IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

18 Stron V  « < 15 16 17 18 >  
Reply to this topicStart new topic
> D T Ś w Dąbrowie ???
matidg
post wto, 14 sty 2014 - 12:47
Post #321


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 385
Dołączył: sob, 15 mar 08
Skąd: Dąbrowa Górnicza Mydlice
Nr użytkownika: 1,162
Płeć: Mężczyzna
GG: 5107261 status gadu-gadu



CYTAT
Sosnowiec zrezygnował ze średnicówki w ''centrum'' miasta.

Dyskusję o tym, którym ulicami w Sosnowcu - Ostrogórską czy Mikołajczyka, a dalej Narutowicza - zostanie poprowadzona Drogowa Trasa Średnicowa, można uznać za zamkniętą. Jak się okazuje, władze miasta od dłuższego już czasu nie brały tej wersji pod uwagę.

W tzw. ''Mandacie negocjacyjnym województwa śląskiego'' - spisie wszystkich dużych inwestycji, które władze regionu rekomendują Ministerstwu Infrastruktury i Rozwoju do unijnego wsparcia w latach 2014-2020 - znalazła się m.in. propozycja budowy w latach 2015-2017 średnicówki na odcinku węzeł Lwowska w Katowicach - węzeł Jęzor w Sosnowcu [koszt - 300 mln zł].

O ile o tej inwestycji mówi się od dawna, o tyle druga propozycja, którą władze województwa umieściły w projekcie kontraktu terytorialnego, może już być zaskoczeniem. Chodzi o budowę Drogowej Trasy Średnicowej od węzła Janów w Mysłowicach do nowo projektowanego węzła Bór na trasie S1 w Sosnowcu.

Ten drugi przebieg jest nowym pomysłem, którym zastąpiono wcześniejsze propozycje budowy DTŚ w mieście m.in. śladem ul. Mikołajczyka, Narutowicza i 3 Maja. Jeszcze w połowie 2013 roku o takiej koncepcji mówił nam Ryszard Łukawski, wiceprezydent Sosnowca.

Jak się okazuje, w tym samym czasie władze miasta ostatecznie odstąpiły już jednak od pomysłu budowy średnicówki w centrum. Sprawa była jasna już w chwili, w której Sosnowiec, Mysłowic i Jaworzna zawarły porozumienie, na mocy którego Jaworzno w imieniu ''trójki'' zabiegać będzie o pieniądze na opracowanie koncepcji przebiegu trasy na terenie tych trzech miast.

Teraz wiceprezydent Łukawski mówi o nowym przebiegu, który w Sosnowcu przy w pobliżu cmentarza komunalnego przetnie ul. Wojska Polskiego i po starym śladzie kolei piaskowej włączy się do S1 nowym węzłem Bór. Realne?

Rezygnacja z przebiegu DTŚ w centrum Sosnowca sprawia, że praktycznie nieaktualny staje się też temat budowy średnicówki w Dąbrowie Górniczej i Będzinie.

Jak swą decyzję tłumaczą władze Sosnowca? Co myślą o niej w Dąbrowie Górniczej? Jak ostatecznie zostanie poprowadzona trasa? Zobaczcie materiał TvZagłębie o ''Drodze Tylko Śląskiej''

Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnowiec...l#ixzz2qNAErshV


No to teraz jeszcze Sosnowiec będzie utrudniał budowę DTŚ do Dąbrowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 14 sty 2014 - 13:59
Post #322


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Jaworzno realizuje to co ma w swojej strategii od lat - teraz do tego celu wykorzystało DTŚ-kę.
Szczerze mówiąc można się tego było spodziewać jak patronat nad przedsięwzięciem objęło to miasto.


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post wto, 14 sty 2014 - 16:02
Post #323


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Bathurst @ wto, 14 sty 2014 - 15:59) *
Jaworzno realizuje to co ma w swojej strategii od lat - teraz do tego celu wykorzystało DTŚ-kę.

A jakiż to zysk odniesie Jaworzno z drogi do tego węzła Bór ?

Trudno nie odnieść wrażenia, że dla Sosnowca ta droga też będzie bez sensu.

Paru mieszkańców Niwki i Modrzejowa będzie miało bliżej do Katowic.
A reszta Sosnowca i tak stanie w korkach. blink.gif

To jest porąbane info (8).gif

Lepiej oddajmy te pieniądze na Śląsk - niech se tam wybudują coś z sensem. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post wto, 14 sty 2014 - 16:46
Post #324


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



A ja powtórzę po raz kolejny - nam nie potrzeba żadnej DTŚ - wystarczy jak z DK94 zrobią bezkolizyjną i wystarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 14 sty 2014 - 17:11
Post #325


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(bzenek @ wto, 14 sty 2014 - 16:02) *
CYTAT(Bathurst @ wto, 14 sty 2014 - 15:59) *
Jaworzno realizuje to co ma w swojej strategii od lat - teraz do tego celu wykorzystało DTŚ-kę.

A jakiż to zysk odniesie Jaworzno z drogi do tego węzła Bór ?

Lepsze skomunikowanie Jaworzna z centrum konurbacji - co ma duże kluczowe znaczenie przy pozyskiwaniu inwestorów. "Gospodarcza Brama Śląska" - mówi Ci to coś? Ich obejście autostrady w postaci nowej szybkiej drogi połączy się z nową dtś-ką. Tereny po np byłej kopalni Kościuszko w centrum Jaworzna staną się jeszcze atrakcyjniejsze.


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post wto, 14 sty 2014 - 18:10
Post #326


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(Mały77 @ wto, 14 sty 2014 - 16:46) *
A ja powtórzę po raz kolejny - nam nie potrzeba żadnej DTŚ - wystarczy jak z DK94 zrobią bezkolizyjną i wystarczy.


Nie wystarczy - wąskim gardłem nie jest DK94, a DK86, korki robią się z reguły na wysokości IKEI i na wysokości zjazdu do ronda. Zrobienie nawet 4 pasów w każdą stronę na 94 i bezkolizyjnych węzłów przy realu i makro niewiele tu nie zmieni.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post wto, 14 sty 2014 - 21:50
Post #327


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Bathurst @ wto, 14 sty 2014 - 19:11) *
CYTAT(bzenek @ wto, 14 sty 2014 - 16:02) *
CYTAT(Bathurst @ wto, 14 sty 2014 - 15:59) *
Jaworzno realizuje to co ma w swojej strategii od lat - teraz do tego celu wykorzystało DTŚ-kę.

A jakiż to zysk odniesie Jaworzno z drogi do tego węzła Bór ?

Lepsze skomunikowanie Jaworzna z centrum konurbacji - co ma duże kluczowe znaczenie przy pozyskiwaniu inwestorów. "Gospodarcza Brama Śląska" - mówi Ci to coś? Ich obejście autostrady w postaci nowej szybkiej drogi połączy się z nową dtś-ką.

Ekhmm... a patrzyłeś na mapę ?

DTS w omawianym wariancie do węzła Bór w żaden sposób nie skomunikuje lepiej Jaworzna.
I nie połączy się z żadną jaworznicką drogą.

Ten post edytował bzenek wto, 14 sty 2014 - 21:52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post wto, 14 sty 2014 - 22:21
Post #328


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Patrzyłem na mapę smile.gif
Nie chce mi się szukać dokładniejszej ale tutaj widać, że ta południowa odnoga dochodzi do węzła Bór i dalej do Jaworzna. No chyba, że ja mylnie wskazuję ten węzeł

Jaworzna nie interesuje DTŚ gdzieś tam w stronę Dąbrowy, tylko do nich. Im więcej dróg na osi wschód - zachód tym lepiej dla nich. Tak jak pisałem - dla nich priorytetem jest aby szybko się dostać do Katowic, co oznacza też dobre drogi w Mysłowicach i Sosnowcu. tongue.gif



Uploaded with ImageShack.us

Ten post edytował Bathurst wto, 14 sty 2014 - 22:30


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
signaal
post śro, 15 sty 2014 - 01:00
Post #329


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 805
Dołączył: pią, 08 sty 10
Nr użytkownika: 3,645
Płeć: Mężczyzna
GG: 3867643 status gadu-gadu



CYTAT(Leszek @ wto, 14 sty 2014 - 18:10) *
CYTAT(Mały77 @ wto, 14 sty 2014 - 16:46) *
A ja powtórzę po raz kolejny - nam nie potrzeba żadnej DTŚ - wystarczy jak z DK94 zrobią bezkolizyjną i wystarczy.


Nie wystarczy - wąskim gardłem nie jest DK94, a DK86, korki robią się z reguły na wysokości IKEI i na wysokości zjazdu do ronda. Zrobienie nawet 4 pasów w każdą stronę na 94 i bezkolizyjnych węzłów przy realu i makro niewiele tu nie zmieni.

Ale to nie korkuje się droga do Katowic a same Katowice. Idea, że WSZYSTKIE drogi w województwie MUSZĄ biec przez Katowice już doprowadziła do sytuacji w której jedna wywrócona ciężarówka blokuje całe województwo. Wpuszczenie do Katowic nawet dwudziestu czteropasmowych szos nic tu nie zmieni.


--------------------
www.czerwonesamochody.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post śro, 15 sty 2014 - 06:30
Post #330


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(signaal @ śro, 15 sty 2014 - 01:00) *
CYTAT(Leszek @ wto, 14 sty 2014 - 18:10) *
CYTAT(Mały77 @ wto, 14 sty 2014 - 16:46) *
A ja powtórzę po raz kolejny - nam nie potrzeba żadnej DTŚ - wystarczy jak z DK94 zrobią bezkolizyjną i wystarczy.


Nie wystarczy - wąskim gardłem nie jest DK94, a DK86, korki robią się z reguły na wysokości IKEI i na wysokości zjazdu do ronda. Zrobienie nawet 4 pasów w każdą stronę na 94 i bezkolizyjnych węzłów przy realu i makro niewiele tu nie zmieni.

Ale to nie korkuje się droga do Katowic a same Katowice. Idea, że WSZYSTKIE drogi w województwie MUSZĄ biec przez Katowice już doprowadziła do sytuacji w której jedna wywrócona ciężarówka blokuje całe województwo. Wpuszczenie do Katowic nawet dwudziestu czteropasmowych szos nic tu nie zmieni.

Brawo!!! Do tego dodam, że mamy już drugi, szybki dojazd do Katowic - S1 i A4 - więc alternatywa jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juar_78
post śro, 15 sty 2014 - 08:42
Post #331


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 20 mar 07
Nr użytkownika: 580



CYTAT(signaal @ wto, 14 sty 2014 - 23:00) *
CYTAT(Leszek @ wto, 14 sty 2014 - 18:10) *
CYTAT(Mały77 @ wto, 14 sty 2014 - 16:46) *
A ja powtórzę po raz kolejny - nam nie potrzeba żadnej DTŚ - wystarczy jak z DK94 zrobią bezkolizyjną i wystarczy.


Nie wystarczy - wąskim gardłem nie jest DK94, a DK86, korki robią się z reguły na wysokości IKEI i na wysokości zjazdu do ronda. Zrobienie nawet 4 pasów w każdą stronę na 94 i bezkolizyjnych węzłów przy realu i makro niewiele tu nie zmieni.

Ale to nie korkuje się droga do Katowic a same Katowice. Idea, że WSZYSTKIE drogi w województwie MUSZĄ biec przez Katowice już doprowadziła do sytuacji w której jedna wywrócona ciężarówka blokuje całe województwo. Wpuszczenie do Katowic nawet dwudziestu czteropasmowych szos nic tu nie zmieni.



W duchu tej odpowiedzi, szkoda że nie ma żadnego planu modernizacji DK94 na odcinku od Czeladzi do Bytomia. Myślę, że dla wielu byłaby to jakaś alternatywa, aby nie jeździć przez Katowice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post śro, 15 sty 2014 - 09:36
Post #332


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



CYTAT(Mały77 @ śro, 15 sty 2014 - 06:30) *
Brawo!!! Do tego dodam, że mamy już drugi, szybki dojazd do Katowic - S1 i A4 - więc alternatywa jest.


To jest alternatywa, pod warunkiem, że cel masz w Katowicach na południe od torów, jeżeli nie (a już nie daj Boże w Chorzowie czy na Tauzenie) - przebicie się od autostrady zajmie wieczność.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post śro, 15 sty 2014 - 11:13
Post #333


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Bathurst @ śro, 15 sty 2014 - 00:21) *
Patrzyłem na mapę smile.gif

Ale nie oglądałeś filmu. tongue.gif

Ziomal z Sosnowca tłumaczy w nim, że pokazywany przez ciebie wariant do Fejszyn Hausu nie będzie realizowany.

DTS będzie się kończyła na S1 gdzieś w połowie drogi miedzy Fejszyn Hausem a Dąbrową Górniczą. blink.gif
Z Jaworzna do Katowic będzie nią dalej niż istniejącą już autostradą A4.

CYTAT(juar_78 @ śro, 15 sty 2014 - 10:42) *
W duchu tej odpowiedzi, szkoda że nie ma żadnego planu modernizacji DK94 na odcinku od Czeladzi do Bytomia. Myślę, że dla wielu byłaby to jakaś alternatywa, aby nie jeździć przez Katowice.

Racja. Ekspresówka od A1 w Piekarach do S86 w Będzinie Łagiszy (śladem torów kolejowych) pozwoliłaby ominąć Katowice w drodze do Gliwic, Żor i Wrocławia.

Az dziw bierze, że nikt tego rozwiązania nie promuje. mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post śro, 15 sty 2014 - 20:04
Post #334


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(Leszek @ śro, 15 sty 2014 - 10:36) *
CYTAT(Mały77 @ śro, 15 sty 2014 - 06:30) *
Brawo!!! Do tego dodam, że mamy już drugi, szybki dojazd do Katowic - S1 i A4 - więc alternatywa jest.


To jest alternatywa, pod warunkiem, że cel masz w Katowicach na południe od torów, jeżeli nie (a już nie daj Boże w Chorzowie czy na Tauzenie) - przebicie się od autostrady zajmie wieczność.

Dodatkowo - w moim przypadku dojazd 94/86 to 17km a S1/A4 32km a więc dwa razy więcej, dwa razy więcej paliwa spalone, dwa razy więcej pieniędzy w portfelu mniej. Dla wielu ludzi to ma znaczenie dlatego też nie sądzę aby ta alternatywa, lub nawet DTŚ pociągnięta do DG cieszyła się ogromną popularnością, tym bardziej, że jak ktoś napisał - korki zaczynają się na wlotach do Katowic więc czy od tej strony będę stał czy od innej - co za różnica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mały77
post czw, 16 sty 2014 - 06:52
Post #335


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,113
Dołączył: czw, 19 lis 09
Nr użytkownika: 3,566
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(vacu @ śro, 15 sty 2014 - 20:04) *
CYTAT(Leszek @ śro, 15 sty 2014 - 10:36) *
CYTAT(Mały77 @ śro, 15 sty 2014 - 06:30) *
Brawo!!! Do tego dodam, że mamy już drugi, szybki dojazd do Katowic - S1 i A4 - więc alternatywa jest.

To jest alternatywa, pod warunkiem, że cel masz w Katowicach na południe od torów, jeżeli nie (a już nie daj Boże w Chorzowie czy na Tauzenie) - przebicie się od autostrady zajmie wieczność.

Dodatkowo - w moim przypadku dojazd 94/86 to 17km a S1/A4 32km a więc dwa razy więcej, dwa razy więcej paliwa spalone, dwa razy więcej pieniędzy w portfelu mniej. Dla wielu ludzi to ma znaczenie dlatego też nie sądzę aby ta alternatywa, lub nawet DTŚ pociągnięta do DG cieszyła się ogromną popularnością, tym bardziej, że jak ktoś napisał - korki zaczynają się na wlotach do Katowic więc czy od tej strony będę stał czy od innej - co za różnica.

No możesz jechać 32 km płynnie, szybciej lub jechać dłużej, stać w korku i prawdopodobnie spalić tyle samo paliwa - wybór należy do Ciebie wink.gif
Ja wracając z Katowic ok. 14-15 prawie zawsze wybieram A4 i S1 i godzę się na więcej kilometrów w zamian za mniej czasu straconego.
I tak jak piszesz - nawet jak pociągną DTŚ to i tak ludzie będą wybierali krótszą drogę myśląc, że jest tańsza i szybsza co nie zawsze jest prawdą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post czw, 16 sty 2014 - 20:12
Post #336


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT(Mały77 @ czw, 16 sty 2014 - 07:52) *
No możesz jechać 32 km płynnie, szybciej lub jechać dłużej, stać w korku i prawdopodobnie spalić tyle samo paliwa - wybór należy do Ciebie wink.gif
Ja wracając z Katowic ok. 14-15 prawie zawsze wybieram A4 i S1 i godzę się na więcej kilometrów w zamian za mniej czasu straconego.
I tak jak piszesz - nawet jak pociągną DTŚ to i tak ludzie będą wybierali krótszą drogę myśląc, że jest tańsza i szybsza co nie zawsze jest prawdą.

No nie do końca tak jest, akurat liczyłem to, min. spalanie jakie osiągam to 6.5l/100km co przy dojazdach A4/S1 daje 551.20 zł, nie spala mi auto z kolei więcej niż 7l/100km co daje przy dojazdach DK86/94 315.35 zł. Różnica to 230 zł a to już można sensownie wydać i trochę szkoda więc ja się nie dziwię, że nie każdy chce objeżdżać, nawet przeliczając na roboczogodziny jakie tracę stojąc - opłaca się. Aczkolwiek ja nie jeżdżę ani jedną ani drugą trasą tongue.gif mam swoje ścieżki wychodzące tylko ciut drożej niż 86 a porównywalnie szybko i rzadko się korkują smile2.gif
Ja zresztą robiłem jeszcze inaczej, jak były megakorki na 86 to zostawałem w pracy godzinkę, nie dość że dodatkowy pieniądz to w domu byłem niewiele później smile2.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
juar_78
post czw, 16 sty 2014 - 21:41
Post #337


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 369
Dołączył: wto, 20 mar 07
Nr użytkownika: 580



szczęściarz, płacą mu za nadgodziny biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bathurst
post pią, 17 sty 2014 - 18:16
Post #338


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,221
Dołączył: czw, 22 kwi 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 80
Płeć: Mężczyzna



Jeśli ten węzeł ma być w miejscu które wskazuje bzenek to trudno to pojąć.


--------------------
Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam

www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzenek
post pią, 17 sty 2014 - 18:43
Post #339


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,772
Dołączył: śro, 05 maj 04
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 87



CYTAT(Bathurst @ pią, 17 sty 2014 - 20:16) *
Jeśli ten węzeł ma być w miejscu które wskazuje bzenek to trudno to pojąć.

To jest pomysł do realizacji przez rząd, a ten wiadomo - kasy nie ma.
Chyba nie ma na to szans.

Sosnowiec przez swoją decyzję chyba nie ma już co liczyć na szerszy regionalny lobbing w tej sprawie. tongue.gif

W samej Dąbrowie byliśmy chyba wszyscy przeciwni autostradzie dzielącej miasto.
Więc może nie ma co żałować. conf (13).gif

Dobra było propozycja Uśmieszka.
CYTAT(:) @ pią, 26 lip 2013 - 13:44) *
DG powinna zmienić koncepcję - niech DTŚ kończy się od Sosnowca na Sobieskiego przy dawnej KWK Paryż, a resztę drogi zbudować i wyremontować samodzielnie, w innych parametrach, o mniejszej Vmax, ale po 2 pasy. Byłaby to miejska droga, bez tych ekranów, która nie dzieliłaby miasta, takie przedłużenie Al. Zagłębia Dąbrowskiego. Po budowie drogi do Tucznawy i remoncie DK94 powinien to być priorytet na następne lata (wraz z tunelem koło dworca).


Ano właśnie, interes był taki żeby dzięki mega kasie z DTS wybudować wiadukt (pod PKP) w ciągu ulicy Kościuszki. I wiadukt w Gołonogu przy dworcu.

To taka jedyna realna strata dla Dąbrowy spowodowana fochem Sosnowca.
Teraz trzeba myślec skąd na to wziąść kasę. mellow.gif

Ten post edytował bzenek pią, 17 sty 2014 - 18:52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielmdc
post pią, 17 sty 2014 - 21:03
Post #340


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 571
Dołączył: wto, 15 sty 13
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 5,133
Płeć: Mężczyzna



Panowie foch Sosnowca nie bierze się znikąd. W taką inwestycje trzeba wyłożyć grube miliony. Strategią miasta jest wydawać kasę na PILNE remonty a nie inwestycje, koniec kropka. Zresztą psim obowiązkiem hanysów w ramach solidarności powinno być się dołożyć a nie szczekać że nie i c.uj. Nie pierwszy i nie ostatni raz zostaniemy wyruchani przez ten cały GZM i cały Urząd Marszałkowski.

Ten post edytował danielmdc pią, 17 sty 2014 - 21:17
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 15 16 17 18 >
Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 05:18
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza