IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

> Sprzedaż nazwy Hali Centrum
japinkole
post wto, 19 sty 2010 - 12:45
Post #1


UZYTKOWNIK


Grupa: Użytkownik
Postów: 22
Dołączył: sob, 12 gru 09
Nr użytkownika: 3,604
Płeć: Mężczyzna



"Samorządowe Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR) w Dąbrowie Górniczej szykuje się do sprzedaży nazwy Hali Centrum"
link

Ten post edytował japinkole wto, 19 sty 2010 - 13:53
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
szer
post pią, 22 sty 2010 - 22:39
Post #2


UZYTKOWNIK
*******

Grupa: FdZD
Postów: 2,625
Dołączył: śro, 13 lip 05
Skąd: Mydlice Południe
Nr użytkownika: 152
Płeć: Mężczyzna
GG: 7413760 status gadu-gadu



CYTAT
W Dąbrowie szukają imienia, na którym można zarobić

Drugi co do wielkości, po Spodku, obiekt sportowy w naszym województwie - Hala Sportowo-Widowiskowa w Dąbrowie Górniczej - nie chce być już bezimienna. Ale nazwy użyczy jej tylko ten, kto ma wypchany portfel.

Chluba Dąbrowy Górniczej z parku Hallera właśnie obchodzi szóste urodziny. Władze miasta uznały, że najwyższy czas na nadanie budynkowi dobrze brzmiącej nazwy. Najlepiej takiej, na której by się dało zarobić. - Jeszcze nie mamy dokładnych wytycznych co do klienta, ale na pewno będzie nim jakaś spora firma lub przedsiębiorstwo - mówi Henryk Mańka, zastępca dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej. Urzędnicy mają nadzieję na sponsora, który corocznie będzie wpłacać na halę około miliona złotych. W zamian może nadać hali własną nazwę. Zyska sławę i prestiż, bo hala jest jednym z najnowocześniejszych takich obiektów w naszym regionie, odbywające się tu imprezy sportowe (głównie mecze siatkówki) przyciągają tysiące widzów. - Sami też będziemy mieli z tego spore korzyści, bo pieniądze przeznaczymy np. na organizowane przez nas imprezy - mówi Marcin Bazylak z dąbrowskiego magistratu.

Urzędnicy poprosili o pomoc w znalezieniu sponsora agencję marketingową ze stolicy. Wojciech Majeran, jej dyrektor, zapewnia, że poszuka go nawet za granicą. - Mamy już doświadczenie w takich kampaniach, dlatego myślę, że sponsor znajdzie się dość szybko - zapewnia Majeran. Wyjaśnia, że wpływ na decyzję - oprócz grubości portfela przyszłego sponsora - będzie mieć też nazwa firmy. - Musi być ładna i przyjemnie kojarzyć się mieszkańcom. Żarówki Osram i kiełbaski Berlinki raczej odpadają - zapowiada Majeran.

Pomysł szukania tzw. sponsora tytularnego od lat znany jest na całym świecie. W Polsce jest już kilka obiektów, które skorzystały z takiej możliwości. Kilka miesięcy temu łódzka hala sportowa Arena podpisała umowę sponsoringu z firmą Atlas. - Pomysł sprawdza się całkiem nieźle. Co kwartał dostajemy zastrzyk pieniężny, a Atlas reklamuje się m.in. na każdym naszym plakacie - mówi Dariusz Gałązka, prezes obiektu.

Rafał Czechowski, specjalista ds. public relations, ostrzega jednak przed zbyt częstą zmianą nazwy. - Takie umowy podpisuje się zwykle na rok czy dwa, a to może mieszać w głowach mieszkańcom czy gościom hali. Najlepiej byłoby, żeby nazwa miała stały charakter. Inaczej jej potencjalny dawca może stracić twarz. Ludzie będą się zastanawiać, co się z nim dzieje, skoro szukają następnego - podkreśla Czechowski.

Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice


--------------------
33001,04
Go to the top of the page
 
+Quote Post



Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 

Mapa forum
RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 13:31
FMDG - Razem od 2003
Dąbrowa Górnicza