![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
przedwczoraj w aktualnościach TVP3 mówili, że prace już dobiegają końca i zdaje się wczoraj lub dziś miał być odbiór inwestycji :) odbior samego tunelu bedzie trwal kilka tygodni -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Echo miasta:
QUOTE Łukasz Buszman, Echo miasta napisał: Jak zakorkować Katowice Prezydent Piotr Uszok zapowiadał, że w ważnych sprawach będzie się konsultował ze specjalistami. Wspieramy go i pytamy ekspertów z Politechniki Śląskiej, jak pomóc miastu, przez które nie da się przejechać. [ciach] Konieczny system To wszystko nie spełni jednak swojej funkcji bez informowania o sytuacji na drogach w mieście. – Proponujemy zintegrowany system zarządzania ruchem, wzorem np. Poznania – mówi Karoń. – Jego zadaniem jest takie sterowanie sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach, aby nie dochodziło do zatorów. Dodatkowo elektroniczne tablice informujące na bieżąco o tym, czy warto zjeżdżać w konkretną ulicę, czy trafimy na korek. Chwalonym przez ekspertów, ale połowicznym rozwiązaniem, jest budowa DTŚ-ki. Oceniają, że po jej oddaniu ułatwienia w komunikacji potrwają nie dłużej niż pięć lat.– To jest droga przeznaczona dla mieszkańców aglomeracji, dlatego całości problemów nie rozwiąże. Dobrze by było, żeby chociaż prowadziła z Gliwic do Dąbrowy Górniczej, a nie tylko Katowic – stwierdza Pawlicki. – Mamy takie plany, które chcemy realizować w latach 2007-2013 – zapowiadają w Urzędzie Marszałkowskim. Szybka komunikacja Pozostaje komunikacja miejska, mieszająca się ze zwykłym ruchem. – Rozwiązaniem mogłaby stać się tzw. szybka linia tramwajowa z bezkolizyjnymi skrzyżowaniami biegnąca np. DTŚ-ką – mówi Pawlicki. – Poza tym, jeśli chcemy by drogą szybkiego ruchu poruszały się autobusy, to musi mieć ona przynajmniej trzy pasy, co jest spełnione w przypadku DTŚ. Ciekawe czy to będzie dotyczyć odcinka K-ce-Gliwice, czy też trzy pasy i tramwaj będzie na całości od Gliwic do Dąbrowy ?! Ten post edytował Zibar pią, 24 lis 2006 - 13:12 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
przeciez na 2007-13 nie ma kasy na odcinek do DG.
Na temat odcinka w strone DG nic nie wiadomo. Za to w Gliwicach DTŚ bedzie tylko 2+2 a miejscami nawet jednojezdniowa z 2 pasami w obie strony, bez pasa zieleni na srodku -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
@ :)
to że nie zapisali tego w RPO w inwestycjach kluczowych, czy jak się one tam zwą, wcale nie znaczy, że nie może to być w ramach tego programu zrealizowane. Wystarczy przygotować i złożyć dobry wniosek, który być może dobrze zostanie oceniony - i do roboty. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
@ :) to że nie zapisali tego w RPO w inwestycjach kluczowych, czy jak się one tam zwą, wcale nie znaczy, że nie może to być w ramach tego programu zrealizowane. Wystarczy przygotować i złożyć dobry wniosek, który być może dobrze zostanie oceniony - i do roboty. Oj, chyba zatrułeś się kiełbasą wyborczą ![]() Wbrew pozorom pieniędzy z UE nie jest nieskończona ilość. A już na pewno nie tyle aby sfinansować każdą zachciankę. Poza tym trzeba mieć środki na wkład własny i przygotowanie inwestycji. Jak już się ma te środki to trzeba się zastanowić czy czasami nie ma ważniejszych potrzeb. A jak nie ma ważniejszych potrzeb to trzeba udowodnić, że DTS do Dąbrowy jest ważniejsza od np. trasy Oświęcim-Pszczyna-Rybnik-Jastrzębie-Racibórz. Ten post edytował bzenek pią, 24 lis 2006 - 17:36 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
Nie mówię, że pieniędzy z UE jest nieskończona ilość.
Ale powiem, że pieniędzy z RPO będzie dużo więcej niż ze ZPORR, a ile projektów ze ZPORR uzyskało wsparcie - poza II Priorytetem i Dz. 3.4 - każdy może sprawdzić. (Swoją drogą postaram się jutro jakieś dane tu wrzucić). Najpierw trzeba policzyć ile DTŚ Wschód ma kosztować, potem można brać się za zapewnienie finansowania. Kiedy będzie wkład własny to droga do środków UE jest prawie otwarta. Trochę chcenia! Natomiast udowodnić że DTŚ Wschód jest ważniejsza niż trasa Oświęcim-Pszczyna-Rybnik-Jastrzębie-Racibórz wcale nie będzie trudno. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
ja mam obawy czy znajda sie tak duze pieniadze. Moze znajda sie na przygotowanie inwestycji ale watpie czy na budowe. Bedzie masa innych projektow i bedzie sie mowilo ze juz przeciez na DTŚ zachod ida wielkie srodki a ta sobie poczeka. Mam nadzieje ze sie bede mylil
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
OK popatrzyłem trochę.
Pieniądze na drogi (takie większe - regionalnego znaczenia) będą w dwóch programach: 1. Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego - Działanie 7.1 Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej • Poddziałanie 7.1.1. Modernizacja i rozbudowa kluczowych elementów sieci drogowych Tutaj jest 155 mln euro na lata 07-13, przy czym 124 łykają 3 projekty kluczowe - DTŚ Zachód 75 mln; obwodnice Rybnika i Żor 25 mln i 24 mln dla DTŚ Wchód I etap - budowa drogi z Katowic do Mysłowic. Na inne tego typu drogi zostaje 31 mln, z czego 20 mln pójdzie na konkursy - nabory wniosków, a 11 mln na projekty subregionalne (a w tym to nie wiem jak te pieniądze będą wydawane). Na drogi "uzupełniającej kluczową sieć drogową" zapisano dodatkowo 85 mln euro. W ZPORR 2004-2006 na wszystkie drogi o znaczeniu regionalnym było ok. 70 mln euro - wyszło 27 projektów. 2. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - Działanie 8.2 Drogi krajowe poza siecią TEN-T (czyli nie na autostrady, te mają inną działkę). Zapisali na to 740 mln euro, obecny SPO Transport na drogi (łącznie z autostradami) miał 700 mln co włożono w 74 projekty. Działanie realizowane będzie poprzez budowę i przebudowę dróg krajowych, położonych poza siecią TEN-T, w zakresie: · budowy odcinków dróg ekspresowych, · przebudowy dróg krajowych, z dostosowaniem do nośności 11,5 t/oś, · przebudowa i budowa ulic miejskich leżących w ciągach dróg krajowych, przebiegających przez miasta na prawach powiatu, · budowy obwodnic miast w ciągach dróg krajowych. Na podobne projekty, ale w ramach sieci TEN-T jest 6480 mln euro. Ale to pójdzie przed wszystkim na autostrady (u nas A1 pewnie). Czyli można nieco wyrwać, tylko trzeba chcieć. A z tym chceniem jest różnie. Jest prowadzona dla potrzeb śląskiego RPO taka baza projektów na lata 2007-13. Generalnie nie ma ona jakiegoś wielkiego znaczenia, ale daje informację o tym, co kto planuje robić, i czy przygotowuje już jakieś projekty. W Dziale "Transport" DG zgłosiła do tej pory 0 projektów. Sosnowiec dla przykładu 13, Będzin 9 itd. |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 193 Dołączył: czw, 10 lis 05 Skąd: Broadway Nr użytkownika: 167 ![]() |
Pewnie to co napiszę jest kontrowersyjne, ale chciałbym żeby mi ktoś wyjaśnił jaki jest sens budowania DTŚ Wschód.
Nie mówię, że sensu nie ma, tylko, że ja go nie widzę. A fachowcem wielkim nie jestem. DTŚ ma kosztować ogromne pieniądze. A wg mnie nie przyspieszy specjalnie podróży do Katowic. Wydaje mi się, że i tak mamy niezły dojazd do stolicy Śląska przez DK94 (przydałoby się tylko zlikwidować kolizyjne skrzyżowania, o ile to możliwe). -------------------- (...) Miliony much nie moga sie mylic!
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
kazda nowa droga - zwlaszcza autostrada - jest kluczowym czynnikiem do rozwoju gosp terenow wokol.
Spojrz ile powstaje magazynow, centrow log, zakladow prod, centrow handlowych itp wokol takiego terenu jak myslisz -czemu 9 lat temu Metro Group wybudowalo M1 w poblizu skrzyzowan drogi Czestochowa-Katowice i Krakow - Katowice, pozniej Platforma, salon i serwis MANa, budynki konferencyjne, rok temu powstala tam baza dla GLSu, a w tym roku buduje sie centrum dystrybucji. ...takich przykladow mozna mnozyc. chcesz - to mozna komu innemu budowac drogi - Ci inni napewno sie uciesza. pozdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 193 Dołączył: czw, 10 lis 05 Skąd: Broadway Nr użytkownika: 167 ![]() |
kazda nowa droga - zwlaszcza autostrada - jest kluczowym czynnikiem do rozwoju gosp terenow wokol. Spojrz ile powstaje magazynow, centrow log, zakladow prod, centrow handlowych itp wokol takiego terenu jak myslisz -czemu 9 lat temu Metro Group wybudowalo M1 w poblizu skrzyzowan drogi Czestochowa-Katowice i Krakow - Katowice, pozniej Platforma, salon i serwis MANa, budynki konferencyjne, rok temu powstala tam baza dla GLSu, a w tym roku buduje sie centrum dystrybucji. ...takich przykladow mozna mnozyc. chcesz - to mozna komu innemu budowac drogi - Ci inni napewno sie uciesza. pozdr Ale przy trasie średnicowej raczej nie będzie miejsca na takie inwestycje. Ona ma z założenia służyć do szybkiego przemieszczania się między miastami aglomeracji i niczego innego. Chyba że się mylę... Jedyny argument, który mnie przekonuje to ten, że DK94 niedługo się zatka. Ten post edytował mucha śro, 29 lis 2006 - 14:53 -------------------- (...) Miliony much nie moga sie mylic!
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,433 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 6 Płeć: Mężczyzna ![]() |
tak tylko, ze juz przy tej srednicowce powstalo rok temu silesia w centrum katowic
przy nitce do wroclawia - miedzy os witosa w kat a chorzowem - wybudowal sie magazyn prologis. poczekaj rok to zobaczysz co sie bedzie dzialo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Pewnie to co napiszę jest kontrowersyjne, ale chciałbym żeby mi ktoś wyjaśnił jaki jest sens budowania DTŚ Wschód. Nie mówię, że sensu nie ma, tylko, że ja go nie widzę. A fachowcem wielkim nie jestem. Wg mojej wiedzy (tzn. to co przeczytałem na ten temat w prasie, usłyszałem radio i TV, oraz własnych doświadczeń), obecny system dróg GOP, przy tym wzroście natężenia ruchu zakorkuje się za 5 lat. Tak, że każda droga na tym odcinku jest potrzebna, zwłaszcza w obliczu tego, że w DG zaczynają się lokować nowe firmy, a żeby było ich jeszcze więcej, potrzebujemy więcej dróg... i tak się koło zamyka. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Pewnie to co napiszę jest kontrowersyjne, ale chciałbym żeby mi ktoś wyjaśnił jaki jest sens budowania DTŚ Wschód. Nie mówię, że sensu nie ma, tylko, że ja go nie widzę. A fachowcem wielkim nie jestem. DTŚ ma kosztować ogromne pieniądze. A wg mnie nie przyspieszy specjalnie podróży do Katowic. Wydaje mi się, że i tak mamy niezły dojazd do stolicy Śląska przez DK94 (przydałoby się tylko zlikwidować kolizyjne skrzyżowania, o ile to możliwe). i miales taki niezly dojazd gdy na DK94 byl remontowany wiadukt i jezdzilo sie po Pogonii albo przez Bedzin? DK94 swoja droga trzeba przebudowac - poszerzyc czesciowo do 3 pasow i wkoncu wybudowac wiadukt kolo Makro - mial powstac zaraz po jego zbudowaniu ![]() Zobacz jaki ruch jest obecnie na S86 (jeden z najbardziej ruchliwych odcinkow drog krajowych w Polsce). A co bedzie w przyszlosci? A jesli DK94 nie zostanie przebudowana to tez nie bedzie za kilkanascie lat wesolo. Oczywiscie DTŚ bedzie dalej ale nie wiem czy dluzej. Do tego uzyskamy polaczenie z czesia Sosnowca i Myslowicami. A najwazniejsze - wreszcie bedzie alternatywna trasa do Pilsudskiego (juz teraz tyle osob narzeka na sygnalizacje) i Sobieskiego w DG. Jesli nie powstanie to tez za kilkanascie lat bedzie zle. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
i jeszcze z innego punktu widzenia - co moga dac takie trasy. A do tego DTŚ to srednicowka a nie obwodnica
QUOTE ![]() Gigantyczny kredyt na budowę obwodnicy Poznania? Lech Bojarski, Poznań 2006-11-30, ostatnia aktualizacja 2006-11-30 21:36 Miasto gotowe jest zaciągnąć nawet kilka miliardów złotych długu, bo ekonomiści obliczyli, że dzięki trasie Poznań zarobi krocie Duże miasta potrzebują obwodnic, które oprócz oczywistych korzyści dla komunikacji przynoszą także wymierne korzyści gospodarcze. Klasyczny przykład to Londyn. Budowę tamtejszej obwodnicy M-25 zakończono w drugiej połowie lat 80. ubiegłego wieku. Skutki? Obroty przedsiębiorstw w różnych sektorach gospodarki Londynu wzrosły o 30 proc. Powstały tysiące nowych miejsc pracy, np. w nowych biurach zatrudnienie znalazło aż 160 tys. ludzi. Na podobnego typu zyski liczy stolica Wielkopolski. Planowana miejska obwodnica, która połączy dzielnice i trasy wylotowe z Poznania nazywana jest "trzecią ramą". Ma to być dwujezdniową trasa o standardzie drogi ekspresowej z ponad 20 bezkolizyjnymi węzłami oraz ponad 40 mostami i wiaduktami. Droga będzie przebiegać przez tereny mocno zurbanizowane, więc trzeba też będzie zbudować tunele. Wraz z wykupem gruntów na budowę trzeciej ramy miasto musi wydać 6,2 mld zł. To aktualnie największy przygotowywany projekt drogowy tego typu w Europie Środkowo-Wschodniej. Koszt budowy przekracza jednak możliwości samorządu, bo wynosi tyle co trzy lub cztery całe budżety Poznania. Skąd wziąć tyle pieniędzy? Miasto będzie się starało o dofinansowanie części obwodnicy przez Unię Europejską. Gdyby się udało, to i tak na budowę pozostałej części trzeciej ramy potrzebne będą jeszcze ok. 4 mld zł. - Są instytucje finansowe gotowe dać kredyt, który miasto spłacałoby po wybudowaniu trzeciej ramy nawet przez 35 lat - mówi Mirosław Kruszyński, zastępca prezydenta Poznania. Władze miasta poważnie rozważają zaciągnięcie tak wielkich zobowiązań, bo ekonomiści wyliczyli, że w przyszłości Poznań stać będzie na ich spłatę. Centrum Ekspertyz Gospodarczych przy poznańskiej Akademii Ekonomicznej policzyło, ile w perspektywie wielu lat da gospodarce Poznania miejska obwodnica. Oszacowano jak zasilany będzie budżet miasta po powstaniu obwodnicy aż do 2050 r. Założenia były bardzo ostrożne, przyjmowano nawet niższe wskaźniki wzrostu gospodarczego czy cen nieruchomości, które np. przy autostradzie A2 w Poznaniu w ciągu dwóch lat podrożały o 100 proc. A i tak okazało się, że na trzeciej ramie miasto zrobi świetny interes, a zyski z powstania obwodnicy będą dużo większe niż raty spłacanego kredytu. Eksperci szacują, że efektem budowy trasy będzie bowiem uruchomienie aż 47 obszarów inwestycyjnych w jej bliższym i dalszym (do 1,5 km) sąsiedztwie. Otworzą się tereny pod inwestycje, budownictwo mieszkaniowe, obiekty rekreacyjne. Z ekspertyzy CEG wynika, że wpływy m.in. ze sprzedaży miejskich działek, podatków od nieruchomości, z udziałów w podatkach PIT i CIT wyniosą do 2050 r. co najmniej 18 mld zł. Rocznie budżet miasta będzie więc większy o co najmniej pół miliarda złotych. Na razie trzecia rama Poznania istnieje tylko na papierze, ale wkrótce ma to się zmienić. Przebieg trasy został już ostatecznie zatwierdzony przez radę miasta, a w ciągu dwóch lat powinna się rozpocząć budowa pierwszych odcinków, m. in. fragmentu obsługującego okolice stadionu Lecha Poznań. Poznań musi już teraz przygotować całą dokumentację akurat tej części obwodnicy, bo wiosną przyszłego roku UEFA będzie decydować, komu przyznać organizację mistrzostw Euro 2012. Cała obwodnica Poznania ma być gotowa do 2015 r. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
9 grudnia otwarcie tunelu w Katowicach :)
prawdopodobnie w godzinach: 9-11 zwiedzanie dla wszystkich 12 - uroczyste otwarcie 13 - otwarcie dla ruchu chyba nie bedzie tak slisko jak w tym: ![]() http://www.metacafe.com/watch/71801/lefort...tunnel_of_death (jesli wam nie zadziala to sprobujcie w IE, bo nie wiem czemu w tej chwili pod moja Opera nie dziala - a dzialalo) Ten post edytował :) wto, 05 gru 2006 - 17:24 -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 312 Dołączył: sob, 13 wrz 03 Skąd: Zagłębie Dąbrowskie (Sosnowiec) Nr użytkownika: 21 ![]() |
@mucha
Wszystko co trzeba powiedzieli przedmówcy, a ja jeszce dodam że DTŚ poprawi dojazd na teren targów EXPO na granicy Sosnowca z Dąbrową. Ten post edytował Krawiec wto, 05 gru 2006 - 19:04 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Mały off-top. Dobra wiadomość dla nas wszystkich. Tunel w Katowicach, oficjalnie otwarty od dziś dla ruchu. Ciekaw jestem czy rozładują się korki w końcu od strony DG i Sosnowca.
-------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Mały off-top. Dobra wiadomość dla nas wszystkich. Tunel w Katowicach, oficjalnie otwarty od dziś dla ruchu. Ciekaw jestem czy rozładują się korki w końcu od strony DG i Sosnowca. hmm... a nie mogliby tego zrobić rano? Dziś koło 13 od okolic siedziby ING do mniej więcej "gwiazd" jechałem prawie pół godziny ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Na razie to do tunelu nie dojedziesz (w dzień roboczy) od strony Sosnowca bo utkniesz na zwężeniu przy IKEA , o wiele szybciej jest przez Dąbrówkę i Braci Oblatów - i tutaj właśnie jest uzasadnienie dla DTŚ do DG. Jakiekolwiek utrudnienie na Roździenskiego i cały ruch na osi wschód-zachód lezy.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 05:04 |