Polemizować z niektórymi argumentami waszymi nie ma sensu, dowiedzcie się najpierw jakie są fakty

a potem podawajcie swoje pewne i potwierdzone informacje jako argumenty.
No a porównanie wielkiego zderzacza hadronów do skateparku to już mistrzostwo świata..

Nadawałoby się do jakiegoś szkła kontaktowego czy cuś..
Wracając do tematu.
Głównym argumentem za zakazem użytkowania rampy był jej zły stan techniczny. Takie były oficjalne informacje. No a tak w ogóle to dla mnie jako dla laika w tych sprawach i osoby zupełnie nie zorientowanej w temacie, ta rampa wygląda na rzecz nadającą się wyłącznie na złom. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale faktycznie jeśli place zabaw coraz częściej pozbawiane są metalowych elementów, huśtawki przenoszone są na trawniki (by nie były nad betonem), to może jakieś przepisy regulują także tą sprawę. W końcu to kupa żelastwa, na której podejrzewam krzywdę sobie zrobić to nie trudno. Ale jak mówię, nie znam się więc strzelam. A może to po prostu szukanie dziury w całym. Tak na marginesie mówiąc, czy aby przypadkiem rampa nie zniknęła z centrum przez to że ludzie mieszkający w okolicy skarżyli się na hałas? Coś mi się tak kojarzy, chyba że z czymś pomyliłem.
Miasto broniło się od dłuższego czasu przed skateparkiem, tłumacząc się brakiem funduszy. Zawsze coś ważniejszego się znajdowało. Poza tym, powiedzmy to sobie szczerze że pieniążki popłyną a za wielki sukces w kampanii wyborczej tego wpisać nie będzie można..

Życie..
Dąbrowa jest sportowa tylko ze sloganu: MKS, Hala i Nemo to wyłącznie jaskółki które wiosny nie czynią. Z infrastrukturą sportową (może poza wodną) w Dąbrowie do teraz było kiepsko. Sytuacja się poprawi po oddaniu sztucznych boisk (a miasto planuje remonty przyszkolnych), orlika, zespołu boisk i infrastruktury przy ZSS oraz oczywiście dzięki budowie ośrodka na Zielonej i Pogorii.