![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 23 Dołączył: śro, 24 paź 07 Nr użytkownika: 856 Płeć: Mężczyzna GG: 8414422 ![]() |
Nie ma kilku wersji.
Sprawa jest już w KZK GOP, który ma ją zbadać pod kilkoma względami. Jeśli będzie ta opinia to kolejny krok to opinie zainteresowanych Rad Miejskich o czym pisał bankier. My nie musimy pisać o zwiększeniu częstotliwości tramwaju 21, ponieważ jesteśmy czeladzkim stowarzyszeniem, a on przez Czeladź nie jeździ. Świetnie by było, gdyby FdZD albo DG się tym zainteresowały, zamiast pisać bezcelowo na Forum. My chcemy, aby ustanowić połączenie Sosnowca i Czeladzi i nie da się tego zrobić inaczej, jak obciąć połowę kursów 22/32 (jeden tor w Czeladzi). Jeśli chodzi o zdanie Sosnowca, to Krawiec pisał o zdaniu FdZD - Sosnowiec. Ja wspomniałem o tym co ludzie piszą na Forum Sosnowca. Więc dajcie sobie spokój z epitetami i wyzwiskami, ponieważ narazie tylko to Wam dobrze wychodzi. Przespaliście sprawę, uśmieszek sam napisał, że sprawą interesuje się od samego początku. Bez zwątpienia widział więc post z 4 listopada 2007 r.: CYTAT Zwracamy sie do Rady Miejskiej w Czeladzi o zainteresowanie się połączeniem Czeladzi i Sosnowca linią tramwajową. Miałby to być tramwaj 24, który na rondzie w Będzinie skręciłby do Czeladzi. Czarno na białym widać jak chcieliśmy to zrobić, więc nie muszę z Ciebie robić głupa - jak sam to określiłeś. 3 miesiące siedzieliście cichutko. Nie raz ten nagłówek widać było na zagłębie.info. Dwa obszerne artykuły w prasie. My dopełniliśmy wszelkich wymogów jawności. Po drugie robicie zbędne zamieszanie, które i tak nic nie zmieni! Nie mi to piszcie, ale KZK GOP albo Waszemu prezydentowi. To oni decydują, a nie my. My już swoje zaproponowaliśmy. Po trzecie robicie przerost formy nad treścią. Obcinamy połowę kursów 22/32, które bez problemu możecie próbować zastąpić zwiększeniem częstotliwości innych tramwajów. Tramwaj 24 nie jeździ do DG, więc bez różnicy czy przesiądziecie się do niego na rondzie czy na paryżu. I jeśli przekonujecie mnie, że miasto Czeladź ma nie mieć żadnego połączenia tylko dlatego, że macie więcej autobusów z paryża niż z ronda, to przypominam gdzie ta sprawiedliwość, o której tak namiętnie piszecie. To Wy określacie Zagłębiem tylko Dąbrowę Górniczą, a tak choćbyście bardzo chcieli nie jest. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
@Szalanski
Zacznij czytac ten watek, bo nie bede za kazdym razem powtarzal tego samego. Wogole sie nie odnosisz to dyskusji tylko wkolko wypisujesz te same klamliwe brednie. Juz na poczatek: Nie ma kilku wersji. Sprawa jest już w KZK GOP, który ma ją zbadać pod kilkoma względami. Jeśli będzie ta opinia to kolejny krok to opinie zainteresowanych Rad Miejskich o czym pisał bankier. Teraz czekamy na odpowiedź z UM w Czeladzi - następnym krokiem bedzie pisanie pism do zainteresowanych miast (i wtedy bedziemy proponować nasze rozwiązania odnośnie 24 co zostało napisane wcześniej ale prezydentom a nie KZK) dopiero mając poparcie każdej ze stron możemy napisać do KZK GOP. Sam Bankier to pogrubil. Przespaliście sprawę, uśmieszek sam napisał, że sprawą interesuje się od samego początku. Bez zwątpienia widział więc post z 4 listopada 2007 r.: "Zwracamy sie do Rady Miejskiej w Czeladzi o zainteresowanie się połączeniem Czeladzi i Sosnowca linią tramwajową. Miałby to być tramwaj 24, który na rondzie w Będzinie skręciłby do Czeladzi." Czarno na białym widać jak chcieliśmy to zrobić, więc nie muszę z Ciebie robić głupa - jak sam to określiłeś. 3 miesiące siedzieliście cichutko. Nie raz ten nagłówek widać było na zagłębie.info. Dwa obszerne artykuły w prasie. My dopełniliśmy wszelkich wymogów jawności. ![]() Widzialem i pisalem o tym juz kilka razy. I kolejny raz przytoczyles wlasnie kolejny dowod na swoja niekorzysc - gdzie tu w tym cytacie slowo o obcieciu 22/32? Po drugie robicie zbędne zamieszanie, które i tak nic nie zmieni! Nie mi to piszcie, ale KZK GOP albo Waszemu prezydentowi. To oni decydują, a nie my. My już swoje zaproponowaliśmy. Kolejny dowod ze Bankier pisal zupelnie co innego! Po trzecie robicie przerost formy nad treścią. Obcinamy połowę kursów 22/32, które bez problemu możecie próbować zastąpić zwiększeniem częstotliwości innych tramwajów. Tramwaj 24 nie jeździ do DG, więc bez różnicy czy przesiądziecie się do niego na rondzie czy na paryżu. Jesli tego nie zrobi sie od razu, to potem bedzie niezwykle trudno. Kolejne brednie - spojrz na mape, czy jest to DG czy nie. Roznica jest zasadnicza - na rondzie w Bedzinie to akurat nie ma autobusow do DG, sa obok stadionu. Ale wiele linii, ktore sa obok bylej kopalni tam przeciez nie ma. Wycięte kursy linii 22 zastępujemy kursami linii 28. W efekcie utrzymujemy częstotliwość na trasie DG-Będzin. Pewnosci takiej nie ma, w pismie nie ma o tym slowa aby utrzymac czestotliwosc, a wlasnia zaostalo napsiane aby ograniczyc do DG o polowe -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:45 |