![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 160 Dołączył: śro, 26 gru 07 Nr użytkownika: 993 Płeć: Mężczyzna GG: 4723472 ![]() |
Interesuje mnie tani lakiernik samochodowy, autko chce pomalować jak najmniejszym kosztem bo i tak idzie na sprzedaż.
Maska i zderzak ile te dwa elementy mogą kosztować? Mogę je wymontować samemu i zawieźć do lakiernika, ważne żeby było jak najtaniej. Dodatkowo maska i zderzak są pomalowane podkładem wstępnie, do lekkich poprawek. Jaki koszt tych dwóch elementów? Możecie kogoś polecić? Pozdrawiam! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,493 Dołączył: czw, 20 lis 08 Skąd: DG Nr użytkownika: 2,576 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mam ten sam lakier od VAG (czarna perła), polecam paste k2 tempo (orginał) oraz app (http://www.auto-lakiery.pl/?p=productsList&iCategory=7) i polerke mechaniczna (120-200zł) U lakiernika jednorazowo płacisz 250zł za polerowanie, tu masz zestaw i sobie polerujesz kiedy chcesz. Po paście tylko wosk (potem napisze jaki używam jak sprawdzę na garażu, bo nie pamiętam). Klarem się nie przejmuj, z reguły jest bardzo gruby (dlatego perła, bo ma się świecić, a aby się świecił musi być kilka warstw). Po paście i woskowaniu będzie efekt super (po dniu pucowania to istne lustro, normalnie jak nówka - tylko te drobne wykwity rdzy :/).
Ten post edytował xMarcinx pon, 11 kwi 2011 - 20:47 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 8 Dołączył: pon, 11 kwi 11 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 4,572 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Mam ten sam lakier od VAG (czarna perła), polecam paste k2 tempo (orginał) oraz app (http://www.auto-lakiery.pl/?p=productsList&iCategory=7) i polerke mechaniczna (120-200zł) U lakiernika jednorazowo płacisz 250zł za polerowanie, tu masz zestaw i sobie polerujesz kiedy chcesz. Po paście tylko wosk (potem napisze jaki używam jak sprawdzę na garażu, bo nie pamiętam). Klarem się nie przejmuj, z reguły jest bardzo gruby (dlatego perła, bo ma się świecić, a aby się świecił musi być kilka warstw). Po paście i woskowaniu będzie efekt super (po dniu pucowania to istne lustro, normalnie jak nówka - tylko te drobne wykwity rdzy :/). Kurcze nie bardzo rozumiem co to znaczy"Aby się świecił musi być kilka war..."? Czego bezbarwnego,bo perłą pomalowany?Ilość warstw Bezbarwnego jest całkowicie niezależna od rodzaju bazy. Czy to metaliczna ,czy perłowa ,czy taż jeszcze inna kombinacja. Niezależnie ile wylejesz warstw bezbarwnego przy pierwszej warstwie,oczywiście umiejętnie wylanej, masz taki sam efekt jak przy trzeciej.Wiem,że warsztaty malują kilka warstw,ale to z konkretnego powodu,aby w fazie koncowej polerowania mieć jak ściągać śmieci,bo przy mniejszej ilości jest ryzyko przetarcia. I jeśli masz fabrycznie malowane auto,czyli w oryginale nie wierz w to że jest tam kilka warst,bo tak nie jest oryginalnie grubość w większości marek wynosi ok 0,02 micr... a dla osób które nigdy nie pracowały polerką nie życzę przegrzania wartwy bezbarwnego polerką bo dziękuję. Nie chcę Was zrażać i namawiać ale są rzeczy których lepiej nie robić samemu i rzeczy które możecie wykonać sami bez pomocy warsztatu tak jak np.zaprawki.żadna filozofia |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:32 |