![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?
Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 530 Dołączył: wto, 03 cze 08 Nr użytkownika: 1,319 Płeć: Mężczyzna ![]() |
jako człowiek z Play zachęcam do zapoznania się z instrukcją obsługi telefonu.
prywatnie twierdzę że problemu nie ma. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Kamilll:
Orange/T-Mobile/Plus potrafią dołączyć do auto-konfiguratora ustawienie Internet. A Play olewa to. Orange umożliwia zapisanie 2 numerów do 1 kontaktu na karcie SIM. A Play nie. Mimo, że to jest ten sam model telefonu. Co ma instrukcja obsługi do głupot, które podają konsultanci oraz specyfikacji operatora dotyczącą produkcji kart SIM (dla niego)?? Hipotetyczna sytuacja (dla Kamilll): Ferrari gratis dorzuca do swoich samochodów skórę w wersji VIP. Jaguar do żadnego modelu nie dodaje skóry. Czy wtedy też odeślesz do instrukcji obsługi lub gwarancji? Ten post edytował pawcio1979 czw, 27 paź 2011 - 13:58 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:52 |