![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Ale pieprzenie! Takiej reakcji sie spodziewalem.
Co tu mowic o Zaglebiu, gdy za plecami robicie cos takiego? Jak kazdy czlowiek mam prawo do opinii. Co bys tu nie napisal to Wasze dzialania temu przecza, a dowod jest w tym liscie - chcecie likwidacji polowy kursow 22/32 i wycofania z DG 24. Jezdzilem przez 2 lata codzinnie trawmajami, w tym bardzo czesto 24, przesiadajac sie obok kopalni wraz z bardzo wieloma pasazerami. Wlasnie z Waszym podejsciem nie wiadomo co zalatwicie. Trzeba miec pojecie o tramwajach i jak wazna dla nich jest czestotliwosc kursow. Gdy tak drastyczneie obetnie sie to i ludzie juz nie beda na nie czekali, wybiora autobusy i kto wie czy kiedys nie bedzie trzeba calkiem zlikwidowac i te linie. Do tego Wasza propozycja moze ucieszyc wladze bo przeciez obciecie kursow to oszczednosci, wiec w tym szansa waszego powodzenia. I chyba cos ci sie pomylilo - to ja nawoluje do wspolpracy i kompromisu, i np w zamian 21 co 10 minut. I jeszcze takie pierdoly w tym liscie: CYTAT Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia To wlasnie Wasz pomysl na likwidacje polowy kursow! PS. Nie jestem Twoim kolega (jak sam napisales - na spotkaniu mnie nie bylo) i ur sie wlasnie w Czeladzi -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 23 Dołączył: śro, 24 paź 07 Nr użytkownika: 856 Płeć: Mężczyzna GG: 8414422 ![]() |
Witam,
Tak wygląda sieć tramwajowa w Czeladzi, Będzinie, Dąbrowie i Sosnowcu. ![]() Widać na niej dokładnie, iż tramwaj 24 przejeżdża wyłącznie Będzin i kończy na granicy z Dąbrową Górniczą. Mieszkańcy DG jeśli chcą jechać tramwajem 24 to muszą i tak do niego dojechać. Nie stanowi różnicy, czy dogonią go na Paryżu czy na rondzie w Będzinie. Faktycznie natomiast ma zostać zlikwidowana wg naszego pomysłu połowa kursów 22/32. Jednak zostanie on zachowany i tramwaj będzie kursował co 20 minut. Nie jest to tak wiele czasu, ponieważ do dyspozycji Dąbrowian jest jeszcze Tramwaj 21 i 28. Jestem świadomy, iż w pewien sposób będzie to połowę mniej kursów, ale tramwaju jadącego tylko do Czeladzi. Pytanie czy tak często dla Dąbrowian jest potrzebny tramwaj do Czeladzi? Na trasie Czeladź - Dąbrowa Górnicza nie ma przepełnień. Zresztą jeśli okaże się, że jest za mało kursów, wtedy to Wasze miasto w swoich kompetencjach powinno szukać rozwiązań i nowych połączeń. Dla Czeladzian i Sosnowiczan bezpośrednie połączenie jest priorytetowe, a takiego nie ma. My zaproponowaliśmy rozwiązanie, które można wprowadzić od zaraz. Nie upieram się jednak przy tym, że w ten sposób to trzeba zrobić. Na pewno musi być bezpośrednie połączenie Czeladzi i Sosnowca. W sprawie atmosfery jaka się wyżej utworzyła to niepotrzebnie zostało napisane zdanie, iż skandaliczne jest nasze zachowanie i szukanie naszych powiązań z FdZD. FdZD nie ma żadnego związku z tą akcją. Sam jesteś niestety sobie winien, że piszesz dopiero teraz. Od samego początku - czyli od listopada - akcja była opisywana w prasie i dyskutowana na Forum. Można było wtedy kreować wspólne rozwiązania i opiniować. Teraz kiedy my już, przy braku Waszego sprzeciwu, dopięliśmy wszystko i sprawa ruszyła w KZK GOPie - to się obudziłeś. Moim zdaniem za późno na teksty w takim stylu. Proponuję z Waszej strony zaproponować inne lepsze rozwiązanie i wtedy na bank się pod nim podpiszemy. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: MODERATOR Postów: 2,268 Dołączył: śro, 09 mar 05 Skąd: DG - Gołonóg Nr użytkownika: 130 Płeć: Mężczyzna GG: 3030588 ![]() |
Witam, Tak wygląda sieć tramwajowa w Czeladzi, Będzinie, Dąbrowie i Sosnowcu. ![]() Widać na niej dokładnie, iż tramwaj 24 przejeżdża wyłącznie Będzin i kończy na granicy z Dąbrową Górniczą. Mieszkańcy DG jeśli chcą jechać tramwajem 24 to muszą i tak do niego dojechać. Nie stanowi różnicy, czy dogonią go na Paryżu czy na rondzie w Będzinie. Faktycznie natomiast ma zostać zlikwidowana wg naszego pomysłu połowa kursów 22/32. Jednak zostanie on zachowany i tramwaj będzie kursował co 20 minut. Nie jest to tak wiele czasu, ponieważ do dyspozycji Dąbrowian jest jeszcze Tramwaj 21 i 28. Jestem świadomy, iż w pewien sposób będzie to połowę mniej kursów, ale tramwaju jadącego tylko do Czeladzi. Pytanie czy tak często dla Dąbrowian jest potrzebny tramwaj do Czeladzi? Na trasie Czeladź - Dąbrowa Górnicza nie ma przepełnień. Zresztą jeśli okaże się, że jest za mało kursów, wtedy to Wasze miasto w swoich kompetencjach powinno szukać rozwiązań i nowych połączeń. Dla Czeladzian i Sosnowiczan bezpośrednie połączenie jest priorytetowe, a takiego nie ma. My zaproponowaliśmy rozwiązanie, które można wprowadzić od zaraz. Nie upieram się jednak przy tym, że w ten sposób to trzeba zrobić. Na pewno musi być bezpośrednie połączenie Czeladzi i Sosnowca. W sprawie atmosfery jaka się wyżej utworzyła to niepotrzebnie zostało napisane zdanie, iż skandaliczne jest nasze zachowanie i szukanie naszych powiązań z FdZD. FdZD nie ma żadnego związku z tą akcją. Sam jesteś niestety sobie winien, że piszesz dopiero teraz. Od samego początku - czyli od listopada - akcja była opisywana w prasie i dyskutowana na Forum. Można było wtedy kreować wspólne rozwiązania i opiniować. Teraz kiedy my już, przy braku Waszego sprzeciwu, dopięliśmy wszystko i sprawa ruszyła w KZK GOPie - to się obudziłeś. Moim zdaniem za późno na teksty w takim stylu. Proponuję z Waszej strony zaproponować inne lepsze rozwiązanie i wtedy na bank się pod nim podpiszemy. A ja tylko chciałbym nadmienić, że zdarzyło się chcąc jechać do Czeladzi kiedyś stałem 40 min na przystanku tramwajowym czekając na tramwaj linii 22. Niestety, ale rozwiązanie proponowane przez was, mi osobiście też się nie podoba. W Czeladzi, niestety mamy jedną nitkę, co powoduje i to powinno być stanowczym argumentem na nie. Wystarczy aby wypadł jeden a nie daj Boże dwa kursy i momentalnie przy częstotliwości kursowania 10 min robi się przerwa przynajmniej 30 minutowa. Nie daj Boże co by było gdyby była częstotliwość 20 min, to chyba godzina jak nie lepiej czekania murowana. Kolejny argument na nie likwidacji takiej ilości kursów tramwaju nr 22, został podany w artykule i podsunięty przez was samych. Z Czeladzi do Sosnowca kursuje (już licze...) oj całe 7 autobusów. Z Dąbrowy do Czeladzi natomiast, można powiedzieć że kursuje tylko 1 - linia 27 oraz ewentualnie można rzec 814 dojeżdżający na M1, ewentualnie Piaski. Trzecia sprawa to jak sam przyznałeś brak przepełnienia w tramwajach. Hmm jakoś przy częstotliwości kursowania 10 min nie zauważyłem pustych tramwajów, chyba że mocno wieczornych (mam rodzinę w Czeladzi więc trochę się jeździ, co by uniknąć hasła że nie wiem o czym pisze) przynajmniej do przystanku koło M1. Natomiast pustki to są ale dalej stronę czeladzi, czy aż tak więc potrzebne jest takowe połączenie jak funkcjonuje tyle autobusowych? Poza tym, zgadzam się, że istnienie linii 24 dojeżdżającej do nikąd tak naprawdę, jest bez sensu. A jeśli chodzi o FdZD, to nie mieszajmy jednego z drugim. Aczklowiek dziwie się, że ta sprawa skoro dotyka 4 miast ZD, nie była przedstawiona nam. Tak czy siak, mimo że nie wróże wielkiej przyszłości temu pomysłowi, to nie daj Boże jakby doszło do jej realizacji, odezwa na pewno będzie mieszkańców DG, których duża ilość wydaje swoje zarobione pieniążki w czeladzkim M1i odwiedza rodziny czy przyjaciół w Czeladzi. Sprawa się może zmienić po wybudowaniu CH Pogoria, ale na tą chwilę to dziwny pomysł Ten post edytował kwintosz wto, 29 sty 2008 - 16:57 -------------------- "(...) When you love a woman you tell her that she's really wanted
When you love a woman you tell her that she's the one (..)" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:45 |