![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 765 Dołączył: nie, 17 cze 12 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 5,028 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Od 1 pazdziernika w naszym mieście rusza nowy projekt-strona na której mieszkańcy miasta będą mogli zgłaszać różne awarie,dewastacje w dziedzinie infrastruktury miejskiej .Strona nosi nazwę NaprawmyTo.pl.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 805 Dołączył: pią, 08 sty 10 Nr użytkownika: 3,645 Płeć: Mężczyzna GG: 3867643 ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi. Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna. Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje... -------------------- www.czerwonesamochody.com
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
W zgłoszeniach niektórzy mylą naprawy z inwestycjami, a tego to nie ma co oczekiwać. Nawet brakuje środków na prawie wszystkie zgloszenia, jedyne co robią to sprzątanie i jakieś drobiazgi. Różnica między postawienie znaku, którego nie było (inwestycja) a postawieniem znaku, który zniszczono (remont) jest żadna. Natomiast faktycznie widoczne jest duże spowolnienie reakcji na alerty. Nie mówię już o "moim" oświetleniu ulicznym ;) bo w tej branży naprawmyto.pl jest a jakoby go nie było ale właściwie wszystkie alerty teraz "są w rozpoznaniu" i tak już im zostaje... Szanowni forumowicze. Chciałbym poinformować, że aktualnie jesteśmy po uchwaleniu nowego budżetu na 2014 rok dla miasta i reakcja na pewne sprawy - w tym wypadku alerty może być wydłużona, ponieważ budżety poszczególnych Wydziałów, z których wydawane są środki publiczne na obsługę tych alertów, są analizowane pod względem wydatkowania środków na najważniejsze i najbardziej utrudniające życie mieszkańcom problemy. Ilość alertów zgłoszonych pod koniec roku była większa niż finansowe zabezpieczenie na ich realizację. było to ponad 1000 różnych problemów zgłoszonych przez użytkowników portalu przez okres 3 miesięcy działania portalu w Dąbrowie Górniczej. Nad każdym alertem staraliśmy się pochylić, choć w nie każdym przypadku Urząd Miejski był stroną. Wiele z tych alertów nie powinno trafić bezpośrednio do tego portalu, a być zgłaszane np. do administracji, spółdzielni czy innych instytucji, których w rzeczywistości dotyczą zgłaszane problemy. Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Niestety nie jest tak, jak to sugeruje Pan "signaal", że nie ma różnicy pomiędzy inwestycją, a remontem - ponieważ jest niestety znaczna - naprawa bieżąca czyli remont może być wykonana szybciej, ponieważ są na to zabezpieczone środki w budżecie. Inwestycja natomiast jest obarczona przygotowaniami m.in. stosownej dokumentacji, analizami, zabezpieczeniem środków finansowych na dane zadanie inwestycyjne, a kolejno przetargi i wszystko musi być zgodne m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi, na których opiera się praca samorządu. Dodatkowo są też przedłużane umowy z różnymi instytucjami wykonującymi zadania i obsługującymi miasto w różnych dziedzinach m.in. związanych z usuwaniem awarii, serwisami itp. Ponadto prowadzone są w tych sprawach negocjacje, aby można jak najlepiej pod względem ekonomicznym i racjonalnym wydatkować środki publiczne zgodnie z przepisami prawa. Co do obsługi zgłoszeń dot. oświetlenia zaprosiliśmy m.in. Turon Dystrybucja do partnerstwa w programie NaprawmyTo.pl, który w rzeczywistości likwiduje fizycznie usterkę. Na tą chwilę czekamy na odpowiedź i ich stanowisko. Bywają też problemy z reakcją na przekazywane zgłoszenia z tego zakresu, na co staramy się reagować, ponaglać i mieć jak największy wpływ ale nie zawsze się to udaje. Wiele spraw opiekunowie portalu muszą przekazywać do instytucji, które realizują dane zadania, a do których bezpośrednie zgłoszenie przyspieszyło by sprawę. Dotyczy to m.in. spraw związanych z oświetleniem. Ponadto zaproszenia do współpracy i partnerstwa zostały wystosowane do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Policji i KZK GOP. Od dnia 15 stycznia 2014 roku jako pierwszy Partner do serwisu NaprawmyTo.pl, obsługiwanego w Dąbrowie Górniczej, przystąpił Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego z siedzibą - ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice. Alerty z zakresu infrastruktury - kategoria "zniszczony rozkład jazdy/brak rozkładu na przystanku" będą od tej pory kierowane również bezpośrednio do KZK GOP na adresy e-mail tj. info@kzkgop.com.pl oraz kzkgop@kzkgop.com.pl. Włączenie się KZK GOP w projekt NaprawmyTo.pl pozwoli na szybsze obsługiwanie zgłoszeń dotyczących w/w kategorii. Drodzy forumowicze i użytkownicy portalu NaprawmyTo.pl. Niestety za pomocą NaprawmyTo.pl nie ma możliwości usunięcia wszystkich niedogodności w otaczającej nas przestrzeni i chociaż chciałbym aby tak było, nie jest to możliwe ze względów prawnych i formalnych (np.: własności prywatne, spółdzielcze, zakłady pracy, wspólnoty mieszkaniowe). Cały czas dokładamy starań aby przez portal jak najwięcej spraw dało się załatwić i jak najwięcej alertów było załatwionych jak najszybciej, merytorycznie i rzeczowo ale czasem niektóre sprawy są tak złożone, że wymagają więcej czasu. Chciałbym również poinformować, że udało się przedłużyć umowę na działanie portalu NaprawmyTo.pl w naszym mieście na rok 2014, tak więc chcemy aby mieszkańcy aktywnie zgłaszali problemy drogą internetową. Mam nadzieję, że te wyjaśnienia pozwolą spojrzeć obiektywnie na problemy zamieszczone w zgłaszanych alertach, a my jako zespół obsługujący ten portal poczynimy wszystko co możliwe aby współdziałanie z użytkownikami portalu było jak najlepsze i jak najszybsze. Oczywiście dziękujemy za wszelkie uwagi, sugestie i podpowiedzi ze strony użytkowników. W razie chęci lub potrzeby bezpośredniego kontaktu podaję dane: tel. 32 295 96 94 e-mail: dujdak@dabrowa-gornicza.pl, czkreferat@dabrowa-gornicza.pl Z poważaniem Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG śro, 15 sty 2014 - 13:17 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 11 Dołączył: wto, 08 paź 13 Nr użytkownika: 5,278 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Wiele ze zgłoszeń miało charakter inwestycyjny, a nie były to sprawy do "naprawienia" - jak wskazuje sama nazwa serwisu. Dużo zgłoszeń dotyczyło także wykroczeń, których przy pomocy tego portalu nie da się całościowo wyeliminować - w szczególności parkowania, a zgłoszenia takie wymagają bezpośredniego przekazania do instytucji odpowiedzialnej w chwili ich zaistnienia. Ja się z tym nie zgadzam. Płacimy za uczestnictwo w tym portalu niemałe pieniądze o co się burzyłem na początku ale jeżeli miałby on stanowić jakąś formę komunikacji między mieszkańcami a UM tote koszty byłyby jednak uzasadnione, dla nas jest wygodniej bo w domu, na spokojnie i można dodać fotkę, lokalizację, dla was też bo nikt wam nie przerywałby co chwilę pracy telefonem tylko dany urzędnik poświęciłby kilka godzin w tygodniu - wtedy kiedy mu wygodnie i nie ma innych zajęć - na przejrzenie dotyczących go zgłoszeń, odpowiedź, skierowanie do realizacji. Natomiast jeżeli będziemy tak to rozumieć jak wyżej czyli: światło nie bo to Tauron, tory nie bo TŚl., wykroczenia nie bo to do SM/policji i tak dalej to co zostanie, dziury w drodze i malowanie linii, to w sumie też można przez telefon zgłosić, to po co ten portal. Może właśnie należałoby dodać kategorię "inwestycje", powstałaby jakaś lista, urzędnik wiedziałby, że to nie awaria "na już", a jakby była kasa to by było wiadomo czego chcą mieszkańcy. Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Ten post edytował naprawmytoDG śro, 15 sty 2014 - 22:20 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Szanowny Panie "vacu". Zgadzam się z Panem co do funkcji portalu jako narzędzia komunikacji pomiędzy mieszkańcem a Urzędem. W cytacie z mojej wypowiedzi, który Pan przytoczył nie chodziło o to, że danym zakresem zgłoszeń wpływającym przez portal mają zajmować się inne instytucje tylko o to, że czas realizacji takiego zgłoszenia/alertu nie jest zależny tylko od woli urzędnika/opiekuna serwisu, tylko właśnie od tej instytucji, która "fizycznie" załatwia zgłoszenie. Jak to Pan słusznie zauważył części alertów nie da się załatwić "na już" i niestety muszą one poczekać na swoją realizację, gdyż są to zadania inwestycyjne. Tego właśnie przytoczony przez Pana cytat mojej wypowiedzi miał dotyczyć - wyłącznie czasu reakcji na alert i jego realizacji. Z poważaniem i pozdrowieniami Administrator serwisu NaprawmyTo.pl w Dąbrowie Górniczej - Daniel Ujdak - Centrum Zarządzania Kryzysowego Dziękuję za odpowiedź ![]() ![]() ![]() A co do samej sprawy - OK, może ja źle zrozumiałem. Natomiast zgadzam się z przedmówcami, miasto musi być gdzieś włączone nawet jeśli korespondencja będzie szła bezpośrednio do instytucji, miasto jest zleceniodawcą usług a instytucja czasem zapominają że ostatecznie płatnikiem jest obywatel :/ Nie zawsze ale jak widać na powyższych przykładach często tak jest. Propozycja nadzoru wygląda imho sensownie, zobaczymy jak wyjdzie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 16:34 |