![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Sportowa Dąbrowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,882 Dołączył: śro, 08 lis 06 Skąd: Śródmieście Nr użytkownika: 267 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Ostatnio częściej jeżdżę po okolicy a, że mój stary Wagant mocno się już wysłużył i niezbyt nadaje się na leśne ścieżki zacząłem poszukiwać nowego roweru. Podpowiedźcie, gdzie w okolicy znajdę sklep z niezłym wyborem rowerów? Dodam, ze poszukuje sprzętu na lata, bo nie będzie zużywł go zbyt intensywnie. W sklepach na Okrzei już byłem i w Decathlonie. Poszukuje roweru treckingowego może cross'wego. Gdzie i jakie kupowaliscie i jak sie sprawują?
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 29 Dołączył: śro, 11 lip 07 Nr użytkownika: 755 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Polecam sklep rowerowy Bike Atelier na Manhatanie.
Tutaj link ich strony internetowej:www.bikeatelier.pl Ten post edytował Degland sob, 09 cze 2012 - 05:46 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 173 Dołączył: nie, 10 sie 08 Skąd: Strzemieszyce Wielkie Nr użytkownika: 1,404 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() kocham Moje Miasto ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 494 Dołączył: śro, 11 cze 08 Skąd: Bajba, Centrum, Gołonóg Nr użytkownika: 1,335 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Moja recepta na rower: najpierw "przymierz" rozmiar ramy, to możesz zrobić w każdym sklepie. Jest to ważne bo regulację rozmiarem i nachyleniem mostka kierownicy wykonasz tylko o ok, 1''. Potem szukasz w serwisach aukcyjnych roweru na dobrej ramie (dobrej rozmiarem, ceną i jakością). Następnie czyhasz na okazje osprzętu i stopniowo go wymieniasz. Przy nakładach rzędu 1,0 - 1,5 tys. zł rozłożonych w czasie możesz mieć sprzęt w klasie Shimano XT/XTR. Wymaga to jednak czasu, cierpliwości i pewnej znajomości technologi rowerowych - część osprzętu występuje w rożnych wymiarach (średnica sterów, sztycy itd.) POWODZENIA !
-------------------- Kto nie tworzy nic, ten tworzy chaos R.P. Feynman
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,385 Dołączył: pon, 13 sie 07 Nr użytkownika: 782 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Moja recepta na rower: najpierw "przymierz" rozmiar ramy, to możesz zrobić w każdym sklepie. Jest to ważne bo regulację rozmiarem i nachyleniem mostka kierownicy wykonasz tylko o ok, 1''. Potem szukasz w serwisach aukcyjnych roweru na dobrej ramie (dobrej rozmiarem, ceną i jakością). Następnie czyhasz na okazje osprzętu i stopniowo go wymieniasz. Przy nakładach rzędu 1,0 - 1,5 tys. zł rozłożonych w czasie możesz mieć sprzęt w klasie Shimano XT/XTR. Wymaga to jednak czasu, cierpliwości i pewnej znajomości technologi rowerowych - część osprzętu występuje w rożnych wymiarach (średnica sterów, sztycy itd.) POWODZENIA ! Bez ramy rzecz jasna, nie? Moim zdaniem już Alivio/Deore spokojnie wystarcza do rekreacyjnej jazdy ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() kocham Moje Miasto ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 494 Dołączył: śro, 11 cze 08 Skąd: Bajba, Centrum, Gołonóg Nr użytkownika: 1,335 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z ramą, podstawowy, używany, nadający się do jazdy rower (ważna tylko rama) można kupić za 300 - 600 zł. Potem to już tylko kwestia szczęścia i cierpliwości, mnie np. udało się wylicytować nowe korby(z supportem) XT za 90,00 zł - model co prawda sprzed 2 lat ale co XT to XT
![]() Ten post edytował mawwm sob, 09 cze 2012 - 12:06 -------------------- Kto nie tworzy nic, ten tworzy chaos R.P. Feynman
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 173 Dołączył: nie, 10 sie 08 Skąd: Strzemieszyce Wielkie Nr użytkownika: 1,404 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Z ramą, podstawowy, używany, nadający się do jazdy rower (ważna tylko rama) można kupić za 300 - 600 zł. Potem to już tylko kwestia szczęścia i cierpliwości, mnie np. udało się wylicytować nowe korby(z supportem) XT za 90,00 zł - model co prawda sprzed 2 lat ale co XT to XT ![]() Moim zdaniem to trochę się mija z celem, ponieważ na mój gust, lepiej mieć wszystko lub większość podobnej klasy, nawet niższej niż XT niż beznadziejną ramę, i kilka innych podzespołów. Sam w tym miesiącu planuję zmienić rowerek na coś klasy Cube Attention 2012 i nawet nie biorę pod uwagę możliwości składania z części samemu. Ten post edytował aston sob, 09 cze 2012 - 15:17 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() kocham Moje Miasto ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 494 Dołączył: śro, 11 cze 08 Skąd: Bajba, Centrum, Gołonóg Nr użytkownika: 1,335 Płeć: Mężczyzna ![]() |
@aston - wyrwałeś żywcem z kontekstu, wyjaśniam krok po kroku:
1. Kupujemy używany rower na dobrej i pasującej nam rozmiarem ramie. 2. Sukcesywnie wymieniamy osprzęt w miarę jego zużycia, potrzeb, fantazji i dostępnych środków płatniczych. ![]() -------------------- Kto nie tworzy nic, ten tworzy chaos R.P. Feynman
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 173 Dołączył: nie, 10 sie 08 Skąd: Strzemieszyce Wielkie Nr użytkownika: 1,404 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Może i trochę wyrwałem, ale w sumie ja sobie realnie nie mogę wyobrazić tego co Ty przedstawiłeś, dla mnie to czysta teoria, ponieważ zanim skompletujemy w ten sposób rower będziemy jeździć na beznadziejnych używanych podzespołach, a summa sumarum i tak nie wiadomo o ile wyjdzie to taniej niż kupno od razu nowego roweru z tym wszystkim.
Na moje oko to tylko ładnie wygląda w założeniach a jak przyjdzie co do czego to rozsadzi to budżet - choć to tylko moja opinia. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 00:24 |