Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: NaprawmyTo.pl
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Miasto
Stron: 1, 2, 3, 4
DG_User
Zgłoszenia, których termin realizacji jest bardzo odległy w czasie i w chwili obecnej urzędnik nie może nic z tym zrobić powinny być jak najbardziej zamykane. Ewentualnie powinien być status "Zamknięte, do weryfikacji po [DATA]" i wtedy ponownie przechodzi w stan otwarty - ale to już uwaga do właścicieli strony. Najważniejsze, aby takie zgłoszenie znikło z list roboczych pracowników, bo to tylko przeszkadza w pracy.
Grzegorz-dg
Mi się wydaję że te wszystkie drobne usterki zostaną dopracowane z biegiem czasu jak portal dużej będzie w naszym mieście.Teraz się tak zastanawiam czy starczy pieniędzy w budżecie miejskim na wszystkie zgłaszane usterki chociaż te najbardziej pilne.Może w budżecie na 2014 powstanie taki zapis jak środki finansowe na realizacje usterek z serwisu NT bo teraz są one pokrywane z środków finansowych jakie mają poszczególne wydziały UM na swoją statutową działalność ,nic w tym złego nie jest .Albo tam gdzie do danego wydziału jest najwięcej zgłoszeń będzie on otrzymywał więcej funduszy na realizacje zgłoszeń od mieszkańców,zależy też czy to będzie liczba tych zgłoszeń która będzie rosła z kolejnymi miesiącami czy na stałym poziomie się będzie utrzymywać bo teraz tych usterek jest bardzo dużo zgłaszanych.Na pewno w UM jest jakiś zespół który musi to nadzorować.Ciekawą lekturą jest też pewnie dla prezydenta miasta i wiceprezydentów resortowych ten portal pokazujący jak wiele drobnych lub poważniejszych rzeczy jest do zrobienia w mieście w których dziedzinach są największe zaniedbania,niedbalstwo ze strony naszego urzędu miasta.
Bathurst
Przecież to jest bez sensu.......

CYTAT
Alert #16401, Leśna 3III, Dąbrowa Górnicza, Polska

Na skrzyżowaniu często dochodzi do sytuacji niebezpiecznych ze względu na brak znaków drogowych jednoznacznie wskazujących na pierwszeństwo przejazdu


Komunikat do alertu

Skrzyżowanie równorzędne zlokalizowane w strefie zamieszkania. Ruch odbywa się zgodnie z art. 25 Kodeksu Ruchu Drogowego.
Krzysztof Serafiński - Wydział Komunikacji i Drogownictwa 11/10/2013 o 08:35

status: Naprawiony!



Grzegorz-dg
Dzisiaj przeglądałem Alerty w dziale naprawione dotyczące oświetlenia ulicznego w naszym mieście urzędnik pisze do danego alertu że usterka została naprawiona po czym osoba pisząca alert sprawdziła na miejscu stan tego oświetlenia i dalej nie świeciło jest nawet zdjęcie zalączone .W mieście jest ogromny problem z ilością nie świecących lamp ich ilości nikt z urzędników miasta nad tym chyba nie panuje.Zastanawia mnie to jak skonstruowana jest umowa z firmą Tauron Dystrybucja która to wygrała przetarg na obsługę oświetlenia ulicznego powinna zapłacić miastu kary lub miasto powinno je wyegzekwować od nich.Na całym obszarze miasta czytając wpisy jest duży problem z oświetleniem ulicznym tyle awarii ze masakra.Ciekawe czy można to traktować w pewien sposób jako wykroczenie zagrażające bezpieczeństwu w ruchu drogowym i ludzkim.Kolejne przykłady jakie znalazłem Park Hallera nie działają boczne lampy w alejkach.Alert17369 w tunelu łączącym dwie części Parku na 16 lam działa tylko 1 czy tyle by kradli żarówek ,czy nikt nie sprawdza od długiego czasu że są spalone ,W przejściach podziemnych zauważyłem takie osłonki metalowe na lampy to wątpie żeby ktoś kradł żarówki bo pozabezpieczane są.
KAMAZ
Ciekawe, że urzędnicy najpierw udostępnilli mozliwość zgłaszania nieprawidłowości, a potem próbują "uciec od roboty":

http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/17880



CYTAT
Komunikat do alertu W związku z notorycznie zgłaszanymi przez Pana alertami dotyczącymi uszkodzenia lamp ulicznych oraz słupów oświetleniowych informuję, że tego typu usterki należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatora oświetlenia, tj. do TAURON Dystrybucja S.A. nr tel. 991. Przyspieszy to usunięcie usterki oraz umożliwi bezpośredni kontakt z jednostką odpowiedzialną za naprawy i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza. W przypadku zaistnienia problemów z naprawą usterki proszę o kontakt z tut. Urzędem telefoniczne (32 295-69-69) drogą poczty elektronicznej energia@dabrowa-gornicza.pl lub FAX-em na nr 32 295-69-58. Niezależnie od powyższego informuję, że Pański wniosek zostanie przekazany do wskazanego Konserwatora, celem usunięcia usterki.
Marek Mrówka - Wydział Inwestycji Miejskich 22/11/2013 o 01:11



Pomijam już fakt że urzednik pomylił mnie najprawdopniej z signaalem.


naprawmytoDG
CYTAT(KAMAZ @ pią, 22 lis 2013 - 10:23) *
Ciekawe, że urzędnicy najpierw udostępnilli mozliwość zgłaszania nieprawidłowości, a potem próbują "uciec od roboty":

http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/17880



CYTAT
Komunikat do alertu W związku z notorycznie zgłaszanymi przez Pana alertami dotyczącymi uszkodzenia lamp ulicznych oraz słupów oświetleniowych informuję, że tego typu usterki należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatora oświetlenia, tj. do TAURON Dystrybucja S.A. nr tel. 991. Przyspieszy to usunięcie usterki oraz umożliwi bezpośredni kontakt z jednostką odpowiedzialną za naprawy i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza. W przypadku zaistnienia problemów z naprawą usterki proszę o kontakt z tut. Urzędem telefoniczne (32 295-69-69) drogą poczty elektronicznej energia@dabrowa-gornicza.pl lub FAX-em na nr 32 295-69-58. Niezależnie od powyższego informuję, że Pański wniosek zostanie przekazany do wskazanego Konserwatora, celem usunięcia usterki.
Marek Mrówka - Wydział Inwestycji Miejskich 22/11/2013 o 01:11



Pomijam już fakt że urzednik pomylił mnie najprawdopniej z signaalem.


Witam Szanownych Forumowiczów.

Przede wszystkim chciałbym przeprosić za wpis w komunikacie dokonany przez Marka Mrówkę z Wydziału Inwestycji Miejskich.
Chciałbym również poinformować, że docelowo będziemy chcieli włączyć jednostki zewnętrzne do Portalu NaprawmyTo.pl, do których będą bezpośrednio kierowane zgłoszenia, które w obecnej chwili są przekazywane. Serwis działa w Dąbrowie Górniczej od 01.10.2013r. i na tą chwilę jest obsługiwany wyłącznie przez zespół pracowników Urzędu Miejskiego, a do końca roku został przewidziany okres wdrożeniowy (bez udziału jednostek zewnętrznych). Serwis jest w fazie rozwojowej i będą prowadzone rozmowy, aby jak najwięcej podmiotów, które wyrażą gotowość do współpracy włączyć do portalu. Oczywiście prosimy o zamieszczanie alertów m.in. dot. oświetlenia, a dodatkowo informuję, że aby przyspieszyć realizację naprawy danej lampy można (a nie powinno się) również zgłaszać interwencję bezpośrednio do TAURON Dystrybucja S.A. pod nr tel. 991, ponieważ i tak taka interwencja jest przekazywana do tej instytucji, gdyż ona fizycznie dokonuje naprawy (proszę oczywiście nie dublować zgłoszeń tj. albo zgłaszać poprzez serwis NaprawmyTo albo do TAURONu). Jeżeli alert o uszkodzonej lampie wpłynie do serwisu oczywiście zostanie on załatwiony - jest to po prostu druga możliwość załatwienia takiej interwencji.
Ponieważ Portal dopiero rozpoczął swoją działalność w naszym mieście tzn. działa niecałe 2 miesiące, dlatego też staramy się wypracować najlepsze standardy i zbieramy cały czas doświadczenie. Nie jesteśmy w stanie uniknąć niedociągnięć, ale obiecujemy poprawę :-)
Dziękujemy za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników. Z naszej strony prosimy w przypadku zamieszczania alertów na stronie, o zaznaczanie tylko jednej kategorii zgłoszeń i jak najbardziej dokładną lokalizację, co pozwoli na lepszą ich obsługę.

Pozdrawiam serdecznie.

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego
xMarcinx
Widać, że Pan Marek ma dość kontaktów z Tauronem, szczerze to mu się nie dziwie. Fajnie, że tak szybko pojawiło się wyjaśnienie i to też na forum, duży plus dla Pana Daniela.
Bathurst
CYTAT(naprawmytoDG @ pią, 22 lis 2013 - 11:35) *
Serwis jest w fazie rozwojowej i będą prowadzone rozmowy, aby jak najwięcej podmiotów, które wyrażą gotowość do współpracy włączyć do portalu.

Pozdrawiam serdecznie.

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego


To by było dobre. Na logikę to te podmioty powinny być zainteresowanie NaprawmyTo.pl
signaal
CYTAT(KAMAZ @ pią, 22 lis 2013 - 08:23) *
Ciekawe, że urzędnicy najpierw udostępnilli mozliwość zgłaszania nieprawidłowości, a potem próbują "uciec od roboty":

http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/17880



CYTAT
Komunikat do alertu W związku z notorycznie zgłaszanymi przez Pana alertami dotyczącymi uszkodzenia lamp ulicznych oraz słupów oświetleniowych informuję, że tego typu usterki należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatora oświetlenia, tj. do TAURON Dystrybucja S.A. nr tel. 991. Przyspieszy to usunięcie usterki oraz umożliwi bezpośredni kontakt z jednostką odpowiedzialną za naprawy i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza. W przypadku zaistnienia problemów z naprawą usterki proszę o kontakt z tut. Urzędem telefoniczne (32 295-69-69) drogą poczty elektronicznej energia@dabrowa-gornicza.pl lub FAX-em na nr 32 295-69-58. Niezależnie od powyższego informuję, że Pański wniosek zostanie przekazany do wskazanego Konserwatora, celem usunięcia usterki.
Marek Mrówka - Wydział Inwestycji Miejskich 22/11/2013 o 01:11



Pomijam już fakt że urzednik pomylił mnie najprawdopniej z signaalem.

Nie pomylił - ja dostałem dodatkowo informację, że zgłosiłem... ponad 80 awarii oświetlenia... Czyli w grę wchodzi grubo ponad setka lamp... Właśnie dlatego wydaje mi się, że tauron mógł nie być zainteresowany udziałem w projekcie.
KAMAZ
CYTAT(signaal @ pią, 22 lis 2013 - 14:25) *
CYTAT(KAMAZ @ pią, 22 lis 2013 - 08:23) *
Ciekawe, że urzędnicy najpierw udostępnilli mozliwość zgłaszania nieprawidłowości, a potem próbują "uciec od roboty":

http://dabrowagornicza.naprawmyto.pl/17880



CYTAT
Komunikat do alertu W związku z notorycznie zgłaszanymi przez Pana alertami dotyczącymi uszkodzenia lamp ulicznych oraz słupów oświetleniowych informuję, że tego typu usterki należy zgłaszać bezpośrednio do konserwatora oświetlenia, tj. do TAURON Dystrybucja S.A. nr tel. 991. Przyspieszy to usunięcie usterki oraz umożliwi bezpośredni kontakt z jednostką odpowiedzialną za naprawy i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza. W przypadku zaistnienia problemów z naprawą usterki proszę o kontakt z tut. Urzędem telefoniczne (32 295-69-69) drogą poczty elektronicznej energia@dabrowa-gornicza.pl lub FAX-em na nr 32 295-69-58. Niezależnie od powyższego informuję, że Pański wniosek zostanie przekazany do wskazanego Konserwatora, celem usunięcia usterki.
Marek Mrówka - Wydział Inwestycji Miejskich 22/11/2013 o 01:11



Pomijam już fakt że urzednik pomylił mnie najprawdopniej z signaalem.

Nie pomylił - ja dostałem dodatkowo informację, że zgłosiłem... ponad 80 awarii oświetlenia... Czyli w grę wchodzi grubo ponad setka lamp... Właśnie dlatego wydaje mi się, że tauron mógł nie być zainteresowany udziałem w projekcie.



Chodziło mi o stwierdzenie Pana Marka że alerty dotyczace oświetlenia złaszam "NOTORYCZNIE" gdy tak na prawdę wczoraj zgłosiłem po raz pierwszy trzy tego typu sprawy. Stąd moje przypuszczenie że pomylił z Tobą signaal. Co ciekawe odpowiedź na alert jest w tym momencie już innej treści (modyfikacja o 10:17)
xMarcinx
CYTAT(signaal @ pią, 22 lis 2013 - 14:25) *
zgłosiłem... ponad 80 awarii oświetlenia... Czyli w grę wchodzi grubo ponad setka lamp... Właśnie dlatego wydaje mi się, że tauron mógł nie być zainteresowany udziałem w projekcie.


80 lamp to dobre 2-3 osiedla dla mnie gigantyczna ilość. Podejrzewam, że z wypustami i studzienkami jest podobnie, jak nie gorzej tj więcej zatkanych/niesprawnych niż sprawnych. A za utrzymanie UM płaci.. tfuu to znaczy ja płacę, Pan płaci i Pani płaci, my wszyscy płacimy. Według mnie podmioty zewnętrzne na projekt się wypną, bo jest im nie na rękę, że coś musza robić i że w łatwy sposób są z tego rozliczane. Na dobrą sprawę zamiast takiego pojedynczego zgłaszania trzeba być zrobić listę z 100 pozycji i potem zlecić odbiór na zasadzie pracownik Tauron i UM. To samo odnośnie wypustów. Na wiosnę można pomyśleć o dużej akcji oczyszczania zarośniętych chodników, jest ich pełno i powiem szczerze, że meczące jest takie klikanie. Nawet jak zostanie w tym miejscu coś uprzątnięte to 20-30 metrów dalej nie i co trzeba tak co 20 metrów dawać kolejny alert pisząc, że "tu też"?
signaal
CYTAT(xMarcinx @ pią, 22 lis 2013 - 15:34) *
CYTAT(signaal @ pią, 22 lis 2013 - 14:25) *
zgłosiłem... ponad 80 awarii oświetlenia... Czyli w grę wchodzi grubo ponad setka lamp... Właśnie dlatego wydaje mi się, że tauron mógł nie być zainteresowany udziałem w projekcie.


80 lamp to dobre 2-3 osiedla dla mnie gigantyczna ilość. Podejrzewam, że z wypustami i studzienkami jest podobnie, jak nie gorzej tj więcej zatkanych/niesprawnych niż sprawnych. A za utrzymanie UM płaci.. tfuu to znaczy ja płacę, Pan płaci i Pani płaci, my wszyscy płacimy. Według mnie podmioty zewnętrzne na projekt się wypną, bo jest im nie na rękę, że coś musza robić i że w łatwy sposób są z tego rozliczane. Na dobrą sprawę zamiast takiego pojedynczego zgłaszania trzeba być zrobić listę z 100 pozycji i potem zlecić odbiór na zasadzie pracownik Tauron i UM. To samo odnośnie wypustów. Na wiosnę można pomyśleć o dużej akcji oczyszczania zarośniętych chodników, jest ich pełno i powiem szczerze, że meczące jest takie klikanie. Nawet jak zostanie w tym miejscu coś uprzątnięte to 20-30 metrów dalej nie i co trzeba tak co 20 metrów dawać kolejny alert pisząc, że "tu też"?

Przypadek kiedy "odtrawiono" chodnik po jednej stronie jezdni a "odtrawienie" chodnika po drugiej wymagało kolejnego zgłoszenia już przerabiałem. Dotyczył tak szerokiej ulicy jak Swobodna. wink.gif
:)
Dalej nie działa mnóstwo lamp. Byłoby co zgłaszać.
Kiedyś przeglądałem część zgłoszeń i też chyba ten sam Pan odpisał, żeby sobie ktoś samemu zgłosił bezpośrednio do właściciela infrastruktury, a dotyczyło to bezpieczeństwa przechodniów i samochodów.
Przecież jak to tak ma wyglądać, to ten serwis nie ma sensu. Chyba powinno im zależeć na bezpieczeństwie mieszkanców. A tu samemu dochodzić czyje to jest i wiedzieć gdzie uderzyć. No chyba miasto ma większe szanse. Gdy coś się stanie to urzędnik powinien odpowiedzieć za takie zlekceważenie.
Grzegorz-dg
Masz racje ten serwis nie powinien tak działać bo to wypatrza jego sens istnienia jeżeli urzędnik odpisuje tak mieszkańcowi żeby daną sprawę sam zgłaszał.To po co by on był i też jestem tego zdania że urząd miejski jako instytucja ma większe możliwości kompetencje ,nadzór ,ludzi nad danym problemem zgłaszanym niż dany mieszkaniec.A co do niedziałającego oświetlenia zgłaszałem do Tauron Dystrybucja awarię oświetlenia w miesiącu wrześniu telefonicznie /gdy jeszcze nie było serwisu nt/zgłoszenie zostało przyjęte i do tej pory nie naprawili tych lamp.Tauron moim zdaniem wykorzystuje pozycje monopolisty jaką ma na rynku energii i tak podchodzi do sprawy.Pewnie przed działaniem tego serwisu te lampy pojedyncze w różnych punktach miasta nie świeciły ale nikt nie wiedział o tym że to są aż takie ogromne ilości dopiero ten serwis nam pokazał jak wielki to jest problem w skali całego miasta.Ten serwis ma przewagę nad zgłaszaniem telefonicznym że lokalizujesz konkretny punkt gdzie jest awaria opisujesz i masz dokument że zgłosiłeś.Może by warto pomyśleć napisać do któregoś radnego Rady Miejskiej aby na obradach Rady Miasta zgłosił interpelacje do Prezydenta Miasta co w Dąbrowie dzieje się z oświetleniem miejskim skąd taka duża liczba awarii.
vacu
CYTAT(:) @ nie, 24 lis 2013 - 21:28) *
Dalej nie działa mnóstwo lamp. Byłoby co zgłaszać.
Kiedyś przeglądałem część zgłoszeń i też chyba ten sam Pan odpisał, żeby sobie ktoś samemu zgłosił bezpośrednio do właściciela infrastruktury, a dotyczyło to bezpieczeństwa przechodniów i samochodów.
Przecież jak to tak ma wyglądać, to ten serwis nie ma sensu. Chyba powinno im zależeć na bezpieczeństwie mieszkanców. A tu samemu dochodzić czyje to jest i wiedzieć gdzie uderzyć. No chyba miasto ma większe szanse. Gdy coś się stanie to urzędnik powinien odpowiedzieć za takie zlekceważenie.

Tu nie chodzi jak serwis działa, urzędnik powinien odpowiedzieć za uchylanie się od obowiązku! Przecież ja nie mam umowy z Tauronem na oświetlenie ulic i nie ja jestem dla Tauronu stroną tylko miasto! Ja - jako podatnik - jestem stroną dla miasta i to do niego mam pełne prawo się zgłosić, nie mam obowiązku wiedzieć czy obsługą latarni zajmuje się Tauron, srauron czy inna energia, po to zatrudnia się urzędników żeby to ograniali a nie po to żeby każdy mieszkaniec sobie sam załatwiał, a dziury w drodze też mam do Skanska sam zgłaszać?
xMarcinx
Vacu przesadzasz. Oczywiście zachowanie Pana Marka jest nieprofesjonalne, niemniej każdemu bez specjalnego przygotowania psychologicznego zdarzają się takie gorsze dni. Zwłaszcza jak dopada już wypalenie zawodowe, gdyż przychodzi współpracować z takim tworem jak Tauron. Urzędnik niestety lub stety jest tylko człowiekiem z wszystkimi pozytywnymi i negatywnymi cechami. W tej sytuacji wylądował między młotem a kowadłem - niezadowolonym mieszkańcem i niereagującym na to Zakładem Energetycznym. Za zamieszanie przeprosił Pan Daniel i sprawa powinna być zakończona zwróceniem uwagi (informacja zwrotna dla urzędnika) i np. krótkim urlopem by ulżyć skołatanym nerwom.
Bathurst
dokładnie - wymagajmy ale nie kopmy po kostkach wink.gif Urzędnik też ludź wink.gif
vacu
CYTAT(xMarcinx @ pon, 25 lis 2013 - 21:45) *
Vacu przesadzasz. Oczywiście zachowanie Pana Marka jest nieprofesjonalne, niemniej każdemu bez specjalnego przygotowania psychologicznego zdarzają się takie gorsze dni...

CYTAT(Bathurst @ pon, 25 lis 2013 - 21:50) *
dokładnie - wymagajmy ale nie kopmy po kostkach wink.gif Urzędnik też ludź wink.gif

No nie zrozumieliście mnie albo ja złych słów użyłem (chyba to drugie bo faktycznie brzmi jakbym go chciał pod sąd wstawiać) wink.gif Przecież mi nie chodziło żeby go zwolnić albo coś smile2.gif Wystarczy jakaś reprymenda od przełożonego. Aczkolwiek spotykałem się z przypadkami nagany na piśmie za odpowiedź w stylu "radź sobie sam" w kierunku klienta jednak to było w prywatnych przedsiębiorstwach i zgadzam się, że to przesada.
Grzegorz-dg
Co do sprawy z oświetleniem pisałem kilka dni temu maila do Tauronu w sprawie nie świecących lamp dziś dostałem odpowiedz że wszystkie zgłaszane usterki zostały naprawione i jednocześnie zapewnienie że wszystkie zauważone nie świecące lampy mogę zgłaszać na ten adres i podziękowania za dbanie o poprawne działanie oświetlenia na terenie miasta.Także jest pozytywna zmiana.A co do administratora serwisu NT pana Daniela Ujdaka pisałem do niego w sprawie działania serwisu i dał mi konkretną i wyczerpującą odpowiedz doradził w sposobie załatwienia opisanego problemu.Także ja jestem zadowolony że serwis ma takiego kompetentnego administratora ze strony miasta.
xMarcinx
Ja od kliku dni widzę ekipę z tauronu. Dziś coś kombinowali przy prawie rondzie na Kasprzaka, wczoraj na Majakowskiego.
Grzegorz-dg
Mnie zaciekawił Alert# 16243 Zniszczone przejście Podziemne na ulicy A.Piłsudskiego jest to przejście przez które przechodzą osoby udające się do Urzędu Miejskiego czy to nasi mieszkańcy czy osoby z innych miast i jaka to jest wizytówka naszego miasta jak osoby widzą przejście w takim stanie /załączone foto w alercie/ nawet na bieżąco nie odnawiane.
naprawmytoDG
Witam Szanownych Forumowiczów.
Chciałem poinformować, że od 1 listopada 2013 r. w ramach AKCJI ZIMA całodobowe dyżury pełni dyspozytor ALBA MPGK. Firma odpowiada za zimowe utrzymanie dróg i chodników w mieście. Wszelkie interwencje w tym zakresie należy zgłaszać pod numerem tel. 32 262 50 13 lub kom. 600 405 627.
Całodobowe dyżury pełni także Centrum Zarządzania Kryzysowego - nr tel. (32) 262 44 10 oraz Straż Miejska - nr tel. (32) 295 67 76.

W związku z powyższym proszę wszystkich użytkowników serwisu o niezgłaszanie tego typu problemów za pomocą portalu NaprawmyTo.pl, ponieważ czas na obsługę alertu poprzez portal może być dłuższy niż występowanie problemu.


Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego

marcin.p
Teoretycznie alba pełni dyżur już od kilku lat. I co z tego? Kiedyś zadzwoniłem zapytać kiedy wyjadą na drogę to usłyszałem tylko "kim Pan wogóle jest żeby mnie pouczać?". Na moją odpowiedź, że mieszkańcem usłyszałem "do widzenia".
vacu
CYTAT(marcin.p @ pon, 23 gru 2013 - 15:57) *
Teoretycznie alba pełni dyżur już od kilku lat. I co z tego? Kiedyś zadzwoniłem zapytać kiedy wyjadą na drogę to usłyszałem tylko "kim Pan wogóle jest żeby mnie pouczać?". Na moją odpowiedź, że mieszkańcem usłyszałem "do widzenia".

Co prawda u nas jakoś w tym roku zima nie chce zaskoczyć drogowców (w końcu zaskoczy, spokojnie smile2.gif) ale korzystając z okazji, że poruszono temat - tak to robią w Montrealu smile2.gif Może kiedyś osiągniemy choć tyle wink.gif

A jeszcze BTW - ktoś mnie tu kiedyś rugał jak pisałem coś w rodzaju "a na zachodzie to jest lepiej", a'propos tego co napisał Marcin mi się przypomniało jak mi kolega z UK opowiadał, ma domek zaraz przy ulicy i któregoś dnia wypadła w tej ulicy dziura, tak paskudnie, że za każdym autem karść kamyków leciała w okna na parterze. Zadzwonił do służb miejskich, "dziękuję, zajmiemy się tym", na drugi dzień dziury nie było. Za dwa miesiące znów wypadła, kolejny telefon i po polejnym dniu dziura była załatana porządnie (już się zrobiła wiosna więc było można). Taka tam drobna różnica.
Bathurst
u nas mógłby być traktor z przyczepą i pluton więźniów z łopatami - też by było dobrze.
Grzegorz-dg
Ciekawy ktoś zgłosił alert#18950 dotyczący zamontowania kamerki live nad zbiornikiem Pogoria ,pomysł ciekawy i warty realizacji co wy na to .Że ciekawe miejsce przyrodnicze i dużo mieszkańców z innych miast zagłębia wypoczywa nad Pogorią.
Slyzaba
W jakimś konkretnym celu?
danielmdc
Podglądania plażowiczek laugh.gif
Leszek
Może widok będzie ciekawszy niż z tej nad PIV smile2.gif
http://93.95.90.220:83/kamery/kuznica/index.php
:)
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi.
vacu
CYTAT(:) @ czw, 09 sty 2014 - 23:53) *
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi.

Niekoniecznie :-)

Prosiłem o lustro na jednym ze skrzyżowań i się doprosiłem (tzn. kamaz prosił bezpośrednio a ja troszkę przestrzeliłem ;)) smile2.gif Co prawda to mikroinwestycja ale zawsze. Poza tym może przed wyborami ktoś sobie o tym przypomni i zamiast strzelać na oślep zrealizuje coś z listy, o którą prosili mieszkańcy rolleyes.gif
Slyzaba
vacu, kamaz - podziękowania. Przejeżdżam tamtędy niemal codziennie i dzięki temu włączając się do ruchu ze Struga w Dąbrowskiego jest o wiele, wiele bezpieczniej. Nie miałem pojęcia, że to na podstawie postu na NaprawmyTo.
KAMAZ
CYTAT(Slyzaba @ pią, 10 sty 2014 - 21:06) *
vacu, kamaz - podziękowania. Przejeżdżam tamtędy niemal codziennie i dzięki temu włączając się do ruchu ze Struga w Dąbrowskiego jest o wiele, wiele bezpieczniej. Nie miałem pojęcia, że to na podstawie postu na NaprawmyTo.


Ten przy struga to nie "mój". Ja zgłaszałem przy szpitalnej. Ale fakt faktem da się bo tam już też stoi lustro. Ja wychodzę z założenia że ten portal ma służyć naprawie drobnych niedogodności z którymi mamy do czynienia na co dzień i na tym się koncentruję.
Master
Tez zauwazylem lustereczko na skrzyowaniu Struga z Dabrowskiego. Akcja na 'plus" rolleyes.gif
signaal
CYTAT(:) @ czw, 09 sty 2014 - 22:53) *
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi.

Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna.
Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje...
Leszek
Bo na początku ludzie się rzucili na serwis, to i trzeba było pokazać, że to działa. Teraz już można olewać tak, jak standardowe zgłoszenia...
naprawmytoDG
CYTAT(signaal @ śro, 15 sty 2014 - 03:12) *
CYTAT(:) @ czw, 09 sty 2014 - 22:53) *
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi.

Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna.
Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje...


Szanowni forumowicze.
Chciałbym poinformować, że aktualnie jesteśmy po uchwaleniu nowego budżetu na 2014 rok dla miasta i reakcja na pewne sprawy - w tym wypadku alerty może być wydłużona, ponieważ budżety poszczególnych Wydziałów, z których wydawane są środki publiczne na obsługę tych alertów, są analizowane pod względem wydatkowania środków na najważniejsze i najbardziej utrudniające życie mieszkańcom problemy.
Ilość alertów zgłoszonych pod koniec roku była większa niż finansowe zabezpieczenie na ich realizację. było to ponad 1000 różnych problemów zgłoszonych przez użytkowników portalu przez okres 3 miesięcy działania portalu w Dąbrowie Górniczej.
Nad każdym alertem staraliśmy się pochylić, choć w nie każdym przypadku Urząd Miejski był stroną. Wiele z tych alertów nie powinno trafić bezpośrednio do tego portalu, a być zgłaszane np. do administracji, spółdzielni czy innych instytucji, których w rzeczywistości dotyczą zgłaszane problemy. Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia.

Niestety nie jest tak, jak to sugeruje Pan "signaal", że nie ma różnicy pomiędzy inwestycją, a remontem - ponieważ jest niestety znaczna - naprawa bieżąca czyli remont może być wykonana szybciej, ponieważ są na to zabezpieczone środki w budżecie. Inwestycja natomiast jest obarczona przygotowaniami m.in. stosownej dokumentacji, analizami, zabezpieczeniem środków finansowych na dane zadanie inwestycyjne, a kolejno przetargi i wszystko musi być zgodne m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi, na których opiera się praca samorządu.
Dodatkowo są też przedłużane umowy z różnymi instytucjami wykonującymi zadania i obsługującymi miasto w różnych dziedzinach m.in. związanych z usuwaniem awarii, serwisami itp. Ponadto prowadzone są w tych sprawach negocjacje, aby można jak najlepiej pod względem ekonomicznym i racjonalnym wydatkować środki publiczne zgodnie z przepisami prawa.

Co do obsługi zgłoszeń dot. oświetlenia zaprosiliśmy m.in. Turon Dystrybucja do partnerstwa w programie NaprawmyTo.pl, który w rzeczywistości likwiduje fizycznie usterkę. Na tą chwilę czekamy na odpowiedź i ich stanowisko. Bywają też problemy z reakcją na przekazywane zgłoszenia z tego zakresu, na co staramy się reagować, ponaglać i mieć jak największy wpływ ale nie zawsze się to udaje.
Wiele spraw opiekunowie portalu muszą przekazywać do instytucji, które realizują dane zadania, a do których bezpośrednie zgłoszenie przyspieszyło by sprawę. Dotyczy to m.in. spraw związanych z oświetleniem.
Ponadto zaproszenia do współpracy i partnerstwa zostały wystosowane do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Policji i KZK GOP.
Od dnia 15 stycznia 2014 roku jako pierwszy Partner do serwisu NaprawmyTo.pl, obsługiwanego w Dąbrowie Górniczej, przystąpił Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego z siedzibą - ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice. Alerty z zakresu infrastruktury - kategoria "zniszczony rozkład jazdy/brak rozkładu na przystanku" będą od tej pory kierowane również bezpośrednio do KZK GOP na adresy e-mail tj. info@kzkgop.com.pl oraz kzkgop@kzkgop.com.pl. Włączenie się KZK GOP w projekt NaprawmyTo.pl pozwoli na szybsze obsługiwanie zgłoszeń dotyczących w/w kategorii.


Drodzy forumowicze i użytkownicy portalu NaprawmyTo.pl.
Niestety za pomocą NaprawmyTo.pl nie ma możliwości usunięcia wszystkich niedogodności w otaczającej nas przestrzeni i chociaż chciałbym aby tak było, nie jest to możliwe ze względów prawnych i formalnych (np.: własności prywatne, spółdzielcze, zakłady pracy, wspólnoty mieszkaniowe).

Cały czas dokładamy starań aby przez portal jak najwięcej spraw dało się załatwić i jak najwięcej alertów było załatwionych jak najszybciej, merytorycznie i rzeczowo ale czasem niektóre sprawy są tak złożone, że wymagają więcej czasu.

Chciałbym również poinformować, że udało się przedłużyć umowę na działanie portalu NaprawmyTo.pl w naszym mieście na rok 2014, tak więc chcemy aby mieszkańcy aktywnie zgłaszali problemy drogą internetową.

Mam nadzieję, że te wyjaśnienia pozwolą spojrzeć obiektywnie na problemy zamieszczone w zgłaszanych alertach, a my jako zespół obsługujący ten portal poczynimy wszystko co możliwe aby współdziałanie z użytkownikami portalu było jak najlepsze i jak najszybsze.

Oczywiście dziękujemy za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników.

W razie chęci lub potrzeby bezpośredniego kontaktu podaję dane:
tel. 32 295 96 94
e-mail: dujdak@dabrowa-gornicza.pl,
czkreferat@dabrowa-gornicza.pl

Z poważaniem

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego
vacu
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 14:08) *
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia.

Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji.
Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy.
naprawmytoDG
CYTAT(vacu @ śro, 15 sty 2014 - 21:03) *
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 14:08) *
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia.

Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji.
Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy.

Szanowny Panie "vacu".
Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji.

Z poważaniem i pozdrowieniami

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego
marcin.p
Akurat z tego, że KZK GOP przystąpił do naprawmyto.pl bym się nie cieszył. Sprawy dotyczące przystanków zostały załatwione bardzo szybko dzięki Waszej interwencji. Przystąpienie związku spowoduje, że sprawy tego typu będą realizowane tak jak były wcześniej... czyli nikt nigdy tego naprawi! I wszyscy będą szczęśliwi: urząd ma problem z głowy a kzk gop w d...e!
signaal
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 22:15) *
CYTAT(vacu @ śro, 15 sty 2014 - 21:03) *
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 14:08) *
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia.

Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji.
Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy.

Szanowny Panie "vacu".
Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji.

Z poważaniem i pozdrowieniami

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego

Sęk w tym, że włączenie szeregu innych instytucji mija się z celem ponieważ świadomie wprowadziły w błąd płatnika czyli UM Dąbrowa Górnicza i to zaraz na starcie projektu kiedy wiadomo było, że dużo się o projekcie mówi więc logiczne, że będzie się o niego dbać.
Żeby nie być gołosłownym:
- Tauron zgłosił jako naprawione latarnie, które nie świeciły lub wręcz nie miały lamp.
- PWiK zgłosił jako udrożnione wpusty kanalizacji, które udrożnionymi nie były.
- Orange pokrywy swoich studzienek uzupełnia dopiero po kilkukrotnych monitach ze strony UM.
- KZK GOP świadomie lekceważy remonty infrastruktury przystankowej a wręcz w wielu miejscach w ogóle jej nie tworzy (Stara Pogoria/Pogoria I). W alertach dotyczących rozkładów jazdy kilkukrotnie pojawia się informacja, że KZK GOP nawet nie odpowiedział na informację ze strony UM a gdzie tam do remontu...

Tym bardziej zlekceważą informacje od mieszkańca.
naprawmytoDG
CYTAT(signaal @ czw, 16 sty 2014 - 03:32) *
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 22:15) *
CYTAT(vacu @ śro, 15 sty 2014 - 21:03) *
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 14:08) *
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia.

Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji.
Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy.

Szanowny Panie "vacu".
Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji.

Z poważaniem i pozdrowieniami

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego

Sęk w tym, że włączenie szeregu innych instytucji mija się z celem ponieważ świadomie wprowadziły w błąd płatnika czyli UM Dąbrowa Górnicza i to zaraz na starcie projektu kiedy wiadomo było, że dużo się o projekcie mówi więc logiczne, że będzie się o niego dbać.
Żeby nie być gołosłownym:
- Tauron zgłosił jako naprawione latarnie, które nie świeciły lub wręcz nie miały lamp.
- PWiK zgłosił jako udrożnione wpusty kanalizacji, które udrożnionymi nie były.
- Orange pokrywy swoich studzienek uzupełnia dopiero po kilkukrotnych monitach ze strony UM.
- KZK GOP świadomie lekceważy remonty infrastruktury przystankowej a wręcz w wielu miejscach w ogóle jej nie tworzy (Stara Pogoria/Pogoria I). W alertach dotyczących rozkładów jazdy kilkukrotnie pojawia się informacja, że KZK GOP nawet nie odpowiedział na informację ze strony UM a gdzie tam do remontu...

Tym bardziej zlekceważą informacje od mieszkańca.



Szanowni forumowicze.
Napisałem "Alerty z zakresu infrastruktury - kategoria "zniszczony rozkład jazdy/brak rozkładu na przystanku" będą od tej pory kierowane również bezpośrednio do KZK GOP". Chodzi wyłącznie o to, że dana instytucja, jeśli będzie brała udział w projekcie NaprawmyTo.pl, będzie informowana równolegle czyli w tym samym czasie co opiekun serwisu/urzędnik o awarii, wyłącznie w tym celu aby skrócić czas przesyłu informacji. Nadzór nad realizacją danej interwencji i ewentualne ponaglenie czy żądanie informacji zwrotnej będzie realizowane przez opiekuna. Nie jest to "zdjęcie" zadania z urzędu i pozwolę się nie zgodzić, że mija się z celem, ponieważ na chwilę obecną wygląda to tak, że alert wpływa do opiekuna i następnie jest on przekierowywany/przesyłany do realizacji do danej jednostki zewnętrznej. a teraz będzie działo się to równolegle - tak jakby z "automatu".
Żywię nadzieję, że wyjaśnienia które napisałem rozwieją Państwa wątpliwości i proszę zarazem dajmy szansę portalowi NaprawmyTo.pl się rozwijać, a czas pokaże jak współpraca w tej formie (przekazywanie interwencji dwutorowo: opiekun i instytucja zewnętrzna) będzie wyglądać w praktyce.

Z poważaniem

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego
vacu
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 23:15) *
Szanowny Panie "vacu".
Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji.

Z poważaniem i pozdrowieniami

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego

Dziękuję za odpowiedź smile2.gif Tylko mała uwaga - na forach przyjęło się, że zwracamy się do siebie bez niezbędnych w formalnej korespondencji zwrotów grzecznościowych więc i ja bym się nie obraził gdyby ich nie było wink.gif Nie że mi to przeszkadza ale chyba tak byłoby szybciej, inni forumowicze też myślę, że się nie obrażą wink.gif

A co do samej sprawy - OK, może ja źle zrozumiałem. Natomiast zgadzam się z przedmówcami, miasto musi być gdzieś włączone nawet jeśli korespondencja będzie szła bezpośrednio do instytucji, miasto jest zleceniodawcą usług a instytucja czasem zapominają że ostatecznie płatnikiem jest obywatel :/ Nie zawsze ale jak widać na powyższych przykładach często tak jest. Propozycja nadzoru wygląda imho sensownie, zobaczymy jak wyjdzie.
naprawmytoDG
CYTAT(vacu @ czw, 16 sty 2014 - 22:37) *
CYTAT(naprawmytoDG @ śro, 15 sty 2014 - 23:15) *
Szanowny Panie "vacu".
Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji.

Z poważaniem i pozdrowieniami

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego

Dziękuję za odpowiedź smile2.gif Tylko mała uwaga - na forach przyjęło się, że zwracamy się do siebie bez niezbędnych w formalnej korespondencji zwrotów grzecznościowych więc i ja bym się nie obraził gdyby ich nie było wink.gif Nie że mi to przeszkadza ale chyba tak byłoby szybciej, inni forumowicze też myślę, że się nie obrażą wink.gif

A co do samej sprawy - OK, może ja źle zrozumiałem. Natomiast zgadzam się z przedmówcami, miasto musi być gdzieś włączone nawet jeśli korespondencja będzie szła bezpośrednio do instytucji, miasto jest zleceniodawcą usług a instytucja czasem zapominają że ostatecznie płatnikiem jest obywatel :/ Nie zawsze ale jak widać na powyższych przykładach często tak jest. Propozycja nadzoru wygląda imho sensownie, zobaczymy jak wyjdzie.


Szanowny "vacu".
Cieszę się, że udało mi się wyjaśnić i przybliżyć użytkownikom portalu NaprawmyTo.pl, jak ma wyglądać współpraca z jednostkami zewnętrznymi. Liczę na to, że rozwiązania te przyspieszą załatwianie alertów. Zobaczymy w praktyce, jak to będzie realizowane - potrzeba na to jednak trochę czasu. Staramy się wprowadzać rozwiązania, które zwiększą funkcjonalność portalu i będą służyły zarówno mieszkańcom jak i opiekunom.
Co do etykiety obowiązującej na forum, jeśli użytkownikom to nie będzie przeszkadzało, jestem "za", abym mógł zwracać się do Was bez formy grzecznościowej. Z racji pełnionej funkcji nie mogłem sobie pozwolić, aby taka inicjatywa wypłynęła ode mnie (przejście z formy Pan na Ty), ponieważ takie zasady obowiązują mnie jako urzędnika. W kolejnych postach w tej formie będę się wypowiadał :-)

Jak wcześniej wspominałem, jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników.

Pozdrawiam serdecznie.

Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego
Bathurst
Życzę wszystkim żeby funkcjonowanie serwisu "dotarło się". Projekt jest innowacyjny więc potrzebuje czasu a przede wszystkim dobrej woli.
Gnębi mnie natomiast coś innego - trochę orientuję się w praktyce jak wygląda wydawanie pieniędzy samorządowych dot. programów elektronicznych i naprawdę obawiam się, czy za rok cena będzie na tym samym poziomie. Jeśli będzie sukces to firma może wywindować cenę a miasto będąc pod presją mieszkańców ( i sukcesu programu wink.gif ) zapłaci każdą cenę. Warto na to zwrócić uwagę już teraz smile.gif
Tak, żebyśmy za to nie przepłacili.
Grzegorz-dg
Alert#18696 Zerwane panele w zadaszeniu przystanku autobusowego po stronie DH Centrum okazało się jak wynika z komentarza do alertu że właścicielem obiektu jest Ruch S.A i on musi naprawić te zerwane panele.Dziwne są te formy własnościowe rozumiał bym że kioski należą do Ruchu a z tego wynika że zadaszenie również należy do Ruchu ?.Myślałem że miasto odpowiada za utrzymanie tego zadaszenia w sprawności.
xMarcinx
To już wiemy dlaczego w takim stanie są przystanki i budki kiosków.
Dziwne, że nikt nie respektuje tego jak to wyglądać powinno, widać dobra miejscówka jest to i obskurny wygląd klientów nie zniechęci. Biznesy made in Poland.
Grzegorz-dg
W mieście jest duży problem z dzikimi wysypiskami śmieci w różnych częściach miasta ,sporo zgłoszeń wizualnie psuje to estetykę miasta ,często są to grunty miasta lub osób prywatnych ,czy jest jakiś sposób na ograniczenie tego zjawiska ?. Miasto tutaj za mało się angażuje w likwidację tych dzikich wysypisk.
Zibar
No jak to co. Przecież ta super ustawa śmieciowa miała problem rozwiązać raz na zawsze.
Bathurst
Ależ ustawa spełniła swoje założenia :-) bo przecież firmy zajmujące się handlem odpadami wtórnymi zarabiają krocie. Miliony ludzi codziennie pracuje na ich sukces wrzucając tam gdzie trzeba posegregowane śmieci. Zaraz sam idę dołożyć cegiełkę do ich sukcesu finansowego - w przedpokoju czeka już na mnie pięć worków do wyniesienia wink.gif
A, dzikie wysypiska? Przepraszamy Państwa zaszło nieporozumienie - to nie ta ustawa. Ale pracujemy nad tym a efekty zaraz po wyborach laugh.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.