IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

Reply to this topicStart new topic
> Akcja Bullet Time, Poszukiwani ochotnicy
Piotr Specter B.
post śro, 03 cze 2009 - 12:09
Post #1

UZYTKOWNIK

Grupa: Użytkownik
Nr użytkownika: 3,343
GG: 7157119 status gadu-gadu

Telegraficznie wspomnę że mam 21 lat, studiuję na Akademii Ekonomicznej w Katowicach i moją pasją jest relacjonowanie oraz tworzenie filmów.

Miałem sen. Sen w którym pasjonaci sztuki, flashmobowych akcji i matrixowskich efektów specjalnych łączą się aby stworzyć wiekopomne dzieło amatorskiej kinematografii. I wizja stworzenia niesamowitego efektu na miarę wysokobudżetowego kina akcji jest całkiem realna, lecz wymaga współpracy wielu osób.
Udał się parasolkowy flashmob w centrum, więc może i to..?

Jeśli komuś marzyło się zrobienie efektu bullet time żywcem z matrixa, gorąco zachęcam do współpracy.

O co konkretnie chodzi - Koncepcja jest prosta. Wystarczy zebrać jak największą ilość kamer/aparatów i rozstawić je po idealnym okręgu, włączyć w nich wszystkich opcję nagrywania, wykonać parę efektownych akcji w centrum okręgu (np. salta, dynamiczna walka, podrzucanie przedmiotów, break dance), po czym poświęcić wiele godzin na montaż i 'upłynnianie' obrazu programem do morphu (czym mam zamiar się zająć osobiście).
Optymalna liczba kamer mieściłaby się w okolicach 36. 1 kamera co 10 stopni.
Jestem przekonany że efekt końcowy będzie mógł zapierać dech w piersiach.

Sądzę że optymalny czas na akcję byłby przełom sierpnia-września. Więc jeśli ktoś jest chętny aby poświęcić te parę godzin na wybranie się do centrum Dąbrowy i użyczenie swej kamery w projekcie, to proszę się deklarować. Razem jesteśmy w stanie stworzyć coś wielkiego!

Ten post edytował Piotr Specter B. śro, 03 cze 2009 - 12:18
Go to the top of the page

+Quote Post
tony montana
post śro, 03 cze 2009 - 18:22
Post #2

UZYTKOWNIK
*

Nr użytkownika: 235

dobre dobre. efekt może byc naprawde fajny. a są gdzieś w necie do obejrzenia jakieś twoje produkcje?