![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?
Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Są różne telefony i różne telefony potrzebują albo ustawienia WAP albo Internet. Play wysyła wszystko to co musisz mieć w telefonie by działał internet i dochodziły do Ciebie MMSy. Tak jak napisał Kamil przeczytaj instrukcje obsługi, a dopiero później kogoś o coś oskarżaj. Jak masz starą karte SIM to może nie obsługiwać 2 numerów, pod jedną etykietą - jednak kto trzyma kontakty na karcie SIM? Masz Nokie 3310?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 18:56 |