OFERTA PRZETARGUNazwa: Realizacja części prac budowlanych dla zadania inwestycyjnego : PT Utworzenie Zagłębiowskiego Centrum Onkologii
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Numer ogłoszenia: 35623
Data zamieszczenia: 2013-03-07
Typ ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: 40565 z 2013-03-18
Zamawiający:Nazwa: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Adres: ul. Szpitalna 13 13 , 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. �l�skie
Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpital-dg.pl
Telefon: 032 2623422
Fax: 032 2623422
Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Przedmiot zamówienia:Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Realizacja części prac budowlanych dla zadania inwestycyjnego : PT Utworzenie Zagłębiowskiego Centrum Onkologii
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Realizacja części prac budowlanych dla zadania inwestycyjnego : PT Utworzenie Zagłębiowskiego Centrum Onkologii
Ponizej 5.000.000 EURO
Przedmiot zamówienia są roboty budowlane, które są częścią zadania inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego PT Utworzenie Zagłębiowskiego Centrum Onkologii, które w pozostałym zakresie zostanie zrealizowane w trybie partnerstwa publiczno - prawnego.
Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia w ramach całego projektu budowlanego określają załączone kosztorysy.Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Okres w miesiącach: 2
Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:Informacja na temat wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40.000,00 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
Procedura:Tryb udzielenia zamówienia przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
1. Cena: 30
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.szpital-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, 41-300 Dabrowa Górnicza - Dział Zamówień Publicznych i Umów - pok. nr 213
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert 2013-03-22 godz. 10:00
Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, 41-300 Dabrowa Górnicza - Kancelaria
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Niezbedne informacje wynikajace ze znowelizowanej ustawy pzp i pprzepisów wykonawczych do ustawy OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
VI.1) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
1).Oświadczenia, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. Ustawy
Wzór wykazu Załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2). Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W wykazie należy uwzględnić pkt. V.

. Ad A.1.1) SIWZ - wzór wykazu Załącznik nr 5 do SIWZ.
3). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu - załącznik nr 6 do SIWZ (wskazana data podpisania)
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 ze zm.)
Treść oświadczenia zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania)
5). Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Polisa wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN.
6) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż kwota 5.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
VI.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy, a jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, także od tych podmiotów, następujących dokumentów:
1.Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia.
Wzór oświadczenia Załącznik nr 7 do SIWZ (wskazana data podpisania).
2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 10-11 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy /w przypadku podmiotu zbiorowego/, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego j.n.: maksymalnie do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy.