IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> D T Ś w Dąbrowie ???
Bartek
post sob, 09 gru 2006 - 22:09
Post #81


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(vacu @ Dec 9 2006, 05:32 PM) *
hmm... a nie mogliby tego zrobić rano? Dziś koło 13 od okolic siedziby ING do mniej więcej "gwiazd" jechałem prawie pół godziny sad.gif Tunel jescze był zamknięty ale coś tam się chyba działo, bo była masa gapiów. Też jestem ciekaw czy te korki się rozładują choć myślę, że na początku nie, bo ruch wokół tumelu jest jakoś dziwnie zorganizowany [zwłaszcza od strony Sosnowca] i ja za każdym razem nie mogę się połapać który pas do czego biggrin.gif



Tlumy byly bo od 8:30 do 13:00 mozna bylo sie przejsc tym tunelem, pozniej od 13 do 14 byla operacja zmiany ustawien swiatel i caly ruch byl puszczany w tunel i o 13:32 oficjalnie otwarto tunel.

Tutaj http://forum.gkw.katowice.pl/viewtopic.php...&start=1400 sa fotki ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post sob, 09 gru 2006 - 23:14
Post #82


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



no dzisiaj w Katowicach bylo szalenstwo biggrin.gif
najpierw tlumy ludzi ogladalo i zwiedzalo pieszo tunel robiac sobie zdjecia. Nastepnie ci ktorzy chcieli pokonac go pierwsi ustawili sie na kilkadziesiat minut wczesniej w korku :)

przykladowe fotki:

http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2002.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2008.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2011.JPG
http://img84.imageshack.us/img84/61/s3700068lh6.jpg
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2002.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2007.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2011.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2014.JPG
http://www.bula.livenet.pl/DTS%2009.12.06%...tw/DTS%2019.JPG

i filmik z przejazdu od estakady nad Bochenskiego do wezla z Rozdzienskiego:
http://www.youtube.com/watch?v=VYpsPiSG4bQ


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hator
post wto, 26 gru 2006 - 23:36
Post #83


FdZD
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,433
Dołączył: pią, 08 sie 03
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 6
Płeć: Mężczyzna



znalezione na forum DG z gazeta.pl
Załączony plik
Dodany plik  dts.jpg ( 321,49K ) Liczba pobrań: 103
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post śro, 27 gru 2006 - 00:05
Post #84


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



Wątpie by tak pobiegła....wiele budynków do wyburzania.... Jeszcze puścić Dąbskiego....ta droga wprawdzie ma po dwa pasy w każdą strone ale remont tego i robienie pod DTŚke zajmie wieki....jeszce będą objazdy i wogóle....Przez Sobieskiego i do Limanowskiego? Super na tamtej drodze ledwo 604 i 644 wykręcały laugh.gif a co dopiero DTŚ tam puszczać.... No chyba żeby bardzo blisko torów puścić to można zrozumieć.


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krawiec
post śro, 27 gru 2006 - 01:27
Post #85


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 312
Dołączył: sob, 13 wrz 03
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie (Sosnowiec)
Nr użytkownika: 21



Wyobrażam sobię tę trasę, naprawdę wielkie ułatwienie w przepmieszczaniu się wewnątrz Zagłębia. Można powiedzieć kręgosłup komunikacyjny Zagłębia. W Sosnowcu jeden krótki odcinek mnie zastanawia, a mianowicie Konstantynów. Po pierwsze leci tam torowisko linii 24, po drugie odległość między biurowcem foster-wheeler, a liceum jest niewielka.

W dalszym ciągu interesuje mnie skąd weźmiemy setki milionów złotych na DTŚ Wschód.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 27 gru 2006 - 11:40
Post #86


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



QUOTE(Hator @ Dec 26 2006, 11:36 PM) *
znalezione na forum DG z gazeta.pl


a na naszym forum prawie 2 lata temu tongue.gif
zobacz pierwsza strone watku tongue.gif

zrobiona przez hermita i mnie na SSC wink.gif na podstawie artykulow i wypowiedzi. Mozliwe ze przebieg w DG bedzie nieco inny - zamiast Limanowskiego to Kolejowa, cztli byc moze jednak po tej stronie torow


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post śro, 27 gru 2006 - 14:45
Post #87


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



Też jestem przekonany, że DTŚ było planowane po południowej stronie torów. I wydaje mi się też, że tak powinna lecieć.
Co do wyburzeń - wcale tak dużo by ich nie było - no bo gdzie? Między Dąbskiego i Sobieskiego?
Zaś sama Dąbskiego była zrobiona właśnie po to żeby tam puścić drogę dwupasmową o znaczeniu ponadlokalnym. Chyba że już przyzwyczajamy się do tego, że w naszym kraju w szczerym polu, znikąd donikąd może sobie być droga dwupasmowa. Vide - ul. Podlesie.

Wyburzenia (2) - Nie wiem co za idiota zezwolił na budowę domków przy Granicznej na przedłużeniu Al. Zagłębia Dąbrowskiego.
To nowe osiedle zamknęło całkowicie DTŚ w kierunku zachodnim. Nie wiem jak teraz będą to rozwiązywać - estakada?? wiaduktem przez tory, a potem Limanowskiego? (czyli DTŚ po północnej stronie torów)
A może po prostu to wyburzyć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dami7
post śro, 27 gru 2006 - 15:35
Post #88


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 414
Dołączył: pią, 18 cze 04
Skąd: Miner's Oak Forest City
Nr użytkownika: 102
Płeć: Mężczyzna



QUOTE(Mick @ Dec 27 2006, 02:45 PM) *
Też jestem przekonany, że DTŚ było planowane po południowej stronie torów. I wydaje mi się też, że tak powinna lecieć.
Co do wyburzeń - wcale tak dużo by ich nie było - no bo gdzie? Między Dąbskiego i Sobieskiego?
Zaś sama Dąbskiego była zrobiona właśnie po to żeby tam puścić drogę dwupasmową o znaczeniu ponadlokalnym. Chyba że już przyzwyczajamy się do tego, że w naszym kraju w szczerym polu, znikąd donikąd może sobie być droga dwupasmowa. Vide - ul. Podlesie.

Wyburzenia (2) - Nie wiem co za idiota zezwolił na budowę domków przy Granicznej na przedłużeniu Al. Zagłębia Dąbrowskiego.
To nowe osiedle zamknęło całkowicie DTŚ w kierunku zachodnim. Nie wiem jak teraz będą to rozwiązywać - estakada?? wiaduktem przez tory, a potem Limanowskiego? (czyli DTŚ po północnej stronie torów)
A może po prostu to wyburzyć?


He, he - wyburzyć! biggrin.gif A kto wypłaci odszkodowania 24 mieszkańcom domów, średnio pewnie po 500-700 tysięcy? Zresztą - w pobliżu osiedla domów, jego lewym (patrząc w stronę DG) skrajem przechodzi magistrala ciepłownicza, zasilająca centrum DG.
Raczej sądzę, że DTŚ-ka powinna lecieć północną stroną torów, ewentualnie właśnie w pobliżu osiedla domów powinna estakadą przechodzić na stronę południową.
Natomiast bardzo dobrze byłoby, gdyby istniejący wiadukt rozbudować dodając nasyp w kierunku zachodnim i po nasypie poprowadzić drogę łączącą się z ulicami Kolejową i Kościuszki. Dało by to lepszy dojazd od strony centrum do magistratu i odwrotnie - od strony Gołonoga np. do CH Pogoria.


--------------------
"Piorunochron na szczycie wieży kościelnej jest najlepszym dowodem na to, że wszyscy miewamy wątpliwości..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post śro, 27 gru 2006 - 17:17
Post #89


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



:) Wyburzyć!! To oczywiście nie nastąpi.
Chcę tylko zwrócić uwagę na jedną rzecz:
Ostatnio jechałem przez Warszawę z człowiekiem, który w niej mieszka (on prowadził). No i opowiadał, że wielka szkoda, że 40-50 lat temu (a nawet w latach 70-tych) nie powstały jakieś plany rozwoju sieci drogowej, tak żeby "zarezerwować" pasy ziemi pod przyszłe drogi. Żeby nikt tam nie wybudował np. szkoły, bloku albo fabryki gwoździ. Nie zrobiono tego i w ten sposób w Wawie nie ma teraz gdzie budować nowych szlaków komunikacyjnych - wszystko wymaga wyburzeń.
DG powstawała w latach 70 i pewne plany odnośnie pewnych dróg pewnie były.
OK. wyburzeń nikt nie lubi. Ale mój post to nie wezwanie do wjazdu buldożerów na osiedle przy Granicznej, ale pytanie do osoby, która zdecydowała, że osiedle to powstało. Chcę po prostu wiedzieć, na jakiej podstawie zezwoliła na zamknięcie trasy. Jakie analizy i studia pozwoliły jej stwierdzić, że Al. Zagłębia Dąbrowskiego nigdy nie będzie potrzebowała przedłużenia w kierunki centrum. Że szlak komunikacyjny biegnący od Dąbskiego w stronę "dworca" PKP i dalej do Zagłębia Dąbrowskiego nie jest temu miastu potrzebny.
A może powstała jakaś inna koncepcja? Może tunel pod tymi domkami :)

Po prostu trafia mnie coś, kiedy widzę, że domy buduje się w miejscach, które idealnie nadają się na drogę - w tym wypadku DTŚ, czyli nie byle uliczkę, ale trasę, która ma wzmacniać kręgosłup komunikacyjny miasta.
A w innych miejscach rosną chaszcze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 27 gru 2006 - 22:08
Post #90


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



@ Mick
na jakiej podstawie jestes przekonany ze DTŚ miala biegnac po poludniowej stronie torow?
Nie bylo o tym nigdy zadnych informacji a tylko gdzies przypadkiem daawno temu przy innych sprawach dotarlem do sprzecznych informacji. Po poludniowej stronie to byla planowana nie DTŚ ale obecna Al. Zaglebia Dabrowskiego 30 lat temu.
Zaglebiowski odcinek DTŚ wstepnie jest planowany wlasnie po szlakach istniejacych drog aby bylo jak najmniej wyburzen. Obecnie nie wiemy nawet czy bedzie 3 czy 2 pasmowa.
Nikt nigdy nie twierzdil ze Al. Zaglebia nie bedzie kontynuowana, a nawet przed pomyslem przedluzenia DTŚ planowano "obwodnice" centrum. Pozostawienie tego terenu na ktorym stoja domki tez do konca sprawy by nie rozwiazalo bo za nimi w kierunku centrum i tak bylaby masa domow do wyburzenia.
Tak samo nie wiaodmo dlaczego obecny wiadukt tak ostro skreca a mial biegnac prosto na Łancuckiego. Kiedys byly plotki ze ktos wysoko postawiony i majacy w tym interes zmienil przebieg.
Obecnie nie te domki sa najwiekszym problemem ale wiadukt. Gdyby nie on to na tym trudnym odcinku mozna by w ostatecznosci zwezyc DTŚ do 4 pasow (nie 2+2 i nie 3+3) i zrobic jednojezdniowa z bariera betonowa na srodku - tak bedzie w Gliwicach. Wtedy z trudem ale by sie to zmiescilo. Problem tylko co wtedy z wiaduktem - bo powinien byc z niego wjazd na DTŚ a tu wogole bylby do zburzenia :/
W ostatecznosci mozna wyburzyc te stare domy od strony torow a nowe odzdzileic ekranem i wtedy wejdzie nawet 3+3. No ale dalej problem wiaduktu. Mozna przezycic na druge strone torow i wtedy bylyby male wyburzenia ale dalej problem z obecnym wiaduktem tongue.gif Mozna tez zrobic estakade na tym odcinku biegnaca wzdluz torow ale koszt spory i co z obecnym wiaduktem wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pulsatilla1214
post śro, 27 gru 2006 - 22:22
Post #91


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,189
Dołączył: nie, 26 cze 05
Skąd: z bagien
Nr użytkownika: 148
Płeć: Kobieta



Zagłębia Dąbrowskiego już w chwili budowania miała być drogą o znaczeniu ponadlokalnym.

W okolicy dworca PKP w Golonogu po to też zbudowano przejście podziemne przewidując duży ruch (od kilku lat zasypane) - tu gdzie dwupasmowka (Piecucha) dziś się kończy. Zaraz dalej były prowadzone nawet wstępne prace budowlane - częściowo zrobiono nawet nasyp jednej strony wiaduktu, który miał przerzucic tę drogę nad torami. Dalej wzdłuż torów trasa miala biec prosto na Ząbkowice i łaczyć się z nieodległą wschodnia obwodnicą GOP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post śro, 17 sty 2007 - 10:22
Post #92


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



QUOTE


W sprawie DTŚ konkretów wciąż brak
dziś

Przed wyborami dużo mówiło się o planach budowy zagłębiowskiej części Drogowej Trasy Średnicowej. Radnych już dawno wybraliśmy, a w sprawie DTŚ cisza.

Lesław Jakubik, zastępca naczelnika Wydziału Architektury i Urbanistyki UM w Dąbrowie Górniczej, twierdzi że w tej sprawie pośpiech nie jest wskazany.

- Zmieniły się władze, musi być czas na zapoznanie ich z projektami. Dąbrowa jest na końcówce tej drogi i ma w zasadzie do wyboru dwa warianty. Można poprowadzić trasę o podwyższonych parametrach do konkretnego punktu wskazanego w mieście. Można też stopniowo zwiększać klasę drogi tak, by przy wyjeździe z Dąbrowy osiągnąć konieczny standard - wyjaśnia.

Co do terenów pod DTŚ podobno obaw nie ma, bo w większości obowiązuje już tam plan zagospodarowania przestrzennego. Jedyny problem może być w okolicy kopalni Paryż, Huty Bankowej i ulicy Mireckiego.

- Tak naprawdę nie znamy kolejnych wersji projektu - mówi Lesław Jakubik.

Koncepcja przebudowy drogi jest w sosnowieckim magistracie.
Projekt można zlecić, ale wtedy, kiedy będą już konkretne informacje o finansowaniu.

- Musimy liczyć na wsparcie rządowe lub unijne. Potrzebne jest spotkanie władz zagłębiowskich miast, ale gdy będziemy wiedzieć, jakie fundusze trafią na część zachodnią trasy od strony Gliwic - mówi Kazimierz Górski, prezydent Sosnowca.
(mano) - Dziennik Zachodni


przeciez to skandal zeby tak sie tym nie interesowac i do Sosnowca tak daleko. Przeciez to wladze maista powinny bardzo wspolpracowac przy planowaniu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post śro, 17 sty 2007 - 21:18
Post #93


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



Ciekawe jest to, że pan Lesław powiedział, że problemy mogą być koło Huty Bankowej, kopalni i ul. Mireckiego.
A my głowimy się nad przebiegiem drogi w okolicy dworca i dalej w kierunku wschodnim. Wygląda na to, że niepotrzebnie, bo zdaje się, że koncepcja dla tego odcinka już jest.
Pytanie: jaka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post czw, 18 sty 2007 - 06:27
Post #94


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



No mireckiego naprawde nie ma jak puścić....tak wogóle miejsca nie ma....A tunelu jak w katowicach nam nie wykopią choć było bo to dobre wyjście wink.gif


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post czw, 18 sty 2007 - 15:09
Post #95


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



A Mireckiego to przeciez ma tylko przecinac wiec do wyburzenia najwyzej kilka budynkow. Ciekawe co z wyburzeniami ul. Kolejowej i najtrudniejszym odcinkiem od Kolejowej do Al. Zaglebia Dabrowskiego.

Nie wiem czy w naszym urzedzie jest ekspert od rozwiazan komunikacyjnych - prawie na pewno nie, a ten Pan ktory sie wypowiadal chyba niezbyt wie o czym mowi albo to dziennikarz tak napisal


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szer
post czw, 18 sty 2007 - 16:22
Post #96


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



Kilka budynków? W najlepszym wypadku całe ogródki działkowe. Zauwać że jeśli ma lecieć przez mireckiego i pod hute to musieli by wykosić szkołe sportową, przedszkole, pare domów podrodze i garaże. Ale to jest tylko troche...


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek84
post czw, 18 sty 2007 - 22:32
Post #97


UZYTKOWNIK
***

Grupa: Użytkownik
Postów: 103
Dołączył: pią, 10 lis 06
Skąd: Mydlice North
Nr użytkownika: 277



@szer trochę dziwne byłoby puszczać DTŚ tak jak mówisz. Po co wyburzać domy, dość nowoczesną szkołę i przedszkole?
Ja bym zbudował DTŚ od Dąbskiego, przez teren gdzie stoją dwupoziomowe garaże (między Dąbskiego a Legionów), teren ogródków działkowych i połączyć ją z ul Sobiwskiego pomiędzy stacjami benzynowymi. Dalej puściłbym ją ul. Moniuszki, w prawo przez teren KWK Paryż, może byłoby to jakimś bodźcem do rozwoju tamtejszej SE, nie wiem czy jest taka możliwość żeby biegła w miejscu pokopalnianych torów kolejowych, dalej DTŚ omijałaby hutę i łączyła się z ul. Przybylaka, potem biegła prosto przez te rudery koło dworca, ul Kolejową (tu krzyżowała by się z ul Kościuszki, niekoniecznie musiałby tu być węzeł), zakończyłbym ją mniej więcej na wysokości ul Poniatowskiego. Dalej wzdłuż torów możnaby zbudować zwykłą jednojezdniową ulicę, która łączyła by koniec DTŚ z wiaduktem nad torami i al. Zagłębia Dąbrowskiego.
Tak ja bym to widział
(ech, wiem, za dużo SimCity)


--------------------
127.0.0.1 sweet 127.0.0.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibar
post pią, 19 sty 2007 - 06:53
Post #98


Sportowa Dąbrowa
*******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,882
Dołączył: śro, 08 lis 06
Skąd: Śródmieście
Nr użytkownika: 267
Płeć: Mężczyzna



Niby dlaczego za dużo sim city. Aktualnie maja budować obwodnicę północną Bytomia, dla odpowiedniego prowadzenia trasy sa prowadzone wyburzenia, budowy wiaduktów, a nawet pod torami kolejowymi będzie 100 m tunel. Takie inwestycje wspólnie z innymi miastami mają dużą szansę na dofinansowanie z UE ( w przypadku Bytomia, to różne dopłaty mają sięgnąć 3/4 wydatków) więc lepiej się postarać, wydać trochę kasy teraz więcej i mieć rozwiązanie na wiele lat (przecież nie mieliśmy wielu problemów komunikacyjnych w Zagłębi dlatego, że w latach 70-ych wybudowano dużo wielopasmowych jezdni).


--------------------
pzd
Zibar


>>>>>>Sportowa Dąbrowa<<<<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
:)
post pią, 19 sty 2007 - 11:20
Post #99


IX :)
********

Grupa: ADMINISTRATOR
Postów: 9,260
Dołączył: pią, 15 sie 03
Skąd: DG IX
Nr użytkownika: 8
Płeć: Mężczyzna
GG: 1234567 status gadu-gadu
Skype: test status skype
Tlen: test status tlen



ehhh ale kombinujecie a przeciez przebieg DTŚ jest znany.

Jakie szkoly i przedszkola chcecie burzyc? biggrin.gif

Przeciez od Dabskiego pojdzie skrajem ogrodkow dzialkowych gdzies miedzy Shellem i petla tramwajowa. Do wyburzenia max kilka budynkow.
A dalej przez kawalek bedzie biegla podobnie jak "odkrywa" Bartek84.
Przeciez mapke kiedys zrobilem - tam jest chyba jeden blad bo DTŚ prawdopodobnie jednak nie przetnie torow kolejowych i bedzie po poludniowej ich stronie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pulsatilla1214
post pią, 19 sty 2007 - 11:40
Post #100


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 1,189
Dołączył: nie, 26 cze 05
Skąd: z bagien
Nr użytkownika: 148
Płeć: Kobieta



Wszystko się zgadza, wklejaleś mapkę z zaznaczonym przebiegiem, choć było to daaawno i może nie wszyscy są tego świadomi biggrin.gif

(druga strona wątku, 9 luty 2005)

Ten post edytował pulsatilla1214 pią, 19 sty 2007 - 11:46
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 05:04
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza