![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 8 Dołączył: śro, 02 cze 10 Nr użytkownika: 3,904 Płeć: Mężczyzna GG: 5048425 Skype: brak ![]() |
Uwaga !!!! che ostrzec wszystkich którzy szukają serwisu i chcą oddać
do naprawy sprzęt RTV tylko nie tam : ATV. Serwis elektroniki 41-219 Sosnowiec, Rodakowskiego 14 Facet to partacz i nie szanuje cudzej własności !!!!! Szkoda sprzętu nie polecam tego nikomu kto chce mieć cały i nie zniszczony sprzęt RTV[color="#FF0000"][/color]. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 1 Dołączył: śro, 13 lut 13 Nr użytkownika: 5,158 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jesteśmy serwisem, którego wątek dotyczy. Dla zainteresowanych wyjaśnienie: sprzęt, który widnieje na zdjęciu nawet się w naszym serwisie nie pojawił przez cały 2011 rok. Mimo wszystko wyjaśniamy, że istniejemy nieprzerwanie od 37 lat, cały czas naprawiamy sprzęt i mamy się dobrze. Gdybyśmy w ten sposób traktowali sprzęt klientów, wątpię, czy przetrwalibyśmy nawet rok.
Swoją drogą polecam w takich przypadkach oddawać sprawę do sądu, jako oczywiste zniszczenie mienia. Co do postu użytkownika aga1001: zdarzają się sytuacje, że na części trzeba czekać dwa, nawet trzy tygodnie. Niestety jesteśmy uzależnieni od dostawców. Staramy się by naprawa była zawsze opłacalna ( względem zakupu nowego sprzętu ), dlatego pewne podzespoły wędrują do nas z Chin, Hong-Kongu czy Tajwanu droga morską. Zajmuje to w dobrych okolicznościach 2 tygodnie. Czasem zdarza się faktycznie, że zamówione podzespoły dotrą do nas uszkodzone, czasem w ogóle nie dotrą. Jesteśmy mocno zależni od dystrybutorów części RTV - jak każdy jeden serwis, niemniej staramy się by jak najmniej klientów odeszło od nas z kwitkiem. Taka specyfika współczesnego sprzętu RTV. Pozdrawiamy Ten post edytował Serwis RTV Sosnowiec śro, 13 lut 2013 - 15:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 12:58 |