Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: uciążliwy sąsiad
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Sprawy
vodun
Cześć,

Mam do Was pytanko, czy ktoś z Was składał skargę do administracji "Lokator" na swojego sąsiada ?? Chodzi mi dokładnie o psa sąsiada, wyje i szczeka niemiłosiernie od rana do wieczora (sąsiad w pracy, dzieci w szkole).
Próby rozmowy z sąsiadem nie zdały rezultatu, więc trzeba sięgnąć po inne środki.

Nie chodzi mi tutaj o jakieś podpieprzanie sąsiada ale kurde ja płacę co miesiąc za to mieszkanie i należy mi się w nim spokój !!!

Nie wiem jak reszta sąsiadów (jestem nowy w bloku a więc nie rozmawiam z nikim, tylko "dzień dobry" smile2.gif) ale mnie to już wkurza na maxa i nie daje rady.

Ani prośby, ani zdrowy rozsądek nie skutkują więc trzeba szukać pomocy u osób trzecich.

Arbas
CYTAT(vodun @ pon, 21 wrz 2009 - 14:10) *
Cześć,

Mam do Was pytanko, czy ktoś z Was składał skargę do administracji "Lokator" na swojego sąsiada ?? Chodzi mi dokładnie o psa sąsiada, wyje i szczeka niemiłosiernie od rana do wieczora (sąsiad w pracy, dzieci w szkole).
Próby rozmowy z sąsiadem nie zdały rezultatu, więc trzeba sięgnąć po inne środki.

Nie chodzi mi tutaj o jakieś podpieprzanie sąsiada ale kurde ja płacę co miesiąc za to mieszkanie i należy mi się w nim spokój !!!

Nie wiem jak reszta sąsiadów (jestem nowy w bloku a więc nie rozmawiam z nikim, tylko "dzień dobry" smile2.gif) ale mnie to już wkurza na maxa i nie daje rady.
Ani prośby, ani zdrowy rozsądek nie skutkują więc trzeba szukać pomocy u osób trzecich.

W Niemczech takim pieskom robią jakiś zabieg na strunach głosowych. W Polsce to Ty zostaniesz obwołany nieczułym dla zwierząt draniem. 10 lat znosiliśmy wycie dwóch psów, które właściciel trzymał w klatce 2 x 2 m w ogrodzie. Na szczeście wyprowadził się.
vodun
No to Arbas mnie pocieszyłeś:(