![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Echhhhhh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 512 Dołączył: wto, 05 sie 03 Skąd: LONDON Nr użytkownika: 2 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Czy ktos moze cos wie, kiedy i gdzie mozna zglaszac swoja kandydature , na stanowisko pracownika AquaParku ????? :14:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() FdZD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: ADMINISTRATOR Postów: 1,390 Dołączył: pią, 08 sie 03 Skąd: Dąbrowa Górnicza Nr użytkownika: 5 Płeć: Mężczyzna ![]() |
ARTYKUŁ Z NASZE MIASTO. POZYTYWNY I DOBRZE ROKUJĄCY NA PRZYSZŁOŚĆ.
Szykuje sie duŻa kampania rekalamowa AQUAPARKU w caŁej aglomeracji oraz remont parku Hallera wraz z tym caŁym ukŁadem komunikacyjnym. http://dabrowagornicza.naszemiasto.pl/wyda...nia/390797.html UsŁyszĄ o Nemo Wtorek, 10 sierpnia 2004r. PoczĄtki dziaŁalnoŚci Nemo–Wodnego Świata nie wyglĄdaŁy zbyt obiecujĄco. KlientÓw byŁo niewielu. Od trzech miesiĘcy sytuacja siĘpoprawiŁa i spÓŁka powoli zaczyna wychodziĆ na prostĄ. W maju z wodnych atrakcji skorzystaŁo 13 tys. chĘtnych, w czerwcu byŁo ich wiĘcej o 7,5 tys., natomiast w lipcu codziennie zjawia siĘokoŁo tysiĄca osÓb. Prawdopodobnie zostanie ustanowiony rekord frekwencji. W aquaparku nie ukrywajĄ, Że chcieliby okoŁo 40 tys. klientÓw miesiĘcznie. Nowe atrakcje — Staramy siĘprzyciĄgnĄĆ ludzi nowymi propozycjami. W czwartki w dyskotece gramy black music, w piĄtki muzykĘklubowĄ, a w soboty przeboje dla nieco starszej rzeszy odbiorcÓw. ObniŻyliŚmy ceny biletÓw. Dzieci i mŁodzieŻ szkolna mogĄ spĘdziĆ godzinĘw aquaparku juŻ za 5 zŁ. Coraz wiĘcej osÓb korzysta teŻ z saun i odnowy biologicznej. Mamy teŻ staŁych klientÓw — mÓwi ElŻbieta PawŁowska, prezes spÓŁki Nemo-Wodny Świat. — Sporo ciekawych imprez planujemy na sierpieĹ. BĘdzie na przykŁad zabawa taneczna „ZŁote przeboje w DĄbrowie, czyli zabawa z lat 60., 70. i 80.”, z muzykĄ Stana Borysa czy Krzysztofa Krawczyka. JednoczeŚnie od wrzeŚnia gmina uruchamia program nauki i doskonalenia pŁywania dla dzieci i mŁodzieŻy szkolnej ze szkÓŁ, w ktÓrych nie ma basenÓw. SpÓŁka nie wydaje obecnie pieniĘdzy na reklamĘ, zaŁatwiajĄc wszystko w barterze. Jednak mimo to szykuje siĘdo potĘŻnej kampanii reklamowej. — JuŻ w sierpniu o Nemo usŁyszĄ wszyscy. Nasza strategia reklamowa polegaĆ bĘdzie na umieszczeniu wielu ogromnych bilbordÓw przy gŁÓwnych trasach komunikacyjnych oraz w miastach ŚlĄska i ZagŁĘbia. W Katowicach czy Chorzowie nie wiedzĄ w ogÓle, Że tak blisko funkcjonuje nasz aquapark — wyjaŚnia Artur Zawistowski, szef marketingu. Wreszcie bĘdzie moŻna Łatwiej dojechaĆ SpÓŁka otrzymuje teŻ duŻĄ pomoc z gminy, czego najlepszym przykŁadem sĄ rozpoczynajĄce siĘwŁaŚnie prace nad nowym rozwiĄzaniem komunikacyjnym. DziĘki niemu w zdecydowany sposÓb zostanie uŁatwiony dojazd do Parku Wodnego „Nemo” i Hali Widowiskowo–Sportowej. TrwajĄ rÓwnieŻ rozmowy na temat restrukturyzacji kredytu inwestycyjnego. Nemo — Wodny Świat prowadzi negocjacje z bankiem na temat renegocjacji umowy kredytowej. — Wszystko po to, by spÓŁka mogŁa uzyskaĆ zdolnoŚĆ do samofinansowania swojej dziaŁalnoŚci na czym gminie, jako jednemu ze wspÓŁudziaŁowcÓw, wielce zaleŻy — wyjaŚnia Andrzej BĘben, rzecznik magistratu. Piotr Sobierajski - Dziennik Zachodni |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 02:41 |