![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi. Niekoniecznie :-) Prosiłem o lustro na jednym ze skrzyżowań i się doprosiłem (tzn. kamaz prosił bezpośrednio a ja troszkę przestrzeliłem ;)) ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,635 Dołączył: pon, 16 lut 09 Skąd: Centrum Nr użytkownika: 3,199 Płeć: Mężczyzna ![]() |
vacu, kamaz - podziękowania. Przejeżdżam tamtędy niemal codziennie i dzięki temu włączając się do ruchu ze Struga w Dąbrowskiego jest o wiele, wiele bezpieczniej. Nie miałem pojęcia, że to na podstawie postu na NaprawmyTo.
-------------------- pozdrawiam,
Sylwester Dominik Historia miasta uwieczniona na fotografiach i pocztówkach. Zapraszam na www.dawnadabrowa.pl i www.facebook.com/dawnadabrowa |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 181 Dołączył: czw, 31 maj 07 Nr użytkownika: 711 Płeć: Mężczyzna GG: 3933460 ![]() |
vacu, kamaz - podziękowania. Przejeżdżam tamtędy niemal codziennie i dzięki temu włączając się do ruchu ze Struga w Dąbrowskiego jest o wiele, wiele bezpieczniej. Nie miałem pojęcia, że to na podstawie postu na NaprawmyTo. Ten przy struga to nie "mój". Ja zgłaszałem przy szpitalnej. Ale fakt faktem da się bo tam już też stoi lustro. Ja wychodzę z założenia że ten portal ma służyć naprawie drobnych niedogodności z którymi mamy do czynienia na co dzień i na tym się koncentruję. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Tez zauwazylem lustereczko na skrzyowaniu Struga z Dabrowskiego. Akcja na 'plus"
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi. Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna. Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje... -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Bo na początku ludzie się rzucili na serwis, to i trzeba było pokazać, że to działa. Teraz już można olewać tak, jak standardowe zgłoszenia...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi. Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna. Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje... Szanowni forumowicze. Chciałbym poinformować, że aktualnie jesteśmy po uchwaleniu nowego budżetu na 2014 rok dla miasta i reakcja na pewne sprawy - w tym wypadku alerty może być wydłużona, ponieważ budżety poszczególnych Wydziałów, z których wydawane są środki publiczne na obsługę tych alertów, są analizowane pod względem wydatkowania środków na najważniejsze i najbardziej utrudniające życie mieszkańcom problemy. Ilość alertów zgłoszonych pod koniec roku była większa niż finansowe zabezpieczenie na ich realizację. było to ponad 1000 różnych problemów zgłoszonych przez użytkowników portalu przez okres 3 miesięcy działania portalu w Dąbrowie Górniczej. Nad każdym alertem staraliśmy się pochylić, choć w nie każdym przypadku Urząd Miejski był stroną. Wiele z tych alertów nie powinno trafić bezpośrednio do tego portalu, a być zgłaszane np. do administracji, spółdzielni czy innych instytucji, których w rzeczywistości dotyczą zgłaszane problemy. Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Niestety nie jest tak, jak to sugeruje Pan "signaal", że nie ma różnicy pomiędzy inwestycją, a remontem - ponieważ jest niestety znaczna - naprawa bieżąca czyli remont może być wykonana szybciej, ponieważ są na to zabezpieczone środki w budżecie. Inwestycja natomiast jest obarczona przygotowaniami m.in. stosownej dokumentacji, analizami, zabezpieczeniem środków finansowych na dane zadanie inwestycyjne, a kolejno przetargi i wszystko musi być zgodne m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi, na których opiera się praca samorządu. Dodatkowo są też przedłużane umowy z różnymi instytucjami wykonującymi zadania i obsługującymi miasto w różnych dziedzinach m.in. związanych z usuwaniem awarii, serwisami itp. Ponadto prowadzone są w tych sprawach negocjacje, aby można jak najlepiej pod względem ekonomicznym i racjonalnym wydatkować środki publiczne zgodnie z przepisami prawa. Co do obsługi zgłoszeń dot. oświetlenia zaprosiliśmy m.in. Turon Dystrybucja do partnerstwa w programie NaprawmyTo.pl, który w rzeczywistości likwiduje fizycznie usterkę. Na tą chwilę czekamy na odpowiedź i ich stanowisko. Bywają też problemy z reakcją na przekazywane zgłoszenia z tego zakresu, na co staramy się reagować, ponaglać i mieć jak największy wpływ ale nie zawsze się to udaje. Wiele spraw opiekunowie portalu muszą przekazywać do instytucji, które realizują dane zadania, a do których bezpośrednie zgłoszenie przyspieszyło by sprawę. Dotyczy to m.in. spraw związanych z oświetleniem. Ponadto zaproszenia do współpracy i partnerstwa zostały wystosowane do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Policji i KZK GOP. Od dnia 15 stycznia 2014 roku jako pierwszy Partner do serwisu NaprawmyTo.pl, obsługiwanego w Dąbrowie Górniczej, przystąpił Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego z siedzibą - ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice. Alerty z zakresu infrastruktury - kategoria "zniszczony rozkład jazdy/brak rozkładu na przystanku" będą od tej pory kierowane również bezpośrednio do KZK GOP na adresy e-mail tj. info@kzkgop.com.pl oraz kzkgop@kzkgop.com.pl. Włączenie się KZK GOP w projekt NaprawmyTo.pl pozwoli na szybsze obsługiwanie zgłoszeń dotyczących w/w kategorii. Drodzy forumowicze i użytkownicy portalu NaprawmyTo.pl. Niestety za pomocą NaprawmyTo.pl nie ma możliwości usunięcia wszystkich niedogodności w otaczającej nas przestrzeni i chociaż chciałbym aby tak było, nie jest to możliwe ze względów prawnych i formalnych (np.: własności prywatne, spółdzielcze, zakłady pracy, wspólnoty mieszkaniowe). Cały czas dokładamy starań aby przez portal jak najwięcej spraw dało się załatwić i jak najwięcej alertów było załatwionych jak najszybciej, merytorycznie i rzeczowo ale czasem niektóre sprawy są tak złożone, że wymagają więcej czasu. Chciałbym również poinformować, że udało się przedłużyć umowę na działanie portalu NaprawmyTo.pl w naszym mieście na rok 2014, tak więc chcemy aby mieszkańcy aktywnie zgłaszali problemy drogą internetową. Mam nadzieję, że te wyjaśnienia pozwolą spojrzeć obiektywnie na problemy zamieszczone w zgłaszanych alertach, a my jako zespół obsługujący ten portal poczynimy wszystko co możliwe aby współdziałanie z użytkownikami portalu było jak najlepsze i jak najszybsze. Oczywiście dziękujemy za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników. W razie chęci lub potrzeby bezpośredniego kontaktu podaję dane: tel. 32 295 96 94 e-mail: dujdak@dabrowa-gornicza.pl, czkreferat@dabrowa-gornicza.pl Z poważaniem Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG śro, 15 sty 2014 - 13:17 |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG śro, 15 sty 2014 - 22:20 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,162 Dołączył: śro, 07 lut 07 Skąd: Gołonóg Starówka, Zagłębie Dąbrowskie Nr użytkownika: 446 Płeć: Mężczyzna GG: 11390668 ![]() |
Akurat z tego, że KZK GOP przystąpił do naprawmyto.pl bym się nie cieszył. Sprawy dotyczące przystanków zostały załatwione bardzo szybko dzięki Waszej interwencji. Przystąpienie związku spowoduje, że sprawy tego typu będą realizowane tak jak były wcześniej... czyli nikt nigdy tego naprawi! I wszyscy będą szczęśliwi: urząd ma problem z głowy a kzk gop w d...e!
-------------------- Pozdrawiam!
Marcin |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Sęk w tym, że włączenie szeregu innych instytucji mija się z celem ponieważ świadomie wprowadziły w błąd płatnika czyli UM Dąbrowa Górnicza i to zaraz na starcie projektu kiedy wiadomo było, że dużo się o projekcie mówi więc logiczne, że będzie się o niego dbać. Żeby nie być gołosłownym: - Tauron zgłosił jako naprawione latarnie, które nie świeciły lub wręcz nie miały lamp. - PWiK zgłosił jako udrożnione wpusty kanalizacji, które udrożnionymi nie były. - Orange pokrywy swoich studzienek uzupełnia dopiero po kilkukrotnych monitach ze strony UM. - KZK GOP świadomie lekceważy remonty infrastruktury przystankowej a wręcz w wielu miejscach w ogóle jej nie tworzy (Stara Pogoria/Pogoria I). W alertach dotyczących rozkładów jazdy kilkukrotnie pojawia się informacja, że KZK GOP nawet nie odpowiedział na informację ze strony UM a gdzie tam do remontu... Tym bardziej zlekceważą informacje od mieszkańca. Ten post edytował signaal czw, 16 sty 2014 - 01:33 -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Sęk w tym, że włączenie szeregu innych instytucji mija się z celem ponieważ świadomie wprowadziły w błąd płatnika czyli UM Dąbrowa Górnicza i to zaraz na starcie projektu kiedy wiadomo było, że dużo się o projekcie mówi więc logiczne, że będzie się o niego dbać. Żeby nie być gołosłownym: - Tauron zgłosił jako naprawione latarnie, które nie świeciły lub wręcz nie miały lamp. - PWiK zgłosił jako udrożnione wpusty kanalizacji, które udrożnionymi nie były. - Orange pokrywy swoich studzienek uzupełnia dopiero po kilkukrotnych monitach ze strony UM. - KZK GOP świadomie lekceważy remonty infrastruktury przystankowej a wręcz w wielu miejscach w ogóle jej nie tworzy (Stara Pogoria/Pogoria I). W alertach dotyczących rozkładów jazdy kilkukrotnie pojawia się informacja, że KZK GOP nawet nie odpowiedział na informację ze strony UM a gdzie tam do remontu... Tym bardziej zlekceważą informacje od mieszkańca. Szanowni forumowicze. Napisałem "Alerty z zakresu infrastruktury - kategoria "zniszczony rozkład jazdy/brak rozkładu na przystanku" będą od tej pory kierowane również bezpośrednio do KZK GOP". Chodzi wyłącznie o to, że dana instytucja, jeśli będzie brała udział w projekcie NaprawmyTo.pl, będzie informowana równolegle czyli w tym samym czasie co opiekun serwisu/urzędnik o awarii, wyłącznie w tym celu aby skrócić czas przesyłu informacji. Nadzór nad realizacją danej interwencji i ewentualne ponaglenie czy żądanie informacji zwrotnej będzie realizowane przez opiekuna. Nie jest to "zdjęcie" zadania z urzędu i pozwolę się nie zgodzić, że mija się z celem, ponieważ na chwilę obecną wygląda to tak, że alert wpływa do opiekuna i następnie jest on przekierowywany/przesyłany do realizacji do danej jednostki zewnętrznej. a teraz będzie działo się to równolegle - tak jakby z "automatu". Żywię nadzieję, że wyjaśnienia które napisałem rozwieją Państwa wątpliwości i proszę zarazem dajmy szansę portalowi NaprawmyTo.pl się rozwijać, a czas pokaże jak współpraca w tej formie (przekazywanie interwencji dwutorowo: opiekun i instytucja zewnętrzna) będzie wyglądać w praktyce. Z poważaniem Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG czw, 16 sty 2014 - 08:43 |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Dziękuję za odpowiedź ![]() ![]() ![]() A co do samej sprawy - OK, może ja źle zrozumiałem. Natomiast zgadzam się z przedmówcami, miasto musi być gdzieś włączone nawet jeśli korespondencja będzie szła bezpośrednio do instytucji, miasto jest zleceniodawcą usług a instytucja czasem zapominają że ostatecznie płatnikiem jest obywatel :/ Nie zawsze ale jak widać na powyższych przykładach często tak jest. Propozycja nadzoru wygląda imho sensownie, zobaczymy jak wyjdzie. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Dziękuję za odpowiedź ![]() ![]() ![]() A co do samej sprawy - OK, może ja źle zrozumiałem. Natomiast zgadzam się z przedmówcami, miasto musi być gdzieś włączone nawet jeśli korespondencja będzie szła bezpośrednio do instytucji, miasto jest zleceniodawcą usług a instytucja czasem zapominają że ostatecznie płatnikiem jest obywatel :/ Nie zawsze ale jak widać na powyższych przykładach często tak jest. Propozycja nadzoru wygląda imho sensownie, zobaczymy jak wyjdzie. Szanowny "vacu". Cieszę się, że udało mi się wyjaśnić i przybliżyć użytkownikom portalu NaprawmyTo.pl, jak ma wyglądać współpraca z jednostkami zewnętrznymi. Liczę na to, że rozwiązania te przyspieszą załatwianie alertów. Zobaczymy w praktyce, jak to będzie realizowane - potrzeba na to jednak trochę czasu. Staramy się wprowadzać rozwiązania, które zwiększą funkcjonalność portalu i będą służyły zarówno mieszkańcom jak i opiekunom. Co do etykiety obowiązującej na forum, jeśli użytkownikom to nie będzie przeszkadzało, jestem "za", abym mógł zwracać się do Was bez formy grzecznościowej. Z racji pełnionej funkcji nie mogłem sobie pozwolić, aby taka inicjatywa wypłynęła ode mnie (przejście z formy Pan na Ty), ponieważ takie zasady obowiązują mnie jako urzędnika. W kolejnych postach w tej formie będę się wypowiadał :-) Jak wcześniej wspominałem, jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników. Pozdrawiam serdecznie. Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG pią, 17 sty 2014 - 09:26 |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Życzę wszystkim żeby funkcjonowanie serwisu "dotarło się". Projekt jest innowacyjny więc potrzebuje czasu a przede wszystkim dobrej woli.
Gnębi mnie natomiast coś innego - trochę orientuję się w praktyce jak wygląda wydawanie pieniędzy samorządowych dot. programów elektronicznych i naprawdę obawiam się, czy za rok cena będzie na tym samym poziomie. Jeśli będzie sukces to firma może wywindować cenę a miasto będąc pod presją mieszkańców ( i sukcesu programu ![]() ![]() Tak, żebyśmy za to nie przepłacili. -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Alert#18696 Zerwane panele w zadaszeniu przystanku autobusowego po stronie DH Centrum okazało się jak wynika z komentarza do alertu że właścicielem obiektu jest Ruch S.A i on musi naprawić te zerwane panele.Dziwne są te formy własnościowe rozumiał bym że kioski należą do Ruchu a z tego wynika że zadaszenie również należy do Ruchu ?.Myślałem że miasto odpowiada za utrzymanie tego zadaszenia w sprawności.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
To już wiemy dlaczego w takim stanie są przystanki i budki kiosków.
Dziwne, że nikt nie respektuje tego jak to wyglądać powinno, widać dobra miejscówka jest to i obskurny wygląd klientów nie zniechęci. Biznesy made in Poland. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
W mieście jest duży problem z dzikimi wysypiskami śmieci w różnych częściach miasta ,sporo zgłoszeń wizualnie psuje to estetykę miasta ,często są to grunty miasta lub osób prywatnych ,czy jest jakiś sposób na ograniczenie tego zjawiska ?. Miasto tutaj za mało się angażuje w likwidację tych dzikich wysypisk.
Ten post edytował Grzegorz-dg nie, 16 mar 2014 - 19:54 |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
No jak to co. Przecież ta super ustawa śmieciowa miała problem rozwiązać raz na zawsze.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ależ ustawa spełniła swoje założenia :-) bo przecież firmy zajmujące się handlem odpadami wtórnymi zarabiają krocie. Miliony ludzi codziennie pracuje na ich sukces wrzucając tam gdzie trzeba posegregowane śmieci. Zaraz sam idę dołożyć cegiełkę do ich sukcesu finansowego - w przedpokoju czeka już na mnie pięć worków do wyniesienia
![]() A, dzikie wysypiska? Przepraszamy Państwa zaszło nieporozumienie - to nie ta ustawa. Ale pracujemy nad tym a efekty zaraz po wyborach ![]() -------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 16:32 |