![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Na Esce leci
![]() CYTAT ![]() Do 11 maja br. potrwa pierwszy etap kampanii województwa śląskiego, której grupą docelową są jego mieszkańcy. Koszt oszacowano na ok. 850 tys. zł. To pierwsze z działań przyjętej w ub. roku strategii promocji woj. śląskiego. Kampanię, która rozpoczęła się wczoraj, oparto na siedmiu hasłach odwołujących się do nazw miejscowości. Są to m.in: ”Śląskie zabrze wygrywa”, ”Śląskie będzin dobrze”, „Śląskie cieszyn się bardzo” i „Śląskie skarby często chowa”. Do każdego dołączono kilkuzdaniową historię przypominająca fakty z historii regionu. Reklamy zamówiono na 200 billboardach, 160 citylightach, 25 autobusach miejskich, a także w prasie, radiu i Internecie. Uzupełnieniem działań będzie akcja marketingu bezpośredniego – przy drogach staną autostopowicze, którzy będą trzymać slogany z hasłami lub rozdawać napoje energetyczne Silesian Life Style. Celem pierwszego etapu kampanii jest zbudowanie silnego poczucia tożsamości i dumy z regionu. Drugi rozpocznie się po wakacjach. Akcja ma być kontynuowana także w 2009 roku w całej Polsce, a jej realizacja ma wówczas pochłonąć 5 mln zł. Kreację i realizację kampanii, po wygranym przetargu powierzono agencji reklamowej Grupa Eskadra. Ciekawe jakie hasło wymyśli dla Dąbrowy i czy w ogóle takie istnieje. EDIT: ![]() ![]() Tu o pustyni troszkę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT 2: Wymyślmy dla naszego miasta przyzwoite hasło. Tutaj link do konkursu: ![]() Ten post edytował syzio czw, 10 kwi 2008 - 19:44 |
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Ta cała kampania to nie wyszła władzom województwa. Dzisiaj widziałem w tv reklame woj.dolnośląskiego i woj.śląskie bije na głowę. Czy ten region zawsze musi byc ostatni? A te hasła to zwykły badziew. Kto to wymyślał?
Tyle kasy wydać za takie coś. Porażka! Ten post edytował marcin.p czw, 10 kwi 2008 - 19:38 -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Już dawno nie widziałem takiej serii głupich haseł prawdopodobnie tego samego autorstwa!
Na szczęście nasza Dąbrowa w tym narazie nie uczestniczy i oby jaknajdłużej! Szkoda jednak, jeśli daliśmy zaliczkę lub zapłacili z góry za hasło z tego samego worka i na tym samym poziomie. |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 540 Dołączył: wto, 03 kwi 07 Skąd: Toruń/DG Nr użytkownika: 652 Płeć: Kobieta GG: 2636495 ![]() |
wg mnie hasła są ok
![]() -------------------- Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże! www.zaglebiedabrowskie.pl |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Reklama jest tragiczna i to coś nie powinno się w ogóle pokazać gdziekolwiek nie mówiąc już o mediach. Osoby związane z woj. śląskim a związane z reklamą nie zostawiły suchej nitki na tych reklamach. Ten jeden raz możemy dziękować władzom wojewódzkim że pominęli Dąbrowę.
Ten post edytował kwintosz pią, 11 kwi 2008 - 00:26 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: FdZD Postów: 407 Dołączył: pią, 09 gru 05 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 174 Płeć: Mężczyzna GG: 1006247 ![]() |
Racja - trochę nieszczęśliwe są niektóre te hasła. Czasem trudno załapać co autor ma na myśli.
Ale z drugiej strony to wreszcie zaczęli robić jaką mniej lub bardziej atrakcyjną kampanię najlepszego wg. mnie województwa w kraju ![]() Ale co tam, słuszną linię ma nasza władza! |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Życzylibyśmy sobie, aby ta "słuszna linia" była mniej kosztowna!
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Widziałem już jeden billboard na Legionów Polskich (Śląsk Będzin dobrze)
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
W Gołonogu koło ryneczku widziałem ten o Wiśle
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Mieszkamy w Zagłębiu, które los dorzucił do województwa śląskiego, tak więc:
ŚLĄSK BĘDZIN ŹLE ZAGŁĘBIE BĘDZIN DOBRZE Przesyłam antyreklamowe hasło dla Dąbrowy Górniczej. W konkursie nie startuję, za koszulkę dzięki. CZY W DĄBROWIE JEST DĄB W ROWIE? Moje hasło jest równie głupie jak pozostałe, ale ma jedną zaletę - jest za darmo. Ciekawe ile policzył sobie Wielki Mózg za swój wkład w podniesienie prestiżu miast naszego regionu? Ciekawe również czemu ma służyć ta cała podejrzana akcja reklamowa, bo z pewnością nie zapałam od jutra wiekszą miłością do Cieszyna, Będzina, Częstochowy, które i tak kocham bez poniesionych przez samorządy kosztów. Czy ktoś wie jak urzędowo nazywa się "firma od haseł, o których mowa", czy też jest to wielka tajemnica? |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Nazwę agencji reklamowej masz w cytacie - Grupa Eskadra.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
szer i arbas w reklamie jest śląskie nie śląsk. Co jednak nie zmienia faktu, że hasła sa tragiczne i ta firemka powinna oddać kase, którą wzięła za reklame. Bo g...o zrobili a skasowali pewnie nieżle. Zastanawiać się co autor miał na mysli to można w galerii, a reklama ma trafiać do ludzi już, teraz!
Mam hasło dla nich: GRUPA ESKADRA, PRZYJDŹ DO NAS, W SERCU TWYM POWSTANIE ZADRA -------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 605 Dołączył: śro, 14 kwi 04 Nr użytkownika: 75 Płeć: Mężczyzna ![]() |
A ja napiszę tak
![]() hasła nie są za mądre i nie znam tej firmy itd. ale są pewne kwestie do przemyślenia, a pierwsza z nich i podstawowa to: - do kogo jest skierowana ta reklama? (fakty, że ponad 50 % Polaków podobnie zresztą jak i Europejczyków - do sprawdzenia TUTAJ nie rozumie czytanego tekstu zdaje się raczej przemawiać za skutecznością tego typu reklamy - przynajmniej statystycznie), - empirycznie do sprawdzenia codziennie w każdym kiosku (gazeta "FAKT" - reguła to zdjęcie, tekst co najwyżej z jednym zdaniem złożonym i proste słowa składające się z 3 do 4 slab) nakład tego dziennika jest spory - a są przecież jeszcze inne ![]() Tak więc mimo wszystko, tak szybko bym nie osądzał tej firmy, choć te spoty wydają się być fatalne |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
CYTAT Czy to promocja czy kabaret? W górę kopytka! Aleksandra Klich Projekt reklamujący województwo śląskie Mam nadzieję, że "Cieszyn się bardzo", "Będzin dobrze", "Grube Rybnik", "Najciekawsze wice" przejdą do języka ulicy jak legendarne "Kopytko" kabaretu Mumio. Bo są tego warte - pisze Aleksandra Klich. - A ja raczej mówię, że poszły konie po betonie - odpowiada Dariusz Kortko. Prowincjonalna śląska rzeczywistość skrzeczy z ulicznych billboardów w całej Polsce, a ja za każdym razem, gdy je mijam, rumienię się ze wstydu za banał i brak pomysłu. "Interpretacje" reklamuje widoczek na Teatr Śląski, festiwal dyrygentów - nuty, a Ligę Światową - piłka stylizowana na słońce. Nudniej nie można. Choć bywają też dramatyczne próby rozśmieszenia przechodniów - np. na reklamie przeglądu komedii umorusany górnik krył się zalotnie za teatralną maską, a Irek Dudek zapraszający na Rawę Blues miał na głowie kolorowy czubek. Ten Śląsk to sieriozna nuda i szarzyzna - pomyślałby pewnie poznaniak czy warszawiak, gdyby w biegu do pracy zatrzymał się pod którymś z plakatów. Na szczęście mało kto zwracał uwagę na te nieszczęsne antyreklamy regionu. Teraz wreszcie doczekaliśmy się kampanii reklamowej z prawdziwego zdarzenia. Agencja reklamowa Eskadra, doświadczona (i zwycięska!) w bojach o Euro 2012 w Polsce, przygotowała kilka surrealistycznych plakatów. Jest w nich wszystko, co powinna mieć dobra reklama: anegdota, kolor i najważniejsze - humor. Nie mogę się doczekać, gdy kampania przekroczy granice regionu i zobaczę w centrum Warszawy moje ulubione "Śląskie Zabrze wygrywa" z trójką roześmianych chłopaków na stadionie. Ten plakat niesie jasny przekaz - ludzie, przyjeżdżajcie do nas. U nas dobrze się żyje, jesteśmy skazani na sukces. Mamy dystans do siebie, z nami można się i bawić, i konie kraść. Mam nadzieję, że "Cieszyn się bardzo", "Będzin dobrze", "Grube Rybnik", "Najciekawsze wice" (czyli... Katowice) przejdą do języka ulicy jak legendarne "Kopytko" kabaretu Mumio. Bo są tego warte. Nieważne, co myślą dyżurni śląscy spece od reklam. Że przekaz nie ten, estetyka niejasna, fotomontaż, a w ogóle to lepiej byłoby pokazać kopalnię Luizę albo jakąś fajną hałdę. Wygramy z prowincją. W górę kopytka! Żródło hehehe |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Raczej źródło jest tu: http://miasta.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,5086199.html
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Picaro!
Jak wynika z przytoczonych przez Ciebie w linku TUTAJ danych, ludzkość nie rozumie tekstu pisanego, a zatem wymyślanie "szaradowych haseł " przez Firmę Eskadra jest jeszcze bardziej niezrozumiałe. Twój tok myślenia sugerowałby raczej pismo obrazkowe w komunikatach dla szerokiego gremium, a nie zlepki słów, którymi nas uraczono. Nie jest to zatem przekonujący argument w obronie tych nieszczęsnych bilbordów. Chciałes wybronić, a jeszcze bardziej pogrążyłeś. Zadałes pytanie do kogo skierowana jest reklama? Otóż do nikogo. Polaków jak widzisz one drażnią, a zagranica już zupełnie nie zrozumie o co w tym wszystkim chodzi. Nawet ta zagranica zza Brynicy lub odwrotnie. Po prostu wyrzucona w błoto (czytaj do kieszeni) XYZ kasa. GRUPA ESKADRA TAKIE ARCYDZIEŁA POWINNA SYGNOWAĆ NAZWISKAMI. A może to oblatywacze odrzutowców wzięli się za reklamę i stąd taki piorunujący efekt? |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 605 Dołączył: śro, 14 kwi 04 Nr użytkownika: 75 Płeć: Mężczyzna ![]() |
CYTAT Jak wynika z przytoczonych przez Ciebie w linku TUTAJ danych, ludzkość nie rozumie tekstu pisanego, a zatem wymyślanie "szaradowych haseł " przez Firmę Eskadra jest jeszcze bardziej niezrozumiałe. Chyba się nie zrozumieliśmy, bo to własnie dowodzi, że tylko proste hasła docieraja i sa zapamiętywane. Analfabetyzm wtórny dotyczy głównie umów, druków urzędowych, książek i czasopism gdzie używa się zdań złożonych. Dlatego dziennikarzy gazety Fakt szkoli sie w pisaniu specjalnym jezykiem (zdania pojedyncze i proste wyrazy). Ponad to reklamy hasłowe są czymś w rodzaju pisma obrazkowego - tak łatwiej zapamiętać. I wcale nie chciałem bronić tych bilbordów, bo też mi się nie pdobają tylko, że tak zacytuję samego siebie CYTAT tak szybko bym nie osądzał tej firmy . Tak więc jeśli już to bronie raczej firmy, która dostała zlecenie np. by dotrzeć do jak najwięszkej grupy odbirców i tak forma moim zdaniem może być trafna. CYTAT Zadałes pytanie do kogo skierowana jest reklama? Otóż do nikogo. Polaków jak widzisz one drażnią, a zagranica już zupełnie nie zrozumie o co w tym wszystkim chodzi. przepraszam bardzo ale nawet na forum znalazły się pozytywne wypowiedzi. No i na dobrą sparwę jeszcze ta kampania nawet się nie rozruszała, a już drażni Polaków? I nawet ludzi za granicą czyli Ślązaków (fajnie jest myśleć, że ciągle mamy tu granice), ale rozumiem, że to taki żarcik. A tu troszkę więcj o problemie Analfabeztyzmu funkcjonalnego. To naprawdę poważny problem, na którym żerują rożne firmy, korporacje itp. |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 48 Dołączył: śro, 17 paź 07 Skąd: Centrum DG Nr użytkownika: 843 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Moim zdaniem reklama jest bardzo dobra. Zobaczyłem w kilku miejscach i jedyne co pamiętam to Śląskie... reszta jest chaczykiem, który powoduje zapamiętanie najważniejszego przekazu.
Wyobraźcie sobie, że w miejscu np. "Śląskie Będzin dobrze" jest "Śląskie zaprasza". Obok takiej reklamy przechodzę i nie robi na mnie najmniejszego wrażenia, można powiedzieć że jest niewidzialna w natłoku innych reklam. Głównym celem tekstu reklamowego jest przyciągnięcie uwagi i tak jest właśnie z reklamą Śląska jako takiego. -------------------- {Identyfikacja wizualna - Branding - Reklama}
www.aviaservice.pl |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 55 Dołączył: pon, 19 lis 07 Nr użytkownika: 886 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Moim zdaniem reklama jest bardzo dobra. CYTAT i i tak jest właśnie z reklamą Śląska jako takiego. jakoś mnie nie dziwi to, że Ci się ta reklama podoba, z moich obserwacji wynika,że generalnie jest taka reguła - podoba ona się osobom, które zamiast województwo śląskie piszą Śląsk ![]() już od kilku osób słyszałem ,że zobaczyli tą reklamę i było na niej "Śląsk Będzin Dobrze" a przecież jest na niej "Śląskie Będzin Dobrze" no chyba, że rzeczywiście jest tam słowo Śląsk? Myślę, że jeśli taka reklama jest ustawiona przy drodze i ktoś jedzie szybko samochodem to nie zwróci uwagi czy to jest Śląsk czy Śląskie i o to też chyba chodziło w tej kampanii PS Te osoby co twierdzą, że jest tam "Śląsk" a nie "Śląskie" twierdziły, że ta reklama im się nie podoba więc w ich przypadku nie chodzi o mylenie Śląka z województwem jak u kolegi wyżej ![]() -------------------- www.zaglebiedabrowskie.org
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Może zamiast tworzyć Metropolię Śląsko-Dąbrowską, zacznijcie protestować i lobbować za przyłączeniem Zagłębia do Świętokrzyskiego bo co druga osoba w Zagłębiu i tak ma rodzinę w "Kieleckim"
To że reklamę każdy traktuje jak chce to indywidualna sprawa każdego z osobna. Ja ją traktuję jako reklamę naszego województwa Śląskiego, a nie Śląska bo wówczas Opole jak i Wrocław musiałby się dokładać ![]() Ten post edytował Bartek pon, 14 kwi 2008 - 14:11 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 02:25 |