![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Obserwuje te inicjatywe od poczatku i chyba czas dzialac z kontrakcja.
Czeladzkie stowarzyszenie dazy do zabrania linii 24 z Dabrowy i skierowania jej do Czeladzi. Poza tym do drastycznego obciecia liczby kursow 22/32 z obecnego taktu 10 minutowego, do 20 minutowego. O ile mozna zrozumiec ze kazdy ma prawo walczyc o swoje, o tyle skandaliczne jest kto to robi. Sa to te same osoby, ktore zalozyly czeladzkie Forum dla Zaglebia Dabrowskiego. Chyba nie zasluguja zeby sie tym mianem nazywac i dzialac tez jako FdZD, ktorego celem jest wspolpraca i wspolne dzialania dla dobra naszego regionu. Zwaracam sie do dabrowskiego FdZD - znacie te osoby, widzieliscie sie chyba na pierwszym spotkaniu w Czeladzi. Przeciez mozna dojsc do porozumienia i dzialac tak aby nikt duzo nie stracil i nie zostal skrzywdzony. Rownie dobrze mozemy napisac o 24 - zeby przedluzyc do Golonoga, bo za kazdym razem obok bylej kopalni wysiada duzo osob, czekajac na przesiadke. Powiedza ze mozna sie przesiasc w centrum Bedzina i wyjdzie na to samo - otoz nie, bo obok kopalni sa autobusy a przesiadka e Bedzinie wyglada tak samo jak ta czeladzian w tym artykule ![]() Nie mowiac juz jaka strata byloby takie ograniczenie 22/32. Przeciez moze byc jakis kompromis np w zamian 21 co 10 minut itp CYTAT CZELADZKIE STOWARZYSZENIE „ROZWÓJ MIASTA” 41-253 Czeladź ul. Norwida 12c/24 tel. 0607 077 535 e-mail: biuro@rozwojmiasta.czeladz.pl www.rozwojmiasta.czeladz.pl Czeladź 14.01.2008 r. Burmistrz Miasta Czeladź Pan Marek Mrozowski W odpowiedzi na Pana pismo BK – 5552 – 23/07 z dnia 4.12.2007 roku, pragniemy uzupełnić informacje dotyczące uruchomienia linii tramwajowej pomiędzy Czeladzią a Sosnowcem. Naszą intencją nie jest narażanie któregokolwiek z partycypujących miast na dodatkowe koszty. Zwracamy uwagę na to, że obecnie tramwaje w Czeladzi kursują z maksymalną możliwą do osiągnięcia w tych warunkach technicznych częstotliwością. Naszym zdaniem rozwiązaniem w tej sytuacji powinno stać się skierowanie części kursów linii 24 w kierunku Czeladzi, zastępując tym samych część kursów linii 22/32. W ten sposób tramwaj do Dąbrowy Górniczej byłby zachowany i jeździłby z częstotliwością trzy pociągi na godzinę (obecnie sześć pociągów na godzinę) oraz dodatkowo z tą samą częstotliwością kursowałyby pociągi na trasie Czeladź Pętla – Sosnowiec. Pragniemy nadmienić, że w ten sposób żadne z miast nie zwiększa ilości kursowania składów co nie ma wpływu na zwiększenie wydatków na ten cel. Wprowadzenie takiego rozwiązania w życie pozwoliłoby na ostateczne odrzucenie pojawiających się co pewien czas pomysłów likwidacji niektórych linii tramwajowych na terenie Zagłębia z uwagi na małe potoki pasażerskie. Wprowadzałoby wiele korzyści dla użytkowników komunikacji miejskiej na tym terenie oraz byłoby również pięknym nawiązaniem do historii Zagłębiowskich tramwajów, kiedy to kursy na trasie Czeladź – Sosnowiec stanowiły ciekawe i pożyteczne połączenie dla mieszkańców Czeladzi, Sosnowca i Będzina. Z wyrazami szacunku: Zarząd Czeladzkiego Stowarzyszenia „Rozwój Miasta” Do wiadomości: 1) Przewodniczący RM, 2) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 3) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka. ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() IX :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 9,260 Dołączył: pią, 15 sie 03 Skąd: DG IX Nr użytkownika: 8 Płeć: Mężczyzna GG: 1234567 Skype: test Tlen: test ![]() |
Rozwiazanie bardzo proste - w zamian 21 co 10 minut, z ktorego korzysta duzo wiecej osob niz 22/32 do Czeladzi i podpisujcie
![]() I sie nie rozumiemy - nie tyle wazne jest polaczenie DG z Czeladzia co wewnatrz miasta i z DG do Bedzina, przy okazji zabierzecie nam wlasnie to, co najwazniejsze z tych linii. Niestety tamto Wasze pismo moze bardzo zaszkodzic dabrowskim tramwajom, a wiadomo ze wladze tylko czekaja jak zaoszczedzic. W pazdzierniku to pisaliscie oficjalnie ze to dla dobra Zaglebia, to skad mozna bylo przypuszczac ze mozna wymysmlic cos tak szkodzacego tramwajom w Zaglebiu. Pisaliscie wtedy ze dlarozwoju Oficjalnie swoje zle zamiary przedstawiliscie w polowe stycznia. Tak sobie wyobrazacie ten rozwoj??? CYTAT Czeladź 29.10.2007 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Czeladzi Pan Sławomir Święch Radni Rady Miejskiej w Czeladzi Działając dla dobra Czeladzi oraz wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców Zagłębia i Śląska zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie wniosku dotyczącego rozwoju sieci tramwajowej na terenie Regionu. Za jedną z ważnych uważamy sprawę uruchomienia dodatkowej linii tramwajowej łączącej Czeladź z Sosnowcem. Jest to uzasadnione tym bardziej, że obecne uwarunkowania techniczne pozwalają na tego typu działanie. Zwracamy szczególną uwagę na to, że dzięki takiemu posunięciu mieszkańcy naszego Miasta będą posiadać ułatwiony dostęp do wielu ważnych instytucji. W ten sposób zapewnimy bezpośredni dojazd młodym Czeladzianom do Wydziałów Uniwersytetu Śląskiego oraz licznych szkół średnich z terenu sosnowieckiej Pogoni. Nie bez znaczenia jest fakt dogodniejszego dojazdu do znajdującego się przy ulicy Krasickiego Starostwa, w którym znajduje się wiele istotnych dla Czeladzian wydziałów. W chwili obecnej sytuacja nie pozwala na dogodne i szybkie dotarcie do wymienionych miejsc bez łączenia wielu środków transportu publicznego. Zaproponowane rozwiązanie umożliwi ponadto bezpośredni dojazd mieszkańcom Sosnowca do największego centrum handlowego w Zagłębiu – M1 oraz przyczyni się do większej atrakcyjności terenów w pobliżu ulicy Będzińskiej. Podjęcie działań w ramach rozwoju sieci tramwajowej, włączając w to remonty istniejącej infrastruktury będzie doskonałym elementem rozwoju naszego Miasta i Regionu. Mamy nadzieje, że nasze działania zostaną wsparte przez Władze Samorządowe Czeladzi. Prosimy również o poczynienie wszystkich możliwych kroków, które mogą przyczynić się do ulepszenia naszych Tramwajów. Z wyrazami szacunku: Do wiadomości: /Zarząd Stowarzyszenia/ 1) Przewodniczący RM, 2) Burmistrz Miasta Czeladź, 3) Biuro Senatora Zbigniewa Szaleńca, 5) Biuro Posła Grzegorza Dolniaka, 6) a /a I na nic nie jest za pozno - musza sie przeciez zgodzic DG i Bedzin, a tego nie zrobia, chyba ze spodoba im sie ta oszczednosc co prawdopodobne. Jesli tak sie stanie bedziemy znali grabarzy (inicjatorow) tramwajow w DG Widać na niej dokładnie, iż tramwaj 24 przejeżdża wyłącznie Będzin i kończy na granicy z Dąbrową Górniczą. Mieszkańcy DG jeśli chcą jechać tramwajem 24 to muszą i tak do niego dojechać. Nie stanowi różnicy, czy dogonią go na Paryżu czy na rondzie w Będzinie. Pisalem o tym wczesniej - kolo kopalni mozna przesiasc sie do autobusu, a do tego od strony Bedzina ludzie wysiadaja tu tez do pracy.Piszesz ze nie ma roznicy - no to po co ta Wasza akcja skoro obecnie tak samo mozecie sie przesiadac w Bedzinie? Faktycznie natomiast ma zostać zlikwidowana wg naszego pomysłu połowa kursów 22/32. Jednak zostanie on zachowany i tramwaj będzie kursował co 20 minut Tylko ze to czestotliwosc kursow jest sprawa priorytetowa dla tramwajow i racja ich bytu. Tylko w GOPie kursuja tak rzadko. Tak wielkie ograniczenie spowoduje odplyw ludzi od tramwajow i beda calkiem nieoplacalne. Rozumieja to wszyscy organizatorzy komunikacji, tylko KZK musial to napsiac Ernst&Young -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: sobota, 11 października 2025 - 20:48 |