Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komunikacja ZTM
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Miasto
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Rokko31
CYTAT(georgeb @ śro, 28 sie 2024 - 17:53) *
Rewolucja rowlucją, ale jak ktoś chce zobaczyć miasto w którym wydaje się 200 baniek na przebudowę drogi i brakuje mu 10 tysiecy na skoszenie trawy wzdłuż tej wątpliwej inwestycji to zapraszamy do DG. Dąbrowa jest chyba najbardziej zaniedbanym miastem jeśli chodzi o tereny zielone, nie mówię tu strikte o lesie gdzieś na obrzeżach, ale o miejscach zielonych w samym mieście. Ciekawe co myśli sobie taki Bazylak jadąc przez DG, "hmmm zajebisty perz rośnie w centrum, o tatuaj mamy rzepak też zajebisty, o graby za kupę kasy ale kij z tym, przecież nie mamy za co przyciąć "

Poważnie, uważasz, że przebudowa głównej arterii miasta to wątpliwa inwestycja? Jeśli tak to widzę, że dla Ciebie tylko ziemianka, świeczki, gumowce i jesteś szczęśliwy jak nikt inny. Trawy i innych terenów zielonych w mieście nie powinno się kosić często, niech sobie rośnie, więcej wody zatrzymują. Chcesz sobie kosić co tydzień to na działce, możesz nawet co drugi dzień laugh.gif
georgeb
CYTAT(Rokko31 @ śro, 28 sie 2024 - 18:02) *
CYTAT(georgeb @ śro, 28 sie 2024 - 17:53) *
Rewolucja rowlucją, ale jak ktoś chce zobaczyć miasto w którym wydaje się 200 baniek na przebudowę drogi i brakuje mu 10 tysiecy na skoszenie trawy wzdłuż tej wątpliwej inwestycji to zapraszamy do DG. Dąbrowa jest chyba najbardziej zaniedbanym miastem jeśli chodzi o tereny zielone, nie mówię tu strikte o lesie gdzieś na obrzeżach, ale o miejscach zielonych w samym mieście. Ciekawe co myśli sobie taki Bazylak jadąc przez DG, "hmmm zajebisty perz rośnie w centrum, o tatuaj mamy rzepak też zajebisty, o graby za kupę kasy ale kij z tym, przecież nie mamy za co przyciąć "

Poważnie, uważasz, że przebudowa głównej arterii miasta to wątpliwa inwestycja? Jeśli tak to widzę, że dla Ciebie tylko ziemianka, świeczki, gumowce i jesteś szczęśliwy jak nikt inny. Trawy i innych terenów zielonych w mieście nie powinno się kosić często, niech sobie rośnie, więcej wody zatrzymują. Chcesz sobie kosić co tydzień to na działce, możesz nawet co drugi dzień laugh.gif

Wątpliwa w sensie jakości wykonania, nie napisałem że nie potrzebna , jeżeli, uważasz że wykonanie tej inwestycji jest na jakimkolwiek poziomie technicznym to dla ciebie ziemianka świeczki i co tam jeszcze wymyśliłeś, trawę kosze regularnie i jak byś miał jakieś pojęcie to byś wiedział że jak się przycina to szybciej rośnie i się zagęszcza. I nie pisz że w mieście się nie przycina trawy bo zatrzymuje wodę, to są banały Ala Greta Thunberg, ale przy głownej "arterii" jak napisałesś to jest to raczej wskazane, chociażby względy widoczności i estetyki .Nikt nie mówi o terenach zielonych tylko o chaszczach wzdłuż głównej drogi w mieście która została odnowiona i ma jako tako chociaż wyglądać, bo jej funkcjonalność i jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia.
Zibar
CYTAT
Podwyżki cen biletów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii od 1 października.

Jesienią więcej zapłacimy za bilety komunikacji publicznej. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłosiła zmiany w cenach biletów, które wejdą w życie 1 października 2024 roku. Część opłat pozostanie co prawda bez zmian, jednak inne wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Powodem podwyżek są rosnące ceny paliw, energii oraz koszty pracy przewoźników.

Za dwa miesiące w życie wejdzie nowa taryfa Transport GZM. Ceny części biletów pozostaną bez zmian. Ceny pozostałych zmienią się od kilku do kilkunastu procent. Powodem zmian jest znaczący wzrost cen paliw i energii oraz wzrost kosztów pracy przewoźników.

- Staraliśmy się te ceny utrzymywać tak długo, jak to możliwe – informuje Łukasz Zych, rzecznik prasowy Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – Teraz musimy je, podobnie jak inne sektory, „urealnić”. Ceny biletów, których w większości dotyczy korekta, były niezmienne od kwietnia 2021 roku, a więc od ponad 3 lat. Inflacja w tym czasie to prawie 32% - dodaje Zych.

Zmiany nie dotyczą Metrobiletów, a więc wszystkich biletów 30-dniowych oraz biletu 24-godzinnego, uprawniających do podróżowania również koleją, biletów pakietowych oraz najtańszych jednorazowych biletów papierowych – 20 i 40-minutowych.

Co się zmieni w GZMi?

Korekcie ulegną m.in. ceny biletów 90 i 180-dniowych, które pozostawały niezmienne od ponad 3 lat. Po zmianie taryfy bilet cena biletu Sieć 90 w wersji normalnej wyniesie 460 złotych. Analogiczny bilet na dwa miasta kosztował będzie 380, a na jedno miasto – 300 zł. Bilet Sieć 180 kosztował będzie 600 zł. To oznacza, że pasażerowie mogą korzystać z sieci Transport GZM już za 100 zł miesięcznie.

Spośród biletów jednorazowych, zmianie ulegną ceny biletu 90-minutowego (w wersji papierowej będzie on kosztował 7 zł, w wersji elektronicznej 6,60) oraz grupowego (nowa cena to 13,80 zł). Złotówkę więcej niż dotychczas kosztował będzie bilet dzienny (13 zł).

Nowa taryfa wejdzie w życie 1 października. Bilety długookresowe zakupione przed tą datą zachowują ważność. Dla zakupionych wcześniej jednorazowych biletów papierowych przygotowane zostaną bilety uzupełniające.

Przebudowa węzła kolejowego
Zapisy łagodzące utrudnienia związane z przebudową węzła katowickiego wejdą w życie wcześniej, bo już 1 września. Pasażer podróżujący z biletem jednorazowym w wersji papierowej lub pakietowym, dla którego trasa podróży ulega zmianie z powodu przebudowy (czy to poprzez konieczność przesiadki, zmiany środka transportu, zmianę lokalizacji przystanku, czy skrócenie linii), może kontynuować podróż w granicach czasu obowiązywania biletu lub na podstawie przejazdu dostępnego w bilecie pakietowym, na tej samej lub innej linii kursującej w tym samym kierunku jak trasa podróży pokonywana przed przebudową. W przypadku biletów jednorazowych czas ważności tych biletów wydłuża się o czas oczekiwania na przesiadkę oraz czas dojścia do przystanku w celu kontynuowania podróży.


PS
Rokko31 po co te osobiste wycieczki?
Rokko31
CYTAT(Zibar @ czw, 29 sie 2024 - 12:05) *
CYTAT
Podwyżki cen biletów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii od 1 października.

Jesienią więcej zapłacimy za bilety komunikacji publicznej. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłosiła zmiany w cenach biletów, które wejdą w życie 1 października 2024 roku. Część opłat pozostanie co prawda bez zmian, jednak inne wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Powodem podwyżek są rosnące ceny paliw, energii oraz koszty pracy przewoźników.

Za dwa miesiące w życie wejdzie nowa taryfa Transport GZM. Ceny części biletów pozostaną bez zmian. Ceny pozostałych zmienią się od kilku do kilkunastu procent. Powodem zmian jest znaczący wzrost cen paliw i energii oraz wzrost kosztów pracy przewoźników.

- Staraliśmy się te ceny utrzymywać tak długo, jak to możliwe – informuje Łukasz Zych, rzecznik prasowy Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – Teraz musimy je, podobnie jak inne sektory, „urealnić”. Ceny biletów, których w większości dotyczy korekta, były niezmienne od kwietnia 2021 roku, a więc od ponad 3 lat. Inflacja w tym czasie to prawie 32% - dodaje Zych.

Zmiany nie dotyczą Metrobiletów, a więc wszystkich biletów 30-dniowych oraz biletu 24-godzinnego, uprawniających do podróżowania również koleją, biletów pakietowych oraz najtańszych jednorazowych biletów papierowych – 20 i 40-minutowych.

Co się zmieni w GZMi?

Korekcie ulegną m.in. ceny biletów 90 i 180-dniowych, które pozostawały niezmienne od ponad 3 lat. Po zmianie taryfy bilet cena biletu Sieć 90 w wersji normalnej wyniesie 460 złotych. Analogiczny bilet na dwa miasta kosztował będzie 380, a na jedno miasto – 300 zł. Bilet Sieć 180 kosztował będzie 600 zł. To oznacza, że pasażerowie mogą korzystać z sieci Transport GZM już za 100 zł miesięcznie.

Spośród biletów jednorazowych, zmianie ulegną ceny biletu 90-minutowego (w wersji papierowej będzie on kosztował 7 zł, w wersji elektronicznej 6,60) oraz grupowego (nowa cena to 13,80 zł). Złotówkę więcej niż dotychczas kosztował będzie bilet dzienny (13 zł).

Nowa taryfa wejdzie w życie 1 października. Bilety długookresowe zakupione przed tą datą zachowują ważność. Dla zakupionych wcześniej jednorazowych biletów papierowych przygotowane zostaną bilety uzupełniające.

Przebudowa węzła kolejowego
Zapisy łagodzące utrudnienia związane z przebudową węzła katowickiego wejdą w życie wcześniej, bo już 1 września. Pasażer podróżujący z biletem jednorazowym w wersji papierowej lub pakietowym, dla którego trasa podróży ulega zmianie z powodu przebudowy (czy to poprzez konieczność przesiadki, zmiany środka transportu, zmianę lokalizacji przystanku, czy skrócenie linii), może kontynuować podróż w granicach czasu obowiązywania biletu lub na podstawie przejazdu dostępnego w bilecie pakietowym, na tej samej lub innej linii kursującej w tym samym kierunku jak trasa podróży pokonywana przed przebudową. W przypadku biletów jednorazowych czas ważności tych biletów wydłuża się o czas oczekiwania na przesiadkę oraz czas dojścia do przystanku w celu kontynuowania podróży.


PS
Rokko31 po co te osobiste wycieczki?

Nie lubię ludzi, którzy wiecznie narzekają na wszystko i nic im się nie podoba, nic osobistego. Pewnie już widzieliście, montują nowe wiaty przystankowe w centrum, zresztą nie tylko w Centrum ale również widział na Strzemieszycach, na jesień będzie jak znalazł rolleyes.gif
Sebastian22
Te wiaty w Centrum to chyba takie doraźne rozwiązanie - w sumie dobrze bo ludziom zacznie zaraz kapać na głowę a wiata od miejsca zatrzymania autobusu daleko.
Jednakże wygląda teraz to dość komicznie. Wielkie wiaty pod którymi od lat znajdują się już zamknięte lokale (mięsny pominę...) i 'nowe' rozwiązanie bo przenieśli przystanek. No chyba trochę zabrakło pomyślunku żeby coś takiego zostawić w centrum miasta.
Powinni odraz postawić nowe wiaty, większe i bardziej pasujące do Centrum niż takie zwkłe a te stare po prostu zlikwidować i było by w porządku. Ktoś dał ciała w UM i tyle.
Rokko31
CYTAT(Sebastian22 @ sob, 31 sie 2024 - 00:40) *
Te wiaty w Centrum to chyba takie doraźne rozwiązanie - w sumie dobrze bo ludziom zacznie zaraz kapać na głowę a wiata od miejsca zatrzymania autobusu daleko.
Jednakże wygląda teraz to dość komicznie. Wielkie wiaty pod którymi od lat znajdują się już zamknięte lokale (mięsny pominę...) i 'nowe' rozwiązanie bo przenieśli przystanek. No chyba trochę zabrakło pomyślunku żeby coś takiego zostawić w centrum miasta.
Powinni odraz postawić nowe wiaty, większe i bardziej pasujące do Centrum niż takie zwkłe a te stare po prostu zlikwidować i było by w porządku. Ktoś dał ciała w UM i tyle.

Co ciekawe przy Aldi i Fabryce dali większe wiaty niż w Centrum, dlaczego to już chyba skryta tajemnica ZTM. Fakt wygląda to komicznie i mało profesjonalnie ale cóż jesteśmy w Metropolii i nawet jej reklamie w TV blink.gif
georgeb
CYTAT(Rokko31 @ pią, 30 sie 2024 - 21:41) *
CYTAT(Zibar @ czw, 29 sie 2024 - 12:05) *
CYTAT
Podwyżki cen biletów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii od 1 października.

Jesienią więcej zapłacimy za bilety komunikacji publicznej. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłosiła zmiany w cenach biletów, które wejdą w życie 1 października 2024 roku. Część opłat pozostanie co prawda bez zmian, jednak inne wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Powodem podwyżek są rosnące ceny paliw, energii oraz koszty pracy przewoźników.

Za dwa miesiące w życie wejdzie nowa taryfa Transport GZM. Ceny części biletów pozostaną bez zmian. Ceny pozostałych zmienią się od kilku do kilkunastu procent. Powodem zmian jest znaczący wzrost cen paliw i energii oraz wzrost kosztów pracy przewoźników.

- Staraliśmy się te ceny utrzymywać tak długo, jak to możliwe – informuje Łukasz Zych, rzecznik prasowy Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii – Teraz musimy je, podobnie jak inne sektory, „urealnić”. Ceny biletów, których w większości dotyczy korekta, były niezmienne od kwietnia 2021 roku, a więc od ponad 3 lat. Inflacja w tym czasie to prawie 32% - dodaje Zych.

Zmiany nie dotyczą Metrobiletów, a więc wszystkich biletów 30-dniowych oraz biletu 24-godzinnego, uprawniających do podróżowania również koleją, biletów pakietowych oraz najtańszych jednorazowych biletów papierowych – 20 i 40-minutowych.

Co się zmieni w GZMi?

Korekcie ulegną m.in. ceny biletów 90 i 180-dniowych, które pozostawały niezmienne od ponad 3 lat. Po zmianie taryfy bilet cena biletu Sieć 90 w wersji normalnej wyniesie 460 złotych. Analogiczny bilet na dwa miasta kosztował będzie 380, a na jedno miasto – 300 zł. Bilet Sieć 180 kosztował będzie 600 zł. To oznacza, że pasażerowie mogą korzystać z sieci Transport GZM już za 100 zł miesięcznie.

Spośród biletów jednorazowych, zmianie ulegną ceny biletu 90-minutowego (w wersji papierowej będzie on kosztował 7 zł, w wersji elektronicznej 6,60) oraz grupowego (nowa cena to 13,80 zł). Złotówkę więcej niż dotychczas kosztował będzie bilet dzienny (13 zł).

Nowa taryfa wejdzie w życie 1 października. Bilety długookresowe zakupione przed tą datą zachowują ważność. Dla zakupionych wcześniej jednorazowych biletów papierowych przygotowane zostaną bilety uzupełniające.

Przebudowa węzła kolejowego
Zapisy łagodzące utrudnienia związane z przebudową węzła katowickiego wejdą w życie wcześniej, bo już 1 września. Pasażer podróżujący z biletem jednorazowym w wersji papierowej lub pakietowym, dla którego trasa podróży ulega zmianie z powodu przebudowy (czy to poprzez konieczność przesiadki, zmiany środka transportu, zmianę lokalizacji przystanku, czy skrócenie linii), może kontynuować podróż w granicach czasu obowiązywania biletu lub na podstawie przejazdu dostępnego w bilecie pakietowym, na tej samej lub innej linii kursującej w tym samym kierunku jak trasa podróży pokonywana przed przebudową. W przypadku biletów jednorazowych czas ważności tych biletów wydłuża się o czas oczekiwania na przesiadkę oraz czas dojścia do przystanku w celu kontynuowania podróży.


PS
Rokko31 po co te osobiste wycieczki?

Nie lubię ludzi, którzy wiecznie narzekają na wszystko i nic im się nie podoba, nic osobistego. Pewnie już widzieliście, montują nowe wiaty przystankowe w centrum, zresztą nie tylko w Centrum ale również widział na Strzemieszycach, na jesień będzie jak znalazł rolleyes.gif

Ja z kolei nie lubię ludzi którzy się zadowalają bylejakością, którym można wcisnąć bezkrytycznie każde badziewie, nic osobistego.
Zibar
Ciekawostek to w tych "rozwiązaniach" jest więcej.
Na przystankach np. przed DH Centrum są tablice jednostronne i jeszcze obrócone tak, że nie widać jak się dochodzi do przystanku z głównego kierunku od przejścia podziemnego, za to na przystanku obwodnicy koło ronda na kopalni jest dwustronna na której wyświetla się tylko jedna linia 28.
Do tego w centrum zamontowali już trzeci wzór wiaty:
1. Te stare zadaszenia z kioskami.
2. Na przystankach tramwajowych z zadaszeniem półokrągłym.
3. Te na autobusowych proste jednospadowe.
wacko.gif

ZTM umywa ręce bo doczytałem, że:
CYTAT
Wiaty są wymieniane zgodnie z życzeniami gmin. Realizujemy na tym polu zadania zlecone nam przez poszczególne urzędy, co oznacza, że to poszczególne gminy decydują o tym, które wiaty i kiedy są wymieniane – informuje Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy ZTM.


Tak, że tego "artyste" mamy w UM.
Rokko31
CYTAT(Zibar @ pon, 02 wrz 2024 - 06:29) *
Ciekawostek to w tych "rozwiązaniach" jest więcej.
Na przystankach np. przed DH Centrum są tablice jednostronne i jeszcze obrócone tak, że nie widać jak się dochodzi do przystanku z głównego kierunku od przejścia podziemnego, za to na przystanku obwodnicy koło ronda na kopalni jest dwustronna na której wyświetla się tylko jedna linia 28.
Do tego w centrum zamontowali już trzeci wzór wiaty:
1. Te stare zadaszenia z kioskami.
2. Na przystankach tramwajowych z zadaszeniem półokrągłym.
3. Te na autobusowych proste jednospadowe.
wacko.gif

ZTM umywa ręce bo doczytałem, że:
CYTAT
Wiaty są wymieniane zgodnie z życzeniami gmin. Realizujemy na tym polu zadania zlecone nam przez poszczególne urzędy, co oznacza, że to poszczególne gminy decydują o tym, które wiaty i kiedy są wymieniane – informuje Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy ZTM.


Tak, że tego "artyste" mamy w UM.

Jeśli jakieś miasto życzy sobie nowe wiaty i płaci za to, to i tak powinny być zamontowane wiaty zgodnie ze wzorcem ZTM a nie jakieś inne znalezione na "Allegro" ale cóż ZTM nie radzi sobie z tym zupełnie, wszystko im się miesza.
kolek
Wczoraj będąc przejazdem prze Toruń rzucił mi się w oczy piękny przystanek autobusowo-tramwajowy. Piękna, długa wiata w obu kierunkach, po obu stronach od jezdni posadzone jakieś odmiany bluszczy. Mimo prawie identycznej budowy przystanku zupełnie inny świat względem Dąbrowy. U nas jest niestety byle jako byle by było...
Sebastian22
Przystanek "Gołonóg 11 listopada" w stronę Gołonoga właśnie doczekał się wiaty przystankowej.
Konstrukcja już gotowa, ofoliowana ale jeszcze bez dachu.
szer
Za to na Mydlice Szpital w stronę centrum zamontowano wydaje się że solarny biletomat (ciężko na 100% stwierdzić, bo jeszcze zafoliowany cały)
Rokko31
CYTAT(szer @ sob, 28 wrz 2024 - 16:06) *
Za to na Mydlice Szpital w stronę centrum zamontowano wydaje się że solarny biletomat (ciężko na 100% stwierdzić, bo jeszcze zafoliowany cały)

Solarny biletomat jest już też przy hucie bankowa w stronę centrum, jeszcze zafoliowany i nieczynny ale pewnie na dniach będzie do dyspozycji mieszkańców, do tego nowa wiata, dość duża. Tylko w Centrum prowizorkę zrobili z tymi wiatami angry2.gif
Sebastian22
Nowa wiata na przystanku Gołonóg Osiedle w kier. Centrum

https://www.dabrowa-gornicza.pl/aktualnosci...olonog-osiedle/
Grzegorz-dg
Na ten przystanek narzekało wielu mieszkańców i jego stan techniczny -wizualny plus te kioski od lat nieczynne.
Sebastian22
Jest to swoiste pożegnanie lat 90-tych. Oby tylko wiata była jakaś w miarę....
szer
Z nowego Przeglądu Dąbrowskiego:

CYTAT
W Dąbrowie Górniczej mamy obecnie pięć czynnych biletomatów ZTM-u. Dwa
po obu stronach przystanku Dąbrowa Górnicza Centrum oraz po jednym na
przystankach Reden, Manhattan i Gołonóg Osiedle.

ZTM zwiększa już tę liczbę o sześć kolejnych urządzeń. Nowoczesne solarne
biletomaty zostały zainstalowane na przystankach: Mydlice Szpital, Tworzeń
Huta Katowice, Huta Bankowa, Centrum Dworzec PKP, Ząbkowice Dworzec
PKP. Wszystkie czekają na uruchomienie. Szósty biletomat trafi na przystanek
Aleja Róż.
zielak
Szykuje się brak tramwajów przez 9 dni. ZKA co 10 min.

CYTAT
W związku z modernizacją przejazdów drogowo – tramwajowych wzdłuż Al. Kołłątaja w Będzinie oraz powrotem kursowania tramwajów linii 26 do Mysłowic wprowadzone zostaną zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Zachęcamy pasażerów do zapoznania się z nimi oraz sprawdzania rozkładów jazdy w Internecie przed wyjściem z domu na przystanek.

Od 7 do 15 grudnia 2024 r. wprowadzone zostaną zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:

· Tramwaje linii 21 kursować będą na zmienionej trasie Milowice PętlaOs. Zamkowe Pętla.

· Tramwaje linii 22 kursować będą na zmienionej trasie Czeladź DworzecOs. Zamkowe Pętla.

· Kursowanie tramwajów na linii 28 będzie zawieszone.

· Uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza T-21 na trasie Będzin StadionTworzeń Huta Katowice.

(...)

W przypadku zaplanowania kolejnych zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej komunikat zostanie zaktualizowany.

Zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej na terenie Będzina, Czeladzi, Dąbrowy Górniczej i Sosnowca od 7 grudnia do 15 grudnia 2024 r.
:)
CYTAT
FB PKM Sosnowiec

19 grudnia 2024 roku Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Sosnowcu podpisało umowę z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, dotyczącą realizacji przedsięwzięcia pod nazwą:
„Czyste niebo nad Zagłębiem – Zakup autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ładowania – Etap II.”
Projekt ten uzyskał bezzwrotne wsparcie w ramach inwestycji:
G 1.3.2 Zeroemisyjny transport zbiorowy Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Koszty i zakres przedsięwzięcia:
Całkowity koszt realizacji: 27 490 500,00 zł
W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące zadania:
Zakup 5 nowych autobusów elektrycznych przegubowych o długości 18 metrów:
Koszt zadania: 21 000 000,00 zł
Wysokość dofinansowania: 100%
Budowa infrastruktury do ładowania autobusów elektrycznych:
Koszt zadania: 1 350 000,00 zł
Wysokość dofinansowania: 50%, tj. 650 000,00 zł
Szczegóły infrastruktury:
Na terenie zajezdni w Sosnowcu, ul. Lenartowicza 73:
6 punktów ładowania o mocy 80 kW (3 dwustanowiskowe stacje ładowania umożliwiające ładowanie jednego autobusu mocą 80 kW lub dwóch autobusów mocą 40 kW każdy).
Na terenie zajezdni w Dąbrowie Górniczej, Al. Piłsudskiego 60:
2 punkty ładowania o mocy 150 kW (1 dwustanowiskowa stacja ładowania umożliwiająca ładowanie jednego autobusu mocą 150 kW lub dwóch autobusów mocą 60–70 kW każdy).

Projekt ten stanowi ważny krok w kierunku modernizacji transportu publicznego w regionie i znacząco przyczyni się do poprawy jakości powietrza w Zagłębiu.


na razie do pierwszego przetargu nikt się nie zgłosił
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.