IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Uwaga na serwiś RTV Sosnowiec, Rodakowskiego 14, UWAGA - prosze przeczytać
robinssons
post pon, 07 mar 2011 - 12:52
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 8
Dołączył: śro, 02 cze 10
Nr użytkownika: 3,904
Płeć: Mężczyzna
GG: 5048425 status gadu-gadu
Skype: brak status skype



Uwaga !!!! che ostrzec wszystkich którzy szukają serwisu i chcą oddać
do naprawy sprzęt RTV tylko nie tam :
ATV. Serwis elektroniki 41-219 Sosnowiec, Rodakowskiego 14
Facet to partacz i nie szanuje cudzej własności !!!!!
Szkoda sprzętu nie polecam tego nikomu kto chce mieć cały
i nie zniszczony sprzęt RTV
[color="#FF0000"][/color].


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
aga1001
post nie, 18 wrz 2011 - 20:38
Post #2


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 2
Dołączył: nie, 18 wrz 11
Nr użytkownika: 4,786
Płeć: Mężczyzna



Potwierdzam- - 12 dni zajęło sprawdzenie co w telewizorze się popsuło- najpierw mówiono coś o jakichś częściach które trzeba sprowadzić , później że części przyszły wadliwe by w końcu oznajmić ,że szczeliła matryca i telewizora nie opłaca się naprawiać-moja przygoda z tym sertwisem skończyła się na konieczności zakupu nowego telewizora- nie jestem fachowcem ale sądzę że fachowiec raczej powinien już w domu klienta określić awarię - zwłaszcza jeśli to tak poważna awaria a nie zabierać do warsztatu telewizor który nie nadaje się do naprawy- nie wiem może rzeczywiście tak było ale wyjaśnienia te mnie nie przekonują.Nie polecam tego zakładu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandwich
post wto, 29 lis 2011 - 06:27
Post #3


UZYTKOWNIK
****

Grupa: Użytkownik
Postów: 416
Dołączył: śro, 08 kwi 09
Skąd: Mickiewicza
Nr użytkownika: 3,277
Płeć: Mężczyzna
GG: 9877186 status gadu-gadu



CYTAT(aga1001 @ nie, 18 wrz 2011 - 22:38) *
nie jestem fachowcem ale sądzę że fachowiec raczej powinien już w domu klienta określić awarię - zwłaszcza jeśli to tak poważna awaria



Walniętą matrycę to już średnio rozgarnięty klient potrafi zdiagnozować. Zwłaszcza , że na 99% zna przyczynę takiego stanu rzeczy. Niestety klient, który mechanicznie rozwalił telewizor, najczęściej struga głupa i myśl, że oszuka serwis i zrobią mu to na gwarancji.

Napisałem to, bo brak jest w pierwszym poście szczegółów usterki i nie wynika z tego, że do stanu na zdjęciu doprowadził ten telewizor serwis.

Ten post edytował sandwich wto, 29 lis 2011 - 06:29
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 13:00
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza