Od Rzeszowa to tez mozna sie wiele uczyc, ale w tym przypadku to czerpia co najgorsze
I te schematy kolorow. Mamy szczescie, ze superjednostka nie bedzie niebieska.
Tymczasem nowy plan zagospodarowania przestrzennego dla "terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice ? Warszawa, ulic: Limanowskiego, Konopnickiej, Górników Redenu, Królowej Jadwigi, Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem", ktory obejmuje czesc centrum.
Jest juz uwzgldeniona DTŚ, jest dwuejzdniowa Kosciuszki do dworca, wiadomo co do wyburzenia na Kosciuszki i Kolejowej. Zreszta budynek na rogu Przybylaka mial byc juz dawno wyburzony. Wiadomo, ze DTŚ przed dworcem pojdzie gora, co jest logiczne.
8U mial nalezec do Mayland i planowali tam hotel.
Tereny oznaczone na rysunku planu symbolami od 1KDG do 6KDG przeznacza się na drogi publiczne
o funkcji ulic głównych, co oznacza, że przy ich budowie, modernizacji lub przebudowie obowiązują następujące
ustalenia:
1) parametry techniczne i użytkowe odpowiadające klasie ulicy głównej,
2) szerokość w liniach rozgraniczających od 20 m do 60 m, zgodnie z rysunkiem planu,
3) dwutorowa linia tramwajowa prowadzona na wydzielonym torowisku na terenach oznaczonych na rysunku
planu symbolami 1KDG i 2KDG,
4) 3KDG i 6KDG prowadzone na estakadzie, bezkolizyjne krzyżowanie się z bocznicami kolejowymi.
2. Dla istniejącej linii tramwajowej prowadzonej na wydzielonym torowisku na terenach oznaczonych na
rysunku planu symbolami 1KDG, 2KDS i 2KDG dopuszcza się wszelkie roboty budowlane związane z bieżącym
utrzymaniem, przebudową lub modernizacją linii.
3. Tereny oznaczone na rysunku planu symbolami od 1KDZ do 3KDZ przeznacza się na drogi publiczne
o funkcji ulic zbiorczych wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej, co oznacza, że przy ich modernizacji lub
przebudowie obowiązują następujące ustalenia:
1) parametry techniczne i użytkowe odpowiadające klasie ulicy zbiorczej,
2) jezdnia:
a) dla 1KDZ dwie jezdnie z pasem dzielącym,

dla 2KDZ i 3KDZ jedna jezdnia dwupasowa, dwukierunkowa,
3) szerokość w liniach rozgraniczających dla 1KDZ i 2KDZ ? 25 m, 3KDZ ? 13 m,
4) w zakresie wyposażenia w urządzenia ruchu pieszego i rowerowego: dwustronny chodnik dla pieszych oraz co
najmniej jednostronna ścieżka rowerowa.
4. Tereny oznaczone na rysunku planu symbolami od 1KDL do 6KDL przeznacza się na drogi publiczne
o funkcji ulic lokalnych wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej co oznacza, że przy budowie, modernizacji
lub przebudowie obowiązują następujące ustalenia:
1) parametry techniczne i użytkowe odpowiadające klasie ulicy lokalnej,
2) szerokość w liniach rozgraniczających:
a) 1KDL - 15 m,

2KDL ? od 12 m do 19 m zgodnie z rysunkiem planu,
c) 3KDL ? 12 m,
d) 4KDL ? 12 m,
e) 5KDL ? od 8 m do 14 m zgodnie z rysunkiem planu,
f) 6KDL ? 12 m,
3) jezdnia jednoprzestrzenna o dwóch pasach ruchu,
4) co najmniej jednostronny chodnik dla pieszych.
Id: MJPHF-LZQST-LRIBC-HMJOB-QWOAX. Projekt Strona 14
5. Tereny oznaczone na rysunku planu symbolami od 1KDD do 5KDD przeznacza się na drogi publiczne
o funkcji ulic dojazdowych wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej co oznacza, że przy realizacji nowych
i modernizacji lub przebudowie istniejących ulic obowiązują następujące ustalenia :
1) parametry techniczne i użytkowe odpowiadające klasie ulicy dojazdowej,
2) szerokość w liniach rozgraniczających 8 ? 14 m zgodnie z rysunkiem planu,
3) jezdnia o dwóch pasach ruchu,
4) co najmniej jednostronny chodnik dla pieszych.
6. Dla terenów oznaczonych na rysunku planu symbolami 1KDS i 2KDS ustala się przeznaczenie pod
dwupoziomowe węzły drogowe.
7. Dla terenów, o których mowa w ust. 6 ustala się:
1) ciąg ulicy głównej oznaczonej na rysunku planu symbolami 3KDG, 4KDG i 5KDG prowadzony górą,
2) na węzłach zapewnić należy pełną możliwość wyboru kierunku jazdy,
3) na terenie 2KDS zachować należy ciągłość wydzielonego torowiska tramwajowego oraz istniejących urządzeń
trakcji tramwajowej.
8. Dla terenów wymienionych w ust. 1 i ust 2 do 6 dopuszcza się lokalizację obiektów i prowadzenie sieci
infrastruktury technicznej zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach
publicznych.