![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
A regulamin KZK GOP jest znany. A komu się krzywda dzieje - czy jakieś decyzje wasz prezydent podjął w tej sprawie? Tak jak wcześniej napisałem każdy popełnia błędy i być może trzeba było to rozegrać inaczej. Informacje o fakcie tramwajowym zdaje się że były opisywane w DZ i w WZ więc nie jest to nowy temat. A czy nie uważasz że prezydent może mieć inne zdanie niż dobitna większość mieszkańców miasta? Czy zdanie prezydenta musi odzwierciedlać potrzeby mieszkańców. Odpowiem Ci odrazu: NIE. Tak więc, nastąpiła sytuacja w której prezydent może zdecydować za mieszkańców i podjąć decyzje niekorzystną. Oczywiście prezydent podejmuje decyzje nie tylko ze względu na to czy chce tramawaje czy nie tylko bierze pod uwagę inne czynniki, np. wspomniane koszty. Najgorsze w tym wszystkim jest to, nie tyle że chcecie ograniczyć kursy z DG, bo to można zrozumieć jeśli pomysł jest przedstawiony (w końcu każdy ma prawo do własnego zdania), tylko to że nie było żadnych zapytań w tej sprawie mieszkańców, co spowodowało że tak na prawdę można to uznać za działania ponad naszymi głowami. Owszem można to było rozwiązać inaczej, szkoda tylko że mówicie o tym teraz a nie przed faktem. Jakiś kompromis na pewno da się wypracować, tylko że aby osiągnąć kompromis należy rozmawiać a wam tej umiejętności po prostu zabrakło.. Ten post edytował kwintosz śro, 30 sty 2008 - 15:29 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:51 |