![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jasiek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 1,062 Dołączył: śro, 06 sie 03 Skąd: Mydlice Nr użytkownika: 3 ![]() |
Bardzo się boje że dg nie jest przygotowana na przyjecie pieniędzy z ue. W krajach które już dawno sę w ue przygotowanie wnisków o dofinansowanie zajmuje średnio 2 -3 lata (muszą one być perfekcyjnie wypełnione). Niektóre polskie miasta idąc tym przykładem mają już po 20 gotowych wniosków leżących na półce i tylko czekają na 1 maja. A u nas w dg nie ma ani jednego gotowego wniosku i ani jednego w trakcie przygotowania. Nawet pomysłów specjalnie nie ma. Jedyne nad czym tal sie zastanawia to kanalizacja. Najbliższy realizacji ze srodków ue jest plan budowy magistrali internetowej przygotowany przez wsb - ale i on zaginął gdzieś w szufladzie u tala. No w takim tempie prac to może gdzieś w 2010 otrzymamy pierwsze pieniędze.
Ten post edytował kwintosz pią, 13 paź 2006 - 19:32 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
:)+--> QUOTE(:)) 22 linie autobusowe "obsŁugiwane bĘdĄ przez zakupione w latach 2005 – 2006 ŁĄcznie 72 szt. autobusÓw niskopodŁogowych ( w rozumieniu Polskiej Normy PN-S-47010) [/quote] Mnie najbardziej zdziwiŁy dwie rzeczy: - tabor klasy "C" na linie 604 i 644. Tam chyba nie ma aŻ takich obciĄŻeĹ ? - pominiĘcie linii 821. Czy ona nie ma wspÓlnego obiegu wozÓw z 801 i 831 ? :)+--> QUOTE(:)) Tam gdzie nie ma wiaty to i nie bedzie, a tam gdzie nie ma zatoki to nowej tez nie bedzie. Wiec zamiast wykorzystac szanse i wybudowac nowe naprawde fajne i nowoczesne wiaty i przy najruchliwszych drogach zatoki, szansa na to nie zostanie wykorzystana... Do tego sa bledy pisze miejscami ze wiaty nie ma naprawde to jest. A Sosnowiec przy okazji zbuduje nowe sygnalizacje swietlne...[/quote]
Podejrzewam, Że poprawienie chodnika jest admnistracyjnie stosunkowo proste. Ustawienie wiaty czy budowa zatoczki wymaga wiĘkszych korowodÓw prawno-papierowych. Na to moŻe byĆ juz za pÓĹşno. W przypadku zatoczki trzeba by moŻe przekŁadac jakieŚ uzbrojenie terenu, zmieniaĆ geometriĘjezdni itp. Poza tym trzeba mieĆ wizjĘjak dana droga pobiegnie za kilka lat - np. czy przystanek siĘnie przesunie w inny punkt. A ja nie jestem przekonany, Że wŁadze DG majĄ jakieŚ konkretne plany na przyszŁoŚĆ co do drÓg. W kaŻdym razie nie chwalĄ siĘtym specjalnie. A co gorsza to wszystko groziŁoby to wydaniem pieniĘdzy z dobrze zaplanowanej przez pana Talkowskiego nadwyzki budŻetowej 2005 :) :)+--> QUOTE(:)) Teraz liczmy na to ze Wawa z tego programu nie dostanie na metro. Bo jesli dostanie to dla reszty nie zostanie juz prawie nic kasy... Niech im wystarczy juz to co dostaja z budzetu panstwa
![]() Akurat ta dotacja z budŻetu moŻe skomplikowac sytuacjĘWarszawy bo Środki o ktÓre walczymy pochodzĄ z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. A budŻet paĹstwa nie jest regionalny i przez tĄ dotacjĘ metro moŻe byĆ potraktowane jako inwestycja centralna. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 19:08 |