IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Play vs Konsultanci BOK
pawcio1979
post śro, 26 paź 2011 - 14:32
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 22
Dołączył: wto, 25 paź 11
Nr użytkownika: 4,830
Płeć: Mężczyzna



Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?

Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
kamillll
post czw, 27 paź 2011 - 13:35
Post #2


UZYTKOWNIK
*****

Grupa: Użytkownik
Postów: 530
Dołączył: wto, 03 cze 08
Nr użytkownika: 1,319
Płeć: Mężczyzna



jako człowiek z Play zachęcam do zapoznania się z instrukcją obsługi telefonu.
prywatnie twierdzę że problemu nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawcio1979
post czw, 27 paź 2011 - 13:55
Post #3


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 22
Dołączył: wto, 25 paź 11
Nr użytkownika: 4,830
Płeć: Mężczyzna



Kamilll:
Orange/T-Mobile/Plus potrafią dołączyć do auto-konfiguratora ustawienie Internet. A Play olewa to.

Orange umożliwia zapisanie 2 numerów do 1 kontaktu na karcie SIM. A Play nie. Mimo, że to jest ten sam model telefonu.

Co ma instrukcja obsługi do głupot, które podają konsultanci oraz specyfikacji operatora dotyczącą produkcji kart SIM (dla niego)??


Hipotetyczna sytuacja (dla Kamilll):
Ferrari gratis dorzuca do swoich samochodów skórę w wersji VIP.
Jaguar do żadnego modelu nie dodaje skóry.

Czy wtedy też odeślesz do instrukcji obsługi lub gwarancji?

Ten post edytował pawcio1979 czw, 27 paź 2011 - 13:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:52
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza