![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 1,772 Dołączył: śro, 05 maj 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 87 ![]() |
Łomatko,
panowie zawstydźcie się czym prędzej, załóżcie sobie jaki wątek typu wzajemne uprzejmości mitologów Zagłębia i tam się wspierajcie. Bo to troszkę niezręczne czytać jak bardzo bankier wielbi uśmieszka albo czy Forum dla Zagłębia pociągnie jeszcze cały tydzień bez imprezy ![]() Co do meritum sprawy to propozycja kolegów z Czeladzi w pierwszej chwili wydaje się całkiem ciekawa. W zasadzie utrzymuje założone częstotliwości tramwajów na ciągach i w zasadzie zachowuje wielkość pracy przewozowej TŚ. Tym niemniej jest tu pewien feler. Wasze teoretyczne rozważania dotyczą godzin szczytu w dni robocze. Natomiast co wieczorami czy w weekendy ? 22 jeździ wtedy z nędzną częstotliwością, 24 ze skandaliczną, a 28 nie kursuje. Jeśli skasujemy połowę kursów 22 to dostaniemy połączenie DG - Czeladź oraz Sosnowiec - Czeladź co 40min w soboty lub co godzinę (!!!) wieczorami. Czy tu Wasz model się nie wywraca ? Skoro już koledzy z Czeladzi tu zajrzeli to może coś przyjaźnie podyskutują ? ![]() Ten post edytował bzenek śro, 30 sty 2008 - 17:20 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
W zasadzie utrzymuje założone częstotliwości tramwajów na ciągach i w zasadzie zachowuje wielkość pracy przewozowej TŚ. Ale jak utrzymuje skoro zamiast 6 na godzine, jest propozycja 3, nie mowiac juz o 24 ![]() KZK pewnie dostaje po 200 takich propozycji miesięcznie i nie sądzę, żeby się na nad każdą rozczulali więc sprawa jakby na razie nie istnieje. Prawda ze propozycji dostaja bardzo duzo ale to zawsze wiaze sie z dodatkowymi kosztami, albo koszty bez zmian jak np rozne korekty rozkladow.Ale to jest pionierska propozycja. Nie wiem czy sie zdarza aby sami mieszkancy chcieli zmniejszac koszty i wlasnie wyjatkowo moze sie im to spodobac ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
KK25 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 975 Dołączył: czw, 29 lis 07 Skąd: Manhattan Nr użytkownika: 917 Płeć: Mężczyzna GG: 5456583 ![]() |
Ale jak utrzymuje skoro zamiast 6 na godzine, jest propozycja 3, nie mowiac juz o 24 ![]() Prawda ze propozycji dostaja bardzo duzo ale to zawsze wiaze sie z dodatkowymi kosztami, albo koszty bez zmian jak np rozne korekty rozkladow.Ale to jest pionierska propozycja. Nie wiem czy sie zdarza aby sami mieszkancy chcieli zmniejszac koszty i wlasnie wyjatkowo moze sie im to spodobac ;) A co z dojazdami w weekendy do Czeladzi np. do M1??? Obecnie są 3 kursy tramwaju 22 na godzinę a po obcięciu zostanie pewnie 1 i ciężko sie będzie tam dostać zakładając że autobus 814 tez nie jeździ zbyt często (1 na godzinę) dodając do tego niedawne spore obcięcia kursów na linii 27 dojazd do centrum handlowego M1 z Dąbrowy i z powrotem nie wydaje sie zbyt ciekawy ![]() EDIT: i może mi powiecie (ludzie z Czeladzi) że z M1 mam autobusy do centrum Będzina i sie mogę przesiąść na tramwaj 21 lub inny autobus?? otóż nie! nie będe kupował 2 biletów w jedną stronę żeby gdzieś dojechać! to jest chore Ten post edytował Padziu śro, 30 sty 2008 - 20:56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:48 |