Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Siłownia raz jeszcze
Forum Mieszkańców Dąbrowy Górniczej > Dąbrowa Górnicza > Nasze Sprawy
Sebastian22
Witam. Od dawna planowałem pójście na siłkę, ale jakoś teraz mnie to dopada coraz mocniej wink.gif Mam takie pytanie - mieszkam w Gołonogu - którą siłkę byście polecali? Jeśli już sie zdecyduję to co powieniem wiedzieć na ten temat? Jak często się chodzi itp. ogólnie jestem w tym zielony. Licze na normalne opinie a nie jakieś dogryzanie.
savalas
ja bym wybrał terminatusa. Sam chodziłem głównie do Sandowa Sandała czy co to tam było na redenie, ale to dawne czasy były, siłownia była mała, ale miała niepowtarzalny klimat hehe. A w terminatusie jest wszystko co potrzeba. Ja uważam, że dla zdrowotności wystarczy 4 razy w tygodniu.
Sebastian22
CYTAT(savalas @ nie, 29 mar 2009 - 23:16) *
ja bym wybrał terminatusa. Sam chodziłem głównie do Sandowa Sandała czy co to tam było na redenie, ale to dawne czasy były, siłownia była mała, ale miała niepowtarzalny klimat hehe. A w terminatusie jest wszystko co potrzeba. Ja uważam, że dla zdrowotności wystarczy 4 razy w tygodniu.

Dzieki za radę - teraz mam pytanie co do jakiejś diety - czy powinienem kupić sobie białko, kreatyne czy co tam jeszcze? Jestem szczupły więc zbytnio nie mam co spalać. Najlepiej jakbym z kimś zaczął to wtedy lepiej sie chodzi.
Master
Super Gym na Kosciuszki
Dave
Ze mną chodź Sebastianie! Ja zamierzam (czy zacznę?) znów zacząć chadzać tak ze 3 razy w tygodniu na siłownię na 1-1,5 godziny i właśnie do Terminatusa, bo blisko, bo ponoć fajny i chadzałem tam z 10 lat temu smile2.gif
Jak coś - kontakt na GG/PW :>
kwintosz
Dave w jakie dni i godzinki?? Jakoś zawsze mi brakowało konsekwencji i towarzystwa tongue.gif ..
Sebastian22