![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 23 Dołączył: śro, 24 paź 07 Nr użytkownika: 856 Płeć: Mężczyzna GG: 8414422 ![]() |
Nie ma kilku wersji.
Sprawa jest już w KZK GOP, który ma ją zbadać pod kilkoma względami. Jeśli będzie ta opinia to kolejny krok to opinie zainteresowanych Rad Miejskich o czym pisał bankier. My nie musimy pisać o zwiększeniu częstotliwości tramwaju 21, ponieważ jesteśmy czeladzkim stowarzyszeniem, a on przez Czeladź nie jeździ. Świetnie by było, gdyby FdZD albo DG się tym zainteresowały, zamiast pisać bezcelowo na Forum. My chcemy, aby ustanowić połączenie Sosnowca i Czeladzi i nie da się tego zrobić inaczej, jak obciąć połowę kursów 22/32 (jeden tor w Czeladzi). Jeśli chodzi o zdanie Sosnowca, to Krawiec pisał o zdaniu FdZD - Sosnowiec. Ja wspomniałem o tym co ludzie piszą na Forum Sosnowca. Więc dajcie sobie spokój z epitetami i wyzwiskami, ponieważ narazie tylko to Wam dobrze wychodzi. Przespaliście sprawę, uśmieszek sam napisał, że sprawą interesuje się od samego początku. Bez zwątpienia widział więc post z 4 listopada 2007 r.: CYTAT Zwracamy sie do Rady Miejskiej w Czeladzi o zainteresowanie się połączeniem Czeladzi i Sosnowca linią tramwajową. Miałby to być tramwaj 24, który na rondzie w Będzinie skręciłby do Czeladzi. Czarno na białym widać jak chcieliśmy to zrobić, więc nie muszę z Ciebie robić głupa - jak sam to określiłeś. 3 miesiące siedzieliście cichutko. Nie raz ten nagłówek widać było na zagłębie.info. Dwa obszerne artykuły w prasie. My dopełniliśmy wszelkich wymogów jawności. Po drugie robicie zbędne zamieszanie, które i tak nic nie zmieni! Nie mi to piszcie, ale KZK GOP albo Waszemu prezydentowi. To oni decydują, a nie my. My już swoje zaproponowaliśmy. Po trzecie robicie przerost formy nad treścią. Obcinamy połowę kursów 22/32, które bez problemu możecie próbować zastąpić zwiększeniem częstotliwości innych tramwajów. Tramwaj 24 nie jeździ do DG, więc bez różnicy czy przesiądziecie się do niego na rondzie czy na paryżu. I jeśli przekonujecie mnie, że miasto Czeladź ma nie mieć żadnego połączenia tylko dlatego, że macie więcej autobusów z paryża niż z ronda, to przypominam gdzie ta sprawiedliwość, o której tak namiętnie piszecie. To Wy określacie Zagłębiem tylko Dąbrowę Górniczą, a tak choćbyście bardzo chcieli nie jest. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:51 |