![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czy ktoś z Was ma sposób jak wytłumaczyć debilom z Biura Obsługi Klienta, że nie mają racji?
Czy mieliście/macie problem z internetem w swojej komórce z powodu braku ustawień? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 22 Dołączył: wto, 25 paź 11 Nr użytkownika: 4,830 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Miałem do 01.08.2011 numer prepaid w Orange, które potrafiło wysłać w smsie konfiguracyjnym ustawienia WAP, VIDEO, MMS, Internet. Patrzyłem się również w Plus/T-Mobile i oni również udostępniają ustawienie Internet. Natomiast Play wysyła tylko: WAP, VIDEO, MMS (bez ustawienia Internet). W dodatku konsultanci BOK twierdzą, że telefon powinien zostać oddany do serwisu.
Co prawda mogę samodzielnie dodać brakujące ustawienie. Ale do cholery dziwne, że 3 operatorów potrafi, a jeden nie. Poza tym Orange ma karty SIM na których można zapisać 2 numery do 1 kontaktu. A w Play można zapisać 1 numer do 1 kontaktu. I Play ponownie twierdzi, że to wina telefonu. Na jedno z zgłoszeń otrzymałem odpowiedź, że w ramach rekompensaty doładowane zostanie konto główne. Doładowali konto promocyjne. Jeszcze twierdzili, że wszystko jest OK. A nawet dziecko zauważy różnicę między kontem głównym i promocyjnym. Ale oczywiście nie genialni Konsultanci. Ten post edytował pawcio1979 czw, 27 paź 2011 - 12:10 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 19:12 |