![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 160 Dołączył: śro, 26 gru 07 Nr użytkownika: 993 Płeć: Mężczyzna GG: 4723472 ![]() |
Interesuje mnie tani lakiernik samochodowy, autko chce pomalować jak najmniejszym kosztem bo i tak idzie na sprzedaż.
Maska i zderzak ile te dwa elementy mogą kosztować? Mogę je wymontować samemu i zawieźć do lakiernika, ważne żeby było jak najtaniej. Dodatkowo maska i zderzak są pomalowane podkładem wstępnie, do lekkich poprawek. Jaki koszt tych dwóch elementów? Możecie kogoś polecić? Pozdrawiam! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
Drogi Vacu,jeśli chcesz,naprawde pozbyć sie rys, spowodowanych myjnią i tym podobnymi napewno nie pomogą Ci w tym środki myjące i woski ,które dają tylko krótkotrwały efekt i nie do końca zadawalający. niestety ale uszkodzenia lakieru bezbarwnego nie da się uzupełnić woskiem i tp. Aby zniwelować rysy na lakierze jest niezbędne zmatowienie elementu w zalezności od uszkodzenia i jego głębokości, odpowiednią pastą scierną ,bądż papierem o odpowiedniej gradacji. Jeśli masz lakier najgorszy z najgorszych czyli czarną perłe zawsze będziesz miał mazy na aucie jeśli wykonasz to w nieodpowiedni sposób. nie wiem czy nie powinieneś swojego auta oddać w ręce specjalisty,bo jeśli chodzi o polerowanie wiem że nie jest to tani koszt,ale odpowiedni warsztat,wiem ze ich jest niewiele zrobi to w sposób mechaniczny,ręcznie tego nie zrobisz na 100%.Niezbędne są obroty i odpowiednie pasty,które spowodują starcie warstwy lakieru bezbarwnego. I UWAGA!!! jeśli to japończyk to uważaj,bo są to auta z bardzą oszczędną warstwą bezbarwnego i bardzo szybko można dostać się do bazy ,a co za tym idzie w następstwach łuszczenia się lakieru i poddatności na rdzę. Nie wydawaj pieniędzy zbędnie,bo nie zrobisz tego ręcznie napewno. W sumie to mój lakier nie jest aż tak bardzo zniszczony, w zasadzie po nałożeniu Swirl jest OK ale później nie potrafię uzyskać takiego efektu jaki powinien być. Wcale nie uważam, że jest to najgorszy lakier, powiem wręcz, że nie ma ładniejszego, jednak to fakt, że ciężko takie auto utrzymać w czystości. Tu muszę powiedzieć, że woski Meguiar's doskonale to ułatwiają, brud nie łapie się tak łatwo i łatwo się zmywa, efekt utrzymuje się dość długo (wystarczy spłukać myjką, nawet samą wodą i już jest ok). Niestety liczyłem na lepszy efekt zaraz po nawoskowaniu. Być może faktycznie przydałoby się jeszcze przepolerować mechanicznie. Mam ten sam lakier od VAG (czarna perła), polecam paste k2 tempo (orginał) oraz app (http://www.auto-lakiery.pl/?p=productsList&iCategory=7) i polerke mechaniczna (120-200zł) U lakiernika jednorazowo płacisz 250zł za polerowanie, tu masz zestaw i sobie polerujesz kiedy chcesz. Po paście tylko wosk (potem napisze jaki używam jak sprawdzę na garażu, bo nie pamiętam). Klarem się nie przejmuj, z reguły jest bardzo gruby (dlatego perła, bo ma się świecić, a aby się świecił musi być kilka warstw). Po paście i woskowaniu będzie efekt super (po dniu pucowania to istne lustro, normalnie jak nówka - tylko te drobne wykwity rdzy :/). Mam Opla, niby niemieckie auto ![]() ![]() Jeszcze ciekawostka - przymierzam się teraz do polerki kloszy lamp (trochę się już sfatygowały od kamieni :/)), papiery wodne różnej grubbości, tempo i jazda, ciekawe czy będę niedługo szukał nowych kloszy ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 22:33 |