi zostaną przystanki: Dąbrowa Górnicza Łęknice Parkowa, Dąbrowa Górnicza Gołonóg Dworzec PKP, Dąbrowa Górnicza Gołonóg Liceum, Dąbrowa Górnicza Gołonóg Osiedle, Dąbrowa Górnicza Gołonóg Kosmonautów, Dąbrowa Górnicza Gołonóg Zakład Energetyczny, Dąbrowa Górnicza Reden Osiedle Mickiewicza, Dąbrowa Górnicza Real, Dąbrowa Górnicza Aleja Róż oraz Dąbrowa Górnicza Centrum. W zamian obsługiwane będą przystanki znajdujące się na trasie objazdowej.

Linia nr 644 - po obsłużeniu przystanku Dąbrowa Górnicza Gołonóg Dworzec PKP autobusy zawrócą, a następnie pojadą dotychczasową trasą linii nr 604. Wyłączone z obsługi zostaną przystanki: Dąbrowa Górnicza Łęknice Osiedle, Dąbrowa Górnicza Łęknice Niemcewicza, Dąbrowa Górnicza Trzydziesty, Dąbrowa Górnicza Dziewiąty, Dąbrowa Górnicza Łącząca, Dąbrowa Górnicza Długosza, Dąbrowa Górnicza Konopnickiej, Dąbrowa Górnicza Dworzec PKP oraz Dąbrowa Górnicza Pałac Kultury. W zamian obsługiwane będą przystanki znajdujące się na trasie objazdowej.

Linia nr 903N - po obsłużeniu przystanku Dąbrowa Górnicza Długosza nż autobusy pojadą ulicami: Łączącą, Furmana, Grunwaldzką, Urbańskiego, Folwarczną, Aleją Zagłębia Dąbrowskiego, celem włączenia się w trasę rozkładową. W przeciwnym kierunku trasa przebiegać będzie analogicznie. Wyłączony z obsługi zostanie przystanek Dąbrowa Górnicza Łęknice Osiedle. W zamian obsługiwany będzie przystanek Dąbrowa Górnicza Gołonóg Dworzec PKP, natomiast obsługa przystanku Dąbrowa Górnicza Trzydziesty w kierunku Sosnowca będzie odbywała się na tymczasowym stanowisku przystankowym zlokalizowanym na ulicy Gałczyńskiego.


no to super łeknice maja jeden autobus co średnio ~45 min, już widzę ten entuzjazm jadących rano na hute przez centrum
signaal
CYTAT
Specjaliści zapytali mieszkańców Jaworzna, czy życzą sobie wprowadzenia ekologicznej komunikacji publicznej. Liczba pozytywnych odpowiedzi zaskoczyła urzędników. - Teraz nie pozostaje nic innego, jak wszystko dokładnie policzyć i zabrać się do pracy - mówi prezydent Paweł Silbert.
Mieszkańców Jaworzna przepytała firma MillwardBrown. "Wyborcza" dotarła do wyników badania, choć jeszcze ich publicznie nie zaprezentowano. Respondenci odpowiadali m.in. na pytania związane z komunikacją publiczną. W wielu miastach to jedna z największych bolączek i jednocześnie jeden z największych wydatków. Niektóre ograniczają się do budowy nowych dróg, także w centrach miast, inne myślą o tym, jak przekonać mieszkańców do porzucenia samochodów i korzystania z komunikacji miejskiej.

Tej sztuki próbuje też Jaworzno. Od dawna ceny biletów komunikacji publicznej (miasto nie należy do KZK GOP) są zdecydowanie tańsze niż w okolicznych miastach. W efekcie dziś 78 proc. mieszkańców korzysta z komunikacji publicznej. To o dziesięć punktów procentowych niż trzy lata temu.

Jaworzno jak Kopenhaga

Od dłuższego czasu miasto przymierza się też do budowy dwóch linii tramwajowych. Tramwaj miałby łączyć centrum miasta z Osiedlem Stałym oraz jaworznicką Jerozolimę ze Szczakową. Całość ma kosztować ok. 300 mln zł, ale aż 240 mln zł ma pochodzić z unijnej dotacji. Potrzebne pieniądze miasto chce zdobyć w konkursie projektów.

Zapytano więc mieszkańców, co sądzą o pomyśle wprowadzenia tu ekologicznej komunikacji, czyli elektrycznych autobusów lub nowych linii tramwajowych. Okazało się, że ten plan popiera aż 82 proc. pytanych. Tylko co dziesiąta osoba była przeciw. Reszta nie miała zdania.

Tomasz Tosza, główny specjalista ds. inwestycji kluczowych, nie ukrywa zadowolenia z wyników sondażu.

- Ludziom zależy na jakości życia. Skoro model stawiania na komunikację publiczną i ekologię, a nie samochody, sprawdził się w Kopenhadze, to dlaczego nie ma się sprawdzić w stutysięcznym Jaworznie? - mówi Tosza.

Dodaje, że to potwierdza, że mieszkańcom podobają się zmiany w centrum miasta. Jeszcze kilka lat temu na rynku parkowały samochody, dziś to przestrzeń tylko dla pieszych. Z kolei ulica Mickiewicza, stała się spokojnym deptakiem. W miejscu, w którym jeździły samochody, rosną dziś drzewa. Dojazd jest możliwy tylko dla mieszkańców.

Wypchniemy auta z centrum

- Skoro mieszkańcy chcą rozwoju ekologicznej komunikacji, to nadal w łagodny sposób będziemy wypychać auta z centrum. Doprowadzimy do sytuacji, w której ktoś, kto nie chce korzystać z samochodu, będzie mógł korzystać z dobrej komunikacji publicznej i szlaków pieszych lub rowerowych - mówi.

Dodaje, że miasto ma już gotowe analizy dotyczące popytu na tramwaj. Okazuje się, że chce nimi jeździć kilkanaście tysięcy osób dziennie. - Rocznie mogłyby przewozić kilka milionów pasażerów. Oprócz tego za 50 mln zł planujemy kupić 21 elektrycznych autobusów - zapowiada.

Paweł Silbert, prezydent Jaworzna, cieszy się, że mieszkańcy dają zielone światło do inwestycji w komunikację publiczną.

- Nie jestem jednak przekonany, że wszystko uda się łatwo. Nie będzie łatwo pozbyć się aut z centrum, ale widać, że to kierunek, którego chcą ludzie. A jeśli chodzi o budowę linii tramwajowych, to będę potrzebował 60 mln zł na wkład własny. Musimy to wszystko dokładnie policzyć - mówi Paweł Silbert.

Cały tekst: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...t#ixzz3498O8Ip3


Informacja pasuje tez świetnie do wątku o integracji miast konurbacji, którą to integrację Jaworzno od dawna ma dokładnie tam. wink.gif
DG_User
W końcu!!
http://sdip.kzkgop.pl/web/ml/map/?show_post_vehicles=201108

podgląd lokalizacji autobusów online.
sandwich
CYTAT(DG_User @ pią, 27 cze 2014 - 21:55) *
W końcu!!
http://sdip.kzkgop.pl/web/ml/map/?show_post_vehicles=201108

podgląd lokalizacji autobusów online.




Do du... to działa, przepraszam do tyłu. Nie wszystkie autobusy się wyświetlają, a brak informacji, to dezinformacja. Poza tym na dwóch kluczowych przystankach brak tablic. W centrum Gołonoga i pod Merkurym.
xMarcinx
i w gołonogu przy dworcu pkp, na mydlicach i na łęknicach.
signaal
I nadal symultanicznie pokazują rozkład jazdy na dni robocze, soboty, niedziele i święta. W Katowicach na tablicach pokazuje 55. Itd. itp
Jednym skrótem Kompletnie Zjebana Komunikacja GOP. angry.gif

http://www.rozswietlamykulture.pl/ziny/reflektor_01_2014.pdf - Bezludna masa bitumiczna (s. 21) - bardzo trafna analiza tego co sołtysi zasiadający w KZK GOP zwykli nazywać komunikacją publiczną.
olo
Biadolicie, że oj oj. W Barcelonie wyświetliło, że autobus będzie za 3 min, a był za 5 min. I żadnego komunikatu, że się spóźni.
signaal
CYTAT(olo @ sob, 28 cze 2014 - 22:00) *
Biadolicie, że oj oj. W Barcelonie wyświetliło, że autobus będzie za 3 min, a był za 5 min. I żadnego komunikatu, że się spóźni.

Ba, krakusi też narzekają na swoje tramwaje Bombardiera i torowiska. wink.gif
juar_78
CYTAT(olo @ sob, 28 cze 2014 - 19:00) *
Biadolicie, że oj oj. W Barcelonie wyświetliło, że autobus będzie za 3 min, a był za 5 min. I żadnego komunikatu, że się spóźni.



@ minuty co to za spóźnienie biggrin.gif. Tak jakby go nie było.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.