dla przypomnienia (lekko sie zmienilo, bo pozniej pewnie zniknie ze strony PKP):
CYTAT
Stacja Dąbrowa Górnicza
- Likwidacja rozjazdów nr 7 i 11 i zabudowa w miejsca po rozjazdach toru,
- Zmiana geometrii torów nr 1 i 2 od km 299,520 do km 300,100,
- Wymiana na nowy rozjazdu zwyczajnego nr 10,
- Przebudowa rozjazdu krzyżowego podwójnego nr 78 na rozjazd zwyczajny wraz z likwidacją toru żeberkowego nr 34a (227m),
- Regulacja naprężeń w torze nr 1 i 2,
- Przebudowa sieci trakcyjnej w wymaganym zakresie,
- Przebudowa urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów powiązana z przebudową układu torowego,
- Przebudowa urządzeń oświetlenia zewnętrznego w stacji,
- Budowa przyłącza energetycznego do budynku nowej nastawni,
- Zabudowa nowych urządzeń wewnętrznych przekaźnikowych z pulpitem komputerowym lub komputerowych, zabudowę nowych stojaków istniejącej na przyległych szlakach samoczynnej blokady liniowej, zabudowę sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych, elementów urządzeń układowej kontroli niezajętości torów i rozjazdów oraz elektromagnesów torowych SHP,
- Zabudowa urządzeń zasilających urządzenia srk,
- Zabudowa urządzeń do strzeżenia przejścia na miejscu ? przejście kategorii E w km 300,020
obejmująca zabudowę wraz urządzeniami TVU do rejestracji sytuacji na przejeździe,
- Przebudowa urządzeń łączności technologicznej i ogólno eksploatacyjnej (bezprzewodowej iprzewodowej),
- Zabudowa wolnostojącego masztu radiowego,
- Zabudowa urządzeń rozgłoszeniowych,
- Wykonanie podjazdu na peron przystosowanego dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się,
- Budowa nastawni kontenerowej wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodnokanalizacyjną, elektryczną i ogrzewania oraz zewnętrznymi.
- Likwidacja rozjazdów nr 7 i 11 i zabudowa w miejsca po rozjazdach toru,
- Zmiana geometrii torów nr 1 i 2 od km 299,520 do km 300,100,
- Wymiana na nowy rozjazdu zwyczajnego nr 10,
- Przebudowa rozjazdu krzyżowego podwójnego nr 78 na rozjazd zwyczajny wraz z likwidacją toru żeberkowego nr 34a (227m),
- Regulacja naprężeń w torze nr 1 i 2,
- Przebudowa sieci trakcyjnej w wymaganym zakresie,
- Przebudowa urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów powiązana z przebudową układu torowego,
- Przebudowa urządzeń oświetlenia zewnętrznego w stacji,
- Budowa przyłącza energetycznego do budynku nowej nastawni,
- Zabudowa nowych urządzeń wewnętrznych przekaźnikowych z pulpitem komputerowym lub komputerowych, zabudowę nowych stojaków istniejącej na przyległych szlakach samoczynnej blokady liniowej, zabudowę sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych, elementów urządzeń układowej kontroli niezajętości torów i rozjazdów oraz elektromagnesów torowych SHP,
- Zabudowa urządzeń zasilających urządzenia srk,
- Zabudowa urządzeń do strzeżenia przejścia na miejscu ? przejście kategorii E w km 300,020
obejmująca zabudowę wraz urządzeniami TVU do rejestracji sytuacji na przejeździe,
- Przebudowa urządzeń łączności technologicznej i ogólno eksploatacyjnej (bezprzewodowej iprzewodowej),
- Zabudowa wolnostojącego masztu radiowego,
- Zabudowa urządzeń rozgłoszeniowych,
- Wykonanie podjazdu na peron przystosowanego dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się,
- Budowa nastawni kontenerowej wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodnokanalizacyjną, elektryczną i ogrzewania oraz zewnętrznymi.
Wlasciwie to dalsza likwidacja

.gif)