![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 369 Dołączył: wto, 20 mar 07 Nr użytkownika: 580 ![]() |
Dzień dobry.
Czy ktoś wie jaki przebieg miała mieć w planach ul. Podlesie. Bo jej dwujezdniowy odcinek, między Tysiąclecia a Myśliwską jest oczywiście "sam w sobie" bez sensu. W kierunku wschodnim miał być wiadukt i połączenie nad torami z ulicą Torową. Tam nawet jeszcze kiedyś były jakieś fundamenty. Ale co dalej. Torowa też np. miała być dwujezdniowa i dalej np. do obecnej DK94? Ale co na kierunku zachodnim. Gdzie ją planowano (i czy w ogóle)? Tam generalnie przecież zawsze raczej była ciasna zabudowa (domy jednorodzinne). |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 98 Dołączył: śro, 03 wrz 08 Nr użytkownika: 1,438 Płeć: Mężczyzna ![]() |
![]() Dla lepszego zobrazowania tematu, dodaję wycinek mapy LIDAR, na którym widać dokładnie ślady prac ziemnych mających na celu przygotowanie ul. Podlesie jako głównego portalu wjazdowego do Bramy Towarowej nr 2 Huty Katowice. Dodatkowo dodaję link ze zdjęciem ze strony Blog Architekt Będzin, na którym widać jak miał docelowo wyglądać układ komunikacyjny Huty Katowice (czyli dwujezdniowa ul. Myśliwska oraz wspomniane przeze mnie: droga za cmentarzem i wiadukt). P.S Zwraca uwagę, iż na makiecie widać w części północno-wschodniej Huty Katowice - wydział walcowni blach cienkich, dla przemysłu AGD i samochodowego, który to projekt nie doczekał się realizacji ze względu na brak funduszy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 13:56 |