![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 8 Dołączył: śro, 02 cze 10 Nr użytkownika: 3,904 Płeć: Mężczyzna GG: 5048425 Skype: brak ![]() |
Uwaga !!!! che ostrzec wszystkich którzy szukają serwisu i chcą oddać
do naprawy sprzęt RTV tylko nie tam : ATV. Serwis elektroniki 41-219 Sosnowiec, Rodakowskiego 14 Facet to partacz i nie szanuje cudzej własności !!!!! Szkoda sprzętu nie polecam tego nikomu kto chce mieć cały i nie zniszczony sprzęt RTV[color="#FF0000"][/color]. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Smokin' nigga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,125 Dołączył: sob, 01 maj 04 Skąd: DG Centrum Nr użytkownika: 85 Płeć: Mężczyzna GG: 2275899 Tlen: vacu ![]() |
CYTAT(Regulamin forum) Na forum zabronione jest wysuwanie jakichkolwiek oskarżeń pod czyimkolwiek adresem bez uzasadnienia, Może w nieco innym kontekście ale jednak... A więc IMHO fakty, kwity itd. albo kosz... ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,221 Dołączył: czw, 22 kwi 04 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 80 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Robinssons - może i masz rację ale zwyczajna ludzka przyzwoiość wymaga jakiegoś wytłumaczenia przed rzuceniem epitetu pod czyimś adresem.
-------------------- Moje osobiste i subiektywne spojrzenie na Dąbrowę Górniczą - zapraszam
www.facebook.com/blogdabrowski.blogspot i http://blogdabrowski.blogspot.com |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 2 Dołączył: nie, 18 wrz 11 Nr użytkownika: 4,786 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Potwierdzam- - 12 dni zajęło sprawdzenie co w telewizorze się popsuło- najpierw mówiono coś o jakichś częściach które trzeba sprowadzić , później że części przyszły wadliwe by w końcu oznajmić ,że szczeliła matryca i telewizora nie opłaca się naprawiać-moja przygoda z tym sertwisem skończyła się na konieczności zakupu nowego telewizora- nie jestem fachowcem ale sądzę że fachowiec raczej powinien już w domu klienta określić awarię - zwłaszcza jeśli to tak poważna awaria a nie zabierać do warsztatu telewizor który nie nadaje się do naprawy- nie wiem może rzeczywiście tak było ale wyjaśnienia te mnie nie przekonują.Nie polecam tego zakładu.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 2,978 Dołączył: sob, 01 kwi 06 Skąd: Gołonóg Nr użytkownika: 197 Płeć: Mężczyzna GG: 2519362 ![]() |
Aż dziw, że to samo piszecie i tu i na forum Sosnowca...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 2 Dołączył: nie, 18 wrz 11 Nr użytkownika: 4,786 Płeć: Mężczyzna ![]() |
by do większej liczby potencjalnych "ofiar" dotarło- naprawdę czuję się nabita w butelkę nie dość że wydatek to jeszcze na opinie nie mogłam się doprosić , że nie wspomnę ilości wykonywanych telefonów po których tylko dowiadywałam się ,że albo jeszcze części nie dojechały albo ,że coś tam jeszcze szwankuje- nigdy za dużo miejsc na ostrzeżenia dla innych!!!!!!!!!!!!!!!poza tym do tego serwisu trafiają raczej ludzie z Sosnowca i Dąbrowy- więc nie powinno dziwić że to samo piszemy-
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 19 Dołączył: pon, 28 gru 09 Nr użytkownika: 3,629 Płeć: Mężczyzna ![]() |
A wg mnie założycielka tego wątku ma problem z wysłowieniem swoich myśli i jak ktoś już napisał wątek powinien zostać usunięty. Gdzie są jakieś wyjaśnienia? Ja w ogóle nie wiem o co chodzi. Jak można opisać kogoś, że jest partaczem nie opisując sytuacji. Po co jest to zdjęcie??? W tym kontekście wypowiedzi zdjęcie może sugerować że ta masakra na obrazku jest z winy serwisu. Ale czy to o to chodzi??
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
UZYTKOWNIK ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Użytkownik Postów: 416 Dołączył: śro, 08 kwi 09 Skąd: Mickiewicza Nr użytkownika: 3,277 Płeć: Mężczyzna GG: 9877186 ![]() |
nie jestem fachowcem ale sądzę że fachowiec raczej powinien już w domu klienta określić awarię - zwłaszcza jeśli to tak poważna awaria Walniętą matrycę to już średnio rozgarnięty klient potrafi zdiagnozować. Zwłaszcza , że na 99% zna przyczynę takiego stanu rzeczy. Niestety klient, który mechanicznie rozwalił telewizor, najczęściej struga głupa i myśl, że oszuka serwis i zrobią mu to na gwarancji. Napisałem to, bo brak jest w pierwszym poście szczegółów usterki i nie wynika z tego, że do stanu na zdjęciu doprowadził ten telewizor serwis. Ten post edytował sandwich wto, 29 lis 2011 - 06:29 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
UZYTKOWNIK Grupa: Użytkownik Postów: 1 Dołączył: śro, 13 lut 13 Nr użytkownika: 5,158 Płeć: Mężczyzna ![]() |
Jesteśmy serwisem, którego wątek dotyczy. Dla zainteresowanych wyjaśnienie: sprzęt, który widnieje na zdjęciu nawet się w naszym serwisie nie pojawił przez cały 2011 rok. Mimo wszystko wyjaśniamy, że istniejemy nieprzerwanie od 37 lat, cały czas naprawiamy sprzęt i mamy się dobrze. Gdybyśmy w ten sposób traktowali sprzęt klientów, wątpię, czy przetrwalibyśmy nawet rok.
Swoją drogą polecam w takich przypadkach oddawać sprawę do sądu, jako oczywiste zniszczenie mienia. Co do postu użytkownika aga1001: zdarzają się sytuacje, że na części trzeba czekać dwa, nawet trzy tygodnie. Niestety jesteśmy uzależnieni od dostawców. Staramy się by naprawa była zawsze opłacalna ( względem zakupu nowego sprzętu ), dlatego pewne podzespoły wędrują do nas z Chin, Hong-Kongu czy Tajwanu droga morską. Zajmuje to w dobrych okolicznościach 2 tygodnie. Czasem zdarza się faktycznie, że zamówione podzespoły dotrą do nas uszkodzone, czasem w ogóle nie dotrą. Jesteśmy mocno zależni od dystrybutorów części RTV - jak każdy jeden serwis, niemniej staramy się by jak najmniej klientów odeszło od nas z kwitkiem. Taka specyfika współczesnego sprzętu RTV. Pozdrawiamy Ten post edytował Serwis RTV Sosnowiec śro, 13 lut 2013 - 15:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: niedziela, 12 października 2025 - 10:42 |