![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
czy ktos z was cos slyszal na temat budowy wiaduktow nad DK 1 w DG?? Jak wiadomo droga ekspresowa S1 konczy sie w Zabkowicach a na polnoc brakuje w DG 3 wiaduktow (okolice Antoniowa i Ujejsca) i za chyba 1 za DG. Obecnie konczony jest wezel Podwarpie i odcinek w kiedunku DG. Wiec jakto bedzie wszystko wygladalo- z taka kilkukilometrowa dziura w DG, a na mapach GDDKiA S1 ma ciagnac sie przeciez od Tychow do Pyrzowic.
[img]http://www.startbilder.de/einzelbild.php?id=322084&quality=100&identifier=07176f9533[/img] interesujacy nas odcinek nr 18. hmmm |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 171 Dołączył: nie, 18 sty 09 Skąd: Dąbrowa Górnicza Z-ce Nr użytkownika: 3,132 Płeć: Mężczyzna GG: 3986289 ![]() |
@kwintosz, a co obejmuje przebudowa drogi krajowej do parametrów drogi ekspresowej?
Ciekawe czy trasę Bielsko-Biała > Cieszyn też za kasę z Unii zrobili. Było by miło mieć coś takiego z Dąbrowy do Bielska lub Częstochowy ![]() Ten post edytował Reaper wto, 15 gru 2009 - 21:08 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
@kwintosz, a co obejmuje przebudowa drogi krajowej do parametrów drogi ekspresowej? Ciekawe czy trasę Bielsko-Biała > Cieszyn też za kasę z Unii zrobili. Było by miło mieć coś takiego z Dąbrowy do Bielska lub Częstochowy ![]() Na drogach to zbytnio się nie znam, tyle co czytam skyscrapercity. No a poza tym zakres inwestycji może być różny. Na pewno muszą zostać zlikwidowane wszelkie skrzyżowania i światła. Powstać nowe węzły a co za tym idzie nowe obiekty inżynieryjne np. wiadukty. Dotrzymany musi także być także standard drogi ekspresowej, a więc oczywiście szerokości pasów (chyba 3,5 m - autostrada ma 3,75) oraz pasa awaryjnego no i oczywiście wymiana oznakowania. Przebudowa to pojęcie względne. Z tego co mi się wydaje, to pójdą na to grube mln złotych (>200 bankowo) bo muszą sporo zrobić. Przebudowa może mieć jednak różny zakres, może obejmować wymianę warstwy ścieralnej, budowę ekranów akustycznych, wymianę barier energochłonnych itp. BB-Cieszyn chyba miała dofinansowanie ale pewny nie jestem. Jeśli znalazła się kasa na projekty to myślę że kasa i na przebudowy się znajdzie. Droga mogłaby powstać w perspektywie 2014-15. Mówię tu o przebudowie a także o odcinku BB-Mysłowice. Bo od Mysłowic S mamy ale jej stan jak dla mnie jest taki sobie (do ideału np. BB-Cieszyn trochę brakuje), przynajmniej jeśli chodzi o nawierzchnie. Problemem jest póki co także budowa 2giej nitki Ski na Pyrzowice. Nie ma finansowania, w standi nic na ten temat nie ma. Priorytetem na euro są pewne drogi i tego nie przeskoczymy. Myślę że jak zacznie się planowanie na lata 2013-2015 coś więcej będziemy wiedzieć. Póki co wszelkie plany raczej nie sięgają poza 2012. Ten post edytował kwintosz wto, 15 gru 2009 - 21:32 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 12:38 |