![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 32 Dołączył: śro, 21 paź 09 Nr użytkownika: 3,509 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Witam
Poprzednie dwa sezony spędziłem na trybunach podczas wszystkich meczów. W tym sezonie też tak postanowiłem - zabierając ze sobą rodzinę. Jakie było moje zdziwienie gdy o 7.01 zalogowałem się na strony aby kupić karnety. SEKTORY G oraz I były całe zajęte. Czy wszyscy kibice zdążyli w ciągu 1 minuty wykupić tych około 150 miejsc? Pewnie klub sprzedał / dał / ofiarował (niepotrzebne skreślić) te miejsca swoim znajomym. Jeśli wykupiły te miejsca zakłady pracy - to czemu miesiąc temu nikt nie poinformował zwykłych kibiców że te sektory są wyłączone ze sprzedaży tak jak sektor VIP. Uważam to za skandal!!!! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 706 Dołączył: wto, 25 gru 07 Skąd: DG Nr użytkownika: 989 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jak w temacie.
Skandal to mało powiedziane, burdel, niechlujstwo i jeszcze więcej. Olewanie klienta - kibica. W zeszłym sezonie za karnety płaciłem na portierni z paragonem udawałem się do sekretariatu. Tam wybrałem miejsca i po określonym czasie w tym samym sekretariacie je odbierałem. Koperta dwa karnety i kalendarzyki. Na sali miejsca oznaczone taśmą jako karnetowe. A w tym roku system sprzedaży "przychylny" społeczeństwu. Przez neta zamawiam ponownie dwa karnety około 10 rano, chwila potem idzie przelew. Potwierdzenie na e-maila dostaję dopiero po telefonie. Jest OK. Odbiór w dniu meczu dwie godziny przed meczem. 12.10.2011 godz. 15.57 jestem pod halą. O 16.10 po ingerencji jednego z zainteresowanych zjawiają się dwie panie, z kopertami. Pan który tak bardzo się irytował odbiera karnet i znika, ja odbieram kopertę i pierwsze echo! Dwa normalne !!!!!!!!!! No coś i nie tak - miał być normalny i ulgowy. Odpowiedź: brakło nam ulgowych plastików. Zrobiłem dwa kroki czytam, a tam nie te miejsca, sektory inne. Przekleństwo z moich ust, rzut karnetów i chwila zastanowienia. Kobieta zasuwa na górę po laptopa, a w między czasie wychodzi na jaw iż bramka nie działa, a ochrona (nowe i młode osoby) nie wiedzą jak mają wyglądać karnety - szukają np. daty ważności. W/w Pani przychodzi z laptopem i sprawdza moje zamówienie. Z dwóch normalnych karnetów usuwa wpisy, aby zmienić miejsca względem zamówienia i error - - BATERIA PADŁA!!!!!!!!!!!! Podaję Jej namiary z pamięci, Ona wpisuje i ruszam na kwadrat. W domu sprawdzam, błąd - zmieniam 22 na 20. No i na hali znowu bajer, z kierpca udałem się z Rafciem, z mojego miejsca karnetowego grzecznie wyprosiłem starszego Pana. Patrzę, a miejsce matuli zajęte - udaję się na drugą stronę trybun. Matula wchodzi ja proszę grzecznie Pana o opuszczenie miejsca, a on nie. O ingerencję proszę "ochronę ? ![]() a mu przy wejściu przekazano "siadaj gdzie chcesz, gdzie wolne". W końcu ustąpił. I TAKA MOJA PRZYGODA Z NOWY SYSTEMEM KARNETOWYM MKS'u (A na stronie tak ładnie napisano). Życzę następnych takich nieprzemyślanych i niedokończonych ulepszeń władzom MKS'u, które wku....ją ludzi . -------------------- "Tylko jedno zwycięstwo jest decydujące - ostatnie."
Karl von Clausewitz |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,023 Dołączył: czw, 16 lis 06 Nr użytkownika: 307 ![]() |
Jak w temacie. Skandal to mało powiedziane, burdel, niechlujstwo i jeszcze więcej. Olewanie klienta - kibica. W zeszłym sezonie za karnety płaciłem na portierni z paragonem udawałem się do sekretariatu. Tam wybrałem miejsca i po określonym czasie w tym samym sekretariacie je odbierałem. Koperta dwa karnety i kalendarzyki. Na sali miejsca oznaczone taśmą jako karnetowe. A w tym roku system sprzedaży "przychylny" społeczeństwu. Przez neta zamawiam ponownie dwa karnety około 10 rano, chwila potem idzie przelew. Potwierdzenie na e-maila dostaję dopiero po telefonie. Jest OK. Odbiór w dniu meczu dwie godziny przed meczem. 12.10.2011 godz. 15.57 jestem pod halą. O 16.10 po ingerencji jednego z zainteresowanych zjawiają się dwie panie, z kopertami. Pan który tak bardzo się irytował odbiera karnet i znika, ja odbieram kopertę i pierwsze echo! Dwa normalne !!!!!!!!!! No coś i nie tak - miał być normalny i ulgowy. Odpowiedź: brakło nam ulgowych plastików. Zrobiłem dwa kroki czytam, a tam nie te miejsca, sektory inne. Przekleństwo z moich ust, rzut karnetów i chwila zastanowienia. Kobieta zasuwa na górę po laptopa, a w między czasie wychodzi na jaw iż bramka nie działa, a ochrona (nowe i młode osoby) nie wiedzą jak mają wyglądać karnety - szukają np. daty ważności. W/w Pani przychodzi z laptopem i sprawdza moje zamówienie. Z dwóch normalnych karnetów usuwa wpisy, aby zmienić miejsca względem zamówienia i error - - BATERIA PADŁA!!!!!!!!!!!! Podaję Jej namiary z pamięci, Ona wpisuje i ruszam na kwadrat. W domu sprawdzam, błąd - zmieniam 22 na 20. No i na hali znowu bajer, z kierpca udałem się z Rafciem, z mojego miejsca karnetowego grzecznie wyprosiłem starszego Pana. Patrzę, a miejsce matuli zajęte - udaję się na drugą stronę trybun. Matula wchodzi ja proszę grzecznie Pana o opuszczenie miejsca, a on nie. O ingerencję proszę "ochronę ? ![]() a mu przy wejściu przekazano "siadaj gdzie chcesz, gdzie wolne". W końcu ustąpił. I TAKA MOJA PRZYGODA Z NOWY SYSTEMEM KARNETOWYM MKS'u (A na stronie tak ładnie napisano). Życzę następnych takich nieprzemyślanych i niedokończonych ulepszeń władzom MKS'u, które wku....ją ludzi . Mylisz się. Wszystko jest doskonale przemyślane. Chodzi o korzyści, ale niestety nie o korzyści kibiców. Porozrzucano sprzedaż karnetów po różnych dziwnych punktach, jakby w hali nie było kasy biletowej! Nasza grupa po prostu przestała chodzić na mecze siatkówki kobiet i mamy spokój. Niech sobie decydenci sami siedzą na trybunach i kibicują. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:41 |