Nico Balic
Sat, 07 Dec 2013 - 18:11
Witam Forumowiczów,
Moja dziewczyna kupiła sobie laptopa z Windows 8, nie dostała żadnej płytki. Domyślam się że trzeba teraz zrobić jakąś płytę z kopią tego windowsa, tak? Co jeśli system się posypie? jestem laikiem zupełnym, może ktoś poradzi co i jak:)
pozdrawiam
sandwich
Sat, 07 Dec 2013 - 18:15
Powinna być partycja odzyskiwania i jakiś sposób by zrobić sobie płytkę. Nic nie szkodzi skopiować sobiie jakąś oryginalną płytkę i używać kluczy przyklejonych na kompie.
muzzy
Sat, 07 Dec 2013 - 18:18
jeśli nie dostała żadnej płytki, to na 100% jest tam ukryta partycja recovery.
Nico Balic
Sat, 07 Dec 2013 - 18:22

dzięki
a mógłbyś rozwinąć? tzn np przy awarii systemu będzie dostęp do tej partycji? gdzie mogę sprawdzić czy ta partycja istnieje? domyślam się że jest ukryta
sandwich
Sat, 07 Dec 2013 - 18:25
Przeczytaj wszystkie papiery , bo tak w ciemno nikt ci nie odpowie, ale jest to normalne, że można zrobić płyty z preinstalowanego systemu.
P.S. Masz naklejkę sytemu na kompie?
Nico Balic
Sat, 07 Dec 2013 - 18:35
mam naklejke
myślełem że może ktoś z Was robił sobie takie CD
sandwich
Sat, 07 Dec 2013 - 18:46
Mam tyle oryginałów, że nie nie jest mi to potrzebne.
Ale nawet jak zrobisz płytkę z dysku odzyskiwania, to lepiej mieć kopię oryginału i przy reinstalacji zainstalować czysty system, bo na tych z odzyskiwania jest dużo śmieci(niepotrzebnych programów).
vacu
Sat, 07 Dec 2013 - 20:31
Nie wiem jak jest z Windows 8 ale jak brat kupił Acera z Vistą to też nie dostał płytki i nie było partycji ukrytej natomiast był preinstalowany program od Acera za pomocą którego trzeba sobie było samemy wypalić płytki recovery :/ To tak na wszelki wypadek piszę, i takie przypadki bywają. Info oczywiście było w instrukcji
Nico Balic
Sun, 08 Dec 2013 - 11:29
No cóż, muszę chyba jednak wymusić odnalezienie instrukcji

tak czy siak dzięki
sandwich
Sun, 08 Dec 2013 - 14:15
CYTAT(Nico Balic @ nie, 08 gru 2013 - 12:29)