![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
No ale w miedzy czasie zalozyliscie FdZD i po prostu nie chcieliscie zdradzic innym swojego planu i skonsultowac sie. Skoro zaczeliscie sprawe jako Rozwoj Miasta to od samego poczatku bylo dla mnie jasne ze bedziecie to przeciez prowadzic do konca pod tym szyldem i o to nikt chyba pretensji nie ma i nie powinien miec. I dzialania pod tamtym stowarzyszeniem wykluczaly rozmowe z innymi? Przeciez o tym caly czas mowa.
Kolejny bzdurne argumenty i kazdy po kolei obalony. Dokladne plany i prawdziwe zamiary opublikowaliscie po fakcie 25.01.2008 -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 7 Dołączył: wto, 29 sty 08 Nr użytkownika: 1,067 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jeszcze raz napisze że to co było jest naszą koncepcją którą przedstawiamy NASZEJ RM a nie waszej.
Na zmianę trasy muszą się zgodzić wszystkie gminy w ramach których dana linia jeździ więc i Bedzin i Dabrowa i Sosnowiec. Przedstawiłem nasze zdanie dotyczące funkcjonowania tramwajów w DG po EWENTUALNEJ zmianie trasy 24. No chyba nie myślisz że będziemy o tym pisać naszej RM (chociaż się zastanawialiśmy). Zanim ktokolwiek coś napisze w temacie zmiany linii w KZK GOP proponuje zapoznać się z regulaminem tego przewoźnika. Dyskusja z kimś kto nie zna podstaw jest bezcelowa Rozumiem że niektórzy lubią się pokłócić na forum ale to zaczyna się robić niezdrowe. W ramach uspokojenia emocji - albo ich zwiększenia (lub po prostu w myśl zasady szukaj 'wrogów' tam gdzie oni są) proponuje również przestudiować sobie plany zrobione przez firmę E&Y co prawda jest tam kilka inwestycji w Zagłębiu ale wystarczy spojrzeć na daty aby wszystko się rozjaśniło. Plany były takie że albo piszemy do KZK GOP (i wtedy można mieć do nas pretensje) albo piszemy do wszystkich zainteresowanych stron (prezydentów i/lub RM) i wtedy zostajemy oskarżeni o działalność wywrotową przez naszą RM, albo piszemy z zapytaniem naszą RM co też zostało zrobione. Pismo o którym pisze uśmieszek jest odpowiedzią na pismo z dnia 4. grudnia i nie jest odpowiedziom dla usmieszka a dla naszego burmistrza który napisał ze spyta KZK GOP o możliwości takiego rozwiązania (tj rozwiązania puszczenia tramwaju do Sosnowca bez zmiany trasy 24 - szczerze mówiąc spodziewaliśmy się takiej odpowiedzi bo ona dyskwalifikuje nasz pomysł z definicji vide: jeden tor). Wyrywanie z kontekstu jest działaniem ściśle politycznym - być może ktoś pragnie tu zbić jakiś kapitał. Teraz czekamy na odpowiedź z UM w Czeladzi - następnym krokiem bedzie pisanie pism do zainteresowanych miast (i wtedy bedziemy proponować nasze rozwiązania odnośnie 24 co zostało napisane wcześniej ale prezydentom a nie KZK) dopiero mając poparcie każdej ze stron możemy napisać do KZK GOP. Nie da się zrobić wszystkiego naraz panie uśmieszek. Co nagle to po diable. Być może nie tak trzeba było zacząć działać ale coś musieliśmy wybrać znając regulamin KZK zdecydowaliśmy o tym że zaczniemy działania od siebie (co chyba jest oczywiste). Nie wiem od kiedy to sprawę zaczyna jedno stowarzyszenie a potem z zapytaniem wychodzi drugie to tak w sprawie FdZD. To ze dyskusja toczy się na forum DG zanim sprawa wyszła poza Czeladź świadczy chyba dobitnie o tym że przemyśleliśmy swoje zachowanie. Przewidujemy również inne kłopoty (jak się okazało 'uśmieszek' wywołał pierwszy na który byliśmy przygotowani) których chcemy uniknąć i dlatego nie ujawniamy swoich planów do końca (i żadne z nich nie jest knuciem przeciw drugiemu - zresztą każde z miast z osobna niewiele może zdziałać knucie więc odpada z definicji). Gdyby ktoś z nas robił coś za plecami innych to robiłby to sobie dalej i nie wdawał w dyskusje czy ktoś jest winny czy nie. ciekawe linki: http://www.kzkgop.com.pl/dzialalnosc/strategia/ http://bip.kzkgop.pl/modules.php?name=Cont...age&pid=638 Ten post edytował bankier śro, 30 sty 2008 - 15:08 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:50 |