IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Play vs Konsultanci BOK
pawcio1979
post śro, 26 paź 2011 - 14:32
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 22
Dołączył: wto, 25 paź 11
Nr użytkownika: 4,830
Płeć: Mężczyzna



Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?

Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
xMarcinx
post czw, 27 paź 2011 - 16:30
Post #2


UZYTKOWNIK
******

Grupa: Użytkownik
Postów: 1,493
Dołączył: czw, 20 lis 08
Skąd: DG
Nr użytkownika: 2,576
Płeć: Mężczyzna



Są różne telefony i różne telefony potrzebują albo ustawienia WAP albo Internet. Play wysyła wszystko to co musisz mieć w telefonie by działał internet i dochodziły do Ciebie MMSy. Tak jak napisał Kamil przeczytaj instrukcje obsługi, a dopiero później kogoś o coś oskarżaj. Jak masz starą karte SIM to może nie obsługiwać 2 numerów, pod jedną etykietą - jednak kto trzyma kontakty na karcie SIM? Masz Nokie 3310?
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 18:56
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza