![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?
Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 530 Dołączył: wto, 03 cze 08 Nr użytkownika: 1,319 Płeć: Mężczyzna ![]() |
z grzeczności nie skomentuję. nie masz racji.
ja umiem zapisać 2 numery do 1 kontaktu i dostaję smsy konfiguracyjne do wszystkich ustawień jeśli tylko tego zapragnę. a wiesz gdzie mam telefon? uwaga...zaskakująca odpowiedź...w play ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 18:59 |