Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komunikacja KZK GOP
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Miasto
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67
matidg
CYTAT
Sosnowiecki PKM ogłosił przetarg. Jesienią pojawią się nowe autobusy.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Sosnowcu ogłosiło przetarg na zakup fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich.

Przetarg dotyczy siedmiu pojazdów: czterech o długości piętnastu metrów oraz trzech o długości dwunastu metrów. Krótszy z nich musi posiadać 86, natomiast dłuższy 136 miejsc. W obydwóch przypadkach liczba miejsc siedzących musi stanowić 25% całości. – Będą to nowoczesne autobusy z klimatyzacją, rozsuwanymi oknami, dostępem do internetu i z wieloma innymi udogodnieniami - powiedział Piotr Drabek, dyrektor do spraw technicznych sosnowieckiego PKM-u. – Zakupione autobusy nie będą obsługiwały jednej konkretnej linii – dodał Piotr Drabek.

Aktualnie cena na rynku zakupu jednego autobus piętnastometrowego oscyluje w granicach 900-950 tysięcy złotych, natomiast koszt pozyskania autobusu dwunastometrowego wynosi około 800 tysięcy złotych.

Nowe pojazdy będą posiadało sześciocylindrowy silnik o mocy m.in. 200 kW. Silnik, spełniający normę Euro VI, będzie umieszczony z tyłu pojazdu. Autobusy zostaną wyposażone w dodatkowe lampy zabudowane na zewnątrz pojazdu nad drzwiami i wyświetlacz LCD na przodzie pojazdu.
:)
I cały czas w Gołonogu przybywa używanych. Ostatnio pora na krótkie - chyba 7 Mercedesów. Po Ikarusach, powoli wycofywane będą Jelcze 120M.
signaal
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu przebudowy ul. ...

Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu przebudowy ul. W. Majakowskiego w Dąbrowie Górniczej Redenie od 17 lutego 2014 roku (poniedziałek) zostaną wprowadzone trasy objazdowe dla linii autobusowych nr: 27, 55, 175, 604, 634, 644, 814 i 984.

Linie nr: 27, 55, 175, 644 i 814 będą skierowane aleją J. Piłsudskiego, ulicą Leśną:

? ? Reden ? Gołonóg Damel ? Gołonóg Zakład Energetyczny ? ?

Linia nr 604 będzie skierowana stałą trasą ulicą 11 Listopada, wjazd na parking hipermarketu Real, następnie trasą objazdową ulicami 11 Listopada, Leśną, aleją J. Piłsudskiego:

Osiedle Mydlice Pętla ? ? ? Gołonóg Kosmonautów ? Gołonóg Zakład Energetyczny ? Reden Osiedle Mickiewicza ? Dąbrowa Górnicza Real ? Reden Osiedle Mickiewicza ? Gołonóg Zakład Energetyczny ? Gołonóg Damel ? Reden ? ? ? Osiedle Mydlice Pętla.

Linie nr 634 i 984 będą skierowane ulicami 11 Listopada, Leśną, aleją J. Piłsudskiego:

? ? Reden Osiedle Mickiewicza ? Gołonóg Zakład Energatyczny ? Gołonóg Damel ? Reden ? ? ? Osiedle Mydlice Pętla.

Przystanek Reden Aleja Majakowskiego zostanie zawieszony.

Na ulicy Leśnej za skrzyżowaniem z ul. 11 Listopada zostanie uruchomione tymczasowe stanowisko przystanku Gołonóg Zakład Energetyczny w kierunku centrum Dąbrowy Górniczej.


To co zrobiono z 604 to jakiś dramat. Ta linia nadaje się do wycofania na czas remontów a nie do dawanie jej kolejnych magicznych pętli.

Objazd wytyczony w iście gopowskim stylu - zamiast Krasińskiego autobusy pojadą Leśną faktycznie pozbawiając osiedle autobusu.
Bathurst
CYTAT(signaal @ sob, 15 lut 2014 - 16:11) *
To co zrobiono z 604 to jakiś dramat. Ta linia nadaje się do wycofania na czas remontów nie do dawanie jej kolejnych magicznych pętli.

Objazd wytyczony w iście gopowskim stylu - zamiast Krasińskiego autobusy pojadą Leśną faktycznie pozbawiając osiedle autobusu.

Wiesz, zawsze można podjechać na Leśną własnym samochodem - obok jest duży parking.
To takie dąbrowskie park&ride buahahaha laugh.gif
signaal
CYTAT
Promocja w KZK GOP na linii T0!!! Kupujemy bilet okresowy na okaziciela (24-, 48-godzinny, 5-, 7-, 14-dniowy) i kasujemy go, zgodnie z regulaminem przewozu, zaraz po wejściu do pojazdu. W związku z tym, że kasowniki w tym tramwaju to "dziurkacze" bilet jest ważny do momentu opisania go przez kontrolera plus termin ważności biletu liczony od daty opisania biletu. Biorąc pod uwagę ilość kontroli spokojnie na 5 dniowym bilecie można jeździć miesiącami.


http://phototrans.eu/14,675413,0,Konstal_N_1100.html
signaal
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że od 24 lutego 2014 roku (poniedziałek) linia autobusowa nr 79 będzie kursowała nową trasą stałą.

Linia będzie skierowana w obu kierunkach ulicami Korzeniec, S. Śliwińskiego, M. Konopnickiej i dalej jak dotychczas ul. Kolejową, al. T. Kościuszki do przystanku końcowego Dąbrowa Górnicza Pałac Kultury:

Będzin Kościuszki – … – Korzeniec Zielona – Korzeniec n/ż – Korzeniec Pogoria III – Dąbrowa Górnicza Długosza n/ż – Dąbrowa Górnicza Konopnickiej – Dąbrowa Górnicza Dworzec PKP – Dąbrowa Górnicza Pałac Kultury.

Przystanek Dąbrowa Górnicza Limanowskiego zostanie zlikwidowany.


http://www.kzkgop.com.pl/news/p-1-dabrowa-...-nr-794124.html

CYTAT
Z dniem 1 marca 2014 roku wchodzi w życie nowy Regulamin moBILET. Nowe regulacje stanowią aktualizację zasad korzystania z moBILET. Wprowadzają też bezzwrotne zasilenie konta dla każdego nowego Użytkownika
w wysokości 3 zł na zakup pierwszego biletu.

Za korzystanie z moBILET od Użytkowników nie były pobierane nigdy jakiekolwiek opłaty. Jednakże zmieniający się rynek płatności mobilnych stwarza coraz więcej trudności w rozwoju i utrzymaniu jakości naszego produktu.
Aby nadal poszerzać zasięg i możliwości systemu moBILET, a także realizować pomysły i uwagi Użytkowników, zdecydowaliśmy się wprowadzić opłatę miesięczną w kwocie 49 groszy. Jesteśmy przekonani, że ta symboliczna kwota nie będzie stanowiła odczuwalnego obciążenia dla naszych Klientów, w zamian za komfort i liczne korzyści
w codziennym korzystaniu z moBILET.

Stale poszukujemy możliwości rozwoju platformy moBILET w kolejnych miastach. Pomimo tego, iż lokalne regulacje często utrudniają uruchomienie usług płatności mobilnych, moBILET dotarł już do niemal wszystkich regionów kraju. Dziś poprzez moBILET opłacić można parkowanie w strefach płatnego postoju oraz na parkingach prywatnych. Używając moBILET skasować można bilet za przejazd komunikacją miejską, podmiejską czy kolejową.


http://www.mobilet.pl/news/nowy-regulamin-mobilet.html
:)
A 16 i 242 wraca na stałą trasę po 3 latach objazdu.
DG_User
Jest jakaś szansa, że powstanie linia nocna z Katowic do Dąbrowy? W weekendy bardzo brakuje połączenia w godzinach 2 - 3 w nocy. Teraz jest mega luka 22.30 - 4.45.
signaal
CYTAT(DG_User @ nie, 23 lut 2014 - 20:37) *
Jest jakaś szansa, że powstanie linia nocna z Katowic do Dąbrowy? W weekendy bardzo brakuje połączenia w godzinach 2 - 3 w nocy. Teraz jest mega luka 22.30 - 4.45.

Jest szansa... na zwiększenie luki. Nie oszukujmy się, komunikację publiczną w regionie się zwija.
menago
CYTAT(DG_User @ nie, 23 lut 2014 - 20:37) *
Jest jakaś szansa, że powstanie linia nocna z Katowic do Dąbrowy? W weekendy bardzo brakuje połączenia w godzinach 2 - 3 w nocy. Teraz jest mega luka 22.30 - 4.45.


po pierwsze nie 22:30 tylko 23:57 jest ostatni 831 w sobote,
a po drugie przeciez co godzine :40 po kazdej jest nocny do Sosnowca, ktory pod UM S-ec ma kontynuacje do DG.
wiec okej nie ma bezposredniego, ale dojechac na jednym bilecie sie da w weekend...
Grzegorz-dg
Szanse raczej zerowe ogólnie władze miasta DG niechętni są nowym linią bo to wszystko są dodatkowe koszty z budżetu miasta do KZKGOP .Zobacz sam ile się pisało rozmawiało o lini bezpośredniej DG -szpital górniczy i też efektów żadnych.
marcin.p
CYTAT
(...) ale dojechac na jednym bilecie sie da w weekend...


Po co Ci bilet w nocnym autobusie? Widział ktoś kiedyś kontrolę w nocy?
menago
w teorii bilet jest potrzebny smile2.gif
signaal
CYTAT(menago @ pon, 24 lut 2014 - 11:28) *
w teorii bilet jest potrzebny smile2.gif

Ale żeby od razu go kasować? huh.gif
DG_User
CYTAT(menago @ pon, 24 lut 2014 - 12:16) *
a po drugie przeciez co godzine :40 po kazdej jest nocny do Sosnowca, ktory pod UM S-ec ma kontynuacje do DG.

Możesz podać dokładniej tą kontynuację?

CYTAT(marcin.p @ pon, 24 lut 2014 - 12:38) *
Po co Ci bilet w nocnym autobusie? Widział ktoś kiedyś kontrolę w nocy?

Właśnie przez takie podejście w nocy jest mało kursów!!
signaal
CYTAT(DG_User @ pon, 24 lut 2014 - 21:58) *
CYTAT(menago @ pon, 24 lut 2014 - 12:16) *
a po drugie przeciez co godzine :40 po kazdej jest nocny do Sosnowca, ktory pod UM S-ec ma kontynuacje do DG.

Możesz podać dokładniej tą kontynuację?

CYTAT(marcin.p @ pon, 24 lut 2014 - 12:38) *
Po co Ci bilet w nocnym autobusie? Widział ktoś kiedyś kontrolę w nocy?

Właśnie przez takie podejście w nocy jest mało kursów!!

Gdyby takie podejście o czymś miało decydować to 175 dawno by został zlikwidowany. rolleyes.gif
menago
CYTAT(DG_User @ pon, 24 lut 2014 - 21:58) *
CYTAT(menago @ pon, 24 lut 2014 - 12:16) *
a po drugie przeciez co godzine :40 po kazdej jest nocny do Sosnowca, ktory pod UM S-ec ma kontynuacje do DG.

Możesz podać dokładniej tą kontynuację?


z kato 908N,
z um s-ec 902N,

902 zawsze czeka az 908 przyjedzie i jedzie do dg

oczywiscie z tego http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=roz...p;nr_linii=902N nie wynika nic, bo od dluzszego czasu smile2.gif

zreszta, wystarczy wpisac trase kce-dg w nocy w planer podrozy i jest ...
Sebastian22
Od 1.03 ulega zmiana numeracja lini 803 i 806 - teraz będą to odpowiednio 603 i 606. Jest to pewno uporządkowanie lini przyspieszonych którymi ww. linie nigdy nie były.
signaal
CYTAT(Sebastian22 @ wto, 25 lut 2014 - 23:11) *
Od 1.03 ulega zmiana numeracja lini 803 i 806 - teraz będą to odpowiednio 603 i 606. Jest to pewno uporządkowanie lini przyspieszonych którymi ww. linie nigdy nie były.

Były przyspieszone, były... A potem systematycznie je z tej pospieszności odzierano. Jak wszystkie zagłębiowskie 8xx.
xMarcinx
Zapomnieli o 808 wink.gif A np 27 mogliby szybko przyspieszyć likwidując zahaczanie o syberkę. Byłaby świetna alternatywa dla 814 i 801/831
Sebastian22
CYTAT(xMarcinx @ śro, 26 lut 2014 - 09:49) *
Zapomnieli o 808 wink.gif A np 27 mogliby szybko przyspieszyć likwidując zahaczanie o syberkę. Byłaby świetna alternatywa dla 814 i 801/831

Haha no chyba nie, po pierwsze 27 laczy dg np. Z welnowcem, siemianowicami i tez jest to jedyny AUTOBUS jadacy na syberke wiec lepiej niech zostanie taki jaki jest. To jedna z tych lini ze tak powiem z historia jak 18 czy 55
xMarcinx
Bez przesady Syberka ma z 10 autobusów (i blisko tramwaj), jak im jeden odpadnie czy tez będą musieli ludzie przejść się na stadion czy M1 to nic się nie stanie. 27 bez syberki jest bardzo fajnym autobusem by dostać się do siemianowic czy czeladzi, jest też dobrą alternatywą do katowic dla tych przez środulę.

To zahaczenie o syberkę to trochę jakby puścić 801 przez łęknice. Efekt ten sam 15 minut dla autobusu w plecy. Właśnie dlatego, że jest to linia historyczna (imo prehistoryczna) pasowałby jakieś zmiany na jej trasie. Turystyczne 55 to trochę inna historia, już bardziej bym się przyczepił przystanków "na odludziu" na trasie 18. Choć kierunek imo bardzo trafny.
signaal
Niepełnosprytni z KZK GOP wykombinowali, że dla 49 i 175 przystanki Dąbrowa Górnicza Osiedle Mydlice Dąbskiego II i Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy są przystankami strefowymi. Ponadto 175 dostało się strefowym przystankiem Podbuczyny a 49 Grabocin Krzyż i Grabocin Polna. cool.gif

http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=roz...mp;nr_linii=175
http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=roz...data=2014-03-01

cool.gif cool.gif cool.gif
marcin.p
Kiedyś oficjalny fejsbukowy profil podał, że 175 wjeżdża na teren Będzina i dlatego. Potem chyba usunięto ten wpis. Podobna sytuacja była w Katowicach z 689 chyba, gdzie podano, że autobus wjeżdża na teren Tychów. Paranoja jakaś normalnie!
signaal
CYTAT(marcin.p @ czw, 27 lut 2014 - 11:38) *
Kiedyś oficjalny fejsbukowy profil podał, że 175 wjeżdża na teren Będzina i dlatego. Potem chyba usunięto ten wpis. Podobna sytuacja była w Katowicach z 689 chyba, gdzie podano, że autobus wjeżdża na teren Tychów. Paranoja jakaś normalnie!

A na Podbuczynach to na czego teren 175 wjeżdża?
marcin.p
jeden kurs jedzie przez Karsów i Wojkowice Kościelne. Bardziej zastanawia mnie strefa między Urzedem Pracy a Mydlicami. Co autor miał na mysli?
Mały77
CYTAT(marcin.p @ czw, 27 lut 2014 - 22:49) *
jeden kurs jedzie przez Karsów i Wojkowice Kościelne. Bardziej zastanawia mnie strefa między Urzedem Pracy a Mydlicami. Co autor miał na mysli?

No przecież autobus przekracza granicę miasta - i to dwukrotnie - jak dla mnie trzeba kasować bilet na trzy miasta wink.gif
sandwich
Wydaje mi się, że to poszło z automatu. Bo to są przystanki strefowe dla innych linii i pewnie mają taką flagę w bazie danych. Czepiacie się.
signaal
CYTAT(sandwich @ pią, 28 lut 2014 - 06:42) *
Wydaje mi się, że to poszło z automatu. Bo to są przystanki strefowe dla innych linii i pewnie mają taką flagę w bazie danych. Czepiacie się.

Dąbskiego strefowym był tylko dla 49 i 175. Był bo sytuacja na rozkładzie wróciła do normy.

signaal
Na inaugurację linii 609 Lazar wysłał autobus tylko o 7 lat starszy niż wymagany w specyfikacji.
http://phototrans.eu/14,677537,0,MAN_NL222_818.html
Grzegorz-dg
http://magazyn.wpk.katowice.pl/publ/kzkgop_umowy2013.pdf . Czytał ktoś te dane liczbowe .
signaal
Ponieważ KZK GOP nie potrafi od dwudziestu lat zrobić komunikacji a od trzech lat wprowadzić nowego systemu dystrybucji biletów to, zgodnie z prastarą zasadą kopa w górę, zajmie się teraz... zarządzaniem ruchem ulicznym...

CYTAT
Za 209 mln zł w miastach aglomeracji katowickiej ma powstać system zarządzania ruchem ulicznym. Można by się tylko cieszyć, gdyby nie to, że w Gliwicach z powodzeniem takie rozwiązanie już działa i jest kilkakrotnie tańsze - pisze Przemysław Jedlecki.
Prace przy budowie systemu w Gliwicach pochłonęły 35 mln zł. Rozpoczęły się w 2011 roku i stopniowo objęły wszystkie 65 skrzyżowań w mieście, na których znajduje się sygnalizacja świetlna. Pojawiły się na nich nowe maszty, światła, detektory ruchu i kamery. Cel? Mniejsze korki w mieście i zielona fala dla autobusu A4, który jeździ po Gliwicach zamiast zlikwidowanego tramwaju.

Wszystkie dane i obraz z kamer są przekazywane do centrum sterowania ruchem. Tu jego pracownicy na bieżąco kontrolują, co się dzieje na ulicach, śledzą działania systemu, a w razie potrzeby przejmują kontrolę nad sygnalizacją świetlną i "ręcznie" rozładowują zatory. Miałem okazję godzinami obserwować pracę CSR w Gliwicach, poznałem również podobny do niego, choć znacznie bardziej rozbudowany system w Krakowie. W pamięci mam też rady specjalistów z IBM, którzy cztery lata temu proponowali budowę w Katowicach Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem.

KZK GOP od dwóch dekad nie potrafi zbudować w regionie sprawnej komunikacji

Teraz okazuje się, że na obszarze aglomeracji katowickiej (niestety, nie wiadomo nawet, w których konkretnie miastach) KZK GOP ma zbudować własny system.

To dziwi z paru powodów. Po pierwsze, to zadanie powierza się instytucji, która mimo upływu dwóch dekad nie potrafiła zbudować w regionie sprawnej i przyjaznej komunikacji publicznej (dowodem niech będą niskie wskaźniki nasycenia komunikacją w porównaniu z innymi aglomeracjami). W dodatku w tych dniach KZK GOP musi się też tłumaczyć z ogromnych opóźnień przy realizacji swojego flagowego projektu, czyli Śląskiej Karty Usług Publicznych. Marszałek już zagroził, że jeśli KZK GOP nie przyspieszy, to odbierze mu 100 mln zł unijnej dotacji. Warto więc zadać pytanie, czy KZK GOP poradzi sobie z jeszcze droższym projektem.

System ograniczony tylko do głównych ulic

Inteligentny System Zarządzania Ruchem na terenie KZK GOP według wstępnych szacunków ma kosztować aż 209 mln zł. Co ciekawe, nie obejmie wszystkich skrzyżowań np. w Katowicach czy Sosnowcu. System sterowania ruchem ma być ograniczony tylko do głównych ulic.

Z planów wynika, że 60 kamer (czyli mniej niż mają u siebie Gliwice) ma zostać zainstalowanych przy głównych ulicach oraz "w miejscach znajdujących się w znacznej odległości" od siedziby KZK GOP. Co to dokładnie oznacza? Niestety, nie wiadomo. Powstaną też elektroniczny serwis planowania podróży na terenie KZK GOP oraz system informowania kierowców o wypadkach i utrudnieniach na drogach. Pobieżna lektura każe jednak się zastanowić, czy aby KZK GOP nie planuje stworzyć drogiego systemu, którego funkcjonalność będzie bardzo ograniczona. Ulice działają przecież na zasadzie naczyń połączonych i ograniczenie się tylko do głównych ciągów komunikacyjnych problemu nie rozwiąże. Co najwyżej zepchnie go tam, gdzie kamery już nie zaglądają. Aż dziw bierze, że zamiast rozwiązać problem całościowo, znowu skupiamy się na jego niewielkim wycinku.

Cały tekst: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...l#ixzz2vBlea9SO
signaal
CYTAT
Pracownicy Najwyższej Izby Kontroli sprawdzają KZK GOP. Przyjrzą się m.in. projektowi Śląskiej Karty Usług Publicznych.
Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Wyborcza", NIK sprawdza m.in. gospodarkę mieniem KZK GOP. - Ale badamy też projekt Śląskiej Karty Usług Publicznych - słyszymy w NIK.

Przypomnijmy, że wart około 190 mln zł projekt ŚKUP jest mocno opóźniony. KZK GOP planował, że elektroniczne karty, za pomocą których pasażerowie będą płacić za przejazdy komunikacją miejską, pojawią się w kwietniu. Ten termin został już jednak przesunięty na koniec roku. Mirosław Sekuła, marszałek województwa, pogroził nawet związkowi, że jeśli nie przyspieszy projektu, to odbierze mu 100 mln zł unijnej dotacji. Dodał, że "gdyby stosować normalne standardy, to już powinniśmy wygasić ten projekt".

Anna Koteras, rzeczniczka KZK GOP, potwierdza, że kontrolerzy już pojawili się w siedzibie związku. - Zakres spraw, które ich interesują, jest dość szeroki, i o ile wiem, nie dotyczy wyłącznie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych - mówi.

Okazuje się też, że to niejedyna kontrola, która trwa w KZK GOP. Działanie związku sprawdza też Państwowa Inspekcja Pracy. - Kontrole to nic nadzwyczajnego. Odbywają się co jakiś czas - podkreśla rzeczniczka.

Cały tekst: http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739...l#ixzz2vyxIBZIu

rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Dave
CYTAT(marcin.p @ pon, 24 lut 2014 - 10:38) *
CYTAT
(...) ale dojechac na jednym bilecie sie da w weekend...
Po co Ci bilet w nocnym autobusie? Widział ktoś kiedyś kontrolę w nocy?
Ja widziałem! Nawet sam parę razy osobiście sprawdzałem! :>
CYTAT(menago @ wto, 25 lut 2014 - 08:36) *
CYTAT(DG_User @ pon, 24 lut 2014 - 21:58) *
CYTAT(menago @ pon, 24 lut 2014 - 12:16) *
a po drugie przeciez co godzine :40 po kazdej jest nocny do Sosnowca, ktory pod UM S-ec ma kontynuacje do DG.
Możesz podać dokładniej tą kontynuację?
z kato 908N,z um s-ec 902N, 902 zawsze czeka az 908 przyjedzie i jedzie do dgoczywiscie z tego http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co=roz...p;nr_linii=902N nie wynika nic, bo od dluzszego czasu :)zreszta, wystarczy wpisac trase kce-dg w nocy w planer podrozy i jest ...
GDybym nie wiedział o tych kursach i połączeniu to po tym powyższym poście dalej bym nic nie wiedział! tongue.gif A rozkład linii 902N na stronie KZK GOP sprytnie ukrywa proste kursy nocne spod UM w Sosnowcu do centrum DG. Jest tylko "podstawowa" trasa autobusu przez wszystkie możliwe dzielnice. Z tak przedstawionym rozkładem jazdy to i najmądrzejszy nie widział, jak to odczytać! biggrin.gif
CYTAT(xMarcinx @ śro, 26 lut 2014 - 12:32) *
Bez przesady Syberka ma z 10 autobusów (i blisko tramwaj), jak im jeden odpadnie czy tez będą musieli ludzie przejść się na stadion czy M1 to nic się nie stanie. 27 bez syberki jest bardzo fajnym autobusem by dostać się do siemianowic czy czeladzi, jest też dobrą alternatywą do katowic dla tych przez środulę.
Wszystko dobrze? Linią 27 do Katowic? I to "zamiast 801"? biggrin.gif I co z tego, że Syberka "ma z 10 autobusów", ale przez linię 27 DG ma "dostęp do Syberki" i na odwrót!
Grzegorz-dg
Zna ktoś może przyczynę czemu spółka Tramwaje Śląskie nie inwestuje w torowiska tramwajowe w mieście .W innych miastach trwają obecnie modernizacje torów z funduszy UE czemu miasto nie przystąpiło do tego projektu ,fakt torowisko pokrywa się z liniami autobusowymi,ale to chyba nie jest argument za tym aby nie robić remontów ?. Do tego dochodzi fatalny stan przejazdu tramwajowego na ul Piłsudskiego- Kasprzaka zawieszenie można urwać ,tu też brak dalszej modernizacji tych przejazdów na lini w stronę Huty ,plus zniszczona nawierzchnia peronów tramwajowych przy ulicy Kasprzaka ,na Manhatanie poniszczone nawierzchnie peronów .Ciekawe kiedy ten stan rzeczy ulegnie zmianie.
Master
Od kiedy 814 jezdzi w barwac PKM ( czerwono-białe) ?
signaal
CYTAT(Master @ pon, 17 mar 2014 - 16:11) *
Od kiedy 814 jezdzi w barwac PKM ( czerwono-białe) ?

Od 1 marca, razem z 275 i 237.
prezes
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu awaryjnego zamknięcia skrzyżowania ulic Katowickiej (drogi krajowej nr 94) i 11 Listopada w Dąbrowie Górniczej od 18 marca 2014 roku (wtorek) zostaną wprowadzone trasy objazdowe dla linii autobusowych nr 634 i 984.

Linie nr 634 i 984 będą skierowane ulicami Wojska Polskiego, S. Staszica i J. Majewskiego:

Osiedle Mydlice Pętla ? ? ? Dąbrowa Górnicza Aleja Róż ? Reden Wojska Polskiego ? Reden Korczaka ? Dąbrowa Górnicza Staszic ? Dąbrowa Górnicza Albert n/ż ? Strzemieszyce Sulno ? ?

Nie będą obsługiwane przystanki Reden, Gołonóg Damel, Gołonóg Zakład Energetyczny, Reden Osiedle Mickiewicza.

Rozkłady jazdy nie ulegną zmianie.
Sebastian22
CYTAT(prezes @ wto, 18 mar 2014 - 09:31) *
CYTAT
Komunikacyjny Związek Komunalny GOP informuje, że z powodu awaryjnego zamknięcia skrzyżowania ulic Katowickiej (drogi krajowej nr 94) i 11 Listopada w Dąbrowie Górniczej od 18 marca 2014 roku (wtorek) zostaną wprowadzone trasy objazdowe dla linii autobusowych nr 634 i 984.

Linie nr 634 i 984 będą skierowane ulicami Wojska Polskiego, S. Staszica i J. Majewskiego:

Osiedle Mydlice Pętla ? ? ? Dąbrowa Górnicza Aleja Róż ? Reden Wojska Polskiego ? Reden Korczaka ? Dąbrowa Górnicza Staszic ? Dąbrowa Górnicza Albert n/ż ? Strzemieszyce Sulno ? ?

Nie będą obsługiwane przystanki Reden, Gołonóg Damel, Gołonóg Zakład Energetyczny, Reden Osiedle Mickiewicza.

Rozkłady jazdy nie ulegną zmianie.



To zamkneli to skrzyzowanie ?? Dzis wczesnie rano jechalem i bylo ok.
Bathurst
Jechałem od strony Katowic około 13:00 i było zamknięte. Przyznam, że widziałem nowe znaki ale stwierdziłem, że to pewnie jakaś pomyłka wink.gif i postanowiłem jednak skręcić w 11 Listopada. Tak samo pomyślało czterech kierowców przede mną - zawrócił im drogę jakiś big budowalniec więc dałem sobie spokój.... smile.gif
xMarcinx
W przeglądzie DG jest o zmianach w kursach 644, 806 i 803. W skrócie 644 ma obsługiwać real, przez co będzie mega turystyczna trasą, co ciekawe za obsługe przystanku płaci CH wiec chyba magazynu auchana tam nie będzie. Natomiast 806 i 803 maja obsługiwać szpital górniczy, w dość dziwnych godzinach ale podobno tak funkcjonuje rejestracja i szpital.. doh (2).gif
Leszek
CYTAT(xMarcinx @ sob, 22 mar 2014 - 13:25) *
Natomiast 806 i 803 maja obsługiwać szpital górniczy, w dość dziwnych godzinach ale podobno tak funkcjonuje rejestracja i szpital.. doh (2).gif


Znaczy się 606 i 609?
xMarcinx
Przepisałem jak podane w artykule. Choć pewnie chodzi o te 60x.
marcin.p
Podraza wyczuwa, że pali mu się grunt pod nogami tzn. pod d..ą, więc się dogadał z Romanem, którego przy ewentualnej porażce miałby szansę zastąpić...

Achhhhh ten piękny rok wyborczy smile2.gif

A będzie to tak: wydłużą te linie do szpitala na jakiś czas by sprawdzić czy jest zaintersowanie połaczeniem, Podraza wygra wybory i... okaże się, że nie ma zainteresowania połączeniem ze szpitalem i połaczenia zostaną zlikwidowane. Kto idzie o zakład?
xMarcinx
IMO nie wystartuje w wyborach, będzie dyrektorem szpitala z mega kontraktem. Co było do załatwienia w DG już jest załatwione. Ciekawe tylko jak będą wygladały dalsze sprawy z finansowaniem szpitala, pewnie skończy się jak z Centrum Administracyjnym. Tak nawiasem jak wygląda uciszona sprawa Pana Stachowicza?
Bathurst
Pan Stachowicz tez jest teraz tym, no "Niezależnym"?
:)
CYTAT(Grzegorz-dg @ nie, 16 mar 2014 - 20:08) *
Zna ktoś może przyczynę czemu spółka Tramwaje Śląskie nie inwestuje w torowiska tramwajowe w mieście .W innych miastach trwają obecnie modernizacje torów z funduszy UE czemu miasto nie przystąpiło do tego projektu ,fakt torowisko pokrywa się z liniami autobusowymi,ale to chyba nie jest argument za tym aby nie robić remontów ?. Do tego dochodzi fatalny stan przejazdu tramwajowego na ul Piłsudskiego- Kasprzaka zawieszenie można urwać ,tu też brak dalszej modernizacji tych przejazdów na lini w stronę Huty ,plus zniszczona nawierzchnia peronów tramwajowych przy ulicy Kasprzaka ,na Manhatanie poniszczone nawierzchnie peronów .Ciekawe kiedy ten stan rzeczy ulegnie zmianie.


A to pytanie do miasta, które ma udziały w TŚ. Z tym projektem unijnym to pewnie był brak kasy na wkład własny, po teraz mamy jeszcze tyle drogich inwestycji. Z tym Będzinem, który się wyparł było wygodnie dla miasta i była wymówka. Miała być modernizacja linii 21, a można było ograniczyć do odcinka 28 który kończył wtedy przy KWK Paryż.Dawno temu były przetargi na projekt remontu od Huty Bankowej do ronda Merkury (podzielony na 2 odcinki). Był wyłoniony zwycięzca, więc pewnie gotowe projekty leżą w szufladach.Najtrudniej zrozumieć, dlaczego w ostatnich 2 latach TŚ zostaje pod koniec roku puszka farby i malują wtedy u nas po kilka słupów. Miasto nawet tego nie chce lub nie potrafi załatwić.

CYTAT(xMarcinx @ sob, 22 mar 2014 - 13:25) *
Natomiast 806 i 803 maja obsługiwać szpital górniczy, w dość dziwnych godzinach ale podobno tak funkcjonuje rejestracja i szpital..
wow, cud
Nie ma jeszcze wersji elektronicznej. Jest coś więcej, dokładniej w jakich godzinach i od kiedy?
xMarcinx
@Bathurst tak jest "niezależny"

@smile2.gif W gazetce jest podane, jak ją znajde to postaram sie wrzucić na forum - chyba, że kzk gop lub ktoś zrobi to wcześniej.
signaal
CYTAT
Zna ktoś może przyczynę czemu spółka Tramwaje Śląskie nie inwestuje w torowiska tramwajowe w mieście .W innych miastach trwają obecnie modernizacje torów z funduszy UE czemu miasto nie przystąpiło do tego projektu ,fakt torowisko pokrywa się z liniami autobusowymi,ale to chyba nie jest argument za tym aby nie robić remontów ?. Do tego dochodzi fatalny stan przejazdu tramwajowego na ul Piłsudskiego- Kasprzaka zawieszenie można urwać ,tu też brak dalszej modernizacji tych przejazdów na lini w stronę Huty ,plus zniszczona nawierzchnia peronów tramwajowych przy ulicy Kasprzaka ,na Manhatanie poniszczone nawierzchnie peronów .Ciekawe kiedy ten stan rzeczy ulegnie zmianie.


http://www.tram-silesia.pl/www/index.php/bip/wladze/

CYTAT
RADA NADZORCZA:

Przewodniczący – Piotr Uszok
Wiceprzewodniczący - Wiesław Raczyński
Sekretarz - Ewa Wrodarczyk
Członek - Kazimierz Górski
Członek – Henryk Bonk
Członek – Grzegorz Janecki

Widzisz w radzie nadzorczej kogoś z DG? wink.gif wink.gif wink.gif

Tymczasem w ramach poprawy jakości usług KZK GOP do Dąbrowy nareszcie liniowo (linia 79) zawitały autobusy znamienitej marki MAZ.
Podczas jazdy można się zapoznać np. ze szczegółami konstrukcyjnymi pracującego silnika.
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...493649871_o.jpg (źródło: https://www.facebook.com/WytknijmyBledyKzkG...levant_count=1).
Leszek
CYTAT(:) @ nie, 23 mar 2014 - 14:49) *
.

CYTAT(xMarcinx @ sob, 22 mar 2014 - 13:25) *
Natomiast 806 i 803 maja obsługiwać szpital górniczy, w dość dziwnych godzinach ale podobno tak funkcjonuje rejestracja i szpital..
wow, cud
Nie ma jeszcze wersji elektronicznej. Jest coś więcej, dokładniej w jakich godzinach i od kiedy?


CYTAT
Na razie trasa tych autobusów kończy się na przystanku „Będzin Kościuszki”. Od 1 kwietnia, w dni powszednie linia 806 pojedzie z niego do szpitala o godz. 6.33. Autobusy linii 803 odjadą o godz. 9.58, 13.59 i 18.44. W soboty 806 wyruszy o godz. 9.55, 806 o 17.52. W niedziele i święta autobus nr 803 odjedzie o godz. 9.59 i 17.59. W godzinach zbliżonych do przyjazdu, autobusy będą odjeżdżać
sprzed lecznicy w stronę Dąbrowy.
Godziny wydłużonych kursów zostały ustalone z uwzględnieniem godzin zgłoszeń pacjentów do rejestracji w przychodniach przyszpitalnych, odwiedzin chorych i pracy personelu szpitala.
Od przyszłego miesiąca zmieni się także trasa autobusu nr 644. Teraz, z ul. Leśnej wjeżdża w ul. 11 Listopada w stronę Gołonoga. Po zmianie pojedzie w prawo, na przystanek przed CH Real. Stamtąd wróci na dotychczasową trasę. To udogodnienia dla mieszkańców, którzy będą mogli bezpośrednio dotrzeć do hipermarketu. Koszty związane z wydłużeniem trasy pokryje CH Real.

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.