IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

33 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> DG w mediach
syzio
post czw, 10 kwi 2008 - 19:27
Post #161


Dąbrowa G
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 626
Dołączył: wto, 15 lis 05
Skąd: PL
Nr użytkownika: 168
Płeć: Mężczyzna
GG: 3563765 status gadu-gadu
Skype: syzio0 status skype



Na Esce leci biggrin.gif

CYTAT


Do 11 maja br. potrwa pierwszy etap kampanii województwa śląskiego, której grupą docelową są jego mieszkańcy. Koszt oszacowano na ok. 850 tys. zł.
To pierwsze z działań przyjętej w ub. roku strategii promocji woj. śląskiego. Kampanię, która rozpoczęła się wczoraj, oparto na siedmiu hasłach odwołujących się do nazw miejscowości. Są to m.in: ”Śląskie zabrze wygrywa”, ”Śląskie będzin dobrze”, „Śląskie cieszyn się bardzo” i „Śląskie skarby często chowa”. Do każdego dołączono kilkuzdaniową historię przypominająca fakty z historii regionu.
Reklamy zamówiono na 200 billboardach, 160 citylightach, 25 autobusach miejskich, a także w prasie, radiu i Internecie. Uzupełnieniem działań będzie akcja marketingu bezpośredniego – przy drogach staną autostopowicze, którzy będą trzymać slogany z hasłami lub rozdawać napoje energetyczne Silesian Life Style.
Celem pierwszego etapu kampanii jest zbudowanie silnego poczucia tożsamości i dumy z regionu. Drugi rozpocznie się po wakacjach. Akcja ma być kontynuowana także w 2009 roku w całej Polsce, a jej realizacja ma wówczas pochłonąć 5 mln zł.
Kreację i realizację kampanii, po wygranym przetargu powierzono agencji reklamowej Grupa Eskadra.

Ciekawe jakie hasło wymyśli dla Dąbrowy i czy w ogóle takie istnieje.
EDIT:


Tu o pustyni troszkę





EDIT 2:
Wymyślmy dla naszego miasta przyzwoite hasło. Tutaj link do konkursu: snf (51).gif


Ten post edytował syzio czw, 10 kwi 2008 - 19:44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post czw, 10 kwi 2008 - 19:35
Post #162


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



Ta cała kampania to nie wyszła władzom województwa. Dzisiaj widziałem w tv reklame woj.dolnośląskiego i woj.śląskie bije na głowę. Czy ten region zawsze musi byc ostatni? A te hasła to zwykły badziew. Kto to wymyślał?

Tyle kasy wydać za takie coś. Porażka!

Ten post edytował marcin.p czw, 10 kwi 2008 - 19:38


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arbas
post czw, 10 kwi 2008 - 22:19
Post #163


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,023
Dołączył: czw, 16 lis 06
Nr użytkownika: 307



Już dawno nie widziałem takiej serii głupich haseł prawdopodobnie tego samego autorstwa!
Na szczęście nasza Dąbrowa w tym narazie nie uczestniczy i oby jaknajdłużej!
Szkoda jednak, jeśli daliśmy zaliczkę lub zapłacili z góry za hasło z tego samego worka
i na tym samym poziomie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maryhna
post czw, 10 kwi 2008 - 23:18
Post #164


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: FdZD
Postów: 540
Dołączył: wto, 03 kwi 07
Skąd: Toruń/DG
Nr użytkownika: 652
Płeć: Kobieta
GG: 2636495 status gadu-gadu



wg mnie hasła są ok tongue.gif


--------------------
Jeśli boga nie ma to dzięki bogu! Jeśli zaś bóg istnieje to broń nas panie boże!

www.zaglebiedabrowskie.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kwintosz
post pią, 11 kwi 2008 - 00:26
Post #165


UZYTKOWNIK
******

Grupa: MODERATOR
Postów: 2,268
Dołączył: śro, 09 mar 05
Skąd: DG - Gołonóg
Nr użytkownika: 130
Płeć: Mężczyzna
GG: 3030588 status gadu-gadu



Reklama jest tragiczna i to coś nie powinno się w ogóle pokazać gdziekolwiek nie mówiąc już o mediach. Osoby związane z woj. śląskim a związane z reklamą nie zostawiły suchej nitki na tych reklamach. Ten jeden raz możemy dziękować władzom wojewódzkim że pominęli Dąbrowę.

Ten post edytował kwintosz pią, 11 kwi 2008 - 00:26


--------------------
"(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted

When you love a woman you tell her that she's the one (..)"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mick
post pią, 11 kwi 2008 - 07:22
Post #166


UZYTKOWNIK
****

Grupa: FdZD
Postów: 407
Dołączył: pią, 09 gru 05
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 174
Płeć: Mężczyzna
GG: 1006247 status gadu-gadu



Racja - trochę nieszczęśliwe są niektóre te hasła. Czasem trudno załapać co autor ma na myśli.
Ale z drugiej strony to wreszcie zaczęli robić jaką mniej lub bardziej atrakcyjną kampanię najlepszego wg. mnie województwa w kraju smile2.gif Co prawda, oprócz promocji przydałoby się jeszcze kilka rzeczy, np. jakiś pomysł na WPKiW, Śląski.
Ale co tam, słuszną linię ma nasza władza!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arbas
post sob, 12 kwi 2008 - 10:32
Post #167


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,023
Dołączył: czw, 16 lis 06
Nr użytkownika: 307



Życzylibyśmy sobie, aby ta "słuszna linia" była mniej kosztowna!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syzio
post sob, 12 kwi 2008 - 17:03
Post #168


Dąbrowa G
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 626
Dołączył: wto, 15 lis 05
Skąd: PL
Nr użytkownika: 168
Płeć: Mężczyzna
GG: 3563765 status gadu-gadu
Skype: syzio0 status skype



Widziałem już jeden billboard na Legionów Polskich (Śląsk Będzin dobrze)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post sob, 12 kwi 2008 - 22:58
Post #169


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



W Gołonogu koło ryneczku widziałem ten o Wiśle


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arbas
post nie, 13 kwi 2008 - 18:25
Post #170


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,023
Dołączył: czw, 16 lis 06
Nr użytkownika: 307



Mieszkamy w Zagłębiu, które los dorzucił do województwa śląskiego, tak więc:

ŚLĄSK BĘDZIN ŹLE
ZAGŁĘBIE BĘDZIN DOBRZE

Przesyłam antyreklamowe hasło dla Dąbrowy Górniczej. W konkursie nie startuję, za koszulkę dzięki.

CZY W DĄBROWIE JEST DĄB W ROWIE?

Moje hasło jest równie głupie jak pozostałe, ale ma jedną zaletę - jest za darmo.
Ciekawe ile policzył sobie Wielki Mózg za swój wkład w podniesienie prestiżu miast naszego regionu?
Ciekawe również czemu ma służyć ta cała podejrzana akcja reklamowa, bo z pewnością nie zapałam
od jutra wiekszą miłością do Cieszyna, Będzina, Częstochowy, które i tak kocham bez poniesionych przez samorządy kosztów. Czy ktoś wie jak urzędowo nazywa się "firma od haseł, o których mowa", czy też jest to wielka tajemnica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 13 kwi 2008 - 18:58
Post #171


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Nazwę agencji reklamowej masz w cytacie - Grupa Eskadra.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin.p
post nie, 13 kwi 2008 - 20:21
Post #172


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,162
Dołączył: śro, 07 lut 07
Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie
Nr użytkownika: 446
Płeć: Mężczyzna
GG: 11390668 status gadu-gadu



szer i arbas w reklamie jest śląskie nie śląsk. Co jednak nie zmienia faktu, że hasła sa tragiczne i ta firemka powinna oddać kase, którą wzięła za reklame. Bo g...o zrobili a skasowali pewnie nieżle. Zastanawiać się co autor miał na mysli to można w galerii, a reklama ma trafiać do ludzi już, teraz!

Mam hasło dla nich:
GRUPA ESKADRA, PRZYJDŹ DO NAS, W SERCU TWYM POWSTANIE ZADRA


--------------------
Pozdrawiam!
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post nie, 13 kwi 2008 - 20:47
Post #173


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



A ja napiszę tak smile.gif
hasła nie są za mądre i nie znam tej firmy itd.
ale są pewne kwestie do przemyślenia, a pierwsza z nich i podstawowa to:
- do kogo jest skierowana ta reklama? (fakty, że ponad 50 % Polaków podobnie zresztą jak i Europejczyków - do sprawdzenia TUTAJ nie rozumie czytanego tekstu zdaje się raczej przemawiać za skutecznością tego typu reklamy - przynajmniej statystycznie),
- empirycznie do sprawdzenia codziennie w każdym kiosku (gazeta "FAKT" - reguła to zdjęcie, tekst co najwyżej z jednym zdaniem złożonym i proste słowa składające się z 3 do 4 slab) nakład tego dziennika jest spory
- a są przecież jeszcze inne laugh.gif

Tak więc mimo wszystko, tak szybko bym nie osądzał tej firmy, choć te spoty wydają się być fatalne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vacu
post nie, 13 kwi 2008 - 21:11
Post #174


Smokin' nigga
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,125
Dołączył: sob, 01 maj 04
Skąd: DG Centrum
Nr użytkownika: 85
Płeć: Mężczyzna
GG: 2275899 status gadu-gadu
Tlen: vacu status tlen



CYTAT
Czy to promocja czy kabaret? W górę kopytka!
Aleksandra Klich

Projekt reklamujący województwo śląskie

Mam nadzieję, że "Cieszyn się bardzo", "Będzin dobrze", "Grube Rybnik", "Najciekawsze wice" przejdą do języka ulicy jak legendarne "Kopytko" kabaretu Mumio. Bo są tego warte - pisze Aleksandra Klich. - A ja raczej mówię, że poszły konie po betonie - odpowiada Dariusz Kortko.

Prowincjonalna śląska rzeczywistość skrzeczy z ulicznych billboardów w całej Polsce, a ja za każdym razem, gdy je mijam, rumienię się ze wstydu za banał i brak pomysłu. "Interpretacje" reklamuje widoczek na Teatr Śląski, festiwal dyrygentów - nuty, a Ligę Światową - piłka stylizowana na słońce.

Nudniej nie można. Choć bywają też dramatyczne próby rozśmieszenia przechodniów - np. na reklamie przeglądu komedii umorusany górnik krył się zalotnie za teatralną maską, a Irek Dudek zapraszający na Rawę Blues miał na głowie kolorowy czubek.

Ten Śląsk to sieriozna nuda i szarzyzna - pomyślałby pewnie poznaniak czy warszawiak, gdyby w biegu do pracy zatrzymał się pod którymś z plakatów. Na szczęście mało kto zwracał uwagę na te nieszczęsne antyreklamy regionu.

Teraz wreszcie doczekaliśmy się kampanii reklamowej z prawdziwego zdarzenia. Agencja reklamowa Eskadra, doświadczona (i zwycięska!) w bojach o Euro 2012 w Polsce, przygotowała kilka surrealistycznych plakatów. Jest w nich wszystko, co powinna mieć dobra reklama: anegdota, kolor i najważniejsze - humor.

Nie mogę się doczekać, gdy kampania przekroczy granice regionu i zobaczę w centrum Warszawy moje ulubione "Śląskie Zabrze wygrywa" z trójką roześmianych chłopaków na stadionie. Ten plakat niesie jasny przekaz - ludzie, przyjeżdżajcie do nas. U nas dobrze się żyje, jesteśmy skazani na sukces. Mamy dystans do siebie, z nami można się i bawić, i konie kraść.

Mam nadzieję, że "Cieszyn się bardzo", "Będzin dobrze", "Grube Rybnik", "Najciekawsze wice" (czyli... Katowice) przejdą do języka ulicy jak legendarne "Kopytko" kabaretu Mumio. Bo są tego warte.

Nieważne, co myślą dyżurni śląscy spece od reklam. Że przekaz nie ten, estetyka niejasna, fotomontaż, a w ogóle to lepiej byłoby pokazać kopalnię Luizę albo jakąś fajną hałdę.

Wygramy z prowincją. W górę kopytka!

Żródło

hehehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leszek
post nie, 13 kwi 2008 - 21:14
Post #175


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: Użytkownik
Postów: 2,978
Dołączył: sob, 01 kwi 06
Skąd: Gołonóg
Nr użytkownika: 197
Płeć: Mężczyzna
GG: 2519362 status gadu-gadu



Raczej źródło jest tu: http://miasta.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,5086199.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arbas
post nie, 13 kwi 2008 - 21:17
Post #176


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,023
Dołączył: czw, 16 lis 06
Nr użytkownika: 307



Picaro!

Jak wynika z przytoczonych przez Ciebie w linku TUTAJ danych,
ludzkość nie rozumie tekstu pisanego, a zatem wymyślanie "szaradowych haseł " przez
Firmę Eskadra jest jeszcze bardziej niezrozumiałe.
Twój tok myślenia sugerowałby raczej pismo obrazkowe w komunikatach dla szerokiego gremium,
a nie zlepki słów, którymi nas uraczono. Nie jest to zatem przekonujący argument w obronie tych nieszczęsnych bilbordów. Chciałes wybronić, a jeszcze bardziej pogrążyłeś.

Zadałes pytanie do kogo skierowana jest reklama? Otóż do nikogo. Polaków jak widzisz one drażnią,
a zagranica już zupełnie nie zrozumie o co w tym wszystkim chodzi.
Nawet ta zagranica zza Brynicy lub odwrotnie.
Po prostu wyrzucona w błoto (czytaj do kieszeni) XYZ kasa.
GRUPA ESKADRA TAKIE ARCYDZIEŁA POWINNA SYGNOWAĆ NAZWISKAMI.
A może to oblatywacze odrzutowców wzięli się za reklamę i stąd taki piorunujący efekt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picaro
post pon, 14 kwi 2008 - 13:16
Post #177


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 605
Dołączył: śro, 14 kwi 04
Nr użytkownika: 75
Płeć: Mężczyzna



CYTAT
Jak wynika z przytoczonych przez Ciebie w linku TUTAJ danych,
ludzkość nie rozumie tekstu pisanego, a zatem wymyślanie "szaradowych haseł " przez
Firmę Eskadra jest jeszcze bardziej niezrozumiałe.

Chyba się nie zrozumieliśmy, bo to własnie dowodzi, że tylko proste hasła docieraja i sa zapamiętywane. Analfabetyzm wtórny dotyczy głównie umów, druków urzędowych, książek i czasopism gdzie używa się zdań złożonych. Dlatego dziennikarzy gazety Fakt szkoli sie w pisaniu specjalnym jezykiem (zdania pojedyncze i proste wyrazy). Ponad to reklamy hasłowe są czymś w rodzaju pisma obrazkowego - tak łatwiej zapamiętać.
I wcale nie chciałem bronić tych bilbordów, bo też mi się nie pdobają tylko, że tak zacytuję samego siebie
CYTAT
tak szybko bym nie osądzał tej firmy
. Tak więc jeśli już to bronie raczej firmy, która dostała zlecenie np. by dotrzeć do jak najwięszkej grupy odbirców i tak forma moim zdaniem może być trafna.
CYTAT
Zadałes pytanie do kogo skierowana jest reklama? Otóż do nikogo. Polaków jak widzisz one drażnią,
a zagranica już zupełnie nie zrozumie o co w tym wszystkim chodzi.

przepraszam bardzo ale nawet na forum znalazły się pozytywne wypowiedzi. No i na dobrą sparwę jeszcze ta kampania nawet się nie rozruszała, a już drażni Polaków? I nawet ludzi za granicą czyli Ślązaków (fajnie jest myśleć, że ciągle mamy tu granice), ale rozumiem, że to taki żarcik.

A tu troszkę więcj o problemie Analfabeztyzmu funkcjonalnego. To naprawdę poważny problem, na którym żerują rożne firmy, korporacje itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aero
post pon, 14 kwi 2008 - 13:38
Post #178


UZYTKOWNIK
*

Grupa: Użytkownik
Postów: 48
Dołączył: śro, 17 paź 07
Skąd: Centrum DG
Nr użytkownika: 843
Płeć: Mężczyzna



Moim zdaniem reklama jest bardzo dobra. Zobaczyłem w kilku miejscach i jedyne co pamiętam to Śląskie... reszta jest chaczykiem, który powoduje zapamiętanie najważniejszego przekazu.

Wyobraźcie sobie, że w miejscu np. "Śląskie Będzin dobrze" jest "Śląskie zaprasza". Obok takiej reklamy przechodzę i nie robi na mnie najmniejszego wrażenia, można powiedzieć że jest niewidzialna w natłoku innych reklam.

Głównym celem tekstu reklamowego jest przyciągnięcie uwagi i tak jest właśnie z reklamą Śląska jako takiego.


--------------------
{Identyfikacja wizualna - Branding - Reklama}
www.aviaservice.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misaki
post pon, 14 kwi 2008 - 13:57
Post #179


UZYTKOWNIK
**

Grupa: Użytkownik
Postów: 55
Dołączył: pon, 19 lis 07
Nr użytkownika: 886
Płeć: Mężczyzna



CYTAT(aero @ pon, 14 kwi 2008 - 13:38) *
Moim zdaniem reklama jest bardzo dobra.

CYTAT
i i tak jest właśnie z reklamą Śląska jako takiego.


jakoś mnie nie dziwi to, że Ci się ta reklama podoba, z moich obserwacji wynika,że generalnie jest taka reguła - podoba ona się osobom, które zamiast województwo śląskie piszą Śląsk rolleyes.gif

już od kilku osób słyszałem ,że zobaczyli tą reklamę i było na niej "Śląsk Będzin Dobrze" a przecież jest na niej "Śląskie Będzin Dobrze" no chyba, że rzeczywiście jest tam słowo Śląsk?

Myślę, że jeśli taka reklama jest ustawiona przy drodze i ktoś jedzie szybko samochodem to nie zwróci uwagi czy to jest Śląsk czy Śląskie i o to też chyba chodziło w tej kampanii

PS Te osoby co twierdzą, że jest tam "Śląsk" a nie "Śląskie" twierdziły, że ta reklama im się nie podoba więc w ich przypadku nie chodzi o mylenie Śląka z województwem jak u kolegi wyżej dry.gif


--------------------
www.zaglebiedabrowskie.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek
post pon, 14 kwi 2008 - 14:09
Post #180


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,266
Dołączył: pon, 03 lis 03
Nr użytkownika: 32
Płeć: Mężczyzna



Może zamiast tworzyć Metropolię Śląsko-Dąbrowską, zacznijcie protestować i lobbować za przyłączeniem Zagłębia do Świętokrzyskiego bo co druga osoba w Zagłębiu i tak ma rodzinę w "Kieleckim"

To że reklamę każdy traktuje jak chce to indywidualna sprawa każdego z osobna. Ja ją traktuję jako reklamę naszego województwa Śląskiego, a nie Śląska bo wówczas Opole jak i Wrocław musiałby się dokładać tongue.gif

Ten post edytował Bartek pon, 14 kwi 2008 - 14:11
Go to the top of the page
 
+Quote Post

33 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 Użytkowników czyta ten temat (3 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 02:25
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza