![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
Akurat na tym przystanku 807 powinien sie zatrzymywac jak na malo ktorym tak?? to od razu niech sie zatrzymuje wszędzie. Zróbcie to samo z 811 i 808 i nie zapomnijcie zmienić czerwonych numerków na czarne (czerwone oznaczają że autobus jest przyspieszony a czarne że nie jest przyspieszony ) |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Dąbrowa G ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 626 Dołączył: wto, 15 lis 05 Skąd: PL Nr użytkownika: 168 Płeć: Mężczyzna GG: 3563765 Skype: syzio0 ![]() |
Robicie z igły widły! Przystanek Pogoń Akademiki jest potrzebny, ponieważ będzie to jakaś opcja dla studentów dojeżdżających na UŚ, a czytając ten wątek niektórzy są za oddaniem, bądź rozdzieleniem T-24
co nie byłoby z lekka korzystne dla uczniów tegoż że wydziału. Proponowałbym po monitorowanie frekwencji na każdym z przystanków i "wyrzucenie" zbędnych z rozkładu. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Proponowałbym po monitorowanie frekwencji na każdym z przystanków i "wyrzucenie" zbędnych z rozkładu. Pomysł jest genialny. Przy odpowiednim ustawieniu progów frekwencji możnaby zlikwidować wszystkie przystanki. Może nawet obie pętle. ![]() PS. Przepraszam ale temat czeladzkiego towarzystwa stał się już tak kuriozalny, że nie mogłem się powstrzymać. Ten post edytował bzenek wto, 12 lut 2008 - 13:10 |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
Pomysł jest genialny. Przy odpowiednim ustawieniu progów frekwencji możnaby zlikwidować wszystkie przystanki. Może nawet obie pętle. ![]() PS. Przepraszam ale temat czeladzkiego towarzystwa stał się już tak kuriozalny, że nie mogłem się powstrzymać. Na wstępie jedno wielki SORRY że nie do tematu a co do wypowiedzi przedmówcy to mam pytanie : Będziesz to robił?? skąd wziąć na to kasę za darmo tego nikt nie zrobi a pozatym każda linia jest dla jednej osoby b. ważna bo np. dojeżdża nią do pracy , szkoły , uczelni a dla drugiego mogłaby nie istnieć bo nią nie jeździ ![]() Ten post edytował Padziu wto, 12 lut 2008 - 15:02 |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
a co do wypowiedzi przedmówcy to mam pytanie : Będziesz to robił?? He, he... a nie mówiłem, że wątek stał się kuriozalny ![]() Co do Padzia, nie wiem co będę robił ale mam propozycję dla Ciebie. Skup się chłopie, przeczytaj to co napisałem albo daj komuś do przeczytania ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Nie będzie bezpośredniego połączenia tramwajowego między Sosnowcem i Czeladzią dziś KZK GOP rozwiał nadzieje pasażerów na utworzenia bezpośredniego połączenia tramwajowego między Sosnowcem i Czeladzią. Pomysł skierowania części kursów linii 24 zamiast do Dąbrowy Górniczej w przeciwną stronę albo utworzenia nowego połączenia tramwajowego zgłosiło Czeladzkie Stowarzyszenie Rozwoju Miasta. Uzyskało akceptację Rady Miejskiej oraz burmistrza Czeladzi. Argumenty były mocne, m.in. brak bezpośredniego dojazdu do Uniwersytetu Śląskiego w sosnowieckiej dzielnicy Pogoń. - Poprosiliśmy KZK GOP o przeanalizowanie wszystkich możliwości, ale opinia, którą otrzymaliśmy, jest negatywna - mówi Małgorzata Skiba z czeladzkiego magistratu. W KZK GOP mówią, że z Sosnowca do Czeladzi można dojechać jedną z ośmiu linii autobusowych, a czas oczekiwania na tramwaj po przesiadce na rondzie w Będzinie nie przekracza 7 minut. - Z Będzina do Czeladzi tramwaje kursują po jednym torze z mijankami co dziesięć minut i to jest maksymalne obciążenie. Potrzebny byłby więc drugi tor oraz podstacja zasilająca trakcję elektryczną, której teraz w Czeladzi nie ma - mówi Alodia Ostroch z KZK GOP. Stowarzyszenie nie daje jednak za wygraną. - Nie ma konieczności rozbudowy torowiska, a po realizacji naszego pomysłu tramwaje 22 i 32 do Dąbrowy Górniczej jeździłyby co 20 minut, na przemian z tramwajem 24, który też co 20 minut kursowałby do Sosnowca - mówi Przemysław z CRSM. Piotr Sobierajski z czeladzkiego forum: ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,266 Dołączył: pon, 03 lis 03 Nr użytkownika: 32 Płeć: Mężczyzna ![]() |
O rany mają czarno na białym że najpierw trzeba zbudować drugi tor i wówczas można myśleć o rozszerzeniu siatki połączeń, a oni swoje. Będą słać pisma i nic to nie zmieni.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
O rany mają czarno na białym że najpierw trzeba zbudować drugi tor i wówczas można myśleć o rozszerzeniu siatki połączeń, a oni swoje. Będą słać pisma i nic to nie zmieni. Zawsze to jakiś sposób na życie ![]() Jak już wywalczą ten tramwaj (w co nie wierzę), za kilka miesięcy okaże się pewnie, że jeździ nim znikoma ilość osób. Wtedy kzk będzie chciało zlikwidować linię i znowu będzie można słać pisma, ogłaszać rezolucje, robić marsze protestacyjne... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Mam wrażenie, że KZK i UM Czeladź nie zrozumiały (nie chciały zrozumieć) propozycji kolegów z Czeladzi. Udzieliły im zupełnie wykrętnej i idiotycznej odpowiedzi nie na temat.
![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Czeladź: Studenci sprawdzą ilu ludzi jeździ tramwajami nr 22 i 24 dziś Dziś w godzinach porannego i popołudniowego szczytu w tramwajach linii 22 i 24 oraz autobusie linii 35 będzie można spotkać ankieterów. Będą sprawdzać, ile osób jeździ w tym czasie z Czeladzi do Sosnowca. Robią to za darmo, na prośbę Czeladzkiego Stowarzyszenia "Rozwój Miasta". - Robienie tego typu badań jest naszym zadaniem statutowym, a i temat jest ciekawy - mówi Mariusz Herchold, prezes studenckiego Koła Naukowego "Signalis", przy Katedrze Inżynierii Ruchu Politechniki Śląskiej. Pasażerowie będą pytani jak często jeżdżą tramwajami i czy się przesiadają. Jedno z pytań dotyczy opinii na temat ewentualnej bezpośredniej linii do Sosnowca. Czeladzianie i sosnowiczanie, aby się odwiedzić, muszą się bowiem przesiadać w Będzinie. KZK GOP wyraziło zgodę na przeprowadzenie badań. Czeladzkie Stowarzyszenie "Rozwój Miasta" już kilka miesięcy temu postanowiło zawalczyć o bezpośrednią linię tramwajową. Napisali prośbę do władz miasta. To ich kolejny ruch w tej sprawie. - Zobaczymy co, pokażą wyniki - mówi Robert Zach, mieszkaniec Czeladzi, należący do stowarzyszenia. Magdalena Nowacka komentarze: CYTAT autor: joł (gość) data: 2008-06-05 12:14 Będzie jeździło nią tak mało osób, że wkrótce ją zlikwidują. Super pomysł. Oczywiście wnoszę o przeniesienie kosztów działania tej linii w całości na Czeladż, bo ja nie mam zamiaru dokładać do niej ani złotówki. Ale śmieszne. Normalnie boki zrywać autor: makak (gość) data: 2008-06-05 12:29 Ilekroć jeżdżę tramwajem 22 lub 32 to na przystanku na rondzie (nie licząc dni targowych) wysiada 1, max 2 osoby. wtedy tramwajem tym jedzie ok 20 osób. Utrudnijmy tym osobom powrót z reala. A jakże! Wkońcu interes jednej osoby liczy się barzdiej niż interes 20! To są mieszkańcy głównie Będzina i Dąbrowy Górniczej. Wkrótce Real powstanie za Hutą Bankową w D.G.Na miejscu właścicieli sklepów przy M1 zacząłbym się moglić o pozostawienie linii 22 i 32 takimi jakie są. W przeciwnym razie może się okazać że części Będzinian będzie bliżej do Dąbrowy (o mieszkańcach Dąbrowy nie wspominając). aaa autor: aaa (gość) data: 2008-06-05 16:08 ja bym sie sie tam nie martwił o m1. niech sie raczej modla o siebie. z sosnowiec.info.pl CYTAT kowal
87.207.94.* | 2008.6.05 | 12:46 Jeżdżę sobie do M1 w Czeladzi tramwajem 22/32 z przystanku Koszelew w Będzinie. Potem oczywiście wracam tą samą linią. Ile osób wysiada w tym czasie na przystanku przy zamku? Czasami wysiądzie może jedna osoba. W tym czasie tramwajem podróżuje kilkanaście osób. Kilka wysiada na przystanku Będzin - Koszelew, reszta jedzie dalej. Wniosek: najbardziej ta linia potrzebna jest mieszkańcom Dąbrowy Górniczej. Zresztą niedługo może problem rozwiąże się sam po powstaniu Reala za Hutą Bankową w D.G. Ja osobiście tam będę miał bliżej niż do Czeladzi. Mieszkańcy Dąbrowy też będą mieli bliżej do siebie. Zaraz się okaże, że tramwajem jeździ za mało ludzi o obetną połowę kursów. W obcinaniu kursów to kzk po prostu bryluje. grek 195.205.143.* | 2008.6.05 | 11:21 No właśnie, czy atrakcyjną alterantywą dla autobusów (i minibusów) z/do Sosnowca jest tramwaj jeżdzący co 40 minut (w soboty i niedziele)? Dopóki jest jeden tor między Będzinem i Czeladzią to wszelkie pomysły skierowania innych linii w kierunku Czeladzi nie mają sensu. Jedynym sensownym wyjściem jest przebudowanie układu przy nerce w Będzinie by powstało dogodne centrum przesiadkowe. sz. 83.30.27.* | 2008.6.05 | 9:40 Na pawiak niech wyślą tych ankieterów w sprawie "bezpośredniej linii do Sosnowca" trudy tramwajowy 193.151.50.* | 2008.6.05 | 9:28 Moim zdaniem bezpośrednie połączenie nie jest potrzebne. Jest nowa taryfa biletowa gdzie bilet za 2/4 zł jest ważny przez godzinę od momentu jego skasowania. Tak czy siak tramwaj 24 do Czeladzi jeździłby przez Będzin więc i tak taki bilet trzeba wtedy posiadać. Nie jest problemem wysiąść z 21,24 bądź 27 na "nerce" i przesiąść się w 22 do Czeladzi, który kursuje co 10 minut. Atrakcyjność właśnie tej linii na trasie DG - Czeladź polega na jej wysokiej jak na GOP częstotliwości co 10 minut. Gdy 24 zostanie skierowane do Czeladzi, Dąbrowianie będą mieć tramwaj 22 co 20 minut a to zmniejszy jego atrakcyjność i wybiorą autobus chcąc jechać do Czeladzi. Dave 87.99.122.* | 2008.6.05 | 9:28 A to tak trudno się przesiąść koło zamku na tramwaj 22 jeżdżący co 10 minut z tramwaju 21/24 (łącznie też co 10 minut) plus tramwaj 27? I tak jadąc z Sosnowca do Czeladzi przez Będzin trzeba skasować bilet za 2/4 zł, a ten uprawnia teraz do przesiadki i można na jednym bielcie jechać tymi dwoma tramwajami. Nie wiem, po co te mecyje z tą linią tramwajową do Sosnowca, która i tak musiałaby jechać co 20 minut, a w wolne dni chyba co 40 i to kosztem ograniczenia częstości linii 22/32 do DG! ali 193.151.49.* | 2008.6.05 | 9:05 Ja wiem ze taka linia byla by potrzebna, wiele razy sie chcialem dostac do centrum Handlowego M1 i musialem kombinowac, z przesiadkami Wiec jestem za taka linia! MARCEL 87.205.209.* | 2008.6.05 | 8:17 KZK ZAWSZE LICZYŁ PASAŻERÓW W TAJEMNICZYM SPOSOBEM NIEZAWODNYM ALE DROGIM JESTEM PEŁEN PODZIWU DLA INSTYTUCJI KTÓRA COŚ WYMUSIŁA NA ANONIMOWEJ INSTYTUCJI KZK GOP. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Czeladź: Mieszkańcy miasta chcieliby bezpośrednich połączeń z Sosnowcem 13.06.2008 Studenci z Koła Naukowego "Signalis", działającego przy Katedrze Inżynierii Ruchu Politechniki Śląskiej kilka godzin spędzili w tramwajach 24 i 22 oraz autobusie linii 35. Sprawdzali, ile osób przemieszcza się w tym czasie z Czeladzi do Sosnowca. Pytano 948 osób. Osiemdziesiąt jeden procent pasażerów chętnie zgodziło się wziąć udział w ankiecie. - Co ciekawe, pytani przez nas pasażerowie autobusu w dość dużej ilości (73 procent) stwierdzili, że bardzo chętnie przesiedliby się na tramwaj, gdyby bezpośrednio jechał z Czeladzi do Sosnowca - mówi Mariusz Herchold, prezes Koła. 71 procent testowanych jeździ tymi trasami codziennie. 12 procent pytanych w tramwajach przesiada się w Będzinie. Badania za zgodą KZK GOP studenci przeprowadzili na prośbę Czeladzkiego Stowarzyszenia "Rozwój Miasta", które już kilka miesięcy temu postanowiło zawalczyć o taką linię. W liście do władz miasta, który wystosowali padają takie argumenty , jak: bezpośredni dojazd do wydziałów UŚ (to przede wszystkim dla młodych czeladzian) czy bezpośredni dojazd do CH M1 (dla sosnowiczan). Pismo napisane w formie prośby zawiera wiele sensownych argumentów, przemawiających za tym, aby takie połączenie powstało. Przesłaliśmy to pismo do KZK GOP i dostaliśmy szczegółową analizę, z której wynika, że po pierwsze tak naprawdę nie ma wielkiego problemu z połączeniami, bo jest bezpośredni autobus. Z drugiej strony przebudowa linii torowiska to ogromne koszty. A musiałaby ponieść je nie tylko Czeladź, ale i miasta ościenne. A im to nie jest potrzebne. Jesteśmy za wygodą mieszkańców, ale to nie jest sytuacja, w której nie mieliby wcale połączenia - tłumaczy Wojciech Maćkowski, rzecznik prasowy czeladzkiego magistratu. Mieszkańcy Zagłębia jednak dopingują działania Stowarzyszenia. Do Czeladzi nie podróżuję zbyt często, ale przesiadki w Będzinie rzeczywiście bywają uciążliwe. Gdyby powstała bezpośrednia linia, zdecydowanie łatwiej i szybciej można byłoby dostać się do Czeladzi. Plusem byłaby linia, przebiegająca w pobliżu centrum handlowego M1 - mówi Agnieszka Skowronek, sosnowiczanka. Właśnie o to połączenie chodzi najbardziej. Jak twierdzi Mariusz Herchold, testowani sugerowali, że jeśli koszty linii tramwajowej, związane z przebudową torowiska byłyby za duże, to dobrym rozwiązaniem byłaby linia autobusowa, jadąca po trasie tramwajowej. - Nie znam jeszcze dokładnych wyników. Będziemy o tym rozmawia z innymi członkami naszego Stowarzyszenia. Potem przekażemy je KZK GOP. Bierzemy pod uwagę możliwości dodatkowej linii autobusowej, która łączyłaby czeladź i Sosnowiec, ale jechałaby w okolicach CH M1- mówi Robert Zach, jeden z inicjatorów walki o bezpośredni tramwaj. Magdalena Nowacka I wyszlo, ze malutko sie przesiada. Do tego nie napisano gdzie sie przesiada te 12% - czy wszyscy na tramwaj do Sosnowca. Moze czesc w przeciwna strone, albo jeszcze gdzie indziej na autobusy. Szkoda, ze nie zapytano pasazerow 22 czy chcieliby tak drastycznego obciecia. Co innego dodatkowy autobus, ktory nikogo nie skrzywdzi. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 17:28 |