Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ankieta o Dąbrowie Górniczej
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > OFF-TOPIC > Hyde-Park
_OLA_
Szanowni Państwo,
jestem studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i potrzebuję Państwa pomocy. Pod tym adresem:

http://moje-ankiety.pl/respond-3989.html

znajduje się ankieta dotycząca Dąbrowy Górniczej. Wraz z koleżanką skonstruowałyśmy niniejszą ankietę w celu zebrania niezbędnych informacji do naszej pracy dotyczącej marketingu terytorialnego. Jeśli jesteś mieszkańcem Dąbrowy Górniczej bardzo prosimy o poświęcenie kilku minut i wypełnienie tego anonimowego kwestionariusza.
Z góry dziękujemy.
Kamil_
Poszło smile2.gif
gregol
CYTAT(Kamil_ @ sob, 08 sty 2011 - 12:12) *
Poszło smile2.gif

również.
jedne co to pytanie jak oceniasz ofertę sportowo kulturalną. Sportowo DG wybija się na tle innych miast, kulturalnie to po za PKZ to tu jest pustynia.
Kamil_
Z tym wybijaniem to też przesada i propaganda UM.
Mały77
CYTAT(Kamil_ @ sob, 08 sty 2011 - 12:39) *

A ja uważam, że pod tym względem przebijamy miasta ościenne - mamy jedną drużynę na najwyższym poziomie rozgrywkowym, drugą w I lidze. Jeżeli chodzi również o inne imprezy sportowe to jest ich bardzo dużo (koniec etapu TdP w DG, półmaraton, maraton rolkowo-rowerowy, noc siatkojańska, liga piłkarzy na nowych boiskach). Tak więc oferta jest bardzo bogata.
gregol
CYTAT(Kamil_ @ sob, 08 sty 2011 - 12:39) *
hehe to trafiłeś na największego szerzyciela propagandy UM laugh.gif. Jest to wyłącznie moje subiektywne zdanie. Co prawda działania na rzecz animacji sportu w mieście w niektórych wypadkach są wyraźnie robione chałupniczo i amatorsko (ale w innych na wysokim poziomie). To zaprzeczanie, że się wyróżniamy na tle innych jest IMHO dziwne.
CYTAT(Mały77 @ sob, 08 sty 2011 - 13:24) *
(koniec etapu TdP w DG, półmaraton
TdP zawita do nas już drugi raz, a półmaraton to już impreza cykliczna. Co warto dodać. Ale to tylko propaganda wink.gif
Kamil_