CYTAT(kwintosz @ wto, 15 kwi 2008 - 00:04)

Jeju co Ty za farmazony piszesz @bzenek. To co, Big Brother x edycja, też jest świetnym widowiskiem bo ogląda to dużo ludzi a głupiutka Jola stała się popularna? Kiedy coś zaczniemy doceniać za swoją wartość a nie sam fakt czy o tym się mówi czy nie.
Nie nie wiem kto to Jola ale jeśli Big Brother, Tańce w Chłodzie czy Doda robią kasę to znaczy, że są świetnym widowiskiem. Takie są realia kapitalizmu. Może się to mnie i Tobie nie podobać ale musimy uznać taką rzeczywistość i jeśli checemy odnieść skuces to musimy sie z tym zidentyfikować.
A kiedy zaczniemy doceniać prawdziwą wartość ? Generalnie odpowiedź brzmi - nigdy. A czy ktoś wie co to jest jakaś prawdziwa wartość ?
Nie wiem ile czytam słów (nigdy się nie zastanawiałem) ale jak dla mnie to kampania jest znośna, a plakat z Będzinem chyba najładniejszy.
CYTAT(kwintosz @ wto, 15 kwi 2008 - 00:04)

Cóż, takie skojarzenia budzą te hasła i cała kampania. Chcąc być poprawnym politycznie trzeba było przy zamku będzińskim nie używać słów sugerujących takie rzeczy, tylko po prostu dać samo logo województwa które przecież istnieje takze na tym plakacie.
Kampania jest organizowana przez Województwo Śląskie, za pieniądze województwa i pokazuje województwo jako całość poprzez migawki miejscowości w Województwie Ślaskim. W związku z tym używa nazwy "śląskie". Co jest w tym złego ?
Choćby nie wiem jakbyście z Misakim się oburzali to Zagłębie leży w śląskiem i zastosowane na tle Będzina słowo "śląskie" jest uprawnione.
CYTAT(kwintosz @ wto, 15 kwi 2008 - 00:44)

Gusta gustami, polityka polityką, historia historią.. nie uważam by Częstochowa, Żywieczczyzna czy Zagłębie Dąbrowskie powinny być kojarzone ze śląskiem. A takie sformułowania, ten pogląd utwierdzają.
Nie ma żadnych przeszkód aby wymienione przez Ciebie regiony zorganizowały swoją własną promocję. Myślę, że województwo nie będzie miało nic przeciwko.
CYTAT(kwintosz @ wto, 15 kwi 2008 - 00:44)

Cóż, jeśli mówienie o czymś źle, także uważamy za coś dobrego to polecam reklamować tak swoją firmę. Ooo przykład na czasie, ciekawe czemu Filipiak jeszcze nie podziękował że jak go skuli to przy okazji mówili o Comarchu.
Niezbyt trafne porównanie. Co do skojarzeń to pewnie 99% ludzi w Polsce nie widzi różnicy między Śląskiem a Podbeskidziem i Zagłębiem. Nie chce widzieć i nie jest im to do niczego potrzebne. Ja też nie wiem gdzie graniczą Warmia i Mazury.
Tak więc kampania ma wydźwięk negatywny tylko dla pewnej części mieszkańców naszego województwa, a jej celem jest utrwalanie marki Województwa Ślaskiego poza jego granicami. Zatem spełnia swoją rolę.
CYTAT(kwintosz @ wto, 15 kwi 2008 - 00:04)

Ta akcja jest nie dość że beznadziejna (a podoba się w większości właśnie tym co słowo czytane ograniczają do 3 słów) to w dodatku tak jak pisał @Misaki wpisuje się w ostatni nurt robienia na siłę wszystkiego co się da w województwie - śląskie.
Ale Wy macie jakieś konkretne przykłady tej bezprzykładnej podprogowej śląskiej ofensywy antyunifikacji ?
CYTAT(Misaki @ pon, 14 kwi 2008 - 18:20)

To, że Ciebie owa wspomniana przemoc symboliczna nie dotyka - nie masz świadomości, że ktoś na Tobie ją stosuje - nie znaczy, że u wszystkich tak jest - ja czuje się dotknięty tym co się dzieje w sprawach regionalnych i mam prawo protestować.
A protestuj - przynajmniej jakaś dyskusja tu z Tobą jest na tym małodyskusyjnym forum. Ino nie mieszaj ludziom w głowach bajkami o "sugestiach podprogowymi" bo to po prostu mało poważne jest.