![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
CYTAT ![]() Czeladź: Studenci sprawdzą ilu ludzi jeździ tramwajami nr 22 i 24 dziś Dziś w godzinach porannego i popołudniowego szczytu w tramwajach linii 22 i 24 oraz autobusie linii 35 będzie można spotkać ankieterów. Będą sprawdzać, ile osób jeździ w tym czasie z Czeladzi do Sosnowca. Robią to za darmo, na prośbę Czeladzkiego Stowarzyszenia "Rozwój Miasta". - Robienie tego typu badań jest naszym zadaniem statutowym, a i temat jest ciekawy - mówi Mariusz Herchold, prezes studenckiego Koła Naukowego "Signalis", przy Katedrze Inżynierii Ruchu Politechniki Śląskiej. Pasażerowie będą pytani jak często jeżdżą tramwajami i czy się przesiadają. Jedno z pytań dotyczy opinii na temat ewentualnej bezpośredniej linii do Sosnowca. Czeladzianie i sosnowiczanie, aby się odwiedzić, muszą się bowiem przesiadać w Będzinie. KZK GOP wyraziło zgodę na przeprowadzenie badań. Czeladzkie Stowarzyszenie "Rozwój Miasta" już kilka miesięcy temu postanowiło zawalczyć o bezpośrednią linię tramwajową. Napisali prośbę do władz miasta. To ich kolejny ruch w tej sprawie. - Zobaczymy co, pokażą wyniki - mówi Robert Zach, mieszkaniec Czeladzi, należący do stowarzyszenia. Magdalena Nowacka komentarze: CYTAT autor: joł (gość) data: 2008-06-05 12:14 Będzie jeździło nią tak mało osób, że wkrótce ją zlikwidują. Super pomysł. Oczywiście wnoszę o przeniesienie kosztów działania tej linii w całości na Czeladż, bo ja nie mam zamiaru dokładać do niej ani złotówki. Ale śmieszne. Normalnie boki zrywać autor: makak (gość) data: 2008-06-05 12:29 Ilekroć jeżdżę tramwajem 22 lub 32 to na przystanku na rondzie (nie licząc dni targowych) wysiada 1, max 2 osoby. wtedy tramwajem tym jedzie ok 20 osób. Utrudnijmy tym osobom powrót z reala. A jakże! Wkońcu interes jednej osoby liczy się barzdiej niż interes 20! To są mieszkańcy głównie Będzina i Dąbrowy Górniczej. Wkrótce Real powstanie za Hutą Bankową w D.G.Na miejscu właścicieli sklepów przy M1 zacząłbym się moglić o pozostawienie linii 22 i 32 takimi jakie są. W przeciwnym razie może się okazać że części Będzinian będzie bliżej do Dąbrowy (o mieszkańcach Dąbrowy nie wspominając). aaa autor: aaa (gość) data: 2008-06-05 16:08 ja bym sie sie tam nie martwił o m1. niech sie raczej modla o siebie. z sosnowiec.info.pl CYTAT kowal
87.207.94.* | 2008.6.05 | 12:46 Jeżdżę sobie do M1 w Czeladzi tramwajem 22/32 z przystanku Koszelew w Będzinie. Potem oczywiście wracam tą samą linią. Ile osób wysiada w tym czasie na przystanku przy zamku? Czasami wysiądzie może jedna osoba. W tym czasie tramwajem podróżuje kilkanaście osób. Kilka wysiada na przystanku Będzin - Koszelew, reszta jedzie dalej. Wniosek: najbardziej ta linia potrzebna jest mieszkańcom Dąbrowy Górniczej. Zresztą niedługo może problem rozwiąże się sam po powstaniu Reala za Hutą Bankową w D.G. Ja osobiście tam będę miał bliżej niż do Czeladzi. Mieszkańcy Dąbrowy też będą mieli bliżej do siebie. Zaraz się okaże, że tramwajem jeździ za mało ludzi o obetną połowę kursów. W obcinaniu kursów to kzk po prostu bryluje. grek 195.205.143.* | 2008.6.05 | 11:21 No właśnie, czy atrakcyjną alterantywą dla autobusów (i minibusów) z/do Sosnowca jest tramwaj jeżdzący co 40 minut (w soboty i niedziele)? Dopóki jest jeden tor między Będzinem i Czeladzią to wszelkie pomysły skierowania innych linii w kierunku Czeladzi nie mają sensu. Jedynym sensownym wyjściem jest przebudowanie układu przy nerce w Będzinie by powstało dogodne centrum przesiadkowe. sz. 83.30.27.* | 2008.6.05 | 9:40 Na pawiak niech wyślą tych ankieterów w sprawie "bezpośredniej linii do Sosnowca" trudy tramwajowy 193.151.50.* | 2008.6.05 | 9:28 Moim zdaniem bezpośrednie połączenie nie jest potrzebne. Jest nowa taryfa biletowa gdzie bilet za 2/4 zł jest ważny przez godzinę od momentu jego skasowania. Tak czy siak tramwaj 24 do Czeladzi jeździłby przez Będzin więc i tak taki bilet trzeba wtedy posiadać. Nie jest problemem wysiąść z 21,24 bądź 27 na "nerce" i przesiąść się w 22 do Czeladzi, który kursuje co 10 minut. Atrakcyjność właśnie tej linii na trasie DG - Czeladź polega na jej wysokiej jak na GOP częstotliwości co 10 minut. Gdy 24 zostanie skierowane do Czeladzi, Dąbrowianie będą mieć tramwaj 22 co 20 minut a to zmniejszy jego atrakcyjność i wybiorą autobus chcąc jechać do Czeladzi. Dave 87.99.122.* | 2008.6.05 | 9:28 A to tak trudno się przesiąść koło zamku na tramwaj 22 jeżdżący co 10 minut z tramwaju 21/24 (łącznie też co 10 minut) plus tramwaj 27? I tak jadąc z Sosnowca do Czeladzi przez Będzin trzeba skasować bilet za 2/4 zł, a ten uprawnia teraz do przesiadki i można na jednym bielcie jechać tymi dwoma tramwajami. Nie wiem, po co te mecyje z tą linią tramwajową do Sosnowca, która i tak musiałaby jechać co 20 minut, a w wolne dni chyba co 40 i to kosztem ograniczenia częstości linii 22/32 do DG! ali 193.151.49.* | 2008.6.05 | 9:05 Ja wiem ze taka linia byla by potrzebna, wiele razy sie chcialem dostac do centrum Handlowego M1 i musialem kombinowac, z przesiadkami Wiec jestem za taka linia! MARCEL 87.205.209.* | 2008.6.05 | 8:17 KZK ZAWSZE LICZYŁ PASAŻERÓW W TAJEMNICZYM SPOSOBEM NIEZAWODNYM ALE DROGIM JESTEM PEŁEN PODZIWU DLA INSTYTUCJI KTÓRA COŚ WYMUSIŁA NA ANONIMOWEJ INSTYTUCJI KZK GOP. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:48 |