IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Nowy sklep z kosmetykami i środkami czystości, proszę o opinię i wypełnienie ankiety
magart
post czw, 20 maj 2010 - 02:55
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 19
Dołączył: pon, 28 gru 09
Nr użytkownika: 3,629
Płeć: Mężczyzna



Witam wszystkich,

Kilka miesięcy temu otworzyliśmy z żoną w naszym mieście sklep kosmetyczny + środki czystości, chemia.
Pogoda ostatnio jest nijaka, a ludzie pochowani są w ciepłych domach i być może w większej ilości niż zwykle przeglądają forum D.G. wink.gif . Postanowiłem więc, za pomocą szanownych forumowiczów dowiedzieć się nieco więcej o potrzebach potencjalnych klientów. Wiadomo - sklep jest dla ludzi i dzięki nim istnieje, stąd Wasza opinia oraz sugestie są bardzo ważne.
Proszę o wypełnienie ankiety składającej się z kilku pytań, co powinno zająć jedynie kilka chwil:
--> ANKIETA
Pytania wydają się być skierowane głównie do Pań, ale Panów też ankieta obejmuje ponieważ w asortymencie są także kosmetyki męskie smile2.gif
Chętnie przeczytam dodatkowe opinie i uwagi.
Mam nadzieję, że ankieta przynajmniej w jakiejś części sprawdzi się, co w efekcie może być korzystne dla klientów a w ostateczności dla rozwoju sklepu.

Pozdrawiam.

Ten post edytował magart czw, 20 maj 2010 - 02:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
magart
post śro, 09 cze 2010 - 09:59
Post #2


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 19
Dołączył: pon, 28 gru 09
Nr użytkownika: 3,629
Płeć: Mężczyzna



Fajnie, że w końcu nie gadam sam ze sobą rolleyes.gif
Ja rozumiem, że można się ewakuować kiedy sprzedawca jest nachalny, ale jak wytłumaczyć opisaną przeze mnie reakcję ludzi na zwykle zaproponowanie pomocy czy nawet przywitanie się. Jeśli ktoś błędnie kluczy po całym asortymencie to może mi się wydawać, że czegoś szuka ale nie może znaleźć?
Zresztą, co któryś klient rzeczywiście nawiązuje dialog (często nawet w chwili kiedy wychodzi ze stoiska czy sklepu) i najczęściej okazuje się, że np.:
- Szukam płynu do szyb ale nie ma.
- Ależ proszę, tutaj jest półka z płynami, proszę sobie wybrać.
- Ach, dziękuję, sądziłam, że jak tu nie widzę to nie ma.
Kurczę, jak może tego nie być, jeśli to jeden z podstawowych produktów w sklepie... Pani bała się zapytać? Myślę, że może Pani była przyzwyczajona po prostu do sklepu samoobsługowego gdzie trzeba sobie wszystko samemu znaleźć, a sprzedawców po prostu nie ma bo tak naprawdę personel tam pracujący zajmuje się jedynie rozkładaniem towaru na półki. Wynika, to pewnie z tego co napisał vacu , że sklepy, markety nie doceniają profesji jaką jest sprzedawca. Choć w sumie trudno się dziwić temu zjawisku jeśli chodzi o duże markety. I tak w naszym kraju ludzie kupują głównie w marketach, nie przywiązując dużej uwagi na jakość, także jakość obsługi. To po co się wysilać i zatrudniać dobrych sprzedawców, jeśli można zatrudnić za marne grosze kogoś to magazynu/półek i kogoś na kasę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 19:06
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza