![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
Ja proponuje w DG wydłużyć linie 24 do gołonoga a linie 27 przedłużyć od ronda do Czeladzi i kompromis gotowy i wszyscy są szczęśliwi ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Ja proponuje w DG wydłużyć linie 24 do gołonoga a linie 27 przedłużyć od ronda do Czeladzi i kompromis gotowy i wszyscy są szczęśliwi ![]() A linię 21 przedłużyć do Wójtowej Wsi ![]() Dąbrowscy funkcjonariusze WSI mieliby bezpośredni tramwaj do pracy. Skąd wiadomo że UM nie chce dopłacać? Bartek, na jakim świecie Ty żyjesz ? Pamiętasz, żeby UM na coś chciał dokładać ? ![]() A w 21 to czesto dramat - duzo osob juz z Golonoga, a od centrum albo Huty Bankowej naprawde ciasno, ludzie ledwo miescili sie opierajac o drzwi. W Bedzinie to juz czesto nie mieli jak wsiadac i sobie odpuszczali. Ale numer ! ![]() To nam się sytuacja wyjaśniła. Nie muszę już dziś stać i liczyć pasażerów. ![]() Po prostu, w godzinach w których ja jeżdżę czyli 6-14-18-22 w na dowolnej linii tramwajowej tłoku nie ma i w zasadzie bez problemu można złapać miejsce siedzące, a rzeczony 24 leniwie jeździ jak puste akwarium. W ciągu ostatnich 2-3 lat widać gołym okiem spory spadek zainteresowania komunikacją miejską. W końcu sprowadziliśmy te parę milonów aut z reichu. ![]() Szczerze mówiąc wydawało mi sie, że tak jest cały dzień i nie zdawałem sobie sprawy, że o innych porach sytuacja może być dramatyczna. Stąd też moje krytyczne opinie. Nawet się dziwiłem co tak forumowicze narzekają ![]() Generalnie wynika z tego wniosek, że majstrowanie przy linii 24 jest fajne w godzinach szczytu ale może grozić gigantycznym przewartościowaniem oferty Będzin-Gołonóg poza szczytem. A jak wiadomo to kosztuje. O tym właśnie Koledzy z Czeladzi w swej propozycji zapomnieli. jeżdżę tramwajem 22 prawie codziennie (...) jeździ nim masa ludzi. Jesli już coś wycinać aby zrobić miejsce dla ewentualnego przedłużenia 24 to ja bym optował za 28. Kursami do Będzin Zajezdnia powinny byc mniej obciążone (chyba?), a sama linia ma charakter szczytowy, więc nie będzie się plątać wieczorami czy w niedzielę. Ten post edytował bzenek pią, 01 lut 2008 - 07:43 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:45 |